Och jee, ik kon je al niet vinden de afgelopen dagen dat ik al zoiets...quote:Op woensdag 27 april 2016 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
Pfff, nou dat was het dan, mijn lieve moeder is ingeslapen in het bijzijn van ons allemaal. Op koningsdag, zodat we nooit de datum kunnen vergeten![]()
![]()
Ik dacht altijd dat het na de dood het zwaarst zou zijn, maar de afgelopen dagen / weken hebben er echt ontzettend ingehakt. Ik ben blij dat het rustig is gegaan en ze ook haar rust heeft gevonden.![]()
Mijn meiske wilde juist alleen maar melk drinken dus hier heb ik geen antwoord op...Wat vervelend dat het nog niet over isquote:Op donderdag 28 april 2016 10:39 schreef Crumpette het volgende:
Nog een laatste vraag (hoop ik) voor de buikgriepoverlevenden: hoe lang hebben jullie geen melk gegeven? Dat lijkt hier namelijk wel effect te hebben. Maar nu is het best puzzelen wat hem te geven qua eten, want op brood is hij niet superhappig, en fruit dat zuurder is dan banaan durf ik niet goed na de aardbeienmilkshake die ik gister in mijn decolletage kreeg. Maar ik kan hem ook weer niet 3 bananen geven natuurlijk.
Zou kunnenquote:Op donderdag 28 april 2016 10:57 schreef Crumpette het volgende:
Crackers eet hij idd, beschuit vind hij weinig aan. 3 bananen lijkt me nogal stoppend en veel van het goeie?![]()
Normaal eet hij elke dag dus pap (en drinkt melk en eet kwark etc), ik ga straks ook even pap van water proberen. Soes, hier lijkt er echt een direct verband te zijn tussen diarree en melk, dus dat soezel 4 dagen last had en alleen melk dronk.. hangt misschien samen?
Overigens heb ik gisteravond tot middernacht gerend tussen mijn kotsende verloofde en huilekind dat daar wakker van werdnu liggen beide mannen in bed. Superfeest!
Mijn moeder zegt dat ook altijd. Maar die laat Sjaak ook over de salontafel kruipen...quote:Op donderdag 28 april 2016 18:14 schreef JufMariska het volgende:
Oef, pittig nachtje Hup![]()
Hoe kan het toch dat je van 3 nachten goed slapen alleen maar moe lijkt te worden..?Uk had het in elk geval super gedaan bij mijn ouders, ze zijn zo superlief met 'm! 'Hij is zo keurig, zit nergens aan hier en luistert supergoed!'
![]()
Weer thuis binnen 5 minuten weer kastjes open en een zonnebril in z'n bakkes
![]()
Ik had een lampje op tijdschakelaar. In het begin zette ik die op de verwachte wakkerwordentijd, als mijn tweede dan net iets eerder wakker werd, ging ik erbij zitten tot het lampje aanging en haalde ik hem dan uit bed. Toen ik merkte dat hij het begreep, ging ik dat lampje steeds vijf minuten later zetten. Ik liet hem geen anderhalf uur wakker liggen hoor, maar je kunt het zo wel een beetje rekken.quote:Op vrijdag 29 april 2016 06:27 schreef MevrouwCactus het volgende:
Hoe gaan jullie om met een dreumes die hartstikke vroeg wakker is? 5.30u/6.00u is hier geen uitzondering... Even laten liggen in de hoop dat hij weer gaat slapen, wordt huilen.
Heeft er iemand tips?
En niet proberen te praten? V wordt alleen maar bozer als ik wat probeer te zeggen. Dat doen we dus maar als hij klaar is met zn bui.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:02 schreef Fazzoletti het volgende:
6 uur een mooie dreumestijd?Hoe kun je daarmee fatsoenlijk functioneren?
![]()
Of ga je dan ook maar vroeg naar bed 's avonds![]()
Die woede buien hè, ik tel minimaal tot 30 maar dan nog trek ik het slechtHij maakt zichzelf zo over z'n toeren dat hij niet meer kan praten en ook niet kan luisteren. Het frustreert zo enorm dat ik dan weg moet lopen om mezelf af te laten koelen om niet tegen hem te schreeuwen. Maar weglopen triggert de boel dan weer nog meer
Het is een fase toch?
Mijn oudste is altijd een vroege vogel geweest. 6 uur is idd nog acceptabel, daar ga ik niks van zeggen. Vaak wil hij nog wel even bij ons in bed liggen, dus dan rekken we het moment van opstaan nog iets. En dreumes is vaak nog 2-3x per nacht wakker. Moe ben ik idd wel, tot ca. 21 uur. Dan wordt het avondmens in mij wakker en ga ik toch weer te laat naar bedquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:02 schreef Fazzoletti het volgende:
6 uur een mooie dreumestijd?Hoe kun je daarmee fatsoenlijk functioneren?
![]()
Of ga je dan ook maar vroeg naar bed 's avonds![]()
wat een gaaf bord zeg!quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:37 schreef JufMariska het volgende:
Vroeg naar bed: +1![]()
Ik maakte vandaag (een deel van) het prutselbord voor Lucas(en komt nog wat bij, maar ik durf geen gaatjes te boren
) Met dank aan Pinterest
![]()
Staat in z'n (na kdv-dag best opgeruimde) speelhoekje:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Het is een heel gaaf bord, maar zou hier ook zeker aanleiding zijn voor driftbuien. Als ze het haakje niet in het lusje krijgt bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:54 schreef JufMariska het volgende:
Fap: [ afbeelding ]
We hebben vrienden te logeren met zoontje van 3 maanden jonger dan Lucas, zo lief samen! Met kusjes en alLucas wel tussen z'n dreumesbuien door btw
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |