Hehe.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:10 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zag niet dat ik lapo had.
Maar daarmee bevestig ik het 'opa' gedeelte alleen nog meer.![]()
Minder dan normaalquote:
Waar gaat je boek over?quote:
Idk man.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:28 schreef Kaas- het volgende:
Doe es de naam van die kerel uit de OP? Of beter gewoon een link naar een vid ofzo.
Eten bij vrienden, drinken bij vrienden. Volgende dag vroeg op helaas.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Minder dan normaalMisschien maar een rondje lopen over de vrijmarkt, het zal nu wel een stuk rustiger zijn. Daarna eten bij vrienden. Wel jammer, koningsdag is altijd een mooie dag, zeker met goed weer. Jij?
[..]
Waar gaat je boek over?
De afgelopen zeven jaar van mijn leven, ruwweg.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Minder dan normaalMisschien maar een rondje lopen over de vrijmarkt, het zal nu wel een stuk rustiger zijn. Daarna eten bij vrienden. Wel jammer, koningsdag is altijd een mooie dag, zeker met goed weer. Jij?
[..]
Waar gaat je boek over?
Dan hoop ik dat het boek een goed einde heeft!quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
De afgelopen zeven jaar van mijn leven, ruwweg.
Mijn boek welquote:Op woensdag 27 april 2016 00:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het boek een goed einde heeft!
Ik heb net je postgeschiedenis bekeken omdat ik benieuwd was waar het boek over kon gaan. Je bent transgender hè, dat is wel een vrij uniek verhaal, is daar wel een markt voor?quote:
Mooie manquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:07 schreef Rezania het volgende:
Welkom in de Gay SC.
[ afbeelding ]
Ook voor hetero's
quote:
Ahwquote:Op woensdag 27 april 2016 10:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Homo zijn is fijn. Ik zou niet anders meer willen.
Toen ik nog een gelovig pubertje was, was dat overigens wel anders. Bidden dat ik weer normaal zou worden en zo.
gurristelijk kaasjequote:Op woensdag 27 april 2016 10:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Homo zijn is fijn. Ik zou niet anders meer willen.
Toen ik nog een gelovig pubertje was, was dat overigens wel anders. Bidden dat ik weer normaal zou worden en zo.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 april 2016 10:51 schreef Peter het volgende:
[..]
De ganse dag
Hangen de vlaggen al uit?
ik resideer momenteel buiten Europaquote:Op woensdag 27 april 2016 10:56 schreef Paxcon het volgende:
Ben je toevallig in Zwolle momenteel?
Just checking
Omdat je anders met vrouwen naar bed moet, brr. Nee, maar ik vind het gewoon helemaal prima en het is ook wel weer een leuke toevoeging dat je daardoor naar hommelclubs kan, je in relaties een heel andere dynamiek hebt en zo, je kan er leuke gesprekken over voeren met mensen voor wie het nog niet zo normaal is en zo. Bovendien, als ik niet homo zou zijn had ik m'n huidige vriend nooit ontmoet. Dus een heteropil zou ik weggooien.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
gurristelijk kaasje
But why its fabulous 2 be gay?
Gefeliciteerd kerel! Hier (serieus) wel.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:51 schreef Peter het volgende:
[..]
De ganse dag
Hangen de vlaggen al uit?
De uitgever denkt van wel. En zo uniek zijn we niet hoorquote:Op woensdag 27 april 2016 00:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb net je postgeschiedenis bekeken omdat ik benieuwd was waar het boek over kon gaan. Je bent transgender hè, dat is wel een vrij uniek verhaal, is daar wel een markt voor?
quote:Op woensdag 27 april 2016 12:02 schreef wonderer het volgende:
Feli, Peter
Er zijn echt veel mensen jarig vandaag. Op Facebook al zeven vriendjes plus mijn ex.
Klint als het goede leven!quote:Op woensdag 27 april 2016 19:44 schreef Peter het volgende:
[..]
net wel taart gegeten als toetje
En van het hotel een fles wijn en schaal fruit gekregen
quote:Op donderdag 28 april 2016 09:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar als je d'r in staat blijkt 'ie plotseling heel koud.
Nee! En dat terwijl dat best van pas was gekomen want het was koudquote:Op donderdag 28 april 2016 09:41 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb je geen kerel opgedoken gister die je warm houdt?
Dan was het dus nog niet koud genoeg!?quote:Op donderdag 28 april 2016 09:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee! En dat terwijl dat best van pas was gekomen want het was koud
Niet lekker meer.quote:Op donderdag 28 april 2016 09:22 schreef Jopie78 het volgende:
[..]Erg he.
Ik heb nog 1 week vrij en het lijkt wel winter.
Dan zou ik eerder snel naar m'n bed gaan dan iemand proberen te hosselen denk ik. Ook weinig geefbare mensen gezien sowieso.quote:Op donderdag 28 april 2016 09:55 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dan was het dus nog niet koud genoeg!?
Zon schijnt hier (rond Gouda), maar zelfs in de trein met trui en jas aan heb ik het beetje koud nu.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:01 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het is hier nu donkergrijs en het regent. Om depressief van te worden.
Wat ben je ook een nette jongen, he.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder snel naar m'n bed gaan dan iemand proberen te hosselen denk ik. Ook weinig geefbare mensen gezien sowieso.
Eerder te pussy maar hehequote:Op donderdag 28 april 2016 10:03 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wat ben je ook een nette jongen, he.
Als je 15 jaar ouder was, wist ik het wel!
Goede dag om in bed door te brengen!quote:Op donderdag 28 april 2016 10:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zon schijnt hier (rond Gouda), maar zelfs in de trein met trui en jas aan heb ik het beetje koud nu.
Lol, dat hoef je mij niet uit te leggen.quote:
Ik keek in dat durp van mij nog even voor de grap op Grindr, eerste knappe persoon was op 10 kilometer ofzo.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder snel naar m'n bed gaan dan iemand proberen te hosselen denk ik. Ook weinig geefbare mensen gezien sowieso.
Als het kon was dat wel chill geweest.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:04 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Goede dag om in bed door te brengen!
Dat zou ik sowieso niet doen. Een one night stand bij je ouders is niet echt respectvol en zouden m'n ouders ook niet goedkeuren. Niet dat ik uberhaupt ooit een one night stand heb gehad trouwens.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:05 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Lol, dat hoef je mij niet uit te leggen.
Had niet verwacht dat jij een vent mee naar je ouders hun huis zou slepen. Zo dapper ben je nog niet, imo.
Niet dat dat moet hoor, heeft bij mij ook wel even geduurd. Komt vanzelf...
Heb er meerdere gehad, maar toen was ik nog hetero en noemden we dat gewoon "er blijft een vriendje slapen"...quote:Op donderdag 28 april 2016 10:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat zou ik sowieso niet doen. Een one night stand bij je ouders is niet echt respectvol en zouden m'n ouders ook niet goedkeuren. Niet dat ik uberhaupt ooit een one night stand heb gehad trouwens.
Maar van je relatie is het toch doodnormaal om die te laten komen slapen? Of waren je ouders heel erg anti?quote:Op donderdag 28 april 2016 10:09 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb er meerdere gehad, maar toen was ik nog hetero en noemden we dat gewoon "er blijft een vriendje slapen"...![]()
Daarna heb ik dit inderdaad niet meer gedaan. Wel mijn toenmalige vriend, maar geloof dat mijn ouders dat ook niet echt goed trokken. En nog zouden ze het 'raar' vinden, denk ik.
Ik ook, overigens.
Oh ja een ONS meenemen naar ouders huis zou wel een beetje awkward zijn, maar ik bedoelde te pussy om te hosselen. Helemaal als je niet eens weet of iemand wel gay is.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:05 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Lol, dat hoef je mij niet uit te leggen.
Had niet verwacht dat jij een vent mee naar je ouders hun huis zou slepen. Zo dapper ben je nog niet, imo.
Niet dat dat moet hoor, heeft bij mij ook wel even geduurd. Komt vanzelf...
quote:Op donderdag 28 april 2016 10:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik keek in dat durp van mij nog even voor de grap op Grindr, eerste knappe persoon was op 10 kilometer ofzo.
Nee hoor. Maar om het te zien was duidelijk wat anders dan het concept op zich.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar van je relatie is het toch doodnormaal om die te laten komen slapen? Of waren je ouders heel erg anti?
Ze hoeven ook niet gay te zijn om gehosseld te worden. Dronken hetero's zijn het gemakkelijkst.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja een ONS meenemen naar ouders huis zou wel een beetje awkward zijn, maar ik bedoelde te pussy om te hosselen. Helemaal als je niet eens weet of iemand wel gay is.
Jaquote:Op donderdag 28 april 2016 10:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]Ja het valt het echt heel erg tegen he
Gek is dat
Mijn ouders en ik ook enorm, maar duurde ook weer niet zo heel lang gelukkig. Inmiddels komt het niet eens in me op dat het raar kan zijn ofzo.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:14 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar om het te zien was duidelijk wat anders dan het concept op zich.
Ze moesten wel degelijk 'wennen' aan het beeld.
Das ook een punt, idd. Moest mezelf ook even de tijd geven om mijn draai er in te vinden.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijn ouders en ik ook enorm, maar duurde ook weer niet zo heel lang gelukkig. Inmiddels komt het niet eens in me op dat het raar kan zijn ofzo.
Gaaaaayyyyyyquote:Op donderdag 28 april 2016 10:21 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Das ook een punt, idd. Moest mezelf ook even de tijd geven om mijn draai er in te vinden.
Ben ook even een ubernicht geweest. Haren blonderen enzo.. Het er TE dik bovenop leggen.
Denk dat we er nu wel allemaal aan gewend zijn.
Die kunst moet je me nog maar een keer onder de knie leren krijgen denk ikquote:Op donderdag 28 april 2016 10:14 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ze hoeven ook niet gay te zijn om gehosseld te worden. Dronken hetero's zijn het gemakkelijkst.
Heb je ook het minste gezeik mee, achteraf. Die doen toch alsof het nooit gebeurd is.
Nee joh, dat moet je helemaal niet willen.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die kunst moet je me nog maar een keer onder de knie leren krijgen denk ik
Oh nee daar zit je daar wel behoorlijk naastquote:Op donderdag 28 april 2016 10:27 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nee joh, dat moet je helemaal niet willen.
Denk dat jij in je hoofd jezelf nog steeds ziet als hetero, denk dat je daar beter aan kan werken.
Of ik zit er helemaal naast natuurlijk, in dat geval heb ik niets gezegd.
Koel. Wacht dan gewoon lekker op een leuke gozer...quote:Op donderdag 28 april 2016 10:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh nee daar zit je daar wel behoorlijk naastIk zie mezelf als 100% homo en heb daar meer dan vrede mee.
quote:Op donderdag 28 april 2016 10:29 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Koel. Wacht dan gewoon lekker op een leuke gozer...
Maar dat was geen ONSquote:Op donderdag 28 april 2016 10:52 schreef Renesite het volgende:
Eerste keer slapen bij ons thuis. Eigenlijk weinig bedacht dat het awkward was. Ging allemaal wel vanzelf
Nee, maar uberhaupt. Dat las ik.quote:
Zit ik voor niets te hopen op eentje met jou.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, maar uberhaupt. Dat las ik.
ONS is zo niet mijn ding.
Nee, alleen morenightstand.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zit ik voor niets te hopen op eentje met jou.
quote:Op donderdag 28 april 2016 11:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat een uithoudingsvermogen. 48+ uur ketsen.
Weinig spannends. Ben nu mijn huis aan het schoonmaken en sta ondertussen te koken.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je nog wat spannends op de planning vandaag Jopie?
Heb gegoogled op 'sexmachine'quote:Op donderdag 28 april 2016 11:14 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
WTF is dat dan!?
Een lul op een webcam?
Ahw liefquote:Op donderdag 28 april 2016 11:13 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Weinig spannends. Ben nu mijn huis aan het schoonmaken en sta ondertussen te koken.
Vanavond oppassen op mijn kleine neefje en nichtje, waar ik veel zin in heb!
Nee, dat niet, maar dat zou wel enorm praktisch zijn!quote:
Gewoon naar achteren dragen.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:16 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar dat zou wel enorm praktisch zijn!
Zou alleen steeds voor mijn ogen hangen denk, maar dat is met een elastiekje zo verholpen.
Ik ben heel lief.quote:
Dat hangt van de plek af waar-ie zit. Als dat tussen mijn ogen is, wordt het lastig, zit-ie op mijn achterhoofd, dan kan ik hem met gel wel vastplakken.quote:
Niet zoveel bijzonders, beetje chillen. Moet eigenlijk nog wel wat studiedingen doen maar vandaag niet echt veel zin... Al is de dag nog lang.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:18 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik ben heel lief.
Wat zijn jouw plannen?
Haha. Wat is het (meestal) toch ook mooi om student te zijn.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet zoveel bijzonders, beetje chillen. Moet eigenlijk nog wel wat studiedingen doen maar vandaag niet echt veel zin... Al is de dag nog lang.
Gelukkig mag ik hierna nog een jaartje zo rondchillenquote:Op donderdag 28 april 2016 11:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Wat is het (meestal) toch ook mooi om student te zijn.
Dan maak je maar zin.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet zoveel bijzonders, beetje chillen. Moet eigenlijk nog wel wat studiedingen doen maar vandaag niet echt veel zin... Al is de dag nog lang.
Ik hoop tegelijkertijd af te studeren. Ook nog niet heel veel trek aan, maar het moet maar eens..quote:Op donderdag 28 april 2016 11:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik hierna nog een jaartje zo rondchillen
Moet daarna maar aan het werk denk ik
feels bad als je weet dat er nog dingen moeten gebeurenquote:Op donderdag 28 april 2016 11:37 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dan maak je maar zin.![]()
Lol. Chillen af en toe is ook best lekker! De boog kan niet altijd gespannen staan...
Get used to it. Werk krijg je ook nooit af, dus dat gevoel zal niet snel meer weggaan.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
feels bad als je weet dat er nog dingen moeten gebeuren
Wat weet jij ons toch telkens een rooskleurig beeld van de toekomst te schetsenquote:Op donderdag 28 april 2016 11:58 schreef Jopie78 het volgende:
Get used to it. Werk krijg je ook nooit af, dus dat gevoel zal niet snel meer weggaan.
Dit is wel waar ja. Maar ik ga nu toch maar wat doen, dan kan ik over een paar uur echt lekker chillen. Moet dan wel van FOK! proberen weg te blijven als ik bovenstaande volg.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:58 schreef Jopie78 het volgende:
Als je geniet moet je hard genieten en als je werkt, doe het dan goed.
Maar denken aan vrij als je werkt en denken aan je werk als je vrij bent, zorgt alleen maar voor stress.
Jij doet alsof dat niet rooskleurig kan zijn, niet ik.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat weet jij ons toch telkens een rooskleurig beeld van de toekomst te schetsen
[..]
Dit is wel waar ja. Maar ik ga nu toch maar wat doen, dan kan ik over een paar uur echt lekker chillen. Moet dan wel van FOK! proberen weg te blijven als ik bovenstaande volg.
De Van Lier in Grunn heb ik wel prachtige schoentjes voor onder een pak vandaan.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:50 schreef Renesite het volgende:
Waarom zijn schoenen allemaal duur opeens! Vroegah kon je voor 100eu bij de van Lier nog toffe vinden. Tegenwoordig vanaf 140/150
Ik kijk de volgende keer wel weer. Had me niet ingesteld op 150 voor een paar. Geen probleem budgettair maar vind het stomquote:Op donderdag 28 april 2016 13:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De Van Lier in Grunn heb ik wel prachtige schoentjes voor onder een pak vandaan.
Is het ook.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kijk de volgende keer wel weer. Had me niet ingesteld op 150 voor een paar. Geen probleem budgettair maar vind het stom
quote:Op donderdag 28 april 2016 14:47 schreef Kaas- het volgende:
Na 13 dagen op rij in de plus te hebben gestaan heb ik mezelf zojuist volledig laten gaan door alle 12 quinoa-knäckebröd-crackers (?) die ik nog had weg te happen met oude kaas. Kon niet stoppen.
Zo even uitrekenen of ik de dag nog redden kan met een goede sportsessie.
Ingevuld, het bleek om en nabij de 1400 cal.quote:
volledig laten gaanquote:Op donderdag 28 april 2016 14:47 schreef Kaas- het volgende:
Na 13 dagen op rij in de plus te hebben gestaan heb ik mezelf zojuist volledig laten gaan door alle 12 quinoa-knäckebröd-crackers (?) die ik nog had weg te happen met oude kaas. Kon niet stoppen.
Zo even uitrekenen of ik de dag nog redden kan met een goede sportsessie.
Die oude kaas is 140 per plakje.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:14 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
volledig laten gaan
Op quinoa crackers..![]()
Doe het dan goed..
Ik ook niet, tot Brammetjuh ze aanraadde bedenk ik me opeens. Hem maar de schuld geven.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:15 schreef wonderer het volgende:
Ik wist niet eens dat er quinoa-crackers bestonden.
Lekker.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:16 schreef wonderer het volgende:
Zijn ze nog te eten of zelfs dat niet?
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 28 april 2016 12:10 schreef Jopie78 het volgende:
Jij doet alsof dat niet rooskleurig kan zijn, niet ik.
Wat een arrogantiequote:Op donderdag 28 april 2016 16:28 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Kijk hem even een open deur intrappen.
Met een beetje arrogantie, is het elke dag vakantie.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een arrogantie
Inb4 "zelfkennis"
Dat laatste klinkt wel erg aanlokkelijkquote:Op donderdag 28 april 2016 16:33 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Met een beetje arrogantie, is het elke dag vakantie.
Life is a holidayquote:Op donderdag 28 april 2016 16:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt wel erg aanlokkelijk
En werkt dat een beetje als je hier in de kou naar buiten stapt?quote:Op donderdag 28 april 2016 17:07 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Life is a holiday
Das 1 van de beste lessen die ik ooit heb gekregen.
Dan neem je beter groot menuutje bij de macquote:Op donderdag 28 april 2016 15:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ingevuld, het bleek om en nabij de 1400 cal.Gelukkig was m'n ontbijt maar 400 dus sta ik nu met 1800 op wat ik maximaal per dag wil. Dus als ik vanavond even veel weg train als ik tijdens m'n avondeten pak is er geen man overboord.
Maar wel dom.
Ik wil jou wel een cursus arrogantie geven hoorquote:Op donderdag 28 april 2016 16:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt wel erg aanlokkelijk
Als ik je vraag of je met mij op date wil, geef je daarop dan hetzelfde antwoord als op deze vraag?quote:Op donderdag 28 april 2016 18:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan neem je beter groot menuutje bij de mac
neequote:Op donderdag 28 april 2016 18:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als ik je vraag of je met mij op date wil, geef je daarop dan hetzelfde antwoord als op deze vraag?
(opties: ja/nee)
Ohjaquote:Op donderdag 28 april 2016 18:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil jou wel een cursus arrogantie geven hoor
was jij nou niet die ene user die dacht dat ik tyfusarrogant was en een troll
Ik ben nu jaloersquote:Op donderdag 28 april 2016 18:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou, in dat geval stuur ik wel een datumverzoekje.
quote:Op donderdag 28 april 2016 18:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
OhjaMaar je postte zo mannelijk dat je geen vrouw kon zijn. Ben gewoon niet zulke felle vrouwen gewend, Amarantha is altijd lief.
En kijk waar we nu zijn, wat kan er toch veel veranderen in een jaar
Ik heb nu ineens weer zin in pringlesquote:Op donderdag 28 april 2016 19:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
sorry dat ik niet een standaard cutiepie, vrouw van "zachte" woorden ben.
Jaa we zijn bestpringles&catsfriends![]()
wie had dat gedacht
Ja klopt, had gister 2 pringles sour cream & union voor 3 euro bij de AH.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb nu ineens weer zin in pringlesEcht al weken niet meer gehad.
Deze week 2 voor drie euro geloof ik? Of was dat vorige week... Kan in ieder geval nog wel goedkoper.
Lekkerquote:Op donderdag 28 april 2016 19:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja klopt, had gister 2 pringles sour cream & union voor 3 euro bij de AH.![]()
Je moet gewoon veel biefstuk vreten joh. Kilootje per dag. Veel trainen erbij. Dan krijg je die kilo's wel.quote:
Wel duur. Dan beter GOMADquote:Op donderdag 28 april 2016 19:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je moet gewoon veel biefstuk vreten joh. Kilootje per dag. Veel trainen erbij. Dan krijg je die kilo's wel.
wel foto's van de voortgang posten hè?quote:Op donderdag 28 april 2016 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel duur. Dan beter GOMAD
maar geen alcohol is beter idee. Even srs trainen en eten. Ook creatine besteld dus ben straks een kast
pas vanaf 70kgquote:Op donderdag 28 april 2016 19:25 schreef Peter het volgende:
[..]
wel foto's van de voortgang posten hè?
Eens.quote:
in deze periode word je doodgegooid met beelden van auswitz enzo. Daar lijk ik zo uit weggelopenquote:Op donderdag 28 april 2016 19:36 schreef Peter het volgende:
[..]
hoe kunnen we dan vergelijken met nu?
Whehe, vies moet dat zijn.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar geen alcohol is beter idee. Even srs trainen en eten. Ook creatine besteld dus ben straks een kast
Trouwen?quote:Op donderdag 28 april 2016 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je snapt em. Maar groen is ook chill. En geel en rode puntpaprika evt als opvulling. Is zelfs ook nog oranje geloof ik?quote:
In die gif is het niet zo erg.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in deze periode word je doodgegooid met beelden van auswitz enzo. Daar lijk ik zo uit weggelopen
Visolie, multivit sws niets mis mee. Creatine is ook veel onderzoek naar gedaan. Is prima. En zma. Slaap ik veel beter mee. Of het verder zin heeft weet ik niet :pquote:Op donderdag 28 april 2016 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe, vies moet dat zijn.
Geen alcohol helpt ook wel ja. Ik doe hard m'n best km te minderen maar er zijn echt veel situaties waar je drinkt. Zijn die supplementen wel helemaal ok trouwens?
facial aesthetics redden mequote:Op donderdag 28 april 2016 19:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In die gif is het niet zo erg.
Trouwens puur toeval dat ik je nu 3x citeer.
ik ben nu wel zomerblondquote:Op donderdag 28 april 2016 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Sorry mijn kat liep over de toetsenbord. Ik haat mortaxx met heel mijn hart
ik was vandaag 61.3quote:Op donderdag 28 april 2016 20:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
facial aesthetics redden me
Ik ben nu 60 kg. Zegt genoeg toch
Je hebt een boi dus zoek er niets achter![]()
Zwaarder dan Mortaxx whehe.quote:
Ja maar ik zou gezien mn lengte veel zwaarder moeten zijn eigenlijkquote:Op donderdag 28 april 2016 20:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zwaarder dan Mortaxx whehe.
Dan is Mortaxx of kleiner dan ik denk of echt gewoon smaller dan ik denk.
Overigens is m'n vriend 58 ofzo (bij 172) dus jullie vallen nog mee.
174quote:Op donderdag 28 april 2016 20:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zwaarder dan Mortaxx whehe.
Dan is Mortaxx of kleiner dan ik denk of echt gewoon smaller dan ik denk.
Overigens is m'n vriend 58 ofzo (bij 172) dus jullie vallen nog mee.
Je hebt dan een BMI van 17,7 (vanaf 18,5 is het gezond volgens de Hartstichting).quote:Op donderdag 28 april 2016 20:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar ik zou gezien mn lengte veel zwaarder moeten zijn eigenlijk
naja
Hmm jaquote:Op donderdag 28 april 2016 20:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je hebt dan een BMI van 17,7 (vanaf 18,5 is het gezond volgens de Hartstichting).
Vanaf 64 kilo heb je een gezond BMI. Dat is opzich wel te behalen denk ik, al weet ik van m'n vriend hoe moeilijk het kan zijn om aan te komen.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm ja
Ik was lange tijd iets van 68/69kg maar toen leek m'n buik dikkig. Moet wat met m'n armen doen eigenlijk.
Meeten jullie wel eens? Zouden wij elkaar kunnen kennen? Misschien van gezicht? Al herinner ik weinig meisjes van vroegah. Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 28 april 2016 20:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Bwhehehe midgetsniet zoals paxcon bijna 2 meter zijn
Ooooh dat valt wel meequote:Op donderdag 28 april 2016 20:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vanaf 64 kilo heb je een gezond BMI. Dat is opzich wel te behalen denk ik, al weet ik van m'n vriend hoe moeilijk het kan zijn om aan te komen.
Jij bent toch iets van 30? Dus dat betwijfel ik dan, anders zouden we bij elkaar op middelbare school kunnen hebben gezetenquote:Op donderdag 28 april 2016 20:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Meeten jullie wel eens? Zouden wij elkaar kunnen kennen? Misschien van gezicht? Al herinner ik weinig meisjes van vroegah. Hoe oud ben je?
Meer Big Macs lijkt me een goede manier.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ooooh dat valt wel mee
Komt vooral doordat ik minder chips ben gaan eten volgens mij, het ging een beetje vanzelf. En water ipv zoete multivitamine enzo.
Nouuuuuuuuuu dat duurt nog bijna 5 jaarquote:Op donderdag 28 april 2016 20:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent toch iets van 30? Dus dat betwijfel ik dan, anders zouden we bij elkaar op middelbare school kunnen hebben gezeten
Zo lekkerquote:Op donderdag 28 april 2016 20:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Meer Big Macs lijkt me een goede manier.
had gister big mac. Niet zo lekker eigenlijk. Is whopper beterquote:Op donderdag 28 april 2016 20:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Meer Big Macs lijkt me een goede manier.
Hmm 25 dus, het zou kunnen. OC?quote:Op donderdag 28 april 2016 20:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuu dat duurt nog bijna 5 jaar
Heb je gezien dat laatst op fb zo'n filmpje werd gedeeld hoe je zelf Big Macs (dus ook de saus) kunt maken?quote:
Het wordt heel spannend nuquote:Op donderdag 28 april 2016 20:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hmm 25 dus, het zou kunnen. OC?
quote:Op donderdag 28 april 2016 20:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je gezien dat laatst op fb zo'n filmpje werd gedeeld hoe je zelf Big Macs (dus ook de saus) kunt maken?
Ha, chill.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]Nee
Volgens mij vertelde Rez me dat die saus ook in de supermarkt te krijgen is
Heb ik een keer aan jouw tieten gezeten tijdens het schoolfeest?quote:Op donderdag 28 april 2016 20:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
zat je serieus daar op school ja ?
Hoeveel wil je er nog af?quote:Op donderdag 28 april 2016 20:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ha, chill.
Jammer dat ik het mezelf op korte termijn ff niet toesta.
volgens mij had ik toen bruggertitties dus ik betwijfel het. Nog meegemaakt dat meneer Dik op z'n saxofoon speelde tijdens schoolfissa's?quote:Op donderdag 28 april 2016 20:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb ik een keer aan jouw tieten gezeten tijdens het schoolfeest?
600 kcal johquote:Op donderdag 28 april 2016 20:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ha, chill.
Jammer dat ik het mezelf op korte termijn ff niet toesta.
Ik las laatst dat er meer transgenders zijn dan ik dacht. Al loopt dat aantal al snel op als je 'non-binair' meerekent. Voor zover ik weet kom ik het niet vaak tegen, dus voor mij is het wel uniekquote:Op woensdag 27 april 2016 12:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
De uitgever denkt van wel. En zo uniek zijn we niet hoor
Whehe had ook niet gekund maar leek me grappig als je daardoor aan iemand zou denken.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
volgens mij had ik toen bruggertitties dus ik betwijfel het. Nog meegemaakt dat meneer Dik op z'n saxofoon speelde tijdens schoolfissa's?
Ja ik ook joh. Ben tevreden met de progress iig.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh wauw dat is nog aardig wat
Ben benieuwd naar het eindresultaat
Hmm nee, ik was toen namelijk bezet hihahoquote:Op donderdag 28 april 2016 21:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe had ook niet gekund maar leek me grappig als je daardoor aan iemand zou denken.
Ik zat op FC, de christelijke boys. Volgens mij zijn OC en FC nu gefuseerd. Ik deed alles in Daam (school, sport, werk) maar woonde er niet. Jij?
Jij ook FC bedoel je? Welk niveau? Als je de fusie hebt meegemaakt ken ik je waarschijnlijk niet (al van school), maar is het mogelijk dat als ik je zou zien dat ik het wel kan koppelen aan het gezicht van een of ander piepjong meisje op school van toen. Vet grappig whehe. En ik voetbalde niet. Ja op jonge leeftijd wel btw.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hmm nee, ik was toen namelijk bezet hihaho. FC
ja klopt ik heb fusie twee jaar lang meegemaakt, iedereen verwachtte ruzies en zo maar men ontweek mekaar alleen maar. Zo saai. Voetbal bij de pelikanen/ VV?
Ik val alleen op lange blondjesquote:
Nee ik was OC havo, maar bij FC studeerden al mijn vriendinnen dus soms was ik daar ook te vinden + schoolfeesten. Haha het zou kunnen, ik was wel van die popu kindertjesquote:[..]
Jij ook FC bedoel je? Welk niveau? Als je de fusie hebt meegemaakt ken ik je waarschijnlijk niet (al van school), maar is het mogelijk dat als ik je zou zien dat ik het wel kan koppelen aan het gezicht van een of ander piepjong meisje op school van toen. Vet grappig whehe. En ik voetbalde niet. Ja op jonge leeftijd wel btw.
heb je wel eens gedaan dan?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:05 schreef Kaas- het volgende:
Ik snap ook niks van cal. Als ik 3x per dag een Big Mac eet als maaltijd zit ik op calniveau waarbij ik afval. Vitaminepil erbij en ik mis niks. Zou je zeggen. Maar is om mysterieuze redenen dan ineens niet het geval.
vraag dan gewoon die picsquote:Op donderdag 28 april 2016 21:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij ook FC bedoel je? Welk niveau? Als je de fusie hebt meegemaakt ken ik je waarschijnlijk niet (al van school), maar is het mogelijk dat als ik je zou zien dat ik het wel kan koppelen aan het gezicht van een of ander piepjong meisje op school van toen. Vet grappig whehe. En ik voetbalde niet. Ja op jonge leeftijd wel btw.
Nou, nog twee maanden geduld, dan kun je er alles over lezenquote:Op donderdag 28 april 2016 21:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik las laatst dat er meer transgenders zijn dan ik dacht. Al loopt dat aantal al snel op als je 'non-binair' meerekent. Voor zover ik weet kom ik het niet vaak tegen, dus voor mij is het wel uniek
Nog gefeliciteerd Peter!
Ik was wel popu maar geen lang blondje. Maar dan geen kans dat ik je ken joh. Toch leuk.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik val alleen op lange blondjes![]()
[..]
Nee ik was OC havo, maar bij FC studeerden al mijn vriendinnen dus soms was ik daar ook te vinden + schoolfeesten. Haha het zou kunnen, ik was wel van die popu kindertjes![]()
Haha nee, geen Big Mac dieet geprobeerd. Maar ik vergeleek laatst de voedingswaardes van die burgers bij de Mac. Als je een keer niet uitgebreid luncht maar een McChicken eet ofzo is niet eens echt zo'n ramp.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb je wel eens gedaan dan?
Je komt natuurlijk niet aan juiste voedingsstoffen
Wat moet je in roffa btwquote:Op donderdag 28 april 2016 22:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik was wel popu maar geen lang blondje. Maar dan geen kans dat ik je ken joh. Toch leuk.
mij ook niet. Probleem is natuurlijk dat het niet bij 1 burgertje blijft daar en meteen 1500 kcal paktquote:Op donderdag 28 april 2016 22:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha nee, geen Big Mac dieet geprobeerd. Maar ik vergeleek laatst de voedingswaardes van die burgers bij de Mac. Als je een keer niet uitgebreid luncht maar een McChicken eet ofzo is niet eens echt zo'n ramp.
True that. Big Mac menu + McChicken was mijn standaardquote:Op donderdag 28 april 2016 22:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mij ook niet. Probleem is natuurlijk dat het niet bij 1 burgertje blijft daar en meteen 1500 kcal pakt
Oke wij hebben elkaar onbewust vast wel eens een x gezien want was vaak bij de mcd voor ijsjesquote:Op donderdag 28 april 2016 22:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
True that. Big Mac menu + McChicken was mijn standaard
Maar ik heb er lang geleden nog gewerkt zelfs (Opso?).
Hehe. Kleine wereld.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke wij hebben elkaar onbewust vast wel eens een x gezien want was vaak bij de mcd voor ijsjes
Ik begrijp je volkomenquote:Op donderdag 28 april 2016 23:26 schreef Jopie78 het volgende:
Heel gek, maar heb ineens zin in een big mac.
Is goed hoor, wat jij wilt. Als we daarna maar op vakantie gaan. Liefst naar St. Barths oid.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan wel zonder poespas hoor, dat lijkt me niks
handtekening zetten en weg
Waarom zo ver gewoon lekker in Brabant jonguh!quote:Op donderdag 28 april 2016 23:32 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Is goed hoor, wat jij wilt. Als we daarna maar op vakantie gaan. Liefst naar St. Barths oid.
Ik heb niet al te veel financiële ruimte hoorquote:Op donderdag 28 april 2016 23:32 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Is goed hoor, wat jij wilt. Als we daarna maar op vakantie gaan. Liefst naar St. Barths oid.
Praat voor jezelf. Pax en ik zijn dolgelukkig.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:33 schreef Kaas- het volgende:
Denk dat als het zover is dat je echt met iemand wil trouwen, je er wel meer moeite in wil steken.
Daar hebben ze een zachte -g-, en dan krijg ik geen harde -l- meer.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom zo ver gewoon lekker in Brabant jonguh!
Je wilde me toch al voor mijn geld, dus ik ging er al vanuit dat ik moest betalen.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb niet al te veel financiële ruimte hoor
quote:Op donderdag 28 april 2016 23:34 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je wilde me toch al voor mijn geld, dus ik ging er al vanuit dat ik moest betalen.
Ach, jij gaat straks bakken met geld verdienen. Dat trekt wel weer recht, tegen die tijd ga ik minder werken. Prima deal, lijkt me.quote:
Haha, moest lachen.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:34 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je wilde me toch al voor mijn geld, dus ik ging er al vanuit dat ik moest betalen.
Nou ik ben niet zo ambitieus dus ik vraag het me nog afquote:Op donderdag 28 april 2016 23:36 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ach, jij gaat straks bakken met geld verdienen. Dat trekt wel weer recht, tegen die tijd ga ik minder werken. Prima deal, lijkt me.
45 jaar lang jurist bij de gemeente Slochteren?quote:Op donderdag 28 april 2016 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou ik ben niet zo ambitieus dus ik vraag het me nog af
Als we ergens gaan wonen waar het warm is, hebben we niet veel nodig. We hebben liefde en goede seks, wat hebben we nog meer nodig!?quote:Op donderdag 28 april 2016 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou ik ben niet zo ambitieus dus ik vraag het me nog af
Big Macs.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:39 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Als we ergens gaan wonen waar het warm is, hebben we niet veel nodig. We hebben liefde en goede seks, wat hebben we nog meer nodig!?
Ik vermoed dat het op zoiets zal uitdraaien. En vermoedelijk zou ik daar prima mee kunnen leven.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
45 jaar lang jurist bij de gemeente Slochteren?
Ja maar we kunnen toch niet leven van de zon? :squote:Op donderdag 28 april 2016 23:39 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Als we ergens gaan wonen waar het warm is, hebben we niet veel nodig. We hebben liefde en goede seks, wat hebben we nog meer nodig!?
Af en toe valt er een kokosnoot uit de boom...quote:Op donderdag 28 april 2016 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het op zoiets zal uitdraaien. En vermoedelijk zou ik daar prima mee kunnen leven.
[..]
Ja maar we kunnen toch niet leven van de zon? :s
En voor fajita's.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee joh, daarvoor moet je bij de Mexicaan zijn.
Whehe superchill man, geen probleem. Goed salaris in een regio met lage kosten, goede uren, lekker concreet, lachen joh.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het op zoiets zal uitdraaien. En vermoedelijk zou ik daar prima mee kunnen leven.
Dit klinkt wel romantischquote:Op donderdag 28 april 2016 23:41 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Af en toe valt er een kokosnoot uit de boom...
Maak je me nu belachelijk of ben je serieus?quote:Op donderdag 28 april 2016 23:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe superchill man, geen probleem. Goed salaris in een regio met lage kosten, goede uren, lekker concreet, lachen joh.
Dan doen we die massage, drankje erbij..Beetje knuffelen en wat zoenen.. Goffer.. Hoe laat zal ik je halen of kom je rechtstreeks naar Schiphol.quote:
Nee ben serieus. Dus die maar hoeft ook niet, hoewel wat er na die maar staat natuurlijk sowieso klopt.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maak je me nu belachelijk of ben je serieus?
Maar als je leuke mensen in je omgeving hebt denk ik dat ik wel van zo'n baan kan genieten
Oh dit klinkt echt genottelijkquote:Op donderdag 28 april 2016 23:46 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dan doen we die massage, drankje erbij..Beetje knuffelen en wat zoenen.. Goffer.. Hoe laat zal ik je halen of kom je rechtstreeks naar Schiphol.![]()
[ afbeelding ]
Nouja als vrienden enzo ver weg wonen en jij zit in een of ander dorp lijkt me wel matigquote:Op donderdag 28 april 2016 23:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee ben serieus. Dus die maar hoeft ook niet, hoewel wat er na die maar staat natuurlijk sowieso klopt.
Ik ga er zo maar eens van dromen.. Sorry alvast voor alle ranzigheid die ik je ga aandoen.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh dit klinkt echt genottelijkMassages op een warm strand met zoete alcoholische drankjes.
Hoe kan overladen met liefde nou ranzig zijnquote:Op vrijdag 29 april 2016 00:01 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik ga er zo maar eens van dromen.. Sorry alvast voor alle ranzigheid die ik je ga aandoen.
Denk daar maar eens over na.quote:Op vrijdag 29 april 2016 00:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe kan overladen met liefde nou ranzig zijn
Slaap lekker!
Nope. Na 10j had ik t wel gezienquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JaIk hield er wel eerder van en ga al jaren naar een speciaalbierfestival hier in de buurt. Het is leuk om te zien hoe het elk jaar drukker wordt.
Ik mis jou tegenwoordig in de Lowlands-topics! Ga je niet meer naar LL toe?
quote:Op donderdag 28 april 2016 20:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]Nee
Volgens mij vertelde Rez me dat die saus ook in de supermarkt te krijgen is
Die Satan leek me wel wat. Hoewel ik het alcoholpercentage wel hoog vond voor dat type bier.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:39 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, Satan is wel een lekker biertje, Piraat ook.
en jij dus .. Niet?quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:19 schreef Rezania het volgende:
Echt, iedere tweede match op tinder heb ik dezelfde gemeenschappelijke vriend mee. Wat een slet is dat.
Haha.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:19 schreef Rezania het volgende:
Echt, iedere tweede match op tinder heb ik dezelfde gemeenschappelijke vriend mee. Wat een slet is dat.
Iemand belde me terwijl de trein net de tunnel in reed, ook zo handig.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha.
(Dit bericht komt nu trouwens gvd met 1000000 uur vertraging want rijd net door station Delft en telefoon staat alweer op "geen service" grrrr)
Die had gewoon een excuus nodig.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iemand belde me terwijl de trein net de tunnel in reed, ook zo handig.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:43 schreef Jopie78 het volgende:
Ziekenhuizen..![]()
Uitslag bloedtest binnen, dokter heeft een brief gestuurd naar het ziekenhuis dat mijn afspraak versneld moet plaatsvinden.. Is de dokter op vakantie, kan het 1 dag eerder. Na 7 weken wachten.
Heb nu eerst gevraagd of er niet een andere dokter is. (waren ze zelf niet opgekomen..)quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:46 schreef Rezania het volgende:
[..]Kan je niet naar een ander ziekenhuis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomme, waarom kijk ik dit soort dingen?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Als ze al dat geld voor die overleggers nu eens aan zorg zouden besteden was je gisteren geholpenquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:48 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb nu eerst gevraagd of er niet een andere dokter is. (waren ze zelf niet opgekomen..)
Ze zijn nu aan het overleggen of het ernstig genoeg is om een andere dokter toe te wijzen.
Ander ziekenhuis heeft nu weinig zin, want voordat ik dat geregeld heb, is deze afspraak al bijna.
Ach, word er wel lekker slank van.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:01 schreef Rezania het volgende:
Goffer.. Moet huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomme, waarom kijk ik dit soort dingen?
quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ze al dat geld voor die overleggers nu eens aan zorg zouden besteden was je gisteren geholpen
Leve de marktwerking
Iedere tweede match?quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:19 schreef Rezania het volgende:
De teller staat nu op 7 kilo sinds vorige week maandag. Val nog niet om, maar echt gezond is het niet.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Blijft het nog wel een beetje binnen de perken?
Hmmmquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:03 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
De teller staat nu op 7 kilo sinds vorige week maandag. Val nog niet om, maar echt gezond is het niet.
Heb net een stapel pannenkoeken met spek, kaas en ananas op, dus eet nog wel als een grote.
Niks bijzonders eigenlijk. Zondagochtend nog even bij een voetbalwedstrijdje kijken en dan 's middags om 14:30 een volledige speelrondequote:
Voetbal, haha, verrassend.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niks bijzonders eigenlijk. Zondagochtend nog even bij een voetbalwedstrijdje kijken en dan 's middags om 14:30 een volledige speelronde![]()
En jij? Heb je gister je neefje en nichtje een beetje in de watten gelegd?
Ahw leukquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:24 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Voetbal, haha, verrassend.![]()
Ja, was leuk! Voorgelezen uit Jip en Janneke, met de auto's gespeeld en ze vielen allebei als een blok in slaap. Trotste oom.![]()
Zit nu Spectre te kijken, omdat ik nog steeds nergens GoT kan vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Held!quote:
Geen dank, veel plezier ermeequote:Op vrijdag 29 april 2016 19:28 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Held!
Moet hem even naar mijn andere laptop mailen, zal gelijk even kijken of het werkt.
Works like a charm!![]()
Edit: Ga je niet eens op stap vanavond?
Tja, zo zijn kappers.. Haha.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geen dank, veel plezier ermee
Nee ik ben een beetje burgerlijk. Ik ga lekker voor de tv hangen vanavond. Ben nog wel naar de kapper geweest vandaag, waarbij we uitgebreid het nieuwe digitale systeem van de salon hebben besproken en ik weet nu alles over wat zij en haar gezin op Koningsdag hebben gedaan.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:53 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Tja, zo zijn kappers.. Haha.
Niets mis met burgerlijk zijn, was zelf weinig anders van plan. Misschien zo even bij mijn broer langs, als hij thuis is, maar dat was het dan wel voor vandaag.
Wat dat aangaat zou je echt een ideale vader zijn, volgens mij. Lekker met de jongens naar het voetballen op zaterdag, beetje aanfrutten in huis, zondags naar een wedstrijd..
Ik denk dat ik verliefd ben.
Das ook veel beter, kinderen zijn echt heel vermoeiend.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]Ik hoop op neefjes/nichtjes die van voetbal houden. Dan wil ik daar m'n zaterdag wel voor opofferen. Maar geen idee of dat ooit gaat gebeuren. Zelf vader worden gaat niet gebeuren denk ik.
Scheelt ook veel geld zegquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:58 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Das ook veel beter, kinderen zijn echt heel vermoeiend.![]()
Zeg nooit nooit, zat van die hommo's die zo nodig moeten adopteren.
Ja, beetje wel. Vind het niet zo erg, omdat je ook het beeld erbij hebt dat ik er veel van heb.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Helaas heb ik een imago gecreëerd van geldbelustheid
Ben van plan om aankomend collegejaar te beginnen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je doet ook rechten? Of volgend jaar?
Ik ben helemaal niet geldbelustquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:01 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, beetje wel. Vind het niet zo erg, omdat je ook het beeld erbij hebt dat ik er veel van heb.
Komt mij wel goed uit, dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |