Die moderne shitquote:
Serieus? echt als in die seriequote:Op dinsdag 26 april 2016 20:02 schreef sacha het volgende:
grappige is dat ik daar straks sta, de Aap niets zegt, mee naar huis loopt, zwijgend, op de bank gaat zitten en zijn koptelefoon opzet...
ik breng hem zwijgend naar bed, over 3 weken begint ie te praten...
#lief dagboek
Ik was ook zo. Ik zei niks totdat ik iets wilde vertellen. Oh shitquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:02 schreef sacha het volgende:
grappige is dat ik daar straks sta, de Aap niets zegt, mee naar huis loopt, zwijgend, op de bank gaat zitten en zijn koptelefoon opzet...
it
#lief dagboek
Nee dat is zoals ik het wilde.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:04 schreef sacha het volgende:
[..]
moet ik dat aanpassen of is het een leuke Freudiaanse vertyping?
Ik zag militaire pakjes voor mequote:Op dinsdag 26 april 2016 20:04 schreef sacha het volgende:
[..]
moet ik dat aanpassen of is het een leuke Freudiaanse vertyping?
Tja ik vond schoolreisjes kut in eerste instantiequote:
Aap is geen Joe, Joe is geen Aap, Rainman & Joe zijn Rainman en Joe, Aap is Aapquote:
wauw Sas dat lijkt me best moeilijk... maar je zal het ondertussen wel gewend zijn denk ik?quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:02 schreef sacha het volgende:
#lief dagboek
Ja tuurlijk is hij aap en niemand anders, maar je begrijpt me.. Ik neem aan dat Aap geen Engelstalig popsongs van de vorige eeuw uit zn hoofd mee gaat zingenquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:20 schreef sacha het volgende:
[..]
Aap is geen Joe, Joe is geen Aap, Rainman & Joe zijn Rainman en Joe, Aap is Aap![]()
#lief dagboek
Als je de postbode niet had zou ik Treehut adviserenquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:20 schreef sacha het volgende:
[..]
Aap is geen Joe, Joe is geen Aap, Rainman & Joe zijn Rainman en Joe, Aap is Aap![]()
#lief dagboek
Ieder is een geval apartquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
wauw Sas dat lijkt me best moeilijk... maar je zal het ondertussen wel gewend zijn denk ik?
Is die postbode ook zo of is die weer ánders?
misschien stomme vragen maar ik weet er weinig vanaf
Ik vind dat best tiener gedrag.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
wauw Sas dat lijkt me best moeilijk... maar je zal het ondertussen wel gewend zijn denk ik?
Is die postbode ook zo of is die weer ánders?
misschien stomme vragen maar ik weet er weinig vanaf
Ja begrijp ik maar aangezien het vader en zoon zijn, zou het iets anders kunnen liggen, maar goedquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja begrijp ik maar aangezien het vader en zoon zijn, zou het iets anders kunnen liggen, maar goed
misschien is dat ook dom gedacht....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |