Oh Dyre lijkt me zo moeilijk dat. Dat breekt je hart dan echt he
Nog steeds zoveel zieken hier?

Ik was nog in het vorige topic aan het bijlezen want een paar dagen Duitsland en dan loop je meteen enorm achter en ik wil wel alles lezen
Las over slaap bij Away, een dreumes die moeilijk beleg eet (vegetarische smeerworst is echt aanrader! En gestampte muisjes gaat hier ook altijd goed, maar krijgt hij bij mij als laatste boterham, zodat hij eerst wat gezondere dingen eet

)
Verder weet ik het even niet meer.
Hier zijn de waterpokken vanaf niets gisteren ineens ontstaan. Zeer wonderlijk hoe dat zo snel ontstaat zeg. En ik krijg zelf overal jeuk ervan. Ik heb een bloedtest gedaan een paar maanden geleden en ik heb het gehad en man ook, maar ja, wie zegt dat je het nooit meer krijgt. Wel met elkaar in bad gezeten want doen we altijd maar brrr vind ik toch wel eng (en sneu natuurlijk

) Gisteren met sudocreme ingesmeerd, man gaat vandaag met zinkolie de plekjes insmeren en we hebben havermout gekocht maar dat durft man nog niet te gebruiken met washand en dan in water, dus dat moet maar als ik thuis kom vanmiddag. Hij was gister heel normaal qua gedrag, en ik ben zo blij dat hij het nu heeft. Ook overal goed gedocumenteerd

want dat had mijn moeder niet gedaan en dat is zeer irritant. En foto's gemaakt. Zelfs op zijn piemeltje zit een een waterpok....
Ik heb iedereen ingelicht waar we nou toe zouden gaan om te gaan spelen of mensen die hier zouden komen. Meeste gaat nu niet door. Maar kan ik zelf, als ik alleen ergens heen ga, nu ook mensen aansteken. Heb een zwangere vriendin, heb de keus bij haar neergelegd, R blijft thuis en ze komt ook niet hier thuis. Ik kan dat antwoord op internet nergens vinden of ik het nou bij me kan dragen. Je kán er nog een tweede keer ziek van worden, dus voor hetzelfde geldt draag ik het nou bij me. Nou ja, ik ga ook gewoon werken natuurlijk, maar toch. Kraamvisite zonder R heb ik over een week ook.
Oh en heel wat anders, wat ik nooit zou doen heb ik gedaan, een geweldige Smoby glijbaan (met wateraansluitpunt) gekocht voor mijn dreumes. hahahhaha. De wheelybug is ook ineens een succes geworden, erop zitten heeft hij ontdekt en een beetje vooruit komen ook! En dinsdag naar het CB geweest met 18,5 maand. Stats: 81 cm (kleintje) en 13,7 kg haha. Tsjongejonge. En kindjes van 2 zijn ongeveer 13 kilo stond op een plakkaat op de muur. Dus heb het daar wel over gehad wanneer dat een probleem wordt. De bv kan ook nog wel meehelpen aan het gewicht zei de arts, veel gezonde vetten. Fijn gesprek daar gehad over van alles en nog wat. Liep wel een beetje uit daardoor

) Hopen dat hij nog wel een tijdje op het voorstoeltje van de fiets kan....
[ Bericht 7% gewijzigd door Hilmo op 29-04-2016 07:28:28 ]