In koor roepen na de wedstrijd dat het toch vooral een teamprestatie was.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:09 schreef Sejt het volgende:
Mooi man, over 10 jaar hebben we 3x Kuyt in de jeugd lopen. Jatog?
Als ze met z'n 3en zijn is het in ieder geval wel een teamprestatiequote:Op dinsdag 26 april 2016 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
In koor roepen na de wedstrijd dat het toch vooral een teamprestatie was.
Kuytgod Demagooggenot
Ik vraag me echt af waar die vent nou de hele dag mee bezig is.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Geel is per definitie eindverantwoordelijk, of hij nu de gene is die moet bellen of niet.
Ja het is echt een schande hoor. Tijdens de wedstrijd zag je die kleuters verveeld in de skybox hangen en na de wedstrijd liepen ze opeens vooraan in de polonaise. Dirk had ze ook allemaal Feyenoord shirts aangetrokken omdat ze anders niet weten welk team Utrecht en welk team Feyenoord is. Ik wil Kramer met de beker in zijn handen zien en niet een of ander etterbakje die Rotterdam niet kan aanwijzen op de kaart.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:33 schreef Boma het volgende:
Zag een van die ettertjes nog achter Kongolo aanhobbelen en vragend naar die bekert kijken, is toch godverdomme niet normaal man.![]()
Had stiekem nog gehoopt op een motorisch niet al te stabiele speler die met z'n gezwaai die irritante lachjes onbedoeld van hun gezicht had kunnen schoppen, maar helaas.
De motorisch niet al te stabiele speler in kwestie:
https://www.instagram.com/p/BEqdxgsGl9Y/
Ja joh, Geel laten zitten. Als die pleuriskinderen van Kuyt maar optyfen!quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zou het Van Geel nog 1 transfer window laten proberen maar ik ben niet zo onder de indruk hoor van wat hij de laatste tijd gepresteerd heeft. Die meneer Heijden staat nog achter Nelom in de pikorde ffs en die asielzoeker Tapia is blijkbaar geen versterking ten opzichte van Vilhena. Kuyt, Elia, Vermeer hebben zelf contact met Feyenoord gezocht. De telefoon opnemen kan iedere jan doedel. Geen idee wat Van Geel de hele dag doet behoudens Clearasil op zijn wangetjes smeren. Ik weet wel wat hij zondagavond om 19:00 doet XD
Een plan, dat kan natuurlijk alleen met een nieuw trainingscomplex en een nieuw stadion.quote:Lucas Woudenberg baalt ervan dat Feyenoord geen contact met hem heeft opgenomen afgelopen seizoen. De talentvolle verdediger speelt momenteel op huurbasis voor NEC. "Ik zou in elk geval een keer bellen. Nu heeft alleen mijn zaakwaarnemer contact. Ik weet zo dat ze tevreden over mij zijn."
Ondanks dat het de afgelopen maanden angstig stil was vanuit Rotterdam maakte hij een goede indruk. "Ik voer gewoon mijn opdrachten uit. Ik ga daar niet over, maar ik zou het zelf wel anders doen", vertelt de 22-jarige vleugelverdediger in gesprek met Voetbal International.
"Ik vind het jammer, maar ik ben in hart en nieren Feyenoorder. Ze hebben me in ieder geval een keer zien spelen. We hebben ze hier met 3-1 klop gegeven, in de tweede helft hebben we de wedstrijd helemaal naar onze hand gezet. Toen kreeg ik een wissel in de laatste minuut. Dat zijn wel momenten in je leven."
Afgelopen maandag maakte Feyenoord-watcher Mikos Gouka bekend dat Feyenoord hem komende zomer terughaalt naar De Kuip. Woudenberg heeft een duidelijk doel. "Wat ik wil, is duidelijkheid. Een plan, perspectief en speeltijd. Ik ben klaar voor De Kuip."
Ik zeg alleen laat het hem nog 1 transfer window proberen omdat hij in mijn ogen wel wat krediet heeft opgebouwd met Pelle, Janmaat, Guidetti etc. En ongeachte welke technisch directeur we hebben, Feyenoord moet nog steeds in dezelfde vijver vissen dus ik weet niet of het veel verschil maakt als je Van Geel wegstuurt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja joh, Geel laten zitten. Als die pleuriskinderen van Kuyt maar optyfen!
Achahbar's wijf neuken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waar die vent nou de hele dag mee bezig is.
Er worden geen ontwikkelingsplannen gemaakt voor jonge spelers, er worden geen contacten onderhouden met verhuurde jongens, er wordt niet over de grens gescout, ongelofelijk.
*design by FeyenoordVld.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Na een vlugge Google op Feyenoord uitshirt 2017 kwam ik dit tegen:
[ afbeelding ]
Ziet er officieel uit, zal dit ons nieuwe uitshirt worden? Of trap ik in een photoshop van iemand?
Zou wel een gaaf shirt zijn, maar ik kan me het eigenlijk niet voorstellen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er officieel uit, zal dit ons nieuwe uitshirt worden? Of trap ik in een photoshop van iemand?
Inderdaad, dacht ook een scoop te hebben hoor.quote:
Ben toch wel benieuwd eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou wel een gaaf shirt zijn, maar ik kan me het eigenlijk niet voorstellen.
Helaas niet. Mooi shirt welquote:Op dinsdag 26 april 2016 16:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[ afbeelding ]
Edit; beter kijken, er staat notabene 'designed by Feyenoorvld
Mooi shirt, zou hem misschien liever in een kleur groen hebben, maar dit heeft ook wel wat. Liever geen stadswapen er op echter, of in ieder geval niet op deze manier.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[ afbeelding ]
Edit; beter kijken, er staat notabene 'designed by Feyenoorvld
Roze met gifgroen en oranje strepen, verkoopt zo lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2016 17:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd eigenlijk.
Als het maar niet roze wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |