abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 april 2016 @ 15:09:52 #2
277865 Sejt
Ondertitel
pi_161727088
Mooi man, over 10 jaar hebben we 3x Kuyt in de jeugd lopen. Jatog?
I love my mispoken words.
  dinsdag 26 april 2016 @ 15:15:24 #3
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_161727182
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:09 schreef Sejt het volgende:
Mooi man, over 10 jaar hebben we 3x Kuyt in de jeugd lopen. Jatog?
In koor roepen na de wedstrijd dat het toch vooral een teamprestatie was.

Kuytgod Demagooggenot
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 26 april 2016 @ 15:17:05 #4
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_161727227
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:15 schreef Caland het volgende:

[..]

In koor roepen na de wedstrijd dat het toch vooral een teamprestatie was.

Kuytgod Demagooggenot
Als ze met z'n 3en zijn is het in ieder geval wel een teamprestatie :Y
  dinsdag 26 april 2016 @ 15:18:38 #5
262211 hhh38
pi_161727250
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 14:48 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Geel is per definitie eindverantwoordelijk, of hij nu de gene is die moet bellen of niet.
Ik vraag me echt af waar die vent nou de hele dag mee bezig is.

Er worden geen ontwikkelingsplannen gemaakt voor jonge spelers, er worden geen contacten onderhouden met verhuurde jongens, er wordt niet over de grens gescout, ongelofelijk.
pi_161727492
Ik zou het Van Geel nog 1 transfer window laten proberen maar ik ben niet zo onder de indruk hoor van wat hij de laatste tijd gepresteerd heeft. Die meneer Heijden staat nog achter Nelom in de pikorde ffs en die asielzoeker Tapia is blijkbaar geen versterking ten opzichte van Vilhena. Kuyt, Elia, Vermeer hebben zelf contact met Feyenoord gezocht. De telefoon opnemen kan iedere jan doedel. Geen idee wat Van Geel de hele dag doet behoudens Clearasil op zijn wangetjes smeren. Ik weet wel wat hij zondagavond om 19:00 doet XD
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  dinsdag 26 april 2016 @ 15:33:33 #7
445795 Boma
De Voorzitter
pi_161727586
Zag een van die ettertjes nog achter Kongolo aanhobbelen en vragend naar die bekert kijken, is toch godverdomme niet normaal man. :{w

Had stiekem nog gehoopt op een motorisch niet al te stabiele speler die met z'n gezwaai die irritante lachjes onbedoeld van hun gezicht had kunnen schoppen, maar helaas.

De motorisch niet al te stabiele speler in kwestie:
https://www.instagram.com/p/BEqdxgsGl9Y/
Mijn gedacht!
pi_161727774
quote:
18s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:33 schreef Boma het volgende:
Zag een van die ettertjes nog achter Kongolo aanhobbelen en vragend naar die bekert kijken, is toch godverdomme niet normaal man. :{w

Had stiekem nog gehoopt op een motorisch niet al te stabiele speler die met z'n gezwaai die irritante lachjes onbedoeld van hun gezicht had kunnen schoppen, maar helaas.

De motorisch niet al te stabiele speler in kwestie:
https://www.instagram.com/p/BEqdxgsGl9Y/
Ja het is echt een schande hoor. Tijdens de wedstrijd zag je die kleuters verveeld in de skybox hangen en na de wedstrijd liepen ze opeens vooraan in de polonaise. Dirk had ze ook allemaal Feyenoord shirts aangetrokken omdat ze anders niet weten welk team Utrecht en welk team Feyenoord is. Ik wil Kramer met de beker in zijn handen zien en niet een of ander etterbakje die Rotterdam niet kan aanwijzen op de kaart.
pi_161727841
Het is toch wat allemaal :').

Club gaat naar de tyfus en nagenoeg niemand doet 't wat. Kuyt z'n kinderen doen wat kinderen doen op het veld met die beker en de wereld is te klein.
pi_161727879
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zou het Van Geel nog 1 transfer window laten proberen maar ik ben niet zo onder de indruk hoor van wat hij de laatste tijd gepresteerd heeft. Die meneer Heijden staat nog achter Nelom in de pikorde ffs en die asielzoeker Tapia is blijkbaar geen versterking ten opzichte van Vilhena. Kuyt, Elia, Vermeer hebben zelf contact met Feyenoord gezocht. De telefoon opnemen kan iedere jan doedel. Geen idee wat Van Geel de hele dag doet behoudens Clearasil op zijn wangetjes smeren. Ik weet wel wat hij zondagavond om 19:00 doet XD
Ja joh, Geel laten zitten. Als die pleuriskinderen van Kuyt maar optyfen!
pi_161727961
quote:
Lucas Woudenberg baalt ervan dat Feyenoord geen contact met hem heeft opgenomen afgelopen seizoen. De talentvolle verdediger speelt momenteel op huurbasis voor NEC. "Ik zou in elk geval een keer bellen. Nu heeft alleen mijn zaakwaarnemer contact. Ik weet zo dat ze tevreden over mij zijn."
Ondanks dat het de afgelopen maanden angstig stil was vanuit Rotterdam maakte hij een goede indruk. "Ik voer gewoon mijn opdrachten uit. Ik ga daar niet over, maar ik zou het zelf wel anders doen", vertelt de 22-jarige vleugelverdediger in gesprek met Voetbal International.
"Ik vind het jammer, maar ik ben in hart en nieren Feyenoorder. Ze hebben me in ieder geval een keer zien spelen. We hebben ze hier met 3-1 klop gegeven, in de tweede helft hebben we de wedstrijd helemaal naar onze hand gezet. Toen kreeg ik een wissel in de laatste minuut. Dat zijn wel momenten in je leven."
Afgelopen maandag maakte Feyenoord-watcher Mikos Gouka bekend dat Feyenoord hem komende zomer terughaalt naar De Kuip. Woudenberg heeft een duidelijk doel. "Wat ik wil, is duidelijkheid. Een plan, perspectief en speeltijd. Ik ben klaar voor De Kuip."
Een plan, dat kan natuurlijk alleen met een nieuw trainingscomplex en een nieuw stadion.
Er valt nog zoveel meer uit de club te halen zonder al dat soort stappen...
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_161728042
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja joh, Geel laten zitten. Als die pleuriskinderen van Kuyt maar optyfen!
Ik zeg alleen laat het hem nog 1 transfer window proberen omdat hij in mijn ogen wel wat krediet heeft opgebouwd met Pelle, Janmaat, Guidetti etc. En ongeachte welke technisch directeur we hebben, Feyenoord moet nog steeds in dezelfde vijver vissen dus ik weet niet of het veel verschil maakt als je Van Geel wegstuurt.
  dinsdag 26 april 2016 @ 15:55:23 #13
445795 Boma
De Voorzitter
pi_161728125
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:44 schreef Scrummie het volgende:
Het is toch wat allemaal :').
JA! GODVERDOMME :(
Mijn gedacht!
pi_161728392
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:18 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af waar die vent nou de hele dag mee bezig is.

Er worden geen ontwikkelingsplannen gemaakt voor jonge spelers, er worden geen contacten onderhouden met verhuurde jongens, er wordt niet over de grens gescout, ongelofelijk.
Achahbar's wijf neuken.

Oh nee dat was andersom...

Dan weet ik het inderdaad ook niet.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  dinsdag 26 april 2016 @ 16:20:09 #15
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_161728733
Nouja, Van Geel is ook wel de hele week druk bezig om de massagekamer vrij te houden voor zijn vrouw en de kinderen van Kuyt tevreden houden.

Hij is eigenlijk niet te benijden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_161728817
Sneu gezeik over Kuyt :')

Zonder hem was dit helemaal een troosteloos seizoen geweest.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_161729697
Na een vlugge Google op Feyenoord uitshirt 2017 kwam ik dit tegen:

Ziet er officieel uit, zal dit ons nieuwe uitshirt worden? Of trap ik in een photoshop van iemand? :P

Edit; beter kijken, er staat notabene 'designed by Feyenoorvld :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator dinsdag 26 april 2016 @ 16:59:07 #18
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_161729737
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 16:57 schreef Tomatenboer het volgende:

[ afbeelding ]

Ziet er officieel uit, zal dit ons nieuwe uitshirt worden? Of trap ik in een photoshop van iemand? :P
*design by FeyenoordVld.
  dinsdag 26 april 2016 @ 16:59:26 #19
262211 hhh38
pi_161729743
quote:

[ afbeelding ]

Zou wel een gaaf shirt zijn, maar ik kan me het eigenlijk niet voorstellen.
pi_161729753
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 16:59 schreef Slobeend het volgende:

[..]

*design by FeyenoordVld.
Inderdaad, dacht ook een scoop te hebben hoor. :')

Was wel een goed uitshirt geweest overigens.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_161729831
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 16:59 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Zou wel een gaaf shirt zijn, maar ik kan me het eigenlijk niet voorstellen.
Ben toch wel benieuwd eigenlijk. :@

Als het maar niet roze wordt.
pi_161729838
quote:

[ afbeelding ]

Helaas niet. Mooi shirt wel _O_
blablablabla
pi_161729881
Beetje vloeken in de kerk maar nieuwe Ajax uitshirt is qua design best mooi
blablablabla
pi_161730073
quote:

[ afbeelding ]

Mooi shirt, zou hem misschien liever in een kleur groen hebben, maar dit heeft ook wel wat. Liever geen stadswapen er op echter, of in ieder geval niet op deze manier.
Van alles is weer waardeloos.
pi_161730178
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 17:02 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ben toch wel benieuwd eigenlijk. :@

Als het maar niet roze wordt.
Roze met gifgroen en oranje strepen, verkoopt zo lekker _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: