ik rijm alleen in mijn rapsquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:02 schreef Matip het volgende:
jammer van de TT, dwaas had leuker geweest
Oh, de give-away actie, staat nog boven de index.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
CHI / [Dealextreme] Give-away: Win de Oukitel K10000, de accu-koning!
Ik weet niet wie er geband zijn dus geen idee. Ik signaleer alleen even wat.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Degenen die grof taalgebruik bezigen zijn niet per se degenen die worden geband.
Wel om gelachenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh, de give-away actie, staat nog boven de index.
Maar nee, niet op geklikt
Leugens!quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er geband zijn dus geen idee. Ik signaleer alleen even wat.
Maar succes, je zou wel een terechte winnaar zijnquote:
Bedankt, zou mijn knop dan ook zeker gaan poetsen als ik win.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar succes, je zou wel een terechte winnaar zijn
Ga jij nog iets doen vanavond?quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook.
Jij drinkt weer meer en wordt weer raarder. Sterkte.
Morgen lekker over de vrijmarkt struinen dus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bedankt, zou mijn knop dan ook zeker gaan poetsen als ik win.
Bah bah bah.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:09 schreef Remqo het volgende:
[..]![]()
Ik wou gisteren m'n knop poetsen op Carice van Houten,... dat was ook een instant boner-kill
Kom anders naar mij toe, heerlijk op de bank met fleecedeken beetje netflixen en hot choco.quote:
Misschien.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:08 schreef Matip het volgende:
[..]
Morgen lekker over de vrijmarkt struinen dus?
daar werd niemand blij vanquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:09 schreef Remqo het volgende:
[..]![]()
Ik wou gisteren m'n knop poetsen op Carice van Houten,... dat was ook een instant boner-kill
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:09 schreef Remqo het volgende:
[..]![]()
ik heb mn feestneus al op hoorquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben niet in de feeststemming, en jij?
Neh, valt mee.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook.
Jij drinkt weer meer en wordt weer raarder. Sterkte.
zitten nu even in de coffeeshop en gaan straks op vrouwenjachtquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dan is je boy mauri zeker ook bij je
Chillen op de cultuurboot.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:21 schreef Matip het volgende:
[..]
zitten nu even in de coffeeshop en gaan straks op vrouwenjacht
BOEM
wat ga je eten nielsquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:22 schreef Kurovski het volgende:
Nog 5 minuten en dan bijna eten, eindelijk.
shout out na mn boy mauri AMOURRFAIIEE!!quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:21 schreef Matip het volgende:
[..]
zitten nu even in de coffeeshop en gaan straks op vrouwenjacht
BOEM
wietbootquote:
Ik heb gehaktballen gemaakt met voorgebakken champignon, ei, bloem, madame Janette en ui. Eentje voor morgen en aardappelen aan het koken samen met doperwten. Bietje mayo erbij en that's it.quote:
Gehaktballenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb gehaktballen gemaakt met voorgebakken champignon, ei, bloem, madame Janette en ui. Eentje voor morgen en aardappelen aan het koken samen met doperwten. Bietje mayo erbij en that's it.
internetpesters opgepakt is gewoon een topshowquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
ik ging even naar beneden en mijn moeder zat peter r de vries te kijken die een paar jongens confronteerde omdat ze gemeen deden in youtube comments
nederlandse tv is fantastisch tegenwoordig
Oke, wie zat er te schelden op Braddie-vlogs?quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
ik ging even naar beneden en mijn moeder zat peter r de vries te kijken die een paar jongens confronteerde omdat ze gemeen deden in youtube comments
als die dat ooit doet met fokkers ben ik de lulquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
moet eerst iemand hier hem een mailtje sturenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als die dat ooit doet met fokkers ben ik de lul
tegen hem welquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet eerst iemand hier hem een mailtje sturen
ik ga vanaf nu aardig doen tegen Jimmy
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oke, wie zat er te schelden op Braddie-vlogs?
BOEM!!!quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:30 schreef Matip het volgende:
NIEMAND kan Mauri stoppen
HORSEFIGHTER BUSJJJ
wanneer drop jij een nieuwe vlogquote:
Zie ik wel man, misschien snel, misschien pas over een paar maanden, ligt er aan wanneer ik mij weer een beetje oke voel en er weer zin in krijg.quote:
ik insinueer niets, wou alleen dat je tegen mij ook aardig deedquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
insinueer je nu dat Jimmy gemeen doet? hij is altijd positief en vrolijk
OMG peter r die mensen confronteert dit moet ik zien welk net is het??quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
wat boeit mij dat nouquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik insinueer niets, wou alleen dat je tegen mij ook aardig deed
rtl 5 maar is net afgelopenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
OMG peter r die mensen confronteert dit moet ik zien welk net is het??
Is al afgelopenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
OMG peter r die mensen confronteert dit moet ik zien welk net is het??
ja maar popjequote:Op dinsdag 26 april 2016 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb liever mexicano's die niet dichtbij jou zijn geweest
goed gedaanquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heeft het gesnitch toch gewerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |