Dacht ik ook jaquote:Op dinsdag 26 april 2016 18:50 schreef franklop het volgende:
huh het eerste kruid hadden toch alleen de mannen fout?
weer aan de pils?quote:
Sjannaquote:Op dinsdag 26 april 2016 19:25 schreef zoem het volgende:
Ik ben benieuwd wie er naar huis gaan.
Doree en ?
Sjannaquote:Op dinsdag 26 april 2016 19:25 schreef zoem het volgende:
Doree en ?
Ik denk dat dat vorige week al op de site heeft gestaan..quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:25 schreef zoem het volgende:
Doree en ?
Doree en Sjanna dusquote:Op dinsdag 26 april 2016 19:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vorige week al op de site heeft gestaan..
Hmm ja idd. Wel jammer van Doreequote:Op dinsdag 26 april 2016 19:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vorige week al op de site heeft gestaan..
Vrijdag weer terugkomdagquote:
Ja idd.quote:
Ja, dat deuntje elke keer gelijk erna als je niet snel genoeg zapt. Blijft dan ook veel te lang hangen he, zo irritant.quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:29 schreef franklop het volgende:
extra reclame voor utopia zodat je optijd weg kunt zappen
3 of 4 geloof ikquote:
hmmz, moet ik jullie nog langer missen.quote:
Dan moet je het ook niet doen iddquote:Op woensdag 27 april 2016 12:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmmz, moet ik jullie nog langer missen.
Krijg me er echt niet toe gezet om kraan en zn vriendjes te kijken.
mis het programma ook niet, maar de gezelligheid hier wel..quote:
ik ookquote:Ben wel benieuwd wat er na Holland komt.
Ja idd, al is het een stuk rustiger hier dan vorig jaar.quote:Op woensdag 27 april 2016 12:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
mis het programma ook niet, maar de gezelligheid hier wel..
Ja, vraag ik me ook af.quote:
al sinds valantijnsdag niet online geweest. Zal hij een date hebben gehad en nu een leven hebben ofzo?quote:
Zou goed kunnen natuurlijkquote:Op woensdag 27 april 2016 12:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
al sinds valantijnsdag niet online geweest. Zal hij een date hebben gehad en nu een leven hebben ofzo?
zn laatste post staat in het Xfiles topic....... hij kan ook met Mulder en Sculder samen ontvoert zijn....quote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 12:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
zn laatste post staat in het Xfiles topic....... hij kan ook met Mulder en Sculder samen ontvoert zijn....
quote:
twitter:SBS6 twitterde op donderdag 03-03-2016 om 13:50:38@frankloppie Het programma start op 14 maart en de laatste aflevering is 20 mei :-) reageer retweet
rond augutus dan hier op TV weer, als ik het me goed kan herinnerenquote:Op woensdag 27 april 2016 18:25 schreef Elvi het volgende:
1 mei begint Masterchef Australiė weer. In Australiė dus, beetje jammerik volg t wel via facebook en instagram
van de juryquote:
Ja ik had al ge edit hahaquote:
Yes, terwijl een potentiėle winnaar er met een minder gerecht uit lag.quote:Op woensdag 27 april 2016 18:31 schreef franklop het volgende:
Patrick had er al weken uit kunnen zijn, die mazzelt ook redelijk weg
blijft gek soms wat dat betreft, maar blijft ook wedstrijdquote:Op woensdag 27 april 2016 18:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
Yes, terwijl een potentiėle winnaar er met een minder gerecht uit lag.
Ik was het zelfde aan het typenquote:
quote:
lag het niet aan mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |