abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 mei 2016 @ 19:46:11 #151
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_162470713
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 19:34 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Hopelijk sneller dan bovenstaand materiaal:

[..]

Meh -O- ....

Trouwens minder groot prijsverschil tussen de D5500 en D7100 dan ik dacht.
Prijsverschil is niet zo groot idd.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_162470814
Oh, OnestopDigital. Dat scheelt ook al in de prijs.
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 19:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Prijsverschil is niet zo groot idd.
Al heb ik totaal geen kennis van Nikon dus geen idee hoe en wat. :@
  Official ESF Kreviewer dinsdag 24 mei 2016 @ 19:52:52 #153
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_162470921
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 19:49 schreef Iemand91 het volgende:
Oh, OnestopDigital. Dat scheelt ook al in de prijs.

[..]

Al heb ik totaal geen kennis van Nikon dus geen idee hoe en wat. :@
Nikon is een camera merk. Heb er wel eens 1 gehad. Mooi spul, maakt fotos.
  FOK!Fotograaf donderdag 26 mei 2016 @ 12:22:33 #154
364681 over_hedge
pi_162512828
Jullie willen mij vast wel even te helpen door mijn foto te liken? O+
https://www.facebook.com/010inbeeld/?fref=nf&pnref=story

Die foto van de zonsopkomst. :) O+

deze dus:


[ Bericht 6% gewijzigd door over_hedge op 26-05-2016 12:28:17 ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator donderdag 26 mei 2016 @ 12:35:49 #155
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_162513106
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 18:47 schreef Uncle het volgende:

[..]

Een standaard die niet meer gemaakt wordt :')
Die vatting? Niet meer? Hoezo dat?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_162515032
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 12:35 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Die vatting? Niet meer? Hoezo dat?
Ik zei verkeerd wat ik goed bedoelde :P

De EF van Canon is in mijn ogen moeilijk een standaard te noemen omdat Canon 'halverwege' geswitched is van FD mount naar EF mount.

Dit in tegenstelling tot Nikon die de F mount die wel sinds de introductie gebruikt is en nieuwe Nikon objectieven gebruiken nog steeds deze mount. :)
pi_162517236
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:19 schreef Nalbandian het volgende:
Scooter *O*

Of zo'n brommer?
pi_162517372
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:24 schreef DonJames het volgende:

[..]


Of zo'n brommer?
It's nice to be important, but it's more important to be nice 8-)
  FOK!Fotograaf donderdag 26 mei 2016 @ 23:49:55 #160
364681 over_hedge
pi_162530066
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 12:22 schreef over_hedge het volgende:
Jullie willen mij vast wel even te helpen door mijn foto te liken? O+
https://www.facebook.com/010inbeeld/?fref=nf&pnref=story

Die foto van de zonsopkomst. :) O+

deze dus:
[ afbeelding ]
niet allemaal te gelijk :(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  FOK!Fotograaf vrijdag 27 mei 2016 @ 11:55:36 #161
364681 over_hedge
pi_162536170
Bart is nu trouwens aan het live streamen Seminar Popfotografie
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_162536746
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 23:49 schreef over_hedge het volgende:

[..]

niet allemaal te gelijk :(
Ik heb geen facebook :P
  vrijdag 27 mei 2016 @ 21:22:46 #163
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_162551868
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_162551943
quote:
Zag het al langs komen. Eigenlijk niets nieuws maar gewoon een paar handelingen minder dan hoe je het nu voor elkaar krijgt ;)

Maar sneller is altijd beter natuurlijk
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 27 mei 2016 @ 21:27:35 #165
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_162552013
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 11:55 schreef over_hedge het volgende:
Bart is nu trouwens aan het live streamen Seminar Popfotografie
*O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 27 mei 2016 @ 21:30:06 #166
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_162552094
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 21:25 schreef Uncle het volgende:

[..]

Zag het al langs komen. Eigenlijk niets nieuws maar gewoon een paar handelingen minder dan hoe je het nu voor elkaar krijgt ;)

Maar sneller is altijd beter natuurlijk
Moet wel zeggen dat ik het tweede voorbeeld met die natuur niet mooi vind. Zelfs ik zie dat er allemaal te obvious dubbele dingen in zitten.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 21:30:59 #167
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_162552120
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 21:27 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

*O*
Grootste les die ik geleerd heb is dat je altijd merkjes moet fotograferen.

Heb niet alles gezien trouwens, zat een beetje te luisteren tijdens het werken.

"Schiet je automatisch?" vond ik wel een goede vraag :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!Fotograaf vrijdag 27 mei 2016 @ 22:48:53 #168
364681 over_hedge
pi_162554682
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 21:27 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

*O*
Heb mee zitten kijken op kantoor ^O^
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 27 mei 2016 @ 22:52:50 #169
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_162554796
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 21:30 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Grootste les die ik geleerd heb is dat je altijd merkjes moet fotograferen.

Heb niet alles gezien trouwens, zat een beetje te luisteren tijdens het werken.

"Schiet je automatisch?" vond ik wel een goede vraag :')
Merken kunnen vooral een goede toevoeging zijn inderdaad :Y

Altijd standje groen schieten natuurlijk met m'n 1dxm2

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:48 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Heb mee zitten kijken op kantoor ^O^
Awesome! Sowieso is die live stream echt absurd veel bekeken in verhouding tot de andere seminars :D
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!Fotograaf vrijdag 27 mei 2016 @ 22:54:27 #170
364681 over_hedge
pi_162554844
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:52 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Merken kunnen vooral een goede toevoeging zijn inderdaad :Y

Altijd standje groen schieten natuurlijk met m'n 1dxm2

[..]

Awesome! Sowieso is die live stream echt absurd veel bekeken in verhouding tot de andere seminars :D
hij stopte er alleen opeens mee. Of was dat het einde na die foto van die auto?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 27 mei 2016 @ 22:57:44 #171
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_162554936
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:54 schreef over_hedge het volgende:

[..]

hij stopte er alleen opeens mee. Of was dat het einde na die foto van die auto?
Ben daarna nog een klein stukje door gegaan, snapte ook niet zo goed waarom ie er opeens mee stopte. Ach ja :+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator zaterdag 28 mei 2016 @ 10:16:11 #172
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_162559781
Grrr,

Leuk is dat... Draai je je nieuwe polarizer op je objectief. Bedenk je pas achteraf dat je het UV filter had moeten verwijderen. Nu wil ie niet meer los :(
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 28 mei 2016 @ 10:21:00 #173
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_162559836
Voortaan een beetje vet op je schroefdraad smeren dus.....
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator zaterdag 28 mei 2016 @ 10:25:29 #174
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_162559889
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 10:21 schreef kanovinnie het volgende:
Voortaan een beetje vet op je schroefdraad smeren dus.....
Ja dit schroefdraad lijkt wel ingesmeerd met LocTite :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 28 mei 2016 @ 10:26:46 #175
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_162559902
Heedt misschien lopen vreten. Is het een ramp dat dat uv filter er nog onder zit?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_162560074
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 10:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ja dit schroefdraad lijkt wel ingesmeerd met LocTite :')
De kunst is om geen kracht te zetten door te knijpen. Want als het filter ook maar minimaal vervormd tijdens het kracht zetten dan gaat hij juist extra vast zitten.
pi_162560341
quote:
13s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 10:16 schreef derLudolf het volgende:
Grrr,

Leuk is dat... Draai je je nieuwe polarizer op je objectief. Bedenk je pas achteraf dat je het UV filter had moeten verwijderen. Nu wil ie niet meer los :(
Eraf zagen en daarna weggooien. Die dingen zijn sowieso useless..
  Moderator zaterdag 28 mei 2016 @ 11:15:17 #178
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_162560487
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 11:04 schreef DonJames het volgende:

[..]

Eraf zagen en daarna weggooien. Die dingen zijn sowieso useless..
Das jouw mening
UV filter heeft hier al een frontelement gered anders.

Nu is ie best kut :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 28 mei 2016 @ 11:19:23 #179
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_162560544
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 10:43 schreef Uncle het volgende:

[..]

De kunst is om geen kracht te zetten door te knijpen. Want als het filter ook maar minimaal vervormd tijdens het kracht zetten dan gaat hij juist extra vast zitten.
Heb hier mee geprobeerd maar niet genoeg grip :')


Denk dat ik anders maar het UV filter opoffer en die bij het schroefdraad in de bankschroef zet ;(
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_162560561
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 11:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Das jouw mening
UV filter heeft hier al een frontelement gered anders.
En in dezelfde tijd de kwaliteit van alle foto's die je ermee gemaakt hebt minder gemaakt. Pro-tip: gebruik de zonnekap. Altijd. Die vangt veel beter de klappen op, voorkomt flare, is steviger, gaat altijd weer makkelijk van je lens en is een stuk goedkoper tenzij je een Canon non-L lens hebt :')
quote:
Nu is ie best kut :')
Yup.
pi_162560805
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 11:20 schreef DonJames het volgende:
tenzij je een Canon non-L lens hebt :') .
Lang leve China webshops! :Y)
pi_162561289
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 11:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Das jouw mening
UV filter heeft hier al een frontelement gered anders.
Je front element is een stuk sterker dan een UV filter, het feit dat een UV filter gebroken is betekent niet automatisch dat je front element ook was gebroken. En scherven van een UV filter kunnen een hoop ellende veroorzaken bij een verder onschuldig tikje ;)

Maar goed, als iemand zich gied voelt bij een UV gebruiken dan moet hij dat vooral doen natuurlijk :)
  Moderator zaterdag 28 mei 2016 @ 13:39:44 #183
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_162563077
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 12:04 schreef Uncle het volgende:
Maar goed, als iemand zich gied voelt bij een UV gebruiken dan moet hij dat vooral doen natuurlijk :)
Klopt. Niet dat ik me er goed bij voel op dit moment (dat klinkt heel zwaarmoedig :') ) maar normaal wel. Twee kampen zul je eigenlijk altijd blijven houden. Ik gebruik ook geen Hama filters natuurlijk.

Het resultaat met filter vind ik niet verschillen van het resultaat met, dus laat ik um maar zitten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_162639416
Omdat ik even niet weet waar ik deze vraag het beste kan stellen en hier uiteraard de echte kenners zitten wil ik graag een vraag stellen ;)

We hebben onlangs een fotoshoot kado gedaan. Nu hebben we een selectie van foto's gekregen waarvan we er een aantal op een iets groter formaat willen "printen". Welke fotoservice raden jullie aan?
pi_162639473
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 10:54 schreef Questular het volgende:
Omdat ik even niet weet waar ik deze vraag het beste kan stellen en hier uiteraard de echte kenners zitten wil ik graag een vraag stellen ;)

We hebben onlangs een fotoshoot kado gedaan. Nu hebben we een selectie van foto's gekregen waarvan we er een aantal op een iets groter formaat willen "printen". Welke fotoservice raden jullie aan?
Voor de beste kwaliteit Profotonet.
  Moderator dinsdag 31 mei 2016 @ 10:56:55 #186
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_162639475
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 10:54 schreef Questular het volgende:
Omdat ik even niet weet waar ik deze vraag het beste kan stellen en hier uiteraard de echte kenners zitten wil ik graag een vraag stellen ;)

We hebben onlangs een fotoshoot kado gedaan. Nu hebben we een selectie van foto's gekregen waarvan we er een aantal op een iets groter formaat willen "printen". Welke fotoservice raden jullie aan?
Profotonet.nl
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_162639553
^O^ Dank!
pi_162639820
Tenzij je het op canvas wil laten drukken, dat is overal even kut.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 31 mei 2016 @ 11:20:21 #189
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_162639964
Oeh een filter discussie :~
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_162640333
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 11:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oeh een filter discussie :~
3 dagen geleden ja... :') Next! #endoor
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 31 mei 2016 @ 11:38:26 #191
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_162640368
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 11:37 schreef Uncle het volgende:

[..]

3 dagen geleden ja... :') Next! #endoor
Ik heb m'n nieuwe CFast kaartjes binnen. Ratatatataatrtrtatatatattatatatata. 10.000 foto's verder.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 31 mei 2016 @ 11:51:32 #193
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_162640715
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 11:51 schreef Uncle het volgende:
[ afbeelding ]
_O- :')
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!Fotograaf dinsdag 31 mei 2016 @ 12:00:38 #194
364681 over_hedge
pi_162640919
Vakantie is geboekt *O* Nu nog even een converter kopen en 4 maanden wachten.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_162640999
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 12:00 schreef over_hedge het volgende:
Vakantie is geboekt *O* Nu nog even een converter kopen en 4 maanden wachten.
Big 5 hunt!! *O*
  FOK!Fotograaf dinsdag 31 mei 2016 @ 12:05:32 #196
364681 over_hedge
pi_162641024
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 12:04 schreef Uncle het volgende:

[..]

Big 5 hunt!! *O*
De buffel lijkt mij alleen niet zo heel boeiend. :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 31 mei 2016 @ 12:06:59 #197
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_162641050
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 12:05 schreef over_hedge het volgende:

[..]

De buffel lijkt mij alleen niet zo heel boeiend. :P
Ook die willen we zien op de foto :(
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!Fotograaf dinsdag 31 mei 2016 @ 12:09:26 #198
364681 over_hedge
pi_162641097
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 12:06 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ook die willen we zien op de foto :(
Ik zal mijn best doen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 31 mei 2016 @ 12:15:29 #199
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_162641195
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 12:09 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik zal mijn best doen.
Voor minder doen we het natuurlijk.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 31 mei 2016 @ 12:15:41 #200
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_162641198
No pressure natuurlijk.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')