Oke, wie zat er te schelden op Braddie-vlogs?quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
ik ging even naar beneden en mijn moeder zat peter r de vries te kijken die een paar jongens confronteerde omdat ze gemeen deden in youtube comments
nederlandse tv is fantastisch tegenwoordig
als die dat ooit doet met fokkers ben ik de lulquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
ik ging even naar beneden en mijn moeder zat peter r de vries te kijken die een paar jongens confronteerde omdat ze gemeen deden in youtube comments
moet eerst iemand hier hem een mailtje sturenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als die dat ooit doet met fokkers ben ik de lul
tegen hem welquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet eerst iemand hier hem een mailtje sturen
ik ga vanaf nu aardig doen tegen Jimmy
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oke, wie zat er te schelden op Braddie-vlogs?
BOEM!!!quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:30 schreef Matip het volgende:
NIEMAND kan Mauri stoppen
HORSEFIGHTER BUSJJJ
wanneer drop jij een nieuwe vlogquote:
Zie ik wel man, misschien snel, misschien pas over een paar maanden, ligt er aan wanneer ik mij weer een beetje oke voel en er weer zin in krijg.quote:
ik insinueer niets, wou alleen dat je tegen mij ook aardig deedquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
insinueer je nu dat Jimmy gemeen doet? hij is altijd positief en vrolijk
OMG peter r die mensen confronteert dit moet ik zien welk net is het??quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
wat boeit mij dat nouquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik insinueer niets, wou alleen dat je tegen mij ook aardig deed
rtl 5 maar is net afgelopenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
OMG peter r die mensen confronteert dit moet ik zien welk net is het??
Is al afgelopenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
OMG peter r die mensen confronteert dit moet ik zien welk net is het??
ja maar popjequote:Op dinsdag 26 april 2016 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb liever mexicano's die niet dichtbij jou zijn geweest
goed gedaanquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heeft het gesnitch toch gewerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |