Heeft ie het klimmetje wel op youtube verkend?quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:25 schreef Max23 het volgende:
Mollema 48e op 12 seconden boven op de klim
Heb jij wel eens 15 seconden met je vingers tussen de deur gezeten?quote:
Kappen met deze onzin.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens 15 seconden met je vingers tussen de deur gezeten?
Gisteren?quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:31 schreef TheArt het volgende:
Wilco is gewoon minder dan 10 sec langzamer dan gisteren niet zijn gevallen
Aha.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Straks al half minuutje achterstand op Froome, dan moet hij wel erg gaan uitpakken in de bergen!
Haha, lekker Hans.quote:
Ben ik niet hoorquote:
2e in Down Under, 3e in Parijs-Nice, 4e in Catalonië. Erg matig ja.quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:40 schreef DeeBee het volgende:
Die Porte is wel grappig. Lekker beetje risico nemen en seizoentje full retard, dan weer contractje binnen harken als kopman ergens en dan weer grandioos falen het hele jaar.
wel een duidelijke dalende trend qua resultatenquote:Op dinsdag 26 april 2016 19:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
2e in Down Under, 3e in Parijs-Nice, 4e in Catalonië. Erg matig ja.
Die wordt dus 5e hier.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:01 schreef franklop het volgende:
[..]
wel een duidelijke dalende trend qua resultaten
Over Kelderman:quote:“Victor heeft zijn neus en een paar tanden gebroken en een hersenschudding opgelopen. Hij reed rechtdoor bij de eerste bocht naar rechts. Dat was een moment van onoplettendheid.” Campenaerts maakt het naar omstandigheden goed, maar moet de nacht in het ziekenhuis doorbrengen.
quote:Ook Wilco Kelderman kwam ten val, maar de schade viel voor de kopman van Team LottoNL-Jumbo mee. “Hij reed hard bergop en stevende af op een toptijd”, vervolgde Maassen. “Het regende echter hard tijdens zijn rit, waardoor hij viel in de afdaling. Dat was zonde. Hij is ervoor gegaan en heeft risico genomen, maar het is nog niet gedaan. De meeste topfavorieten reden niet zoveel sneller dan hij en ook met zijn schaafwonden valt het mee.”
Vorige jaar 2e Down Under, 4e in Algarve, winst in Parijs - Nice, Catalunya en Trentino. En met speelsgemak iedereen er overal vanaf rijden ook nog eens.quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
2e in Down Under, 3e in Parijs-Nice, 4e in Catalonië. Erg matig ja.
Maar "grandioos falen" is dan ook wel licht overdrevenquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vorige jaar 2e Down Under, 4e in Algarve, winst in Parijs - Nice, Catalunya en Trentino. En met speelsgemak iedereen er overal vanaf rijden ook nog eens.
Dan vind ik dit een heel stukje minder indrukwekkend (zeker qua rijden, want dat is momenteel hoogstens aanklampen en niet opvallen), maar geniet vooral van de scorebordjournalistiek.
Het is 'een heel stukje minder indrukwekkend' omdat er in Parijs-Nice bijvoorbeeld geen tijdrit op de Col d'Eze zat die hem op het lijf geschreven is. En voor wat Catalonië betreft maakt het op zich ook wel uit dat Quintana dit jaar wel meedeed en Contador een tandje of 5 harder rijdt dan vorig jaar. Ik weet niet wie hier nou scorebordjournalistiek aan het bedrijven is? Porte haalt tot nu toe gewoon een prima niveau, ondanks dat hij veel later top wil zijn aangezien hij kopman is in de Tour.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vorige jaar 2e Down Under, 4e in Algarve, winst in Parijs - Nice en Catalunya. En met speelsgemak iedereen er overal vanaf rijden ook nog eens.
Dan vind ik dit een heel stukje minder indrukwekkend, maar geniet vooral van de scorebordjournalistiek.
Ok, de Nederlanders zouden dromen van deze resultaten, dat is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar "grandioos falen" is dan ook wel licht overdreven
Tsja, de 'ja maar nu deed die hier mee' is ook niet zo rullevant, vorig jaar reed hij die mannen nog regelmatig lachend los. Ik ben erg benieuwd naar die Tour dan, ik verwacht er in ieder geval helemaal niks van, z'n sterke punt zal nooit liggen in rondes van 3 weken, die kleine rondjes heeft hij nog enigszins kans.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is 'een heel stukje minder indrukwekkend' omdat er in Parijs-Nice bijvoorbeeld geen tijdrit op de Col d'Eze zat die hem op het lijf geschreven is. En voor wat Catalonië betreft maakt het op zich ook wel uit dat Quintana dit jaar wel meedeed en Contador een tandje of 5 harder rijdt dan vorig jaar. Ik weet niet wie hier nou scorebordjournalistiek aan het bedrijven is? Porte haalt tot nu toe gewoon een prima niveau, ondanks dat hij veel later top wil zijn aangezien hij kopman is in de Tour.
Vorig jaar heeft Porte alleen in de Tour samen met Quintana gereden en daar is hij in één bergetappe vijf seconden voor Quintana geëindigd. De opmerking over Contador is wel rullevant omdat die vorig jaar absoluut niet het niveau had van 2014 en 2016. Ik zeg verder ook nergens dat Porte het 3 weken vol gaat houden in de Tour, alleen dat hij aangeeft niet te pieken in de voorjaarsrondjes die we net achter de rug hebben en dat hij desondanks tot nu toe prima heeft gereden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ok, de Nederlanders zouden dromen van deze resultaten, dat is ook wel weer zo.
[..]
Tsja, de 'ja maar nu deed die hier mee' is ook niet zo rullevant, vorig jaar reed hij die mannen nog regelmatig lachend los. Ik ben erg benieuwd naar die Tour dan, ik verwacht er in ieder geval helemaal niks van, z'n sterke punt zal nooit liggen in rondes van 3 weken, die kleine rondjes heeft hij nog enigszins kans.
quote:Op woensdag 27 april 2016 01:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn!!
Hehe, dit heb jij toch niet ingevuld? 3 seconde verschil
Weet nog niet of ik gewonnen heb. Zou nog een flopshow kunnen worden.quote:Op woensdag 27 april 2016 01:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is nice man. Lekker fietsje zeg.
Waar heb je die prijsvraag ingevuld?quote:Op woensdag 27 april 2016 01:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Weet nog niet of ik gewonnen heb. Zou nog een flopshow kunnen worden.
http://pages.rapha.cc/spr(...)liege-bastogne-liegequote:Op woensdag 27 april 2016 01:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waar heb je die prijsvraag ingevuld?
Nice!!quote:Op woensdag 27 april 2016 01:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
http://pages.rapha.cc/spr(...)liege-bastogne-liege
quote:Op maandag 25 april 2016 18:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Betancur stond al 100.000 jaar op de startlijst voor Romandië en wordt nu plots last-minute vervangen door Pedrero. Zou er stiekem een Girootje aankomen?twitter:Movistar_Team twitterde op maandag 25-04-2016 om 18:00:50.@pedrero_antonio correrá su primera vuelta WT en #TDR2016; reemplaza a @cabg1989. Previa ? https://t.co/At0GOE8f49 https://t.co/IlawKCirZv reageer retweet
http://www.marca.com/cicl(...)2601d897b8b461a.htmlquote:Op maandag 25 april 2016 23:24 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.instagram.com/p/BEoVDvPFfyC/
[..]
[ afbeelding ]
Ben Swift.quote:Op woensdag 27 april 2016 09:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd wie er wint vandaag. Albasini of Albasini?
twitter:veloropa twitterde op woensdag 27-04-2016 om 10:11:221st stage of @TourDeRomandie will start after the Col de Etroits (109 km's instead of 167) #TDR2016 https://t.co/AUUwKl3udg reageer retweet
Gaat wat worden met de bergetappes straks...quote:Op woensdag 27 april 2016 10:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:veloropa twitterde op woensdag 27-04-2016 om 10:11:221st stage of @TourDeRomandie will start after the Col de Etroits (109 km's instead of 167) #TDR2016 https://t.co/AUUwKl3udg reageer retweet
quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:46 schreef Marcoss het volgende:
Kan Campenaerts dus ook zomaar de Giro missen..
quote:De Ronde van Romandië zit er na minder dan vier kilometer op voor Victor Campenaerts. De Belg van LottoNL miste in de proloog aan volle snelheid een bocht en kwam zwaar ten val. Hij bracht afgelopen nacht door in een plaatselijk ziekenhuis. "Ik weet zelf niets meer van mijn val", aldus Campenaerts gisteravond. "Blijkbaar ben ik in een bocht gewoon rechtdoor gereden. In die zin valt de schade nog mee: hersenschudding, gebroken neus en enkele afgebroken tanden. Meest verontrustend is de epilepsieaanval die Campenaerts kreeg. "Het is niet duidelijk of ik die net voor of net na mijn val heb gekregen", zegt hij. "Dat wordt nog onderzocht." Normaliter starts Campenaerts volgende week in de Ronde van Italië. "Ik heb geen ernstige breuken opgelopen, dus ik heb er wel goede hoop op."
De J. Derksens van deze wereld hebben dat op de seconde nauwkeurig lijkt mij.quote:Op woensdag 27 april 2016 01:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Weet nog niet of ik gewonnen heb. Zou nog een flopshow kunnen worden.
Voor de bergritten verwachten ze (op dit moment) wel goed weer, geloof ik.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gaat wat worden met de bergetappes straks...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ze die ritten niet bergop laten finishen, kan Dumoulin misschien deze ronde winnen.
Typisch Lotto, je ziet het ook bij LottoNL.quote:Op woensdag 27 april 2016 15:01 schreef wimderon het volgende:
Lotto![]()
Waarom moet je nou op 5 kilometer vol op kop gaan beuken zodat Greipel in de laatste kilometer al alleen zit.
Ik had em ook niet. Sprak voor Mani89.quote:Op woensdag 27 april 2016 15:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Een echte kenner zou Greipel niet eens in zijn teamselectie hebben opgenomen. Dat gezegd hebbende, voeg ik snel Betancur toe.
Mijn welgemeende excuses, Slobeend. Maar dat Mani niet veel van het spelletje snapt wisten we natuurlijk al.quote:Op woensdag 27 april 2016 15:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had em ook niet. Sprak voor Mani89.
Met zo'n UI stralen dergelijke uitspraken toch weinig uit.quote:Op woensdag 27 april 2016 15:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Een echte kenner zou Greipel niet eens in zijn teamselectie hebben opgenomen. Dat gezegd hebbende, voeg ik snel Betancur toe.
Ik heb al mijn hoop gezet op Firsanov.quote:Op woensdag 27 april 2016 15:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb helemaal geen sprinters opgesteld in Scorito, ik ga vol voor de ontsnapping.
Niet eens op Chaves?quote:Op woensdag 27 april 2016 15:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb al mijn hoop gezet op Firsanov.
Nee, dan nog liever Atapuma. Zeer gevaarlijke outsider heb ik vernomen van een zekere Eurosport commentator.quote:
Meervoud zelfs.quote:Op woensdag 27 april 2016 15:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, dan nog liever Atapuma. Zeer gevaarlijke outsider heb ik vernomen van een zekere Eurosport commentator.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op woensdag 27 april 2016 15:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb echt een geweldig godenteam:Ik nog beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 april 2016 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik nog beter.Pozzovivo gaat toch weer op z'n plaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Ook voor de giro beklimmingen zie ik nu foto's langs komen waarvan je afvraagt of het allemaal weg is over een maandje.quote:Op woensdag 27 april 2016 14:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voor de bergritten verwachten ze (op dit moment) wel goed weer, geloof ik.
Maar het begint allemaal niet best inderdaad..
Belgen zijn slecht bezig. Waar is de tijd dat je met oude videoclips moest wachten op de eerste live beelden?quote:
Vlaamse politiek is niet leuk inderdaadquote:Op woensdag 27 april 2016 16:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
Belgen zijn slecht bezig. Waar is de tijd dat je met oude videoclips moest wachten op de eerste live beelden?
Die zebra die nu achter de microfoon staat is anders best aardig...quote:Op woensdag 27 april 2016 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vlaamse politiek is niet leuk inderdaad.
Ze ziet er niet uit als iemand die je op 34 jaar zou schatten.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die zebra die nu achter de microfoon staat is anders best aardig...
Beetje Macaulay Culkin.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze ziet er niet uit als iemand die je op 34 jaar zou schatten.
Het is ook een compleet onlogische indeling van de zaal. Dan heeft Pi de Bruijn dat voor ons beter gedaan.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die grijze kleuren. Wie heeft dat verzonnen.
quote:Op woensdag 27 april 2016 16:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Komt rechtstreeks van kostschool.
Ja, wat is het nou?quote:Op woensdag 27 april 2016 16:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Komt uit de collectie van Derksen.
Oud bankstel.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Komt uit de collectie van Derksen.
quote:Op woensdag 27 april 2016 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik nog beter.Ik heb nog wat laatste aanpassingen gedaan. Mareczko en Colbrelli in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Dat zou kunnenquote:Op woensdag 27 april 2016 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien heeft Derksen wel op kostschool gezeten.
quote:
Het is nog niet eens half 5.twitter:wielerman twitterde op woensdag 27-04-2016 om 16:12:35Live #TdR2016 begint na academisch kwartiertje #villapolitica omstreeks half vijf #Sporza @een reageer retweet
Op zich zit er potentie in de zaal, maar daar is het gewoon veel te klein voor.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:27 schreef Szura het volgende:
Wat schraal ook, vragen stellen vanuit je stoel
Op teletekst stond 16:26quote:Op woensdag 27 april 2016 16:28 schreef Sked het volgende:
[..]Het is nog niet eens half 5.twitter:wielerman twitterde op woensdag 27-04-2016 om 16:12:35Live #TdR2016 begint na academisch kwartiertje #villapolitica omstreeks half vijf #Sporza @een reageer retweet
2e divisie ook nog, dan is het helemaal schandalig dat men dit verkiest boven wielrennen.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:29 schreef Szura het volgende:
Ah het is het Vlaams parlement begrijp ik, niet het nationale
Ik vind 'zebra' wel weer erg kleinerend.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom staan die zebra en kostschool jongen achter de microfoon en zitten de anderen lekker in hun eigen stoel?
dat vrouwke danquote:Op woensdag 27 april 2016 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind 'zebra' wel weer erg kleinerend.
Niet dat iemand het boeit, maar toch.twitter:danroan twitterde op woensdag 27-04-2016 om 16:32:27BREAKING: Shane Sutton resigns as British Cycling Technical Director reageer retweet
Begin van het eindequote:Op woensdag 27 april 2016 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:danroan twitterde op woensdag 27-04-2016 om 16:32:27BREAKING: Shane Sutton resigns as British Cycling Technical Director reageer retweet
Dat is ook zo typisch in Belgie. Landelijke politici die dan ook nog burgemeester zijn in hun eigen stad.quote:
Burgemeesters doen toch geen moerquote:Op woensdag 27 april 2016 16:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is ook zo typisch in Belgie. Landelijke politici die dan ook nog burgemeester zijn in hun eigen stad.
Armee maakt geen schijn van kans.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgens de Wet van Herbert gaat het erom spannen.
Yepquote:Op woensdag 27 april 2016 16:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Armee maakt geen schijn van kans.
Zat naast Jungels. De kuren van Ibarguren beginnen al netjes in te werken.quote:
risico spreidenquote:Op woensdag 27 april 2016 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Jumbo's die er zitten, zitten nog niet echt gegroepeerd.
Van wie is deze kloon?quote:Op woensdag 27 april 2016 17:02 schreef ZakaRosa het volgende:
Mooi, dan kan ie z'n trein weer kwijtraken.
Frans Maassengodquote:Op woensdag 27 april 2016 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hebben meegelezen en nu wel bij elkaar.
Hoi Merijn of wie er ook meeleest.
Van mijquote:Op woensdag 27 april 2016 17:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van wie is deze kloon? [ afbeelding ]
Addy lijkt me wel een Fokker.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hebben meegelezen en nu wel bij elkaar.
Hoi Merijn of wie er ook meeleest.
Hoi Cavaliers.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:02 schreef ZakaRosa het volgende:
Goede eerste post. Welkom op FOK!.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:02 schreef ZakaRosa het volgende:
Ben Swiftquote:Op woensdag 27 april 2016 17:08 schreef Mani89 het volgende:
Wie ging volgens Koffieplanter ook alweer winnen?
quote:Op woensdag 27 april 2016 17:08 schreef Mani89 het volgende:
Wie ging volgens Koffieplanter ook alweer winnen?
En zaterdag weer gezellig een aankomst bergopquote:Op woensdag 27 april 2016 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen dus aankomst bergop en vrijdag gezellig weer tijdritten.
Als Alba ook Kittel gaat kloppen, moeten ze toch eens kijken wat hij doet in de dagen voor Romandië...quote:Op woensdag 27 april 2016 17:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Alba heeft al 1000 van dit soort ritjes gewonnen. Zal nu ook wel winnen.
12de jaquote:Op woensdag 27 april 2016 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Hofland volgens mij niet eens in de top 10
Kittel.quote:Op woensdag 27 april 2016 09:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd wie er wint vandaag. Albasini of Albasini?
Om dat een weekje voor de Giro ook te doen is wel riskant.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En Zaka doet wel vaker mee in die groepssprints, al was dit eigenlijk gewoon een massasprint..
Jij deed ook een voorspelling, derhalve is deze post zeer misplaatstquote:
Toen was nog niet bekend dat de rit aangepast zou worden toch? Bij een normale rit waren Kittel en Boni vast gewoon gelost..quote:
Was maar een grapje hoor, wist niet dat je kwaad werd.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij deed ook een voorspelling, derhalve is deze post zeer misplaatst. Swift zakte keihard door het ijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |