Ben je trots op jezelf ?quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Oranje onder 17? Deze namen hadden ook kunnen corresponderen met de inhoud van een aangespoelde boot vol vluchtelingen.
Verklaar je duidelijker.quote:
Is de laatste jaren al vaker gebeurd.quote:
Wijndal, van de Meulenhof, Vink, Reith, de Ligt, Bakboord, Wehrmann, Lonwijk, Struijk, Malen, Kluivert.. Wat is je punt nou?quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Oranje onder 17? Deze namen hadden ook kunnen corresponderen met de inhoud van een aangespoelde boot vol vluchtelingen.
quote:
Flikker toch opquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Oh, je was me voorquote:Op dinsdag 26 april 2016 17:25 schreef richolio het volgende:
[..]
Wijndal, van de Meulenhof, Vink, Reith, de Ligt, Bakboord, Wehrmann, Lonwijk, Struijk, Malen, Kluivert.. Wat is je punt nou?
Morgen NED-SPA live op Eurosport om 13:15.quote:Op donderdag 5 mei 2016 17:49 schreef tong80 het volgende:
Iemand enig idee wat er te zien is. Zie dat er morgen 2 uitzendingen zijn. Om 7 uur in de ochtend en half 2 'snachts.
Cool. Bedanktquote:Op donderdag 5 mei 2016 18:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Morgen NED-SPA live op Eurosport om 13:15.
2e helft Azerbeidjan-Portugal is net begonnen (0-3).
En om 15u is ook Frankrijk tegen ????quote:
Niet dus.quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Morgen NED-SPA live op Eurosport om 13:15.
2e helft Azerbeidjan-Portugal is net begonnen (0-3).
Hoe spelen ze?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Spanje staat met 0-1 voor, doelpunt Jordi Mboula van Barcelona. Brahim Diaz lijkt me de beste bij Spanje, speelt nu bij City, komt van Malaga. Drieënhalve ton voor betaald vorig jaar...
Liever herhalingen van TROS zingt voor de kerk uit. Of op eurosport gekke bekken trekken bij de spelen van eskimo's.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 15:42 schreef Frutsel het volgende:
Nederland pakt de winst tegen Italië! Netjes!
Laat doelpunt brengt de ploeg de 0-1 overwinning!
Nunnely in 78e minuut!
Mooi doelpunt wel.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:46 schreef Caland het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)-09-05-2016-hd_sport
Dat stuurt Caland al.quote:
Ok dacht dat het alleen de goal was. Kon de link niet openen op de één of andere manier. My mistakequote:
Cool. Beelden ?quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Spanje wint met 4-2 van Italië en gaat door als koploper. Doelpunten werden gemaakt door de eerder door mij aangedragen Brahim Diaz van Manchester City. Francisco Garcia (Real Madrid), Abel Ruiz (Barcelona) en Lozano (Espanyol) maakte de andere doelpunten.
Nederland gaat door als nummer twee door met 0-2 van Servië te winnen, Vente (Feyenoord) scoorde.
Wie heeft er voor Italië gescoord?quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Spanje wint met 4-2 van Italië en gaat door als koploper. Doelpunten werden gemaakt door de eerder door mij aangedragen Brahim Diaz van Manchester City. Francisco Garcia (Real Madrid), Abel Ruiz (Barcelona) en Lozano (Espanyol) maakte de andere doelpunten.
Nederland gaat door als nummer twee door met 0-2 van Servië te winnen, Vente (Feyenoord) scoorde.
Olivieri uit een penalty en Pinamonti, maar van die twee heb ik nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wie heeft er voor Italië gescoord?
Pinamonti is het grootste talent van Italië zo een beetje. Die wordt een gouden toekomst voorspeld.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Olivieri uit een penalty en Pinamonti, maar van die twee heb ik nog nooit gehoord.
Er zijn dagen dat ik het Italiaanse jeugdvoetbal wel eens links laat liggen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pinamonti is het grootste talent van Italië zo een beetje. Die wordt een gouden toekomst voorspeld.
Ik kan het je niet kwalijk nemen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik het Italiaanse jeugdvoetbal wel eens links laat liggen.
Verbeterde versie van Piroe.quote:
Heb die Piroe al een tijd niet zien spelen maar die staat bij PSV ook geen spits?quote:
Nee, die wordt merendeels van de tijd op linksbuiten verkracht, aangezien die gekke Italiaan moet spelen. Als Scamacca niet meedoet mag Piroe in de spits. En dat doet hij dan heel aardig. 29 goals en 23 assists of andersom is natuurlijk niets mis mee.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb die Piroe al een tijd niet zien spelen maar die staat bij PSV ook geen spits?
Te zien ?quote:Op zondag 15 mei 2016 17:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Spanje is door naar de halve finale, 1-0 winst op Engeland, doelpunt Francisco Garcia. Nederland mag het over een half uur proberen tegen Zweden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |