True, maar volgens mij heef hij het wel opgezet. Misschien was het collateral damage, misschien werd hij door de Harpies preventief het zwijgen opgelegd (vgl. Baelish met die loser die Sansa wegsmokkelde). Ik denk iig niet dat Varys het is. Die is nu pas op gang aan het komen...quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
die is dood remember? killed door de harpies
Zwaar bewerkt valt ook wel mee. Is gewoon goed belicht waardoor die kleuren er zo uitkomen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
op zijn minst zwaar bewerkt, maar misschien toch wel tekening
quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb de flesjes wel benoemden dan in de context van het smoke and mirrors verhaal van haar in bad, dus het is gewoon een trucje dat ze toepast om haar verhaal over te brengen dat is alles, maar ik denk eerder dat het komt door het amulet dan door de flesjes
Klinkt goedquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:46 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Volgens mij omdat ze in een eerder seizoen in een bad zat, zonder die halsketting om, en druppels van een flesje in de badkuip deed. Maar wat er dan in het flesje zit, geen idee
quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Als in, deze scene:
(NSFW)sinds wanneer zijn de tetten van carice nsfw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Naja, het is naakt. Dus ik dacht, laat ik in ieder geval nsfw erbij zetten.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn de tetten van carice nsfw?
Woof!quote:
ja dat had ik constant.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Af en toe kon ik het niet meer volgen en ben ik kwijt wat er in het laatste seizoen gebeurde.
HUH?quote:Op maandag 25 april 2016 22:36 schreef xzaz het volgende:
Sommige mensen krijg een mes in hun rug of een lans in hun oog, niks aan de hand. Twee tetten, All Hell breaks loose.
je moet de eps ook niet bingen of vlak voor de starts vh nieuwe seizoen ff herkijkenquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Af en toe kon ik het niet meer volgen en ben ik kwijt wat er in het laatste seizoen gebeurde.
you know nothin'...quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:52 schreef tombolafan het volgende:
Ik vrees voor een plottwist waarin melisandre een oude heks blijkt die in andermans lichaam kan gaan huizen en straks Jons lichaam over neemt
Hmmm... overeenkomsten tussen Yrgitte en Mellisandre:quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:52 schreef tombolafan het volgende:
Ik vrees voor een plottwist waarin melisandre een oude heks blijkt die in andermans lichaam kan gaan huizen en straks Jons lichaam over neemt
Dat plus ik mis hoe myrcella vermoord isquote:Op dinsdag 26 april 2016 11:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dat einde![]()
Cannot be unseen, maar de twist was gaaf (zal ze nu met die ketting Jon Snow weer tot leven brengen?)! Verder een leuke opener. Ben ik de enige die Varys ervan verdenkt de leider te zijn van die Harpies? Motief zou ik niet weten, maar ik heb zo'n gevoel. Enige rare onderdeel vond ik het gedoe in Dorne. Ik dacht dat al die sandsnakes hun nakeken aan het eind van seizoen 5? Hoe kunnen ze dan Trystane vermoorden (die op de boot zat eind seizoen 5)? De verhaallijn van Dorne vind ik niet verschrikkelijk (wel het saaiste van de aflevering, maar oke), maar het kwam qua timing raar over...of ik zat niet op te letten
Wel benieuwd hoe het met Dany verder zal gaan.
Dat gebeurde aan het eind van seizoen 5. Hoofd sandsnake gaf Myrcella een kus voordat ze op de boot stapte, vervolgens een scene waarin Myrcella doodgaat door vergif, daarna zag hoofd sandsnake op de pier het tegengif in nemen voor het vergif dat ze op der lippen had gesmeerd.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat plus ik mis hoe myrcella vermoord is
Ok totaal niet onthouden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat gebeurde aan het eind van seizoen 5. Hoofd sandsnake gaf Myrcella een kus voordat ze op de boot stapte, vervolgens een scene waarin Myrcella doodgaat door vergif, daarna zag hoofd sandsnake op de pier het tegengif in nemen voor het vergif dat ze op der lippen had gesmeerd.
Ik was het ook even vergeten, maar nu ik het zo hoor komt het me wel weer bekend voor.quote:
quote:
wat is deze? hoe kijken sommige mensen de serie dan? half/halfquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was het ook even vergeten, maar nu ik het zo hoor komt het me wel weer bekend voor.
Ik weet na 10 maanden echt niet meer ieder detail uit de serie hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
[..]
wat is deze? hoe kijken sommige mensen de serie dan? half/half![]()
Precies. Heel t land heeft die toch al gezien?quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn de tetten van carice nsfw?
Zat zelfs in de "previously on" bij deze afleveringquote:
Haha nice :pquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:57 schreef Goverman het volgende:
[..]
Hmmm... overeenkomsten tussen Yrgitte en Mellisandre:
- you know nothing John Snow
- beide rood haar
- beide zijn betast door John Snow
Misschien... IS Mellisandre wel Yrigitte...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |