Oh excuses!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over eventing, maar over de moderne vijfkampDit is wel een heel ander niveau nog
Hier heb ik alleen maar respect voor
![]()
Wie doen er mee in de individuele finale?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:40 schreef Cir het volgende:
dus dat was het
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd aan,
op naar de dressuur prikkers en de woop woop show jumpers
Qua Nederlanders Blom en Lips.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie doen er mee in de individuele finale?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie doen er mee in de individuele finale?
Voor het individuele kampioenschapquote:
Zal wel weer op de stream kijken zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:13 schreef Cir het volgende:
[..]
[..]
Voor het individuele kampioenschap
Om 18:55 begint het springen
1 omloop?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:13 schreef Cir het volgende:
[..]
[..]
Voor het individuele kampioenschap
Om 18:55 begint het springen
Dat laatste, waar gaat dat over?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:48 schreef Samzz het volgende:
Vrij veel negatief commentaar op het cross-parcours. Het zou te zwaar zijn.
En waarom die Brazilliaan in godsnaam gewoon mag gaan springen is me een raadsel... Geen reclame voor de sport.
De Brazilliaanse ruiter ging als een dolleman door het parcours, grof gereden, paard gewond want die liep met bebloede schouder, hij geelimineerd. Maar dat is na zijn bezwaar teruggedraaid. En dat vind ik erg slecht voor de sport.quote:
Welke?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Brazilliaanse ruiter ging als een dolleman door het parcours, grof gereden, paard gewond want die liep met bebloede schouder, hij geelimineerd. Maar dat is na zijn bezwaar teruggedraaid. En dat vind ik erg slecht voor de sport.
Oh jeetje, dat heb ik even gemist. Wat slecht ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Brazilliaanse ruiter ging als een dolleman door het parcours, grof gereden, paard gewond want die liep met bebloede schouder, hij geelimineerd. Maar dat is na zijn bezwaar teruggedraaid. En dat vind ik erg slecht voor de sport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |