Valt mij ook op ja. En ook echt dicht langs de snelwegquote:Op maandag 25 april 2016 21:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik verbaas mij altijd over het aantal campings langs de snelweg.Dat moet jij weten
Dit!quote:Op maandag 25 april 2016 22:00 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zou een geluidswal aanleggen om dat gekrijs van die tokkie niet meer te hoeven horen
ik zou extra aanvliegroutes aanvragenquote:Op maandag 25 april 2016 22:00 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zou een geluidswal aanleggen om dat gekrijs van die tokkie niet meer te hoeven horen
Even contact op nemen met Rijkswaterstaat die paar meter meer of minder maken ook niet meer uitquote:Op maandag 25 april 2016 22:00 schreef ChatGirl het volgende:
Bwahahahaha lol!quote:Op maandag 25 april 2016 22:01 schreef Schuimpjes het volgende:
Jongens. Snap dat nou, dat viswijf wordt betaald door het vliegveld om de vogels weg te jagen.
En de extra gemonteerde vliegtuig geluidenquote:
Werkt beter dan caffeine dit.quote:Op maandag 25 april 2016 22:01 schreef iBenny het volgende:
Ik begin gewoon te stuiteren van dit hypergedoe
Ditquote:Op maandag 25 april 2016 22:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
En de stagiaire die er een vliegtuiggeluidje onder plakt.
quote:Op maandag 25 april 2016 22:02 schreef WcPot het volgende:
[..]
En de extra gemonteerde vliegtuig geluiden
quote:
Dat is hij ookquote:Op maandag 25 april 2016 22:03 schreef Patrice_Consigny het volgende:
mr. Visser ging zojuist echt gekleed als een oude pantoffel.
Ontploffingen op vliegvelden liggen nogal gevoelig.quote:Op maandag 25 april 2016 22:02 schreef Schuimpjes het volgende:
Geen hoorzitting in de terminal van Rotterdam Airport houden
quote:Op maandag 25 april 2016 22:05 schreef nils7 het volgende:
Klagen dat z'n buurman onder de plak zit en 3 tellen weg willen lopen en dan terug getrokken worden door je wijf hahahaha
quote:Op maandag 25 april 2016 22:05 schreef nils7 het volgende:
Klagen dat z'n buurman onder de plak zit en 3 tellen weg willen lopen en dan terug getrokken worden door je wijf hahahaha
Iemand vertelde aan mij dat het glibberen was op de A32quote:
Toen ik het rtlnieuws zag, dacht ik aan de eerste week in januari met de ijzelquote:
Zo zeg dat wel. Dat heeft mij wel een paar zweetdruppeltjes gekost. Ik kwam mooi aan het glijden met de auto van de zaakquote:Op maandag 25 april 2016 22:09 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Toen ik het rtlnieuws zag, dacht ik aan de eerste week in januari met de ijzel
Heb jij weer geluk gehadquote:Op maandag 25 april 2016 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen ik er lang reed, was alles al zo goed als weggesmolten
quote:Op maandag 25 april 2016 22:11 schreef Schuimpjes het volgende:
Dit programma kan zonder reclames, flashbacks en flashforwards in 11 minuten afgerond zijn.
joh, welkom bij sbs6quote:Op maandag 25 april 2016 22:11 schreef Schuimpjes het volgende:
Dit programma kan zonder reclames, flashbacks en flashforwards in 11 minuten afgerond zijn.
Heb die van vorige week teruggekeken en idd, 20 min max.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |