Gaat wat worden met de bergetappes straks...quote:Op woensdag 27 april 2016 10:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:veloropa twitterde op woensdag 27-04-2016 om 10:11:221st stage of @TourDeRomandie will start after the Col de Etroits (109 km's instead of 167) #TDR2016 https://t.co/AUUwKl3udg reageer retweet
quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:46 schreef Marcoss het volgende:
Kan Campenaerts dus ook zomaar de Giro missen..
quote:De Ronde van Romandië zit er na minder dan vier kilometer op voor Victor Campenaerts. De Belg van LottoNL miste in de proloog aan volle snelheid een bocht en kwam zwaar ten val. Hij bracht afgelopen nacht door in een plaatselijk ziekenhuis. "Ik weet zelf niets meer van mijn val", aldus Campenaerts gisteravond. "Blijkbaar ben ik in een bocht gewoon rechtdoor gereden. In die zin valt de schade nog mee: hersenschudding, gebroken neus en enkele afgebroken tanden. Meest verontrustend is de epilepsieaanval die Campenaerts kreeg. "Het is niet duidelijk of ik die net voor of net na mijn val heb gekregen", zegt hij. "Dat wordt nog onderzocht." Normaliter starts Campenaerts volgende week in de Ronde van Italië. "Ik heb geen ernstige breuken opgelopen, dus ik heb er wel goede hoop op."
De J. Derksens van deze wereld hebben dat op de seconde nauwkeurig lijkt mij.quote:Op woensdag 27 april 2016 01:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Weet nog niet of ik gewonnen heb. Zou nog een flopshow kunnen worden.
Voor de bergritten verwachten ze (op dit moment) wel goed weer, geloof ik.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gaat wat worden met de bergetappes straks...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ze die ritten niet bergop laten finishen, kan Dumoulin misschien deze ronde winnen.
Typisch Lotto, je ziet het ook bij LottoNL.quote:Op woensdag 27 april 2016 15:01 schreef wimderon het volgende:
Lotto![]()
Waarom moet je nou op 5 kilometer vol op kop gaan beuken zodat Greipel in de laatste kilometer al alleen zit.
Ik had em ook niet. Sprak voor Mani89.quote:Op woensdag 27 april 2016 15:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Een echte kenner zou Greipel niet eens in zijn teamselectie hebben opgenomen. Dat gezegd hebbende, voeg ik snel Betancur toe.
Mijn welgemeende excuses, Slobeend. Maar dat Mani niet veel van het spelletje snapt wisten we natuurlijk al.quote:Op woensdag 27 april 2016 15:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had em ook niet. Sprak voor Mani89.
Met zo'n UI stralen dergelijke uitspraken toch weinig uit.quote:Op woensdag 27 april 2016 15:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Een echte kenner zou Greipel niet eens in zijn teamselectie hebben opgenomen. Dat gezegd hebbende, voeg ik snel Betancur toe.
Ik heb al mijn hoop gezet op Firsanov.quote:Op woensdag 27 april 2016 15:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb helemaal geen sprinters opgesteld in Scorito, ik ga vol voor de ontsnapping.
Niet eens op Chaves?quote:Op woensdag 27 april 2016 15:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb al mijn hoop gezet op Firsanov.
Nee, dan nog liever Atapuma. Zeer gevaarlijke outsider heb ik vernomen van een zekere Eurosport commentator.quote:
Meervoud zelfs.quote:Op woensdag 27 april 2016 15:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, dan nog liever Atapuma. Zeer gevaarlijke outsider heb ik vernomen van een zekere Eurosport commentator.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op woensdag 27 april 2016 15:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb echt een geweldig godenteam:Ik nog beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |