Herken het type koekje en zorg dat het niet in de koekjestrommel beland. Schengen vergelijk ik met een koekjestrommel zonder deksel waar iedere willekeurige (en ook ziekmakende) koekjes in kunnen springen.quote:
Dus dan ziet de koekjespolitie een verkeerd soort koekje op straat en dan moet dat met de koekjesbus naar de juiste koekjestrommel getransporteerd worden?quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:24 schreef Elzies het volgende:
[..]
Herken het type koekje en zorg dat het niet in de koekjestrommel beland. Schengen vergelijk ik met een koekjestrommel zonder deksel waar iedere willekeurige (en ook ziekmakende) koekjes in kunnen springen.
Ok, dus het is echt puur racistisch. Dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:11 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Pindarotsjes mogen blijven, die zijn goed te eten. Tenzij ze een chocoladevulling hebben.
Inderdaad. Voor ieder koekje de juiste trommel. Alle koekjes gelukkig.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dus dan ziet de koekjespolitie een verkeerd soort koekje op straat en dan moet dat met de koekjesbus naar de juiste koekjestrommel getransporteerd worden?
Soort van koekjesapartheid. En mogen die verschillende koektrommels dan wel in dezelfde wijk staan, of moeten ze allemaal terug naar de herkomst van hun oerkoek?quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:27 schreef Elzies het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor ieder koekje de juiste trommel. Alle koekjes gelukkig.
ZIEKMAKENDE KOEKJES!!!!!quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:24 schreef Elzies het volgende:
[..]
Herken het type koekje en zorg dat het niet in de koekjestrommel beland. Schengen vergelijk ik met een koekjestrommel zonder deksel waar iedere willekeurige (en ook ziekmakende) koekjes in kunnen springen.
Racistisch? Het gaat hier over koekjes.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:26 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ok, dus het is echt puur racistisch. Dat dacht ik al.
Hoeveel generaties gaan we terug? Want dan kan Nederland toch nog opeens het minst bevolkte land van Europa wordenquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Soort van koekjesapartheid. En mogen die verschillende koektrommels dan wel in dezelfde wijk staan, of moeten ze allemaal terug naar de herkomst van hun oerkoek?
Uiteindelijk identificeert ieder koekje zich met zijn eigen trommel. Willen koekjes die bij elkaar horen het liefst in hun eigen trommel zitten. Hun eigen koekjeswijk. Die koekjeswijken bestaan al.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Soort van koekjesapartheid. En mogen die verschillende koektrommels dan wel in dezelfde wijk staan, of moeten ze allemaal terug naar de herkomst van hun oerkoek?
En hoe moet dat met de gemengde koekjes? Een aparte trommel voor Duits-Nederlandse koekjes? En ook een aparte trommel voor Duits-Iers-Nederlandse koekjes? En wat nou als je zo'n zeldzaam koekje bent dat je helemaal alleen in een trommel belandt?quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoeveel generaties gaan we terug? Want dan kan Nederland toch nog opeens het minst bevolkte land van Europa worden![]()
http://www.vijfeeuwenmigratie.nl/
Ja, wat wordt het nou? Worden de koekjes gesorteerd, of mogen ze dat zelf beslissen?quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:33 schreef Elzies het volgende:
[..]
Uiteindelijk identificeert ieder koekje zich met zijn eigen trommel. Willen koekjes die bij elkaar horen het liefst in hun eigen trommel zitten. Hun eigen koekjeswijk. Die koekjeswijken bestaan al.
Maar net zo strafbaar.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:35 schreef Lothiriel het volgende:
Die koekjesanalogie is best vermakelijk.
Kijk ik naar mezelf dan ben ik een Duits/Nederlands/Engels koekje. En dan kijk ik enkel nog maar naar m'n grootouders. Wordt verwarrend dit.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:35 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En hoe moet dat met de gemengde koekjes? Een aparte trommel voor Duits-Nederlandse koekjes? En ook een aparte trommel voor Duits-Iers-Nederlandse koekjes? En wat nou als je zo'n zeldzaam koekje bent dat je helemaal alleen in een trommel belandt?
Stel nu, je bent een lekkere sprits, maar je voelt je toch alsof je in een verkeerd lichaam bent geboren en je had liever een bitterkoekje geweest. In welke trommel moet je dan naar de wc?quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:35 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En hoe moet dat met de gemengde koekjes? Een aparte trommel voor Duits-Nederlandse koekjes? En ook een aparte trommel voor Duits-Iers-Nederlandse koekjes? En wat nou als je zo'n zeldzaam koekje bent dat je helemaal alleen in een trommel belandt?
Koeksorteerders geloven niet in transkoeken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Stel nu, je bent een lekkere sprits, maar je voelt je toch alsof je in een verkeerd lichaam bent geboren en je had liever een bitterkoekje geweest. In welke trommel moet je dan naar de wc?
Dat bedoel ik. En stel nou dat een Nederlandse koek kleine koekjes gebouwd heeft met een Amerikaanse koek. Moeten die dan in drie verschillende trommels wonen?quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Kijk ik naar mezelf dan ben ik een Duits/Nederlands/Engels koekje. En dan kijk ik enkel nog maar naar m'n grootouders. Wordt verwarrend dit.
Je had het over verwijderen van de koekjes. Niet over het voorkomen van de komst van nieuwe koekjes. (nog los van dat je onderbouwing daarover irt Schengen niet klopt).quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:24 schreef Elzies het volgende:
[..]
Strafbaar? Ik laat me niet uit over de inhoud van de conversatie hoor. Ik heb weinig op met de islam maar ik moet niks hebben van megalomane Orban.quote:
Die koekjes beslissen dat zelf omdat ze ervoor kiezen in hun eigen trommel te zitten. Koekjes die verschillende koningen en dictators als hun eigen koekjesleider zien.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, wat wordt het nou? Worden de koekjes gesorteerd, of mogen ze dat zelf beslissen?
De ovengrapjes worden wel makkelijker in de koekjesanalogie.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:39 schreef Dven het volgende:
Moeten alle jodekoeken nu ook de trommel uit?
Oké. Dus voorstel is: gewoon laten zoals het is.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:41 schreef Elzies het volgende:
[..]
Die koekjes beslissen dat zelf omdat ze ervoor kiezen in hun eigen trommel te zitten. Koekjes die verschillende koningen en dictators als hun koekjesleider zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |