Nee. Ik bedoelde mijn opmerking dan ook inderdaad in het algemeenquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja weet ik, die hebben geen team toch daar?
Wanneer 4e NL starter finish niet haalt is er geen team uitslag.
Ik heb de berichten daarover (paard ontsnapt = uitgeschakeld) net op de andere manier geinterpreteerd als in dat dat voor België ruk was.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja weet ik, die hebben geen team toch daar?
Wanneer 4e NL starter finish niet haalt is er geen team uitslag.
Het staat er inderdaad wat ongelukkig.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:23 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Ik heb de berichten daarover (paard ontsnapt = uitgeschakeld) net op de andere manier geinterpreteerd als in dat dat voor België ruk was.
Maar jij/jullie bedoelden dat als dat bij de laatste Nederlander gebeurd dat dat niet goed is voor Nederland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Cir op 08-08-2016 19:55:29 ]
Behalve op die van Tim Lips dan. Hij is denk ik meer wild op Engelsen en Duitsers.quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
De Braziliaanse regisseur is dol op schimmels volgens mij, die zijn steeds in beeld.
dat beloofd nog wat dan met de kontjes en cameltoequote:Op maandag 8 augustus 2016 19:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
De Braziliaanse regisseur is dol op schimmels volgens mij, die zijn steeds in beeld.
Prima inderdaad, het springgedeelte ligt NL wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:42 schreef borisz het volgende:
Eventingpaarden door de medische keuring heen voor het springen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |