Kennelijk voldoen die niet aan de marktbehoefte. Dus is het nog steeds de marktwerking.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom lees je niet gewoon wat er in het artikel staat? Er zijn al stilteruimtes.
Dat doen we toch echt helemaal zelf. We hadden ook geen problemen kunnen importeren.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja.. en als maatschappij zijn we steeds meer seculier geworden waardoor dat natuurlijk komt te vervallen. Ik denk met weemoed terug aan de tijd van lange rokken, alles potdicht op zondag en verbod op godslastering. (aantal voorbeeldjes)
Allemaal eindelijk verleden tijd, importeren we en masse een groep mensen die een zo mogelijk nog debieler geloof aanhangt en notabene nog een stuk mondiger (of minder zelfhatend, zo je wil)zijn dan wij zelf.
Het begint met een vinger. De rest kennen we.
Een leeg lokaaltje wat max 10 min per dag wordt gebruikt om ff te kunnen bidden ,wat is het probleem?quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wel als er dus al stilteruimtes zijn en als er ruimtegebrek is.
Waarom moet ik constant mensen voorlezen uit het artikel? Lees eens voordat je reageert.
''We''quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:10 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dat doen we toch echt helemaal zelf. We hadden ook geen problemen kunnen importeren.
En jij weet net zo goed dat het helemaal niet gaat om gebedsruimtes maar om een islamitische gebedsruimte.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen, en jij en ik weten allebei dat dat niet het punt isStruisvogeltje.
Oh ik snap het al. Je bent helemaal niet geïnteresseerd in het onderwerp maar je wilt gewoon goedkoop schieten op de JOVD. Duidelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Kennelijk voldoen die niet aan de marktbehoefte. Dus is het nog steeds de marktwerking.
De markt heeft er geen reet mee te maken. Je hoeft toch geen muntje te kopen om de islamitische gebedsruimte in te kunnen?quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Kennelijk voldoen die niet aan de marktbehoefte. Dus is het nog steeds de marktwerking.
Maakt geen reet uit wat voor gebedsruimte. Er is vraag naar. Niks raars om dat in behandeling te nemen, maar laat dat gelul van ruimtegebrek alsjeblieft achterwegequote:Op dinsdag 26 april 2016 17:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En jij weet net zo goed dat het helemaal niet gaat om gebedsruimtes maar om een islamitische gebedsruimte.
En nogmaals, gebedsruimtes zijn er al.
Want vraag en aanbod binnen een overheidsinstelling kun je niet als een vorm van marktwerking zien? Mwoah.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De markt heeft er geen reet mee te maken. Je hoeft toch geen muntje te kopen om de islamitische gebedsruimte in te kunnen?
Omdat het je niet goed uitkomt? Een argument negeren doet het niet zomaar verdwijnen hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit wat voor gebedsruimte. Er is vraag naar. Niks raars om dat in behandeling te nemen, maar laat dat gelul van ruimtegebrek alsjeblieft achterwege
En door het creëren van een gebedsruimte in een plek waar al ruimte tekort is doe je anderen tekort, oftewel geef je religieuzen een voorrangspositie.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit wat voor gebedsruimte. Er is vraag naar. Niks raars om dat in behandeling te nemen, maar laat dat gelul van ruimtegebrek alsjeblieft achterwege
Er is ook vraag naar maagden van 8 jaar. Gaan we ook niet gratis leveren.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, want je verdient er niets mee. Ligt anders dan de islamitische lekkernijen tijdens suikerfeest bij de Hema.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want vraag en aanbod binnen een overheidsinstelling kun je niet als een vorm van marktwerking zien? Mwoah.
Dat er ergens vraag naar is betekent niet meteen dat het aanbod daar op moet en zal aansluiten. Bizarre redenering.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want vraag en aanbod binnen een overheidsinstelling kun je niet als een vorm van marktwerking zien? Mwoah.
Om dezelfde fatsoensregels als waarom een werkgever een kolfruimte voor moeders maakt of voor andere gelovigen z'n best doet.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat het je niet goed uitkomt? Een argument negeren doet het niet zomaar verdwijnen hoor.
En daarnaast is het al helemaal de vraag waarom een universiteit een islamitische gebedsruimte moet faciliteren.
TU Delft is ieder jaar groeiende, ga daar eerst iets aan doen voor je dom begint te blaten over ruimtegebrekquote:Op dinsdag 26 april 2016 17:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En door het creëren van een gebedsruimte in een plek waar al ruimte tekort is doe je anderen tekort, oftewel geef je religieuzen een voorrangspositie.
Jij bent een rare jongen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:15 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Er is ook vraag naar maagden van 8 jaar. Gaan we ook niet gratis leveren.
Het is vrij simpel. Om ook onder moslimstudenten veel inschrijvingen te lokken richten ze voor hen een gebedsruimte in. Daar vraagt die markt om dus die is de TU dan daar niet aan te voldoen?quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh ik snap het al. Je bent helemaal niet geïnteresseerd in het onderwerp maar je wilt gewoon goedkoop schieten op de JOVD. Duidelijk.
De universiteit is geen werkgever voor de studenten. Stilteruimtes zijn er al.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Om dezelfde fatsoensregels als waarom een werkgever een kolfruimte voor moeders maakt of voor andere gelovigen z'n best doet.
De markt vraagt om universiteiten waar je ook kunt bidden. Anders gaan ze wel naar een andere universiteit.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De markt heeft er geen reet mee te maken. Je hoeft toch geen muntje te kopen om de islamitische gebedsruimte in te kunnen?
Atheïsme schrijft niet voor dat ze gebedsruimte en halal geslacht voedsel willen. Atheïsme schrijft niets voor, het is namelijk het ontkennen van geloof/god.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Ga toch weg man. Atheïsme wordt in vol ornaat geuit en dat is geen probleem.²
Faciliteiten voor moslims zijn altijd zeiktopicwaardig.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is vrij simpel. Om ook onder moslimstudenten veel inschrijvingen te lokken richten ze voor hen een gebedsruimte in. Daar vraagt die markt om dus die is de TU dan daar niet aan te voldoen?
Niemand wordt verplicht er in te gaan zitten. Waar men dus over zeikt is mij een groot raadsel.
Ja nee jongens we gaan lekker bouwen zodat we gebedsruimtes kunnen creëerenquote:Op dinsdag 26 april 2016 17:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Om dezelfde fatsoensregels als waarom een werkgever een kolfruimte voor moeders maakt of voor andere gelovigen z'n best doet.
[..]
TU Delft is ieder jaar groeiende, ga daar eerst iets aan doen voor je dom begint te blaten over ruimtegebrekOver marktwerking gesproken, zoveel mogelijk studeervee om diplomabonussen veilig te stellen.
[..]
Jij bent een rare jongen.
Ja, want als er mogen 20 man een gebedsmatje gaan uitrollen in de stilteruimte en gebeden gaan oplepelen is dat volgens jou een werkbare situatie. Oké.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De universiteit is geen werkgever voor de studenten. Stilteruimtes zijn er al.
Kortom, gezeik om niets dit.
Hoe kom je daar nou weer bij? Lees het artikel eens.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is vrij simpel. Om ook onder moslimstudenten veel inschrijvingen te lokken richten ze voor hen een gebedsruimte in. Daar vraagt die markt om dus die is de TU dan daar niet aan te voldoen?
... wat dacht je ervan dat die 20 man dat lekker ergens anders doen?quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, want als er mogen 20 man een gebedsmatje gaan uitrollen in de stilteruimte en gebeden gaan oplepelen is dat volgens jou een werkbare situatie. Oké.
Ik denk dat jij de vergissing maakt de term "neutraal" aan te zien als een uiting van de duivelse atheïsten. Dat is incorrect. Neutraal betekent dat aan de levensovertuiging op die plaats geen uiting wordt gegeven, omdat-ie bijvoorbeeld onbelangrijk is. Het voorkomt daarnaast het gezanik van moreel absolutistische ingestelde drammers in die ruimte.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Ga toch weg man. Atheïsme wordt in vol ornaat geuit en dat is geen probleem.²
Dat is een redenatie, een mening. Als ik nu ga redeneren met een visie:quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ik een euro kreeg voor iedere keer dat een gebedsruimte mijn leven in gevaar bracht zat ik nu op de Bahama's te rentenieren.
Leuke hyperbool weer. Gaan we aparte ruimtes inrichten voor christenen? Boeddhisten? Het hele mindfulness gezever? Dat is pas werkbaar.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, want als er mogen 20 man een gebedsmatje gaan uitrollen in de stilteruimte en gebeden gaan oplepelen is dat volgens jou een werkbare situatie. Oké.
Uit respect voor je ouders heb ik de spelfouten uit je tekst gehaald. Maar om inhoudelijk op je verhaal in te gaan. Wat zijn atheïstische uitingen:quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Geef mij eens een aantal voorbeelden waar Atheïsme vol ornaat geuit word vanuit de overheid of andere leidende figuren/instanties.
Gast, echt. Stop nou gewoonquote:Op dinsdag 26 april 2016 17:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
... wat dacht je ervan dat die 20 man dat lekker ergens anders doen?omgekeerde wereld dit.
Als ik 's middags een frietje wil vreten neem ik toch ook geen frituurpan en een zak friet mee om dat een beetje in de stilteruimte te gaan maken. Maar blijkbaar mag ik dat gewoon eisen, want dat is mijn recht. Ofzo.
Of moet ik het dan eerst het label ''geloof'' geven?
Ik neem aan dat men in een stilteruimte stil dient te zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja als je zonder argumenten komt te zitten is het altijd lastig discussiëren.quote:
Goed argument weer man.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uit respect voor je ouders heb ik de spelfouten uit je tekst gehaald. Maar om inhoudelijk op je verhaal in te gaan. Wat zijn atheïstische uitingen:
Korte rokjes, leggings, mak-eup, sensueel gedrag van dames. Tijdens de lunch darwinistische onzin propageren.
Jason.²
quote:
Daarom zou je iedere universiteit of instelling waar men onderwijs houdt dan ook neutraal moeten houden in mijn optiek.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De markt vraagt om universiteiten waar je ook kunt bidden. Anders gaan ze wel naar een andere universiteit.
Daar is toch geen vraag naar? En als het wel zo is mag het in behandeling worden genomen. Ruimtes delen in tijd, het is geen moderne wiskunde. Maar mensen schieten snel in de verdediging als een paar moslims om een gunst vragen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Leuke hyperbool weer. Gaan we aparte ruimtes inrichten voor christenen? Boeddhisten? Het hele mindfulness gezever? Dat is pas werkbaar.
Je kunt ook gewoon zeggen dat het fatsoenlijk is om in stilte te bidden.
Onderwijs en religie gaan niet samen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daarom zou je iedere universiteit of instelling waar men onderwijs houdt dan ook neutraal moeten houden in mijn optiek.
Dat is wat jij vind, ik vind vrouwen met tafellakens een schande. Kom nu eens terzake in plaats van inhoudloze reaguursels te maken om dat mannelijk ego van je te strelen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uit respect voor je ouders heb ik de spelfouten uit je tekst gehaald. Maar om inhoudelijk op je verhaal in te gaan. Wat zijn atheïstische uitingen:
Korte rokjes, leggings, mak-eup, sensueel gedrag van dames. Tijdens de lunch darwinistische onzin propageren.
Jason.²
Ik heb het artikel drie keer gelezen en ik kan er weinig anders van maken. Moslimstudenten zijn een markt die kennelijk vraagt om een gebedsruimte.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Lees het artikel eens.
Verder, er zijn stilteruimtes. Daar wordt over geklaagd.
Het hypocriete is als je atheïst veranderd in moslim en vervolgens islamitische uitingen stelt, je weggezet wordt als xenofoob..quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:24 schreef Faz3D het volgende:
[..]
Dat is wat jij vind, ik vind vrouwen met tafellakens een schande. Kom nu eens terzake in plaats van inhoudloze reaguursels om dat mannelijk ego van je te strelen.
In optiek niet idd.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Onderwijs en religie gaan niet samen.
Als de markt voor de religies maar groot genoeg is komen die ruimtes er wel.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Leuke hyperbool weer. Gaan we aparte ruimtes inrichten voor christenen? Boeddhisten? Het hele mindfulness gezever? Dat is pas werkbaar.
Je kunt ook gewoon zeggen dat het fatsoenlijk is om in stilte te bidden.
Daarom! Leven en laten leven. Dat is mijn punt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:24 schreef Faz3D het volgende:
[..]
Dat is wat jij vind, ik vind vrouwen met tafellakens een schande.
Tja dat getuigt maar weer eens hoe diep een mens kan zinken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het hypocriete is als je atheïst veranderd in moslim en vervolgens islamitische uitingen stelt, je weggezet wordt als xenofoob..
Leuke stropop maar dit heeft niets met moslims te maken. Het is al in behandeling genomen, de ruimtes zijn er al. Dat is al een flinke gunst.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar is toch geen vraag naar? En als het wel zo is mag het in behandeling worden genomen. Ruimtes delen in tijd, het is geen moderne wiskunde. Maar mensen schieten snel in de verdediging als een paar moslims om een gunst vragen.
Juist leven en laten leven. Laat andere dan met rust in de dingen die hun doen. Hetzelfde denk jij nu ook.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarom! Leven en laten leven. Dat is mijn punt.²
Er wordt helemaal niemand naar het leven gestaan als je de boel gewoon lekker neutraal houdt hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarom! Leven en laten leven. Dat is mijn punt.²
Andermans leven vergallen? En wie moet dat allemaal betalen dan?quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb het artikel drie keer gelezen en ik kan er weinig anders van maken. Moslimstudenten zijn een markt die kennelijk vraagt om een gebedsruimte.
De JOVD hangt het op aan ruimtegebrek. Beter kunnen ze gaan huilen dat de TU er wat lokalen bij bouwt in plaats van anders leven te vergallen.
De ruimtes zijn er al? De stilteruimtes, maar de gebedsruimtes waar om is gevraagd nog niet. En die twee zijn ook niet te combineren, overigens.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Leuke stropop maar dit heeft niets met moslims te maken. Het is al in behandeling genomen, de ruimtes zijn er al. Dat is al een flinke gunst.
En je laatste punt is leuk maar jij doet precies hetzelfde. Jij duikt je loopgraaf in aan de andere kant.
Hij snapt niet dat jouw behoefte aan zelf frituren gelijkwaardig is aan zijn behoefte aan bidden/knielen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja als je zonder argumenten komt te zitten is het altijd lastig discussiëren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |