Hehe.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:10 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zag niet dat ik lapo had.
Maar daarmee bevestig ik het 'opa' gedeelte alleen nog meer.![]()
Minder dan normaalquote:
Waar gaat je boek over?quote:
Idk man.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:28 schreef Kaas- het volgende:
Doe es de naam van die kerel uit de OP? Of beter gewoon een link naar een vid ofzo.
Eten bij vrienden, drinken bij vrienden. Volgende dag vroeg op helaas.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Minder dan normaalMisschien maar een rondje lopen over de vrijmarkt, het zal nu wel een stuk rustiger zijn. Daarna eten bij vrienden. Wel jammer, koningsdag is altijd een mooie dag, zeker met goed weer. Jij?
[..]
Waar gaat je boek over?
De afgelopen zeven jaar van mijn leven, ruwweg.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Minder dan normaalMisschien maar een rondje lopen over de vrijmarkt, het zal nu wel een stuk rustiger zijn. Daarna eten bij vrienden. Wel jammer, koningsdag is altijd een mooie dag, zeker met goed weer. Jij?
[..]
Waar gaat je boek over?
Dan hoop ik dat het boek een goed einde heeft!quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
De afgelopen zeven jaar van mijn leven, ruwweg.
Mijn boek welquote:Op woensdag 27 april 2016 00:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het boek een goed einde heeft!
Ik heb net je postgeschiedenis bekeken omdat ik benieuwd was waar het boek over kon gaan. Je bent transgender hè, dat is wel een vrij uniek verhaal, is daar wel een markt voor?quote:
Mooie manquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:07 schreef Rezania het volgende:
Welkom in de Gay SC.
[ afbeelding ]
Ook voor hetero's
quote:
Ahwquote:Op woensdag 27 april 2016 10:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Homo zijn is fijn. Ik zou niet anders meer willen.
Toen ik nog een gelovig pubertje was, was dat overigens wel anders. Bidden dat ik weer normaal zou worden en zo.
gurristelijk kaasjequote:Op woensdag 27 april 2016 10:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Homo zijn is fijn. Ik zou niet anders meer willen.
Toen ik nog een gelovig pubertje was, was dat overigens wel anders. Bidden dat ik weer normaal zou worden en zo.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 april 2016 10:51 schreef Peter het volgende:
[..]
De ganse dag
Hangen de vlaggen al uit?
ik resideer momenteel buiten Europaquote:Op woensdag 27 april 2016 10:56 schreef Paxcon het volgende:
Ben je toevallig in Zwolle momenteel?
Just checking
Omdat je anders met vrouwen naar bed moet, brr. Nee, maar ik vind het gewoon helemaal prima en het is ook wel weer een leuke toevoeging dat je daardoor naar hommelclubs kan, je in relaties een heel andere dynamiek hebt en zo, je kan er leuke gesprekken over voeren met mensen voor wie het nog niet zo normaal is en zo. Bovendien, als ik niet homo zou zijn had ik m'n huidige vriend nooit ontmoet. Dus een heteropil zou ik weggooien.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
gurristelijk kaasje
But why its fabulous 2 be gay?
Gefeliciteerd kerel! Hier (serieus) wel.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:51 schreef Peter het volgende:
[..]
De ganse dag
Hangen de vlaggen al uit?
De uitgever denkt van wel. En zo uniek zijn we niet hoorquote:Op woensdag 27 april 2016 00:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb net je postgeschiedenis bekeken omdat ik benieuwd was waar het boek over kon gaan. Je bent transgender hè, dat is wel een vrij uniek verhaal, is daar wel een markt voor?
quote:Op woensdag 27 april 2016 12:02 schreef wonderer het volgende:
Feli, Peter
Er zijn echt veel mensen jarig vandaag. Op Facebook al zeven vriendjes plus mijn ex.
Klint als het goede leven!quote:Op woensdag 27 april 2016 19:44 schreef Peter het volgende:
[..]
net wel taart gegeten als toetje
En van het hotel een fles wijn en schaal fruit gekregen
quote:Op donderdag 28 april 2016 09:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar als je d'r in staat blijkt 'ie plotseling heel koud.
Nee! En dat terwijl dat best van pas was gekomen want het was koudquote:Op donderdag 28 april 2016 09:41 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb je geen kerel opgedoken gister die je warm houdt?
Dan was het dus nog niet koud genoeg!?quote:Op donderdag 28 april 2016 09:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee! En dat terwijl dat best van pas was gekomen want het was koud
Niet lekker meer.quote:Op donderdag 28 april 2016 09:22 schreef Jopie78 het volgende:
[..]Erg he.
Ik heb nog 1 week vrij en het lijkt wel winter.
Dan zou ik eerder snel naar m'n bed gaan dan iemand proberen te hosselen denk ik. Ook weinig geefbare mensen gezien sowieso.quote:Op donderdag 28 april 2016 09:55 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dan was het dus nog niet koud genoeg!?
Zon schijnt hier (rond Gouda), maar zelfs in de trein met trui en jas aan heb ik het beetje koud nu.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:01 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Het is hier nu donkergrijs en het regent. Om depressief van te worden.
Wat ben je ook een nette jongen, he.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder snel naar m'n bed gaan dan iemand proberen te hosselen denk ik. Ook weinig geefbare mensen gezien sowieso.
Eerder te pussy maar hehequote:Op donderdag 28 april 2016 10:03 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wat ben je ook een nette jongen, he.
Als je 15 jaar ouder was, wist ik het wel!
Goede dag om in bed door te brengen!quote:Op donderdag 28 april 2016 10:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zon schijnt hier (rond Gouda), maar zelfs in de trein met trui en jas aan heb ik het beetje koud nu.
Lol, dat hoef je mij niet uit te leggen.quote:
Ik keek in dat durp van mij nog even voor de grap op Grindr, eerste knappe persoon was op 10 kilometer ofzo.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder snel naar m'n bed gaan dan iemand proberen te hosselen denk ik. Ook weinig geefbare mensen gezien sowieso.
Als het kon was dat wel chill geweest.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:04 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Goede dag om in bed door te brengen!
Dat zou ik sowieso niet doen. Een one night stand bij je ouders is niet echt respectvol en zouden m'n ouders ook niet goedkeuren. Niet dat ik uberhaupt ooit een one night stand heb gehad trouwens.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:05 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Lol, dat hoef je mij niet uit te leggen.
Had niet verwacht dat jij een vent mee naar je ouders hun huis zou slepen. Zo dapper ben je nog niet, imo.
Niet dat dat moet hoor, heeft bij mij ook wel even geduurd. Komt vanzelf...
Heb er meerdere gehad, maar toen was ik nog hetero en noemden we dat gewoon "er blijft een vriendje slapen"...quote:Op donderdag 28 april 2016 10:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat zou ik sowieso niet doen. Een one night stand bij je ouders is niet echt respectvol en zouden m'n ouders ook niet goedkeuren. Niet dat ik uberhaupt ooit een one night stand heb gehad trouwens.
Maar van je relatie is het toch doodnormaal om die te laten komen slapen? Of waren je ouders heel erg anti?quote:Op donderdag 28 april 2016 10:09 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb er meerdere gehad, maar toen was ik nog hetero en noemden we dat gewoon "er blijft een vriendje slapen"...![]()
Daarna heb ik dit inderdaad niet meer gedaan. Wel mijn toenmalige vriend, maar geloof dat mijn ouders dat ook niet echt goed trokken. En nog zouden ze het 'raar' vinden, denk ik.
Ik ook, overigens.
Oh ja een ONS meenemen naar ouders huis zou wel een beetje awkward zijn, maar ik bedoelde te pussy om te hosselen. Helemaal als je niet eens weet of iemand wel gay is.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:05 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Lol, dat hoef je mij niet uit te leggen.
Had niet verwacht dat jij een vent mee naar je ouders hun huis zou slepen. Zo dapper ben je nog niet, imo.
Niet dat dat moet hoor, heeft bij mij ook wel even geduurd. Komt vanzelf...
quote:Op donderdag 28 april 2016 10:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik keek in dat durp van mij nog even voor de grap op Grindr, eerste knappe persoon was op 10 kilometer ofzo.
Nee hoor. Maar om het te zien was duidelijk wat anders dan het concept op zich.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar van je relatie is het toch doodnormaal om die te laten komen slapen? Of waren je ouders heel erg anti?
Ze hoeven ook niet gay te zijn om gehosseld te worden. Dronken hetero's zijn het gemakkelijkst.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja een ONS meenemen naar ouders huis zou wel een beetje awkward zijn, maar ik bedoelde te pussy om te hosselen. Helemaal als je niet eens weet of iemand wel gay is.
Jaquote:Op donderdag 28 april 2016 10:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]Ja het valt het echt heel erg tegen he
Gek is dat
Mijn ouders en ik ook enorm, maar duurde ook weer niet zo heel lang gelukkig. Inmiddels komt het niet eens in me op dat het raar kan zijn ofzo.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:14 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar om het te zien was duidelijk wat anders dan het concept op zich.
Ze moesten wel degelijk 'wennen' aan het beeld.
Das ook een punt, idd. Moest mezelf ook even de tijd geven om mijn draai er in te vinden.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijn ouders en ik ook enorm, maar duurde ook weer niet zo heel lang gelukkig. Inmiddels komt het niet eens in me op dat het raar kan zijn ofzo.
Gaaaaayyyyyyquote:Op donderdag 28 april 2016 10:21 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Das ook een punt, idd. Moest mezelf ook even de tijd geven om mijn draai er in te vinden.
Ben ook even een ubernicht geweest. Haren blonderen enzo.. Het er TE dik bovenop leggen.
Denk dat we er nu wel allemaal aan gewend zijn.
Die kunst moet je me nog maar een keer onder de knie leren krijgen denk ikquote:Op donderdag 28 april 2016 10:14 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ze hoeven ook niet gay te zijn om gehosseld te worden. Dronken hetero's zijn het gemakkelijkst.
Heb je ook het minste gezeik mee, achteraf. Die doen toch alsof het nooit gebeurd is.
Nee joh, dat moet je helemaal niet willen.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die kunst moet je me nog maar een keer onder de knie leren krijgen denk ik
Oh nee daar zit je daar wel behoorlijk naastquote:Op donderdag 28 april 2016 10:27 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nee joh, dat moet je helemaal niet willen.
Denk dat jij in je hoofd jezelf nog steeds ziet als hetero, denk dat je daar beter aan kan werken.
Of ik zit er helemaal naast natuurlijk, in dat geval heb ik niets gezegd.
Koel. Wacht dan gewoon lekker op een leuke gozer...quote:Op donderdag 28 april 2016 10:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh nee daar zit je daar wel behoorlijk naastIk zie mezelf als 100% homo en heb daar meer dan vrede mee.
quote:Op donderdag 28 april 2016 10:29 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Koel. Wacht dan gewoon lekker op een leuke gozer...
Maar dat was geen ONSquote:Op donderdag 28 april 2016 10:52 schreef Renesite het volgende:
Eerste keer slapen bij ons thuis. Eigenlijk weinig bedacht dat het awkward was. Ging allemaal wel vanzelf
Nee, maar uberhaupt. Dat las ik.quote:
Zit ik voor niets te hopen op eentje met jou.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, maar uberhaupt. Dat las ik.
ONS is zo niet mijn ding.
Nee, alleen morenightstand.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zit ik voor niets te hopen op eentje met jou.
quote:Op donderdag 28 april 2016 11:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat een uithoudingsvermogen. 48+ uur ketsen.
Weinig spannends. Ben nu mijn huis aan het schoonmaken en sta ondertussen te koken.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je nog wat spannends op de planning vandaag Jopie?
Heb gegoogled op 'sexmachine'quote:Op donderdag 28 april 2016 11:14 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
WTF is dat dan!?
Een lul op een webcam?
Ahw liefquote:Op donderdag 28 april 2016 11:13 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Weinig spannends. Ben nu mijn huis aan het schoonmaken en sta ondertussen te koken.
Vanavond oppassen op mijn kleine neefje en nichtje, waar ik veel zin in heb!
Nee, dat niet, maar dat zou wel enorm praktisch zijn!quote:
Gewoon naar achteren dragen.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:16 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar dat zou wel enorm praktisch zijn!
Zou alleen steeds voor mijn ogen hangen denk, maar dat is met een elastiekje zo verholpen.
Ik ben heel lief.quote:
Dat hangt van de plek af waar-ie zit. Als dat tussen mijn ogen is, wordt het lastig, zit-ie op mijn achterhoofd, dan kan ik hem met gel wel vastplakken.quote:
Niet zoveel bijzonders, beetje chillen. Moet eigenlijk nog wel wat studiedingen doen maar vandaag niet echt veel zin... Al is de dag nog lang.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:18 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik ben heel lief.
Wat zijn jouw plannen?
Haha. Wat is het (meestal) toch ook mooi om student te zijn.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet zoveel bijzonders, beetje chillen. Moet eigenlijk nog wel wat studiedingen doen maar vandaag niet echt veel zin... Al is de dag nog lang.
Gelukkig mag ik hierna nog een jaartje zo rondchillenquote:Op donderdag 28 april 2016 11:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Wat is het (meestal) toch ook mooi om student te zijn.
Dan maak je maar zin.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet zoveel bijzonders, beetje chillen. Moet eigenlijk nog wel wat studiedingen doen maar vandaag niet echt veel zin... Al is de dag nog lang.
Ik hoop tegelijkertijd af te studeren. Ook nog niet heel veel trek aan, maar het moet maar eens..quote:Op donderdag 28 april 2016 11:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik hierna nog een jaartje zo rondchillen
Moet daarna maar aan het werk denk ik
feels bad als je weet dat er nog dingen moeten gebeurenquote:Op donderdag 28 april 2016 11:37 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dan maak je maar zin.![]()
Lol. Chillen af en toe is ook best lekker! De boog kan niet altijd gespannen staan...
Get used to it. Werk krijg je ook nooit af, dus dat gevoel zal niet snel meer weggaan.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
feels bad als je weet dat er nog dingen moeten gebeuren
Wat weet jij ons toch telkens een rooskleurig beeld van de toekomst te schetsenquote:Op donderdag 28 april 2016 11:58 schreef Jopie78 het volgende:
Get used to it. Werk krijg je ook nooit af, dus dat gevoel zal niet snel meer weggaan.
Dit is wel waar ja. Maar ik ga nu toch maar wat doen, dan kan ik over een paar uur echt lekker chillen. Moet dan wel van FOK! proberen weg te blijven als ik bovenstaande volg.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:58 schreef Jopie78 het volgende:
Als je geniet moet je hard genieten en als je werkt, doe het dan goed.
Maar denken aan vrij als je werkt en denken aan je werk als je vrij bent, zorgt alleen maar voor stress.
Jij doet alsof dat niet rooskleurig kan zijn, niet ik.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat weet jij ons toch telkens een rooskleurig beeld van de toekomst te schetsen
[..]
Dit is wel waar ja. Maar ik ga nu toch maar wat doen, dan kan ik over een paar uur echt lekker chillen. Moet dan wel van FOK! proberen weg te blijven als ik bovenstaande volg.
De Van Lier in Grunn heb ik wel prachtige schoentjes voor onder een pak vandaan.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:50 schreef Renesite het volgende:
Waarom zijn schoenen allemaal duur opeens! Vroegah kon je voor 100eu bij de van Lier nog toffe vinden. Tegenwoordig vanaf 140/150
Ik kijk de volgende keer wel weer. Had me niet ingesteld op 150 voor een paar. Geen probleem budgettair maar vind het stomquote:Op donderdag 28 april 2016 13:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De Van Lier in Grunn heb ik wel prachtige schoentjes voor onder een pak vandaan.
Is het ook.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kijk de volgende keer wel weer. Had me niet ingesteld op 150 voor een paar. Geen probleem budgettair maar vind het stom
quote:Op donderdag 28 april 2016 14:47 schreef Kaas- het volgende:
Na 13 dagen op rij in de plus te hebben gestaan heb ik mezelf zojuist volledig laten gaan door alle 12 quinoa-knäckebröd-crackers (?) die ik nog had weg te happen met oude kaas. Kon niet stoppen.
Zo even uitrekenen of ik de dag nog redden kan met een goede sportsessie.
Ingevuld, het bleek om en nabij de 1400 cal.quote:
volledig laten gaanquote:Op donderdag 28 april 2016 14:47 schreef Kaas- het volgende:
Na 13 dagen op rij in de plus te hebben gestaan heb ik mezelf zojuist volledig laten gaan door alle 12 quinoa-knäckebröd-crackers (?) die ik nog had weg te happen met oude kaas. Kon niet stoppen.
Zo even uitrekenen of ik de dag nog redden kan met een goede sportsessie.
Die oude kaas is 140 per plakje.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:14 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
volledig laten gaan
Op quinoa crackers..![]()
Doe het dan goed..
Ik ook niet, tot Brammetjuh ze aanraadde bedenk ik me opeens. Hem maar de schuld geven.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:15 schreef wonderer het volgende:
Ik wist niet eens dat er quinoa-crackers bestonden.
Lekker.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:16 schreef wonderer het volgende:
Zijn ze nog te eten of zelfs dat niet?
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 28 april 2016 12:10 schreef Jopie78 het volgende:
Jij doet alsof dat niet rooskleurig kan zijn, niet ik.
Wat een arrogantiequote:Op donderdag 28 april 2016 16:28 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Kijk hem even een open deur intrappen.
Met een beetje arrogantie, is het elke dag vakantie.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een arrogantie
Inb4 "zelfkennis"
Dat laatste klinkt wel erg aanlokkelijkquote:Op donderdag 28 april 2016 16:33 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Met een beetje arrogantie, is het elke dag vakantie.
Life is a holidayquote:Op donderdag 28 april 2016 16:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt wel erg aanlokkelijk
En werkt dat een beetje als je hier in de kou naar buiten stapt?quote:Op donderdag 28 april 2016 17:07 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Life is a holiday
Das 1 van de beste lessen die ik ooit heb gekregen.
Dan neem je beter groot menuutje bij de macquote:Op donderdag 28 april 2016 15:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ingevuld, het bleek om en nabij de 1400 cal.Gelukkig was m'n ontbijt maar 400 dus sta ik nu met 1800 op wat ik maximaal per dag wil. Dus als ik vanavond even veel weg train als ik tijdens m'n avondeten pak is er geen man overboord.
Maar wel dom.
Ik wil jou wel een cursus arrogantie geven hoorquote:Op donderdag 28 april 2016 16:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt wel erg aanlokkelijk
Als ik je vraag of je met mij op date wil, geef je daarop dan hetzelfde antwoord als op deze vraag?quote:Op donderdag 28 april 2016 18:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan neem je beter groot menuutje bij de mac
neequote:Op donderdag 28 april 2016 18:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als ik je vraag of je met mij op date wil, geef je daarop dan hetzelfde antwoord als op deze vraag?
(opties: ja/nee)
Ohjaquote:Op donderdag 28 april 2016 18:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil jou wel een cursus arrogantie geven hoor
was jij nou niet die ene user die dacht dat ik tyfusarrogant was en een troll
Ik ben nu jaloersquote:Op donderdag 28 april 2016 18:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou, in dat geval stuur ik wel een datumverzoekje.
quote:Op donderdag 28 april 2016 18:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
OhjaMaar je postte zo mannelijk dat je geen vrouw kon zijn. Ben gewoon niet zulke felle vrouwen gewend, Amarantha is altijd lief.
En kijk waar we nu zijn, wat kan er toch veel veranderen in een jaar
Ik heb nu ineens weer zin in pringlesquote:Op donderdag 28 april 2016 19:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
sorry dat ik niet een standaard cutiepie, vrouw van "zachte" woorden ben.
Jaa we zijn bestpringles&catsfriends![]()
wie had dat gedacht
Ja klopt, had gister 2 pringles sour cream & union voor 3 euro bij de AH.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb nu ineens weer zin in pringlesEcht al weken niet meer gehad.
Deze week 2 voor drie euro geloof ik? Of was dat vorige week... Kan in ieder geval nog wel goedkoper.
Lekkerquote:Op donderdag 28 april 2016 19:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja klopt, had gister 2 pringles sour cream & union voor 3 euro bij de AH.![]()
Je moet gewoon veel biefstuk vreten joh. Kilootje per dag. Veel trainen erbij. Dan krijg je die kilo's wel.quote:
Wel duur. Dan beter GOMADquote:Op donderdag 28 april 2016 19:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je moet gewoon veel biefstuk vreten joh. Kilootje per dag. Veel trainen erbij. Dan krijg je die kilo's wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |