Inderdaad, herinner het me nu weerquote:Op maandag 25 april 2016 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even kijken naar die goal dan, was volgens mij Poulsen, of is dat later veranderd?
Door die zelfspot dacht ik dat ook al ja.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:06 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik denk dat deze kerel wel wat weet.
Hij weet wel wat, maar hij is te zenuwachtig.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:09 schreef Karina het volgende:
Shit weer zo een falerd die niks weet, jammer hoor.
We gaan het zien. Iig eentje goed nu.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij weet wel wat, maar hij is te zenuwachtig.
Kennis maakt me natuurlijk geen reet uit. Liever iemand die geen kut weet maar wel leuk is dan andersomquote:
Dat bekkie alleen alquote:Op maandag 2 mei 2016 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar hij vindt zichzelf toevallig wél helemaal het einde
Dit gaat nergens over. Gewoon het minst absurde kiezen. Dan nog je vtriendjes.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij weet wel wat, maar hij is te zenuwachtig.
Ik vind het wel leuk als ze veel weten anders is de kwis zo kut.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kennis maakt me natuurlijk geen reet uit. Liever iemand die geen kut weet maar wel leuk is dan andersom
Me'n kerl.quote:
Wat ben jij zuur vanavond zegquote:Op maandag 2 mei 2016 22:13 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoop oprecht dat die snel zijn been zo breekt dat we die nooit meer terugzien.
Voor Kluiverts auto mag ook
Maar er zijn gradaties in. Cillessen staat op hetzelfde niveau als een Peter R of een Sylvana Simonsquote:
Het schijnt dat Kluivert de spelersbus gaat rijden.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:13 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoop oprecht dat die snel zijn been zo breekt dat we die nooit meer terugzien.
Voor Kluiverts auto mag ook
hehehequote:Op maandag 2 mei 2016 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Het schijnt dat Kluivert de spelersbus gaat rijden.
Ik ben neutraal tegenover Cillessen, vind hem niet leuk maar haten ook weer niet. Gewoon beetje saai.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar er zijn gradaties in. Cillessen staat op hetzelfde niveau als een Peter R of een Sylvana Simons
Hij probeert de laatste jaren een beetje gemaakt de ruige keeper uit te hangen terwijl het gewoon een simpel boertje uit Groesbeek is met het gezicht van een middelbare scholierquote:Op maandag 2 mei 2016 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben neutraal tegenover Cillessen, vind hem niet leuk maar haten ook weer niet. Gewoon beetje saai.
Goede omschrijving.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij probeert de laatste jaren een beetje gemaakt de ruige keeper uit te hangen terwijl het gewoon een simpel boertje uit Groesbeek is met het gezicht van een middelbare scholier
Dat is vrij treurig
Jij moet een keer met Caland een biertje gaan drinken dat wordt echt een topshowquote:Op maandag 2 mei 2016 22:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet over je moeder gehad dus je moet niet zo zeuren
Karina kun jij even op deze vent letten?quote:Op maandag 2 mei 2016 22:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet over je moeder gehad dus je moet niet zo zeuren
Abe Lenstra is van voor 1930?quote:
timmmmm doet een beetje zuur maar is eigenlijk een goeie kerelquote:Op maandag 2 mei 2016 22:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Karina kun jij even op deze vent letten?
Dank.
Over een jaar of wat gaan we gedrieën naar Rotterdamquote:Op maandag 2 mei 2016 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij moet een keer met Caland een biertje gaan drinken dat wordt echt een topshow
Wie is de derde?quote:Op maandag 2 mei 2016 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Over een jaar of wat gaan we gedrieën naar Rotterdam
Dat mag niet. Nogmaals de kwis waar ik aan meedee was veel leuker. Eéén tegen één en dan zo snel; mo0gelijk drukken. Dit is voor dooie mussen.quote:
Ik ken nog wel een leuke palendansvereniging.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Over een jaar of wat gaan we gedrieën naar Rotterdam
Timmmmm is een knuffelbeer!quote:Op maandag 2 mei 2016 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
timmmmm doet een beetje zuur maar is eigenlijk een goeie kerelBeetje zoals jij.
Ik vraag het maar even timmmmmquote:Op maandag 2 mei 2016 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja wat zeg je nou tegen me Corrie. Beetje nadenken wat je zelf zegt
Heb jij aan een quiz meegedaan?quote:Op maandag 2 mei 2016 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat mag niet. Nogmaals de kwis waar ik aan meedee was veel leuker. Eéén tegen één en dan zo snel; mo0gelijk drukken. Dit is voor dooie mussen.
roe,emoe
Is see what u did therequote:Op maandag 2 mei 2016 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat mag niet. Nogmaals de kwis waar ik aan meedee was veel leuker. Eéén tegen één en dan zo snel; mo0gelijk drukken. Dit is voor dooie mussen.
roe,emoe
Heb jij ooit op een goddelijke FOK!ker gereageerd ?quote:
Ik laat jullie verder alleen. Ik doe even een rondje langs alle topics dan uit VBL dan langs andere subs en dan een aflevering kijken van een serie en dan slapenquote:
Wellicht kunnen we dan zelfs wat subsidie vangen voor ons uitje.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:20 schreef timmmmm het volgende:
Tong80 mag dan ook komen, gaan we met zijn vieren. Wat een avonturen
Bedankt voor deze info, dit betekent veel voor mequote:Op maandag 2 mei 2016 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik laat jullie verder alleen. Ik doe even een rondje langs alle topics dan uit VBL dan langs andere subs en dan een aflevering kijken van een serie en dan slapen
Mod zijn is maar vermoeiend.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik laat jullie verder alleen. Ik doe even een rondje langs alle topics dan uit VBL dan langs andere subs en dan een aflevering kijken van een serie en dan slapen
Slaap lekker Rolandquote:Op maandag 2 mei 2016 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mag hij dat wel van zijn begeleider?quote:Op maandag 2 mei 2016 22:20 schreef timmmmm het volgende:
Tong80 mag dan ook komen, gaan we met zijn vieren. Wat een avonturen
Mijn dagtaakquote:Op maandag 2 mei 2016 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Paul Weller en The Who zijn er miljonair mee geworden.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info, dit betekent veel voor me
zeker Coco, trustenquote:
jij ook en zal ik proberen te onthoudenquote:Op maandag 2 mei 2016 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Slaap lekker RolandKijktip: Occupied, ben het aan het downloaden en lijkt me wel een topshow.
jij ook Tongquote:
Maak de rest ook blauw dan ben je een smurf.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:23 schreef timmmmm het volgende:
In ander nieuws, mijn muur heeft afgegeven en nu is mijn achterhoofd blauw
Hallo smurfquote:Op maandag 2 mei 2016 22:23 schreef timmmmm het volgende:
Leuk ja.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Maak de rest ook blauw dan ben je een smurf.
Begeleidster. Die loop op begelegbatterijen.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Maak de rest ook blauw dan ben je een smurf.
Wel toevallig blauwe bessenquote:Op maandag 2 mei 2016 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die reclames van de AH zijn echt tenenkrommend slecht gewoon
quote:Op maandag 2 mei 2016 22:23 schreef timmmmm het volgende:
Occupied lijkt me wel wat.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Slaap lekker RolandKijktip: Occupied, ben het aan het downloaden en lijkt me wel een topshow.
Toen wist ik hem ookquote:Op maandag 2 mei 2016 22:31 schreef Caland het volgende:
Deze vraag had ik vandaag fout in de matchwinner app
Het is C
quote:Op maandag 2 mei 2016 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
iemand filmpje van de witte chinees?
Ik heb meer een hekel aan echte oranjefans. Dan heb je echt niks van voetbal begrepenquote:
Die man werd een beetje leipquote:
HMFgenotquote:Op maandag 2 mei 2016 22:34 schreef Pascalus het volgende:
Wanneer gaat er nou eens een fokker meedoen aan deze kwis?
Van jou moet ik dus gewoon anderen voor de trein gaan gooien?quote:Op maandag 2 mei 2016 22:35 schreef tong80 het volgende:
Trusten jongens. Morgen weer fit zijn. Ziekenhuis en andere dingen.
Behandel een ander hoe je zelf behandelt wil worden. Take care.
Misschien moet jij wat meer balletjesbreed smikkelen. Dan worden jouw balletjes wat brederquote:Op maandag 2 mei 2016 22:39 schreef Karina het volgende:
Die ene vriend heeft heel wat balletjesbreed op denk ik.
Je hebt daar geen bing hequote:Op maandag 2 mei 2016 22:40 schreef Zorro het volgende:
Steaua
Dit is toch geen categorie moeilijk.
o wacht dat is een andere kwis.
Nee man ik wil gewoon dun blijvenquote:Op maandag 2 mei 2016 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien moet jij wat meer balletjesbreed smikkelen. Dan worden jouw balletjes wat breder
Ja Smurf, Nee Smurf.quote:
Hij kan vast niet tippen aan jouw UI.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:43 schreef timmmmm het volgende:
Ok, misschien 20, maar da's hetzelfde als je honderd bent
ik had dit goed maar niet gepost, dit staat namelijk in mijn TOPSHOTS albumquote:
Ik ga voor MOTD3quote:
Volgens mij hebben ze iets gedaan met de kritiek want er zaten al iets moeilijkere vragen tussen vandaag.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het op zich best geinig, beter dan Koning Voetbal en zo af en toe zitten er nog best pittige instinkers tussen
Ik heb tot nu toe alleen AAD300 en EVERT daar zien zitten, wat een genotquote:
Ik heb tot nog toe enkel gekeken door deze twee orakels.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen AAD300 en EVERT daar zien zitten, wat een genot
En volledig terecht natuurlijkquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb tot nog toe enkel gekeken door deze twee orakels.
Daar verbaasde ik mij ook al overquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:04 schreef Tagliano het volgende:
Niks van Ajax weten en die categorie lekker laten zitten
Veel historie welquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar verbaasde ik mij ook al over
AL zijn de vragen die hij krijgt ook wel verrassend lastig voor dit spel.
Wel slim wat dat betreft. Zeker gezien zijn kennis nou niet echt bovengemiddeld is.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:09 schreef Tagliano het volgende:
Hij gaat gewoon voor het halen van de 4e ronde, ofzo
Je vraagt je toch af hoe hij door een selectie komtquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel slim wat dat betreft. Zeker gezien zijn kennis nou niet echt bovengemiddeld is.
Hij zal zijn broertje wel hebben laten spelen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af hoe hij door een selectie komt
Ook deze weer, we hebben toch allemaal naar JANKABASH zitten kijken tegen Messiquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zal zijn broertje wel hebben laten spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |