abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze dinsdag 26 april 2016 @ 01:45:09 #51
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_161719733
Het einde _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_161720105
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vraag me trouwens af hoe Dany gaat ontsnappen bij die Dothraki.

Of zullen Jorah en Daario haar op tijd eruit kunnen smokkelen?
Draken
pi_161720251
quote:
7s.gif Op maandag 25 april 2016 23:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
helaas nog geen daenerys nudes :{
Wil de actrice niet meer, dus gaat niet gebeuren.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_161720332
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat zag je natuurlijk van een kilometer afstand aankomen.

Hopelijk krijgen die Sandsnakes niet teveel scènes.
Dit, ik vind die wijven echt pure aids, dat neppe accent ook :r
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_161720459
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 07:21 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Wil de actrice niet meer, dus gaat niet gebeuren.
Beter wordt ze dan snel onthoofd.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_161720669
Fijne opener!
Wel benieuwd hoe diep de typische GoT dip dit seizoen gaat worden om dan alles weer in ep 9 en 10 te gooien :p
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 26 april 2016 @ 09:38:09 #57
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_161721204
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 23:31 schreef beantherio het volgende:

[..]

Hij was wel voorspelbaar. Toen ie over die honden begon had ik al zoiets van "hij werkt naar iets toe". :D
Van die gast krijg ik altijd kriebels; alles wat hij zegt en doet is ziek.
  dinsdag 26 april 2016 @ 09:40:27 #58
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_161721224
quote:
10s.gif Op maandag 25 april 2016 22:41 schreef Slayage het volgende:
Queen in the North!!!

[ afbeelding ]
Zo, da's een mooie foto O+ #ToriAmos
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 26 april 2016 @ 09:46:00 #59
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_161721287
quote:

Ik denk niet dat ze zich zorgen maakt over hun; meer over een draak wat een beetje niet meer zo heel goed luistert. Je zag haar ook steeds naar boven kijken "o shit als die maar niet komt".
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 april 2016 08:05 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Beter wordt ze dan snel onthoofd.
Ze is nogal lastig te vermoorden :)
pi_161721692
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 09:46 schreef xzaz het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze zich zorgen maakt over hun; meer over een draak wat een beetje niet meer zo heel goed luistert. Je zag haar ook steeds naar boven kijken "o shit als die maar niet komt".

[..]

Ze is nogal lastig te vermoorden :)
Het Disney prinses verhaal kennende zal ze niet vermoord worden. Ik verwacht dat die draak de komende afleveringen opeens land tussen die gasten en Dani hem een knuffel geeft en iedereen haar als nieuwe held ziet :') waarna ze weer een leger kan toevoegen.

Ik hoop natuurlijk op een veldslag met de draak :P
  dinsdag 26 april 2016 @ 10:39:41 #61
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_161721978
quote:

Valt me wel vaker op in dit soort series inderdaad _O-
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_161722036
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2016 10:39 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Valt me wel vaker op in dit soort series inderdaad _O-
Ja, het is natuurlijk gewoon een hulpmiddel voor de kijker om te zien waar ze zijn. Het logo van House Bolton valt namelijk best op. Maar het was iets logischer geweest als dat paard andersom had gestaan idd...
pi_161722546
Dat einde O+ :X Cannot be unseen, maar de twist was gaaf (zal ze nu met die ketting Jon Snow weer tot leven brengen?)! Verder een leuke opener. Ben ik de enige die Varys ervan verdenkt de leider te zijn van die Harpies? Motief zou ik niet weten, maar ik heb zo'n gevoel. Enige rare onderdeel vond ik het gedoe in Dorne. Ik dacht dat al die sandsnakes hun nakeken aan het eind van seizoen 5? Hoe kunnen ze dan Trystane vermoorden (die op de boot zat eind seizoen 5)? De verhaallijn van Dorne vind ik niet verschrikkelijk (wel het saaiste van de aflevering, maar oke), maar het kwam qua timing raar over...of ik zat niet op te letten :P Wel benieuwd hoe het met Dany verder zal gaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2016 11:13:27 ]
pi_161722631
quote:
Eddard Stark's sword "Ice" was reforged into two Lannister swords. "Widow's Wail" was a gift to Joffrey and "Oathkeeper" was given to Jaime. Jaime gave the sword to Brienne and now she has pledged her services to Sansa Stark. Her dad's sword still protects her.
pi_161722660
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 11:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dat einde O+ :X Cannot be unseen, maar de twist was gaaf (zal ze nu met die ketting Jon Snow weer tot leven brengen?)! Verder een leuke opener. Ben ik de enige die Varys ervan verdenkt de leider te zijn van die Harpies? Motief zou ik niet weten, maar ik heb zo'n gevoel. Enige rare onderdeel vond ik het gedoe in Dorne. Ik dacht dat al die sandsnakes hun nakeken aan het eind van seizoen 5? Hoe kunnen ze dan Trystane vermoorden (die op de boot zat eind seizoen 5)? De verhaallijn van Dorne vind ik niet verschrikkelijk (wel het saaiste van de aflevering, maar oke), maar het kwam qua timing raar over...of ik zat niet op te letten :P Wel benieuwd hoe het met Dany verder zal gaan.
Ik vind de verhaallijn van Dany juist het allersaaist. We weten al dat ze dit seizoen niet naar Westeros zal gaan (Tyrion zei het zelf) en verder weten we ook dat ze nog wel even last blijft houden van haar rendezvous met die Dothraki horde maar uiteindelijk zal ze gewoon gered worden door draken en die kerels. Puur en alleen uitstel tot het punt dat die Whitewalkers eindelijk eens Westeros aanvallen zodat zij op haar draken de dag kan redden.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2016 11:20:56 ]
pi_161722735
quote:

of zal ze gewoon de toco aldaar overnemen en naar westeros met hen varen? *)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_161722779
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 09:40 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zo, da's een mooie foto O+ #ToriAmos
Is een tekening denk ik. Not sure.

_O_ Tori _O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  FOK!fotograaf dinsdag 26 april 2016 @ 11:31:30 #68
364681 over_hedge
pi_161722841
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 april 2016 11:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

Is een tekening denk ik. Not sure.

_O_ Tori _O_
no way dat dat een tekening is.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_161722955
Gisteravond ook de nieuwe aflevering bekeken en vanochtend even alle reacties in dit topic gelezen.
Het valt me op dat niemand het heeft over die potions/flesjes die voor de spiegel staan tijdens Melisandre haar gedaanteverwisseling. Er wordt wel een beetje op ingezoomd wanneer ze voor de spiegel staat. Mijn eerste reactie was ook dat haar gedaanteverwisseling door haar amulet kwam maar waarom dan zo inzoomen op dat flesje?
  dinsdag 26 april 2016 @ 11:37:13 #70
231016 Goverman
asfalteren kun je leren
pi_161722960
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 11:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik denk niet dat Varys daar achter zit. Ik denk dat het die edele is die met Dany zou gaan trouwen. Die zei in ep9 van vorig seizoen bij aanvang van de gladatiorengevechten in Meereen dat "everything was set". Ik denk dus dat het de masters zijn die die opzetten.

Bovendien kwamen de Harpies in de eerste ep van seizoen 5 al op (toen ze die Unsullied de keel doorsneden). Toen was Varys nog lang niet in Meereen.
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan.
pi_161722973
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 11:31 schreef over_hedge het volgende:

[..]

no way dat dat een tekening is.
op zijn minst zwaar bewerkt, maar misschien toch wel tekening :P
-Rabia Al-Basri
pi_161723008
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 11:36 schreef turance het volgende:
Gisteravond ook de nieuwe aflevering bekeken en vanochtend even alle reacties in dit topic gelezen.
Het valt me op dat niemand het heeft over die potions/flesjes die voor de spiegel staan tijdens Melisandre haar gedaanteverwisseling. Er wordt wel een beetje op ingezoomd wanneer ze voor de spiegel staat. Mijn eerste reactie was ook dat haar gedaanteverwisseling door haar amulet kwam maar waarom dan zo inzoomen op dat flesje?
ik heb de flesjes wel benoemd :P en dan in de context van het smoke and mirrors verhaal van haar in bad, dus het is gewoon een trucje dat ze toepast om haar verhaal over te brengen dat is alles, maar ik denk eerder dat het komt door het amulet dan door de flesjes
-Rabia Al-Basri
pi_161723025
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 11:37 schreef Goverman het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Varys daar achter zit. Ik denk dat het die edele is die met Dany zou gaan trouwen.
die is dood remember? killed door de harpies :P
-Rabia Al-Basri
pi_161723047
Matig showtje. Vanaf Dorne werd het wel erg voorspelbaar en niet zo boeiend meer helaas. Had een vettere opener verwacht.
  dinsdag 26 april 2016 @ 11:46:58 #75
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_161723112
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 11:36 schreef turance het volgende:
Volgens mij omdat ze in een eerder seizoen in een bad zat, zonder die halsketting om, en druppels van een flesje in de badkuip deed. Maar wat er dan in het flesje zit, geen idee

Als in, deze scene:
(NSFW)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')