volgens mij zag ik op draagdoekenmarkt beneden de 200 euro de vraag voor die yaro grijze met veren.... die had jij toch voor de verkoop?quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:15 schreef Cassandra87 het volgende:
ap oefen ik wel verder in mijn eentje.
stippel ik heb een
nee die is niet van mijquote:Op dinsdag 26 april 2016 17:43 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
volgens mij zag ik op draagdoekenmarkt beneden de 200 euro de vraag voor die yaro grijze met veren.... die had jij toch voor de verkoop?
Oh verkeerd onthoudenquote:Op dinsdag 26 april 2016 18:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nee die is niet van mij
Ik heb deze http://slingofest.com/wra(...)ap-hemp?modelId=4637
Zo zag ik daarnet een lopen... Zo zielig! Ik heb dan altijd zin om mijn baby in Tula te laten zien en degene te overtuigen dat dat echt beter is...quote:Op woensdag 27 april 2016 10:03 schreef Aerenia het volgende:
Vandaag 10% korting bij Dragen&Zo met de code "Kingsday"![]()
Iemand ook dat tv-spotje over Bevrijdingsdag gezien? Die met die mensen vanaf 1945 tot heden. En dat er dan bijna achteraan een vent staat met een baby in zo'n harde draagzak. Beentjes recht omlaag... ik denk dan iedere keer: "Ach gossie..."![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
Oprechte vraag: waarom vinden ze dat zielig?quote:Op woensdag 27 april 2016 12:36 schreef Moppert het volgende:
Hehehe ik vind het vooral storend als ik mensen met een bb hoor zeggen dat een doek zo zielig is.
Vast omdat ze menen dat zij er speciaal een onwijsgoeietop drager voor hebben gekocht en het sneu is als een baby in een veredelde sjaal wordt vastgebondenquote:Op woensdag 27 april 2016 12:51 schreef Hupje het volgende:
[..]
Oprechte vraag: waarom vinden ze dat zielig?
Nouja, dat vroeg ik me in het begin ook af... heb het hier nog eens gevraagd, of ze echt wel goed zat...quote:Op woensdag 27 april 2016 13:03 schreef Dyre het volgende:
'Is dat niet slecht voor de heupen? Met die beentjes zo wijd de hele tijd?'
Dit!quote:Op woensdag 27 april 2016 13:23 schreef Selvaria het volgende:
Ik krijg nou echt nooit van dat soort opmerkingen. Schijnbaar trek ik niet zulke bemoeizuchtige mensen aan.Wel veel mensen die omkijken, maar dat vind ik ook niet zo gek, het ziet er toch ook zo knus uit.
![]()
Wij waren net met de Tula op de vrijmarkt, ik was zo blij dat ik de wagen niet bij me had, allemachtig.N. zat lekker te chillen op mijn rug en ik piepte overal zo tussendoor, ideaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |