Nee. Ik bedoelde mijn opmerking dan ook inderdaad in het algemeenquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja weet ik, die hebben geen team toch daar?
Wanneer 4e NL starter finish niet haalt is er geen team uitslag.
Ik heb de berichten daarover (paard ontsnapt = uitgeschakeld) net op de andere manier geinterpreteerd als in dat dat voor België ruk was.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja weet ik, die hebben geen team toch daar?
Wanneer 4e NL starter finish niet haalt is er geen team uitslag.
Het staat er inderdaad wat ongelukkig.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:23 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Ik heb de berichten daarover (paard ontsnapt = uitgeschakeld) net op de andere manier geinterpreteerd als in dat dat voor België ruk was.
Maar jij/jullie bedoelden dat als dat bij de laatste Nederlander gebeurd dat dat niet goed is voor Nederland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Cir op 08-08-2016 19:55:29 ]
Behalve op die van Tim Lips dan. Hij is denk ik meer wild op Engelsen en Duitsers.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
De Braziliaanse regisseur is dol op schimmels volgens mij, die zijn steeds in beeld.
dat beloofd nog wat dan met de kontjes en cameltoequote:Op maandag 8 augustus 2016 19:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
De Braziliaanse regisseur is dol op schimmels volgens mij, die zijn steeds in beeld.
Prima inderdaad, het springgedeelte ligt NL wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:42 schreef borisz het volgende:
Eventingpaarden door de medische keuring heen voor het springen.
Crosspaarden zijn daar minder scherp op door de vaste hindernissen die ze kennen volgens mij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:33 schreef Cir het volgende:
het lijkt nog een klus al dat hout te laten liggen
Daar kijk ik het ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:37 schreef alors het volgende:
Het is trouwens ook op Sporza, met commentaar.
Oh nee dat snap ik ook niet helemaal dit is de ochtendsessie,maar voor vanmiddag staat nog een individuele gepland volgens mij... Maar dat zullen dan wel de beste zoveel hiervan zijn neem ik aan... Ja, volgens mij is dit een kwalificatie voor individueel in de middag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar kijk ik het ook
Heb je nog antwoord op mijn eerdere vraag trouwens? Jij weet hier wel eea van toch?
In het schema staat dat dit de kwalificatie is voor individueel en voor de medailles in het teamevent.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:41 schreef alors het volgende:
[..]
Oh nee dat snap ik ook niet helemaal dit is de ochtendsessie,maar voor vanmiddag staat nog een individuele gepland volgens mij... Maar dat zullen dan wel de beste zoveel hiervan zijn neem ik aan... Ja, volgens mij is dit een kwalificatie voor individueel in de middag.
Helderquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:42 schreef zorro28 het volgende:
[..]
In het schema staat dat dit de kwalificatie is voor individueel en voor de medailles in het teamevent.
als je goed kijkt naar de afzet ,.. een show jumperquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:36 schreef alors het volgende:
[..]
Crosspaarden zijn daar minder scherp op door de vaste hindernissen die ze kennen volgens mij.
Ja dat zal ook wel, wat meer voorwaarts en wat minder opwaarts. Je kunt ook niet alles hebbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:43 schreef Cir het volgende:
[..]
als je goed kijkt naar de afzet ,.. een show jumper
komt er korter onder ..
manier van aanrijden is anders
de paarden zijn ook vaak wat langer gelijknd in de rug vandaar dat o.a. dress niet zo hun ding is
mbt oprichting +verzamelen
Dit was primaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:49 schreef Dagoduck het volgende:
Ik snap er niets van zonder commentaar, is dit goed?
De hindernissen van de vijfkampers zijn sowieso niet zo hoog als bij de springruiters. Deze zullen ook wel lager zijn neem ik aan. Weet niet of de opstelling anders is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit er eigenlijk verschil tussen dit parcours, dat voor de springruiters en dat voor de vijfkampers?
daar zit zeker een groot verschil inquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit er eigenlijk verschil tussen dit parcours, dat voor de springruiters en dat voor de vijfkampers?
Jammer, ben wel geinteresseerd namelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:09 schreef Cir het volgende:
[..]
daar zit zeker een groot verschil in
technisch, hoogte's en met name korte lijnen
< kan je dat niet zi 1,2,3 jip janneke taal uitleggen ..sorry
hier kan je het e.a. vinden mbt OS/regels Paardensportquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer, ben wel geinteresseerd namelijk
Moderne vijfkamp hoogte is 1.20 max. Dat is vergelijkbaar met beginnersniveau van amateurs. Niet echt bijzonder dus, elk paard kan dat ook springen. Kinderen springen dat met hun pony's. Zijn bij mijn weten ook geen moeilijke parcoursen, weinig hindernissen, veel afstand, ik weet niet of ze breedte sprongen hebben, maar veel stelt het niet voor. En dat is ook wel te zienquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer, ben wel geinteresseerd namelijk
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:22 schreef Cir het volgende:
[..]
hier kan je het e.a. vinden mbt OS/regels Paardensport
hindernissen afstanden enz enzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks allebeiquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:37 schreef alors het volgende:
[..]
Moderne vijfkamp hoogte is 1.20 max. Dat is vergelijkbaar met beginnersniveau van amateurs. Niet echt bijzonder dus, elk paard kan dat ook springen. Kinderen springen dat met hun pony's. Zijn bij mijn weten ook geen moeilijke parcoursen, weinig hindernissen, veel afstand, ik weet niet of ze breedte sprongen hebben, maar veel stelt het niet voor. En dat is ook wel te zien
Bij show jumping, de echte springdiscipline is de hoogte max 1.60 (sommige deelnemende paarden zijn net zo groot), hoog dus. Breedtes zijn groter, je hebt lastige combinaties van hindernissen, etc.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
En dan krijgen ze het nog voor elkaar er zoveel af te gooienquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:37 schreef alors het volgende:
[..]
Moderne vijfkamp hoogte is 1.20 max. Dat is vergelijkbaar met beginnersniveau van amateurs. Niet echt bijzonder dus, elk paard kan dat ook springen. Kinderen springen dat met hun pony's. Zijn bij mijn weten ook geen moeilijke parcoursen, weinig hindernissen, veel afstand, ik weet niet of ze breedte sprongen hebben, maar veel stelt het niet voor. En dat is ook wel te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |