quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:10 schreef Dingest het volgende:
We zijn hier allemaal bejaarden - op Alfisti na dan
quote:Op maandag 24 november 2014 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik ben als sadistische klootzak geboren, dat is niet iets van de laatste jaren.
quote:
Daar hoor ik niet bijquote:Op woensdag 27 april 2016 02:01 schreef densmee het volgende:
Goedemorgen, mijn koningsgezinde slowchatters![]()
En nu nog steeds?quote:Op woensdag 27 april 2016 10:08 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen.
Nu heb ik trek in verse sinaasappelsap.
Hoi boswachterquote:Op woensdag 27 april 2016 02:01 schreef densmee het volgende:
Goedemorgen, mijn koningsgezinde slowchatters![]()
ambulancefapperquote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 01:49 schreef bluemoon23 het volgende:
Zuiger uit een kleiner broertje (G3512) van zo`n Cat motor [ link | afbeelding ]
Ik heb ondertussen al 4 van die zuigers thuis staan, misschien toch eens een keer wat mee doen.
Onder de poten van de keukentafel ofzo
quote:Op woensdag 27 april 2016 09:32 schreef Barcaconia het volgende:
Wat hebben ambulances hier mee te maken?
Leuk speelgoed! Kan overigens nog heftiger. Ooit een zuiger gezien (uit een groot schip) die je als keukentafel (of eigenlijk meer als bar, want te hoog) zou kunnen gebruikenquote:Op woensdag 27 april 2016 01:49 schreef bluemoon23 het volgende:
Zuiger uit een kleiner broertje (G3512) van zo`n Cat motor [ link | afbeelding ]
Ik heb ondertussen al 4 van die zuigers thuis staan, misschien toch eens een keer wat mee doen.
dan kon je ook wel even zwaaienquote:Op woensdag 27 april 2016 18:13 schreef Alfisti het volgende:
Brug staat nog steeds netjes overeind SD* Alfisti heeft gisteren een vlugge visuele inspectie gedaan vanaf de A12
mooi, da's echt een pak van mijn hartquote:Op woensdag 27 april 2016 18:13 schreef Alfisti het volgende:
Brug staat nog steeds netjes overeind SD* Alfisti heeft gisteren een vlugge visuele inspectie gedaan vanaf de A12
Vandaag ook.quote:Op woensdag 27 april 2016 18:13 schreef Alfisti het volgende:
inmiddels weegt het ding krap 800 ton, kan nog wel een beetje wind bij voor dat om gaat.quote:
Best netjes voor een stalen plaat met contragewicht.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
inmiddels weegt het ding krap 800 ton, kan nog wel een beetje wind bij voor dat om gaat.
jeh, het dek zelf weegt de helft, de rest is contraballast. Er komen volgens mij nog aardig wat dingetjes op en aan. Ik dacht dat er ook nog een fietsers tracé langs komt aan de kant waar de kraan staat, dan komt er dus ook weer navenant meer ballast bij. Wat er nu in zit is voor de construktie en het dek, en in principe voor elk boutje wat er in het dek komt (komt nog vangrails, middengeleiding, verlichting, railing op) , zal ballast moeten worden bijgevoegd in de vorm van stalen platen op de ballastbak.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Best netjes voor een stalen plaat met contragewicht.
Daar moet een makkelijkere methode voor zijn. Zo'n vlieg lijkt mij daar niet voldoende emotioneel geïnvesteerd voor op lange termijnquote:Op woensdag 27 april 2016 22:26 schreef Sounddragon het volgende:
Theoretisch zou je het hele ding zodanig kunnen ballasten dat een vlieg op de ballast hem open kan doen
en wat als die vlieg in de diarree is en per ongeluk op de ballast poept? dan kan de brug niet meer open danwel dicht.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:36 schreef Dingest het volgende:
[..]
Daar moet een makkelijkere methode voor zijn. Zo'n vlieg lijkt mij daar niet voldoende emotioneel geïnvesteerd voor op lange termijn
Dat is dus deel van het probleem, een compleet gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel. Niet de moeite nemen om een luier aan te trekken of zich af te melden/een vervanger te regelen, op den duur een totale onverschilligheid voor de functie.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en wat als die vlieg in de diarree is en per ongeluk op de ballast poept? dan kan de brug niet meer open danwel dicht.
Het gewicht van de vlieg incl. fecalien verandert niet na het poepen, vermits de vlieg natuurlijk op zn plek blijft.quote:Op woensdag 27 april 2016 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en wat als die vlieg in de diarree is en per ongeluk op de ballast poept? dan kan de brug niet meer open danwel dicht.
een deel van de poep zal direct vervliegen, maar ik ga er van uit dat de vlieg na zijn 'ongelukje' direct naar de wc gaat om zijn vliegenbillen te poetsen en een nieuw vliegenbroekje aan te doen.quote:Op woensdag 27 april 2016 23:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het gewicht van de vlieg incl. fecalien verandert niet na het poepen, vermits de vlieg natuurlijk op zn plek blijft.
En het streng vriest. Anders verdampt het vocht uit de uitwerpselen - zeker met diarree is er natuurlijk sprake van betrekkelijk veel vocht in de ontlasting.quote:Op woensdag 27 april 2016 23:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het gewicht van de vlieg incl. fecalien verandert niet na het poepen, vermits de vlieg natuurlijk op zn plek blijft.
Hoe is het op naam hebben van een Saxo geluk?quote:Op donderdag 28 april 2016 08:37 schreef Erasmo het volgende:
Mogguh. Vandaag met een beetje geluk weer een Saxo op naam.
Dan heb ik weer vervoer op vier wielen voor een tijdje. De Zero staat alweer veel te lang voor de garantie bij de importeurquote:Op donderdag 28 april 2016 08:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoe is het op naam hebben van een Saxo geluk?
Help mijn man is autoklusserquote:Op donderdag 28 april 2016 08:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dan heb ik weer vervoer op vier wielen voor een tijdje. De Zero staat alweer veel te lang voor de garantie bij de importeur![]()
Heb 4 auto's maar als ik wil rijden moet ik een nieuwe kopen
Zoietsquote:
en dat zijn nu precies redenen voor mij om lekker geen ZZP'er te worden.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ff de kilometerregistratie van 2015 doen
Ja, dat doe ik ook, mooi 19 cent de km aan mezelf betalen. En kleine moeite om aan het eind van elke rit ff de kilometerstand in te vullen en waar ik ben geweest. Alleen moet ik het wat vaker van het boekje naar de computer doen eigenlijk in plaats van 1 keer per jaar als het belastingtijd isquote:Op donderdag 28 april 2016 11:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
en dat zijn nu precies redenen voor mij om lekker geen ZZP'er te worden.
Dat gezeik met regeltjes en papiershit. Ik zou sowieso denk ik lekker kilometers aan mezelf declareren ipv de auto op de zaak zetten.
Ik heb heb 5 auto's, en als ik wil rijden moet ik de hele rit biddenquote:Op donderdag 28 april 2016 08:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dan heb ik weer vervoer op vier wielen voor een tijdje. De Zero staat alweer veel te lang voor de garantie bij de importeur![]()
Heb 4 auto's maar als ik wil rijden moet ik een nieuwe kopen
fixedquote:Op donderdag 28 april 2016 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb drieduizend treinen. Als ik wil rijden pak ik elke keer een andere de fiets
Toch is het weer niet interessant genoeg voor de webcam.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:43 schreef Sounddragon het volgende:
Joehoeeee![]()
Pokkeding staat nog steeds overeind.
ik kieper straks wel effe een paar baddingen van het aquaduct af..quote:Op donderdag 28 april 2016 15:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Toch is het weer niet interessant genoeg voor de webcam.
Waarom hebben/hadden Franse auto's dat vaak? Geeft het fijner licht of merk je weinig verschil?quote:Op donderdag 28 april 2016 18:12 schreef Erasmo het volgende:
Yay ben weer Saxo eigenaar. Morgen maar eens gele H4's halen
Geel is rustiger aan de ogen, beter contrast , daarom zijn al die nachtbrillen ook geelquote:Op donderdag 28 april 2016 20:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom hebben/hadden Franse auto's dat vaak? Geeft het fijner licht of merk je weinig verschil?
kleine nuance; nachtbrillen zijn geel omdat wit licht in de nacht verblindend werkt, en die brillen toveren daar geel van. Werkt goed trouwens.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:35 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Geel is rustiger aan de ogen, beter contrast , daarom zijn al die nachtbrillen ook geel
Nope, natriumlampen zijn gasontlading lampen, die gooien er in principe het hele spectrum uit.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:50 schreef derLudolf het volgende:
In de natriumlampen die je bij bruggen, rotondes en kruispunten ziet, zie je geen/amper schaduw. Heeft het daar ook mee te maken?
In principe zouden de gele lampen moet werken.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kleine nuance; nachtbrillen zijn geel omdat wit licht in de nacht verblindend werkt, en die brillen toveren daar geel van. Werkt goed trouwens.
Kan me daarentegen weer niet voorstellen dat je zelf veel meer/beter zicht krijgt door gele lampen erin te prakken.
Heb je niet zo'n modern apparaat dat ie gewoon vrolijk begint te piepen en niets meer doet?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:17 schreef Sounddragon het volgende:
Hmmm, zal eens naar de fabrikant mailen dat die tabel niet kloptvolgens hun kan kan ik op 38 meter geen 1200 kilo snijset wegpakken.. Op zich klopt dat wel, want hij stond nog 2 meter verder
![]()
![]()
![]()
Metertje of 5 voorzichtig optoppen en alle stempels stonden weer op de grond
jep, maar optoppen en vieren zijn volgens de kraanologie veilig makende bewegingenquote:Op donderdag 28 april 2016 21:44 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n modern apparaat dat ie gewoon vrolijk begint te piepen en niets meer doet?
Daar zit een sleutel op die je om moet draaien en dan kun je doen wat je wiltquote:Op donderdag 28 april 2016 21:44 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n modern apparaat dat ie gewoon vrolijk begint te piepen en niets meer doet?
Wat denk je zelf, er zit nog geen airco inquote:Op donderdag 28 april 2016 21:44 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Maar tabel draait op 80% kantel toch?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jep, maar optoppen en vieren zijn volgens de kraanologie veilig makende bewegingen![]()
Geen sleutel aangeraakt, en zolang je dat niet doet, registreert 'ie he-le-maal niks
beter doe je dat niet meer anno 2016.. Big Brother is overal. Bij de nieuwere Duitsers kun je dat 2 keer doen, dan gaat alles een paar minuten op 10%, derde keer krijg je een rood knipperend lampje en gaat de telefoon. Sowieso hebben ze een blackbox op de LMB, dus je moet verdomd goed oppassen wat je doet.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:50 schreef densmee het volgende:
[..]
Daar zit een sleutel op die je om moet draaien en dan kun je doen wat je wilt
75%, en ja, maar ik zat én bijna 40% over tabelmax. én het stond 2 - 3 meter onder de kraan vandaan. Kraan staat plat, dus ver onder de constructieve lijn, en dan gaat ie gewoon om.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:52 schreef densmee het volgende:
[..]
Maar tabel draait op 80% kantel toch?
Dan ga je er wel ruim over als de pootjes los komen
Dat is wel serieus shit inderdaad, dan kun je beter die roterende verrekijkers hebben.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
beter doe je dat niet meer anno 2016.. Big Brother is overal. Bij de nieuwere Duitsers kun je dat 2 keer doen, dan gaat alles een paar minuten op 10%, derde keer krijg je een rood knipperend lampje en gaat de telefoon. Sowieso hebben ze een blackbox op de LMB, dus je moet verdomd goed oppassen wat je doet.
een zaagbroek houdt een zaag tegen door de verschillende lagen gevlochten materiaal waar een ketting in vastloopt.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:57 schreef derLudolf het volgende:
Zeg meneer Boskabouter, vraagje, zit er veel verschil in tussen werkbroek en zo'n broekie van Stihl qua bescherming eigenlijk? Zo'n broek houdt toch geen kettingzaag tegen of is zo'n broek versterkt met Twaron oid?
Godver. Dat is stevig spulquote:
Ik vind het fijner rijden, we hebben hier veel wegen zonder verlichting. En om een of andere reden staat het gewoon goed bij een hoop Franse auto's kan m'n vinger er niet op leggen waarom.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom hebben/hadden Franse auto's dat vaak? Geeft het fijner licht of merk je weinig verschil?
ik zaagde altijd in een zwaar beveiligde G-star, nooit stukken been gemist ofzoquote:Op donderdag 28 april 2016 22:02 schreef densmee het volgende:
[..]
een zaagbroek houdt een zaag tegen door de verschillende lagen gevlochten materiaal waar een ketting in vastloopt.
hij snijdt dus wel er door maar hij trekt ook een hele flos eruit die helemaal in de koppeling kruipt en zo de zaag stil laat vallen.
En zonder zaagbroek zagen is erg verstandig als je lang wilt revalideren, een motorzaag snijdt niet maar scheurt er enkele centimeter vlees en bot tussen uit
Ik kan nu plaatjes posten van mensen die ook in zwaar beveiligde G-star broeken zaagden, maar ik ben bang dat ik dan een tijdje niet kan fokkenquote:Op donderdag 28 april 2016 22:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik zaagde altijd in een zwaar beveiligde G-star, nooit stukken been gemist ofzo![]()
Wel ooit eens bij een toko rondgehuppeld die van die groene geluidswallen onderhield met vrij serieuze motor heggenscharen, en die hebben me wel een paar keer gebeten
que¿quote:Op donderdag 28 april 2016 22:11 schreef densmee het volgende:
[..]
Ik kan nu plaatjes posten van mensen die ook in zwaar beveiligde G-star broeken zaagden, maar ik ben bang dat ik dan een tijdje niet kan fokken
Dat ambacht van je wist ik nietquote:Op donderdag 28 april 2016 22:07 schreef Sounddragon het volgende:
Wel ooit eens bij een toko rondgehuppeld die van die groene geluidswallen onderhield met vrij serieuze motor heggenscharen, en die hebben me wel een paar keer gebeten
Ok, maar es investeren danquote:Op donderdag 28 april 2016 22:02 schreef densmee het volgende:
[..]
een zaagbroek houdt een zaag tegen door de verschillende lagen gevlochten materiaal waar een ketting in vastloopt.
hij snijdt dus wel er door maar hij trekt ook een hele flos eruit die helemaal in de koppeling kruipt en zo de zaag stil laat vallen.
En zonder zaagbroek zagen is erg verstandig als je lang wilt revalideren, een motorzaag snijdt niet maar scheurt er enkele centimeter vlees en bot tussen uit
quote:Op donderdag 28 april 2016 22:17 schreef densmee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is bijvoorbeeld waar een PBM heeft geholpen, maar als ik het resultaat van onder de helm post wordt niet iedereen gelukkig
Alle broeken die gekeurd zijn goed genoeg voor een 50cc zaagje, kox heeft nu de goedkoopste geloof van rond de 55 euro. enige meerwaarde is comfort. Pas bij een 250 euro kom je in een hogere veiligheidsklassequote:Op donderdag 28 april 2016 22:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ok, maar es investeren danZijn die goedkopere Stihl broeken van rond de ¤90 goed genoeg?
Oh, oké. Ik gok dat een MS230 <50cc is.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:26 schreef densmee het volgende:
[..]
Alle broeken die gekeurd zijn goed genoeg voor een 50cc zaagje, kox heeft nu de goedkoopste geloof van rond de 55 euro. enige meerwaarde is comfort. Pas bij een 250 euro kom je in een hogere veiligheidsklasse
Die 230 valt inderdaad onder de hobby zagen.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, oké. Ik gok dat een MS230 <50cc is.
Waarom hebben die dikke Stihls geen ergo start eigenlijk? Donders mooi systeem.
Waar ik werk hebben we een luxe 230 met ergo start en automatische kettingspanner en een 'kale' 231
Wat voor zaagjes werk jij mee?
je doet net of je veel van mij weet, newbie.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat ambacht van je wist ik niet
Krijg je wel armspieren van denk ik, of valt het mee hoe zwaar die dingen zijn.
Als je nou leert praten zonder consumptie, mag dat scherm wel omhoog soms hoor.quote:
Wel een dure hobby danquote:Op donderdag 28 april 2016 22:35 schreef densmee het volgende:
[..]
Die 230 valt inderdaad onder de hobby zagen.
Wat er niet op zit kan idd niet kapot, dat is ook zo.quote:En al dat spul op motorzagen gaat alleen maar kapot,
Stihl heeft ook nog steeds op de zwaarste motorzagen gewoon schroefdoppen omdat die klik dingen regelmatig kapot gaan.
Schattig zaagjequote:En ik zaag het meeste met een husqvarna 562 autotune, (is een super fel zaagje met electronische carburateur)
Wel een mooie allrounder 38cm zaagblad met een haakse 3/8 ketting, en bij uitsnoeien heeft hij een stand dat hij het max toerental tijdelijk verhoogt van 13000 naar 15000 toeren ongeveerquote:
Ik zie het nut ook niet... Lijkt me ook kut in de zomerquote:Op donderdag 28 april 2016 23:00 schreef Sounddragon het volgende:
Kettingzaagje met handvatverwarming.. Elke keer denk je dat het niet gekker kan, en dan verzinnen ze weer wat nieuws![]()
Witte vingers in de winter door trilling en kou, na een dagje zagen bij -10 kun je niet meer knijpen met je handenquote:Op donderdag 28 april 2016 23:00 schreef Sounddragon het volgende:
Kettingzaagje met handvatverwarming.. Elke keer denk je dat het niet gekker kan, en dan verzinnen ze weer wat nieuws![]()
Heb je niks aan als je bomen omdoet, tot 50 cm pak ik altijd de 562.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:02 schreef derLudolf het volgende:
Op de site van Husqvarna staat aanbevolen bladlengte 71cm
zit een schakelaar op, die ook de carburateur verwarming aan en uitzet.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zie het nut ook niet... Lijkt me ook kut in de zomer
ik neem aan dat het gewoon kvs is die door de handgreep geleid wordt via een bypass die je af kunt sluiten.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zie het nut ook niet... Lijkt me ook kut in de zomer
Maar ik ben nog sterkerquote:Op donderdag 28 april 2016 22:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
je doet net of je veel van mij weet, newbie.
En armspieren, mjah.. Kweenie, mijn vaste Olivand mattie noemde mij 'minikraan', van de week nog wedstrijdje met een stevige Pool gedaan hier met een stukkie IPH, en die verloor roemloos, terwijl hij 20 jaar jonger is. Ik denk dat ik weinig te klagen heb.
Oh, ik dacht dat uitlaatgassen door het handvat ging ofzoquote:Op donderdag 28 april 2016 23:08 schreef densmee het volgende:
[..]
zit een schakelaar op, die ook de carburateur verwarming aan en uitzet.
ik tilde net 3.5 ton op met 1 vinger, en dan met mijn andere hand FOK!ken; kan jij nietquote:
nee elektrisch als in verwarmingslint onder het rubber van het handvat, zit een klein lichtspoeltje op die zagen voor de ontsteking, electronische carb en verwarmingquote:Op donderdag 28 april 2016 23:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik neem aan dat het gewoon kvs is die door de handgreep geleid wordt via een bypass die je af kunt sluiten.
Kan ik wel. Als ik een kraan tot mijn beschikking zou hebben.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik tilde net 3.5 ton op met 1 vinger, en dan met mijn andere hand FOK!ken; kan jij niet
Aha duidelijkquote:Op donderdag 28 april 2016 23:18 schreef densmee het volgende:
[..]
nee elektrisch als in verwarmingslint onder het rubber van het handvat, zit een klein lichtspoeltje op die zagen voor de ontsteking, electronische carb en verwarming
Daag daagquote:Op donderdag 28 april 2016 23:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Kan ik wel. Als ik een kraan tot mijn beschikking zou hebben.
Nu echt![]()
.
pimp shit.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:18 schreef densmee het volgende:
[..]
nee elektrisch als in verwarmingslint onder het rubber van het handvat, zit een klein lichtspoeltje op die zagen voor de ontsteking, electronische carb en verwarming
als je zou weten hoe hij werktquote:Op donderdag 28 april 2016 23:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Kan ik wel. Als ik een kraan tot mijn beschikking zou hebben.
Nu echt![]()
.
Rechter hendeltje naar achter is vast en zeker omhoogquote:Op vrijdag 29 april 2016 01:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
als je zou weten hoe hij werkt![]()
Ik ga zo ook maar eens maffen, maar eerst effe relaxZen; recordtijd; Gouda -> Limbabwe in ehhh... Een uur en 3 minuten, inclusief pitstop bij de pomp
Niet in mijn wereld.quote:
Ja, we hebben moeten lullen als brugman voor we kinderkopjes kregen als bouwbestrating, maar het was het allemaal waardquote:Op vrijdag 29 april 2016 11:37 schreef Barcaconia het volgende:
Wat een sjiek gedekt tafeltje in jullie keet.
Meestal zo:quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:40 schreef Sounddragon het volgende:
Mensen die BB's eten met mes en vork
Ten eerste: LOL @ de urlquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:11 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ten eerste: LOL @ de url![]()
En ten tweede: ik heb mijn oma eens een Bossche Bol gegeven, en dit was exact het resultaat
Uit het mapje 'vrouwen duwen' van Barca zijn PCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weinig bruine substanties in dat mapje hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Uit het mapje 'vrouwen duwen' van Barca zijn PC
kokend waterquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:06 schreef Sounddragon het volgende:
Hey densmeeke, wat moet ik op groene troep gooien zodat het weggaat en wegblijft voorlopig? Onkruid is aan het winnen in NWK omdat de vorige klaplopers die hier hokten de boel de boel hebben gelaten, en die meuk moet optyfen, liefst permanent.
Kern afvalquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:07 schreef Sounddragon het volgende:
Inb4 asfalteren en beton storten. Kón dat maar
Dan krijg je onkruid met gendefecten, je weet niet wat dat oplevert.quote:
In dit geval gaat het onder andere om de oprit enzo.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb zelf de voortuin overigens compleet volgepleurd met bloemenzaad, camoufleert datgene wat eventuele omstanders niet zou kunnen bevallen
we hebben het over 400m2, wordt lastig.quote:
problem solved:quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
we hebben het over 400m2, wordt lastig.
vol parkeren met auto's, onder autos groeit bijna geen onkruidquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:25 schreef Anne het volgende:
[..]
In dit geval gaat het onder andere om de oprit enzo.
Lijkt me niet heel erg handig.
Als jij een paar auto's over hebtquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vol parkeren met auto's, onder autos groeit bijna geen onkruid
genoeg mensen in die regio die geen stalling voor hun auto hebben, je kunt er nog aan verdienen ook, aan stadslui met een hobby-autoquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Als jij een paar auto's over hebt.
Maarre, we zoeken een oprecht serieus antwoord.
werkt idd goed; vroeger stonden er 4 a 5 auto's en werd het intensief gebruikt, en dan heb je idd weinig last van onkruid.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vol parkeren met auto's, onder autos groeit bijna geen onkruid
paar zakken strooizoutquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goede optie is evt de brander erop, maar dat is voor de oprit weer minder, want daar zitten van die plastic stabilisatieplaten in.
ooit in een later stadium is het wel weer wenselijk dat er gras gezaaid kán worden. Zeegras groeit fokking beroerd in je tuin.quote:
da's een lief geitje, lompe lullo. We zullen jou eens een stokkie in je hol douwen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat heeft saté gambing daar mee te maken?
Ga je naar een camping?quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:36 schreef lipje het volgende:
Ik zit met Hemelvaart in jullie buurt, Barca, draakje, Anne en Smee
sow, da's half Nederland wat je nou effe bij elkaar schraaptquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:36 schreef lipje het volgende:
huisjhje lipje kennendequote:
Branden kan wel, het is niet de bedoeling dat je het onkruid verbrand maar dat je de cellen in het groen kapot kookt. Maar dat moet je wel regelmatig herhalenquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goede optie is evt de brander erop, maar dat is voor de oprit weer minder, want daar zitten van die plastic stabilisatieplaten in.
hmkay, dus gewoon de dakbrander erop en verkolen werkt niet, of minder iig?quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:42 schreef densmee het volgende:
[..]
Branden kan wel, het is niet de bedoeling dat je het onkruid verbrand maar dat je de cellen in het groen kapot kookt. Maar dat moet je wel regelmatig herhalen
Ik vind geiten zwaar irritant... Ze mekkeren de hele dag door, ze leggen overal dropjes neer en vreten alles op, behalve onkruidquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
da's een lief geitje, lompe lullo. We zullen jou eens een stokkie in je hol douwen.
mcpa had ik ook al doorgekregen, Roundup daarentegen vind ik net limonadesiroop, dat werkt helemaal kut. Ik kende vroegah een tuinder die had een tof cocktailtje, maar dat waren een aantal illegale goedjes door elkaar. Als je dat op onkruid spoot, rende het bijna je tuin uit.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik vind geiten zwaar irritant... Ze mekkeren de hele dag door, ze leggen overal dropjes neer en vreten alles op, behalve onkruid![]()
Ik raad u onze cocktail van het huis aan, Roundup met MCPA
ja misschien wel je nieuwe baasquote:
Nope tentje van 30m2quote:
laatste keer dat ik jou een hamburger aanbood wou je alleen theequote:Op vrijdag 29 april 2016 18:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sow, da's half Nederland wat je nou effe bij elkaar schraapt![]()
Ik zit al 2 weken bij jou op je lipje, nog niks gezien, geen gebak, geen hambuggah, helemaal niks.Duvel
komt tenminste nog effe voedselhulp verlenen
Dan moet je meer gebruikenquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
mcpa had ik ook al doorgekregen, Roundup daarentegen vind ik net limonadesiroop, dat werkt helemaal kut. Ik kende vroegah een tuinder die had een tof cocktailtje, maar dat waren een aantal illegale goedjes door elkaar. Als je dat op onkruid spoot, rende het bijna je tuin uit.
Helaas is die kerel niet meer, en ik weet ook niet het recept.
flink tentJEquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:56 schreef lipje het volgende:
[..]
ja misschien wel je nieuwe baas
[..]
Nope tentje van 30m2
ik heb geen tijd om voor te slapen. Sterker nog; ik heb eigenlijk helemaal geen tijd om te slapenquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:00 schreef lipje het volgende:
[..]
laatste keer dat ik jou een hamburger aanbood wou je alleen theemaar beetje gekkenhuis overdag, dus voorslapen op de bank en dan vroeg naar bed
Dat komt omdat die tegen round up kunnen, en normaal geen kans hebben als er andere planten groeienquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan moet je meer gebruiken![]()
Geintje natuurlijk, op m'n werk groeit op sommige paden een vetplantje/mosachtig iets, schijnt te komen door glysofaat.
Aha, blijkbaar kunnen ze ook tegen MCPA?quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:17 schreef densmee het volgende:
[..]
Dat komt omdat die tegen round up kunnen, en normaal geen kans hebben als er andere planten groeien
in de mijne past 'ie wel.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:52 schreef derLudolf het volgende:
Hier zijn HEMA portemonnees niet op berekend![]()
[ afbeelding ]
Koffie staat klaar indien gewenst.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:36 schreef lipje het volgende:
Met zwembadquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:36 schreef lipje het volgende:
Elfstedentocht?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:41 schreef Barcaconia het volgende:
En volgende week kom ik weer in Fryslan langs.
quote:
Denk dat ik er dit jaar niet zo veel tijd aan besteed als vorige kerenquote:
Het is volgende week al he.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
als ik thuis ben dan. Ga zondag pas mn planning voor mei maken
ja, 5 mei toch? Maar ik weet nu dus nog niet eens waar ik 1 mei benquote:
truckruns in limburg en zeeland en een festival in Stockholm. Dan pik ik het waarschijnlijk wel ff mee jaquote:
zelfde tent als vorig jaar. Is van de schoonouders geweest, dus zelf opzettenquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
flink tentJE![]()
Zelf opzetten of daar huren?
dan ben je wel thuis, maar neem je de telefoon niet op en doe je de deur niet openquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:06 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Koffie staat klaar indien gewenst.
Edit: alhoewel, cassandra komt ook langs dus kan zijn dat ik heul nie thuis ben.
quote:
Kweetnie zonde Google waar het ligtmquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:21 schreef lipje het volgende:
[..]in Mierlo, dus zwemmen onder de rook van hellemond
Ik heb er ook twee;pquote:Op woensdag 27 april 2016 01:49 schreef bluemoon23 het volgende:
De rook van Helmond? Cannabislucht bedoel je neem ik aan?quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:21 schreef lipje het volgende:
[..]in Mierlo, dus zwemmen onder de rook van hellemond
Desalniettemij ben je welkom om het te proberen .quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:19 schreef lipje het volgende:
[..]
dan ben je wel thuis, maar neem je de telefoon niet op en doe je de deur niet open
klaar met de nachtdienst?quote:
Nee. Bijnaquote:
mijn nachtdienst was vrij kort.quote:
Volgens mij blijft het dat de komende week.quote:Op zaterdag 30 april 2016 09:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
mijn nachtdienst was vrij kort.
Gelukkig is het (nog) lekker weer.
Het gaat in de loop van de week eindelijk lekker weer worden ja. Vrijdag of zo.quote:Op zaterdag 30 april 2016 09:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij blijft het dat de komende week.
smooi, me like 14.gifquote:Op zaterdag 30 april 2016 09:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij blijft het dat de komende week.
En nu? Lekker met je spruit naar de dierentuin of het strand?quote:
Nee... Stickers plakkenquote:Op zaterdag 30 april 2016 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nu? Lekker met je spruit naar de dierentuin of het strand?
Heb jij een spruit?quote:
Dan hoop ik dat Duvel hetzelfde zegt. Dan kan ik Ziejewel! roepen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij een spruit?![]()
Ik vroeg het aan Duvel jah
Duvel gaat geen stickers plakken hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Duvel hetzelfde zegt. Dan kan ik Ziejewel! roepen.
Ha ha. Dat is domquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:00 schreef Anne het volgende:
Ik ga zo maar wéér boodschappen doen.
Alles in huis gehaald om morgen een gerecht met orzo te maken.. met uitzondering van de orzo zelf.
quote:
ik ben sowieso een rijst-fan; dat mag gerust 3 keer per week op tafel staan van mij.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:42 schreef Dingest het volgende:
Zal wel goed smaken danRisotto is ook erg goed te doen. Laatst nog een erg lekkere paddestoelen-noten versie gemaakt
ben je stoofvlees?quote:
halve kip.quote:
Bij nader inzien toch een halve gare.quote:
met rijst zekerquote:
kipquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bij nader inzien toch een halve gare.
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:46 schreef Anne het volgende:
Ik heb helemaal nergens zin meer in. Bohhh.. zo vol, dat ik het gevoel heb dat ik moet spugen![]()
.
KFC, en dan een ommetje Wilhelminakade, my treatquote:
Nee, Mexicaans.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?Etentje gehad bij buffetrestaurant ofzo
why? Ik race wel naar koolmeesquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
KFC, en dan een ommetje Wilhelminakade, my treat
strandstoeltje van een FIAT panda?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:01 schreef Sounddragon het volgende:
Nog een paar uurtjes, dan mag ik dat hok weer uit. Krijg bijna doorhangplekken
duurdt beft lang dan; moet hij eerst uitgebroed worden ofzo?.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:32 schreef lipje het volgende:
[..]
why? Ik race wel naar koolmeesecht gebraaie stukken kip
![]()
ja ik lag op de eitjes.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
duurdt beft lang dan; moet hij eerst uitgebroed worden ofzo?.
beterquote:Op zondag 1 mei 2016 11:33 schreef Sounddragon het volgende:
Good monningk.![]()
Mijn koffiemeisje bracht koffie op bed
Leer ze kip halenquote:Op zondag 1 mei 2016 11:39 schreef lipje het volgende:
[..]
beter![]()
Mijn wekkertjes willen naar buiten en met de waterpistolen spelen
Het is nog steeds geen DaDquote:Op zondag 1 mei 2016 11:33 schreef Sounddragon het volgende:
Good monningk.![]()
Mijn koffiemeisje bracht koffie op bed
Gelukkig niet.quote:
eerst bier, dan kipquote:
mensen die bier drinkenquote:
Die van mij heeft geloopfietst door het park. We hoorden en zagen en specht en hebben de eendjes brood gegeven.quote:Op zondag 1 mei 2016 11:39 schreef lipje het volgende:
[..]
beter![]()
Mijn wekkertjes willen naar buiten en met de waterpistolen spelen
Nee, gewoon neequote:
1993 belde.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Deze mensen bedoel je.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe maar whisk(e)yquote:
Ik heb afgelopen zomer een slok van een radler gehadquote:Op zondag 1 mei 2016 15:32 schreef Anne het volgende:
Ik heb vandaag nog niks gedronken waar alcohol in zit.
0%quote:Op zondag 1 mei 2016 15:38 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zomer een slok van een radler gehad
Klopt! Ik weet trouwens niet of ik trots zou zijn op Hollandia in m'n Untappd.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:46 schreef Anne het volgende:
Drink je het ook uit blik? Ik vind dat echt bah; elke keer als ik mijn lippen eraan zet proef ik metaal.
Dat had ik es in Bulgarije of Macedonië. Drink vaak genoeg cola uit blik en vind dat geen probleem qua smaak. Maar dat blik daar, dat was erg smerigquote:Op zondag 1 mei 2016 15:46 schreef Anne het volgende:
Drink je het ook uit blik? Ik vind dat echt bah; elke keer als ik mijn lippen eraan zet proef ik metaal.
Ach, wat Duvel al zegt, voor het meeste op de foto geldt dat het toch geen verschil maaktquote:Op zondag 1 mei 2016 15:46 schreef Anne het volgende:
Trots niet. Databasevullingquote:Op zondag 1 mei 2016 15:50 schreef Duvel het volgende:
Klopt! Ik weet trouwens niet of ik trots zou zijn op Hollandia in m'n Untappd.
Mwoaquote:Op zondag 1 mei 2016 16:03 schreef derLudolf het volgende:
Untappd is a new mobile web app that allows you to socially share the brew you're currently enjoying
Hoort Export in dat rijtje?
Je hebt nog 0 vrienden en durft dit aan?quote:Op zondag 1 mei 2016 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trots niet. Databasevulling
[..]
Mwoa![]()
![]()
Laatste keer dat ik Export dronk was bij een zeilweekend in 1999. En destijds ging het er prima in, ook ongekoeldMaar ja, weer eens een poging wagen kan ook geen kwaad.
Dat Holtland is al niet doorheen te komen
Ik heb 5 vrienden daar inmiddels. En waarom zou ik wat niet durven?quote:
ik heb 2 jaar geleden een slok bier van H. gejat in de kroeg omdat ik bijna stikte.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:38 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zomer een slok van een radler gehad
Omdat daarom!quote:Op zondag 1 mei 2016 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb 5 vrienden daar inmiddels. En waarom zou ik wat niet durven?
Mooi, dan valt er nog steeds wat te klussen morgen.quote:
Neuh, maar het contact is er nog steeds. Laatste keer meldde ik dat ik effe voor deze opdrachtgever aan de gang ging, en toen hingen ze in no time (uurtje ofzo) aan de foon om me te verzekeren dat ik nog steeds top of the list sta. Niet dat ik met die mededeling veel doe of kan, maar it's still hot.quote:
Baasquote:Op zondag 1 mei 2016 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb 2 jaar geleden een slok bier van H. gejat in de kroeg omdat ik bijna stikte.
Heb jij hier wel eens voor gewerkt ? http://www.interimmachinisten.nl/quote:Op zondag 1 mei 2016 20:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuh, maar het contact is er nog steeds. Laatste keer meldde ik dat ik effe voor deze opdrachtgever aan de gang ging, en toen hingen ze in no time (uurtje ofzo) aan de foon om me te verzekeren dat ik nog steeds top of the list sta. Niet dat ik met die mededeling veel doe of kan, maar it's still hot.![]()
Ik ben aan de gang, de kassa rinkelt, en ik heb wel geduld. Ze werken met jaarcontracten, en December is downtime, dus hoe meer halverwege het jaar hoe beter![]()
SD is nooit ZZP-er geweestquote:Op zondag 1 mei 2016 20:36 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Heb jij hier wel eens voor gewerkt ? http://www.interimmachinisten.nl/
Ik heb een tijdje terug eens een cursus gehad van een van de oprichters van dat bedrijf, Jan Bootsma.
Nope, zoals Anne zegt: ik werk lekker via bureau's, die eten van me, maar dat weegt bij lange na niet op tegen de voordelen.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:36 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Heb jij hier wel eens voor gewerkt ? http://www.interimmachinisten.nl/
Ik heb een tijdje terug eens een cursus gehad van een van de oprichters van dat bedrijf, Jan Bootsma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |