SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat er in de prikpil en implanon net zo goed oestrogenen zitten eigenlijk...? Dus dat lijkt me dan ook geen optie.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:40 schreef Mariposas het volgende:
Wat fijn Helio!
Even een vraagje, ik zou graag naar de Nuvaring anticonceptie terug willen. Ik vergeet de pil steeds. Hos sterk zal dit mijn productie laten dalen? ik voed alleen nog maar 's ochtends, s avonds en s nachts en stuwing heb ik steeds minder.
Edit, lees dat oestrogenen ook in de melk terecht komen en dat negatief is voor de ontwikkeling van je baby? Argh, ik ben de pil zo zat (en spiraal vind ik geen goede optie nu, prikpil geen zin in, en ik wil ook geen dingen in m'n arm).![]()
EN de baby EN Lucas voeden en om 6.45 uur de deur uit willen naar werk gaat m gewoon niet wordenquote:Op donderdag 26 mei 2016 15:56 schreef BlueEyes het volgende:
De ochtendvoeding zou juist de laatste zijn die ik zou willen laten vallen. Die krijgt hij als ik niet hoef te werken bij ons in bed en erna gaat hij boekjes voorlezen aan ons![]()
Die middag en avondvoeding kan ik ook boekje lezen op de grote stoel op zijn kamertje om het momentje samen te houden.
En zeer doen![]()
Het eerste aanhappen doet nu serieus pijn maar dat gaat niet wegtrekken dus?
Als Lucas nog wil drinken dan ga ik het niet stoppen nee tenzij het me tegen gaat staan. Maar baby gaat voor en Lucas mag niet vaker dan twee keer per dag zolang ik verlof heb en zodra ik weer ga werken wil ik terug naar 1 voeding na mijn werk. Zien we hoe t allemaal uitpaktquote:Op donderdag 26 mei 2016 17:24 schreef Heliotrope het volgende:
Ga je doorvoeren dus Chanty met zusje erbij? Dat lijkt me heel bijzonder!
Hier ook alleen ochtendvoeding dus, dat ging heel natuurlijk zonder problemen. En gevoeligheid bij voeden herken ik nu helemaal niet, benieuwd of dat nog komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |