Ik ben ook best bang om achterop te zitten en dan door bochten te gaan, ik weet niet hoe ver je dan mee moet bewegenquote:Op maandag 25 april 2016 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben x goed geflikkerd sindsdien durf ik niet meer.
In principe gewoon doen wat de bestuurder doet qua meeleunen.quote:Op maandag 25 april 2016 17:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben ook best bang om achterop te zitten en dan door bochten te gaan, ik weet niet hoe ver je dan mee moet bewegen![]()
Maar lijkt me wel vet om zelf te kunnen. Vroeger gingen mijn ouders naar Italie op de motor op vakantie
over de dijken rijden in nederland is nog wel leuk met de motorquote:Op maandag 25 april 2016 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
In principe gewoon doen wat de bestuurder doet qua meeleunen.
Touren lijkt me ook wel leuk, maar niet in Nederland.
jaa dijken zijn wel tof zoals wp zegt.quote:Op maandag 25 april 2016 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
In principe gewoon doen wat de bestuurder doet qua meeleunen.
Touren lijkt me ook wel leuk, maar niet in Nederland.
Die dijkwegen zijn vaak levensgevaarlijk.quote:Op maandag 25 april 2016 17:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
over de dijken rijden in nederland is nog wel leuk met de motor
maar je kan beter naar duitsland of de ardennen gaan daar kun je mooi rijden
als ik vroeger achterop mocht bij mijn pa voor een dagje altijd een lang stuk langs de dijk en dan achterlijk hardquote:Op maandag 25 april 2016 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Die dijkwegen zijn vaak levensgevaarlijk.
Zwarte woud is heel tof, gaat ook niet zo hard met al die haarspeldbochten
Denk dat je wel fijn les auto hebt, niet te klein en niet zo grootquote:Op maandag 25 april 2016 17:14 schreef supersof het volgende:
ohhh ja zwarte woud. Heb daar een keer gekampeerd en het was echt zoooo mooi
Ja ik vind het ook wel fijn en kleinquote:Op maandag 25 april 2016 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat je wel fijn les auto hebt, niet te klein en niet zo grooten volkwagen is fijn
nee nog nooit gekekenquote:Op maandag 25 april 2016 17:18 schreef Crack_ het volgende:
HEBBEN JULLIE GOT AL GEZIEEEEEEEEEEN??!?!???!
ja khaleesi gaat doodquote:Op maandag 25 april 2016 17:18 schreef Crack_ het volgende:
jaquote:Op maandag 25 april 2016 17:18 schreef Crack_ het volgende:
iedereen gaat ooit doodquote:
oh, is leukie, als het je aanspreekt want nogal fantasy en geweld en allesquote:
het eindequote:
nee lijkt me niet zo leukquote:Op maandag 25 april 2016 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
iedereen gaat ooit dood
[..]
oh, is leukie, als het je aanspreekt want nogal fantasy en geweld en alles
[..]
het einde![]()
![]()
![]()
het begin
heb het nooit echt gekekenquote:Op maandag 25 april 2016 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
iedereen gaat ooit dood
[..]
[..]
het einde![]()
![]()
![]()
het begin
heb vannacfht live meegekeken kan niet wachten tot t weet zondag op maandag nacht isquote:Op maandag 25 april 2016 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
iedereen gaat ooit dood
[..]
[..]
het einde![]()
![]()
![]()
het begin
Die N-wegen zijn echt levensgevaarlijk met motor.quote:Op maandag 25 april 2016 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als ik vroeger achterop mocht bij mijn pa voor een dagje altijd een lang stuk langs de dijk en dan achterlijk hardmaar is wel gevaarlijk idd je hoeft maar 1 foute bocht te maken en je ligt van de dijk af
In de winter lijkt het me sowieso al niksquote:Op maandag 25 april 2016 17:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Die N-wegen zijn echt levensgevaarlijk met motor.
- Mensen doen debiele inhaalmanoeuvres
- Lichtval
- vaak bomen aan de zijkant
- Slecht onderhouden vaak
- Gevaarlijke bochten (zie punt 1)
- In de winter niet altijd voldoende gestrooid
Etc
okeequote:Op maandag 25 april 2016 17:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Die N-wegen zijn echt levensgevaarlijk met motor.
- Mensen doen debiele inhaalmanoeuvres
- Lichtval
- vaak bomen aan de zijkant
- Slecht onderhouden vaak
- Gevaarlijke bochten (zie punt 1)
- In de winter niet altijd voldoende gestrooid
Etc
quote:Op maandag 25 april 2016 17:20 schreef supersof het volgende:
en iedereen vindt het al leuk en dan hoef ik het niet meer te zien
quote:
En dit is het enige wat je te zeggen hebt? Okequote:Op maandag 25 april 2016 17:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb vannacfht live meegekeken kan niet wachten tot t weet zondag op maandag nacht is
stuurverwarmingquote:Op maandag 25 april 2016 17:24 schreef supersof het volgende:
[..]
In de winter lijkt het me sowieso al niks
veel te koud toch?
Wat wil je dat ik zeg danquote:Op maandag 25 april 2016 17:25 schreef Crack_ het volgende:
En dit is het enige wat je te zeggen hebt? Oke
nou, liever zadelverwarming dan hahahaquote:
leukquote:Op maandag 25 april 2016 17:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maak maar een essay wat je vond van de aflevering en waarom je dat vond
ja ik vraag wie heeft het gezien, jij zegt al ja. Dan zeg ik 'ja dat beginquote:
ja maar ik was dus zo hyped dat ik meteen keekquote:Op maandag 25 april 2016 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik vraag wie heeft het gezien, jij zegt al ja. Dan zeg ik 'ja dat beginen einde
'
En dan zeg jij wanneer je het hebt gezien, ja boeit me toch niet!? Het is uit sinds vannacht 3 uur, of je dat nou om 3 uur keek of 'n uur geledenmaakt niet uit meer uittttt
oh lekker ik hou van sperzieboontjesquote:
ja leuk man, ik keek t ook om 3 uur, NOU ENquote:Op maandag 25 april 2016 17:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar ik was dus zo hyped dat ik meteen keeken t was worth it
kom je eten? heb genoeg voor 2quote:Op maandag 25 april 2016 17:27 schreef supersof het volgende:
[..]
oh lekker ik hou van sperzieboontjes
oke danquote:Op maandag 25 april 2016 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja leuk man, ik keek t ook om 3 uur, NOU EN
nee sorry ik ga bij een vriendin etenquote:
hier zelfs met gezelschap, was gewoon afgesproken dat we GoT zouden kijken. Dat is wel leuk, en handigquote:
ik kan goed koken hoorquote:Op maandag 25 april 2016 17:28 schreef supersof het volgende:
[..]
nee sorry ik ga bij een vriendin eten
ik zal ze wel even mailen jaquote:Op maandag 25 april 2016 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kan goed koken hoorvraag maar aan de gasten die bij me eten
Wat een vreselijk domme uitspraak.quote:Op maandag 25 april 2016 17:20 schreef supersof het volgende:
en iedereen vindt het al leuk en dan hoef ik het niet meer te zien
Valt mee als je goed pak hebt is er geen verschil met zomer.quote:Op maandag 25 april 2016 17:24 schreef supersof het volgende:
[..]
In de winter lijkt het me sowieso al niks
veel te koud toch?
Aldus jij, die matrassen neuken tot een kunst heeft verhevenquote:Op maandag 25 april 2016 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een vreselijk domme uitspraak.
Maar dat heeft niks met domheid te maken, dus deze vergelijking gaat compleet mank.quote:Op maandag 25 april 2016 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus jij, die matrassen neuken tot een kunst heeft verheven.
Okequote:Op maandag 25 april 2016 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat heeft niks met domheid te maken, dus deze vergelijking gaat compleet mank.
Probeer het nog maar eens.
Hm okequote:Op maandag 25 april 2016 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt mee als je goed pak hebt is er geen verschil met zomer.
jeeej wat goed!!quote:
Altijd goede bescherming. Anders ff Googlen op foto's. Als je in je shirtje valt schaaf je open tot op het bot. Letterlijk.quote:Op maandag 25 april 2016 17:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm oke
Van die mannen die dan gewoon spijkerbroek aan hebben en tshirtzo stom en dom
hoe kwam het dat je gevallen bent dan?
Ah ja zo onverantwoordelijk en dom zonder goede kleding aan rijdenquote:Op maandag 25 april 2016 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Altijd goede bescherming. Anders ff Googlen op foto's. Als je in je shirtje valt schaaf je open tot op het bot. Letterlijk.
Tegenligger ging inhalen, moest ik uitwijken. Kwam in de zachte berm terecht en toen gepleurd. Schoof zo over het natte gras als een sjoelsteen tussen 2 eiken van een meter dik de sloot in.
Nee.quote:Op maandag 25 april 2016 17:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah ja zo onverantwoordelijk en dom zonder goede kleding aan rijden
Super eng joh. Snap wel dat je niet meer durft. Ga je het ooit weer proberen denk je?
Ja kan best wel tochquote:Op maandag 25 april 2016 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Voel me echt heel kwetsbaar als ik rij constant stress.
Soort ptss denk lol
Sof is geen helder licht nee.quote:Op maandag 25 april 2016 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een vreselijk domme uitspraak.
hahahahahahahahah jij bent echt grappig zegquote:
Lekker bezig hoorquote:Op maandag 25 april 2016 17:35 schreef supersof het volgende:
[..]
jeeej wat goed!!
ik heb dit jaar nog maar een herkansing gehad. Voor de rest ook alles gehaald
zit het diep?quote:Op maandag 25 april 2016 18:34 schreef Nouri het volgende:
[..]
hahahahahahahahah jij bent echt grappig zeg
kneus
niet bepaald hoorquote:
Heb besloten om volgend seizoen toch weer te gaan voetballen. Ondanks mijn blessure van nu. We zien wel hoe het loopt.quote:
hoezo danquote:Op maandag 25 april 2016 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Thuis. Kan toch geen reet doen nu.
Iets met een banaan ofzo, weet het ook niet preciesquote:
surveilleren bij examens op de hva en uni hoezoquote:
Boeiend.quote:
echt?quote:
mag ik je bellen hihiquote:Op maandag 25 april 2016 21:37 schreef supersof het volgende:
Ik vind het zo stom als mensen onbekend bellen want dan kan ik niet terug bellen, maar dat wil ik heel graag wel![]()
wie zijn er?quote:
oke saaiquote:
hoe was je dag?quote:
Druk. En toen ook nog die stress door mijn BLUNDER vanmiddag.quote:
hahaquote:Op maandag 25 april 2016 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Druk. En toen ook nog die stress door mijn BLUNDER vanmiddag.
Hoe was die van jouw
ja door haar wist ik het anders echt niet aan gedachtquote:
zal morgen wel aangepast zijn tochquote:Op maandag 25 april 2016 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ze hebben het nog niet aangepast he Sof, kut maatschappij
hey hoiquote:
oh ik dacht dat je het toen niet aan haar had laten merken dat je het fout had gedaanquote:Op maandag 25 april 2016 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja door haar wist ik het anders echt niet aan gedacht
quote:Op maandag 25 april 2016 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je het toen niet aan haar had laten merken dat je het fout had gedaan
quote:Op maandag 25 april 2016 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was mijn reactie.
quote:Op maandag 25 april 2016 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was mijn reactie.
Pasta met tomatensaus met aubergine, courgette en ui.quote:
pasta met tonijnquote:Op maandag 25 april 2016 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Pasta met tomatensaus met aubergine, courgette en ui.
En ik had nog een restje rijst in de koelkast en dat heb ik er ook doorheen gedaan, maar dat was zo weinig dat je het niet eens proefde![]()
wat heb jij gegeten?
klinkt lekker lieverdquote:Op maandag 25 april 2016 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Pasta met tomatensaus met aubergine, courgette en ui.
En ik had nog een restje rijst in de koelkast en dat heb ik er ook doorheen gedaan, maar dat was zo weinig dat je het niet eens proefde![]()
wat heb jij gegeten?
lekker is datquote:
whutquote:
kan je toch nog gewoon eten?quote:Op maandag 25 april 2016 22:27 schreef Typisch het volgende:
dus dat ik eet bijna nooit meer
#missingyou
#rippasta
ik ga haar ook nog wel omturnenquote:Op maandag 25 april 2016 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe kun je nou "niet van pasta houden"
Daar zijn zo waanzinnig veel variaties in
kan niet altijd rekening houden neequote:
Ik kook tegenwoordig vaker. Dus ik kies ook vaker.quote:Op maandag 25 april 2016 22:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ga haar ook nog wel omturnen
maar zij kookt vaker dan ik
het interesseert mij vaak echt geen balquote:
Ik eet tegenwoordig eigenlijk alles wel.quote:Op maandag 25 april 2016 22:33 schreef supersof het volgende:
Ik begin eigenlijk steeds meer verschillende dingen te eten. Vorige week zelfs rijst op, terwijl ik dat eerst echt niks vond om te eten![]()
Ik kreeg net een dartpijl lichtjes in mijn voet. Heb je hier wat over te opiniëren?quote:Op maandag 25 april 2016 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet tegenwoordig eigenlijk alles wel.
Ik vond het mooi.quote:Op maandag 25 april 2016 23:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je Willem gezien over Johan.
Werd ook beetje emotioneel van
Had wel meer schokkend einde verwacht gezien veel reactiesquote:Op maandag 25 april 2016 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
iedereen gaat ooit dood
[..]
[..]
het einde![]()
![]()
![]()
het begin
Behalve vlees.quote:Op maandag 25 april 2016 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet tegenwoordig eigenlijk alles wel.
Welke serie?quote:Op maandag 25 april 2016 22:43 schreef supersof het volgende:
omg ik kijk een serie en er gebeuren telkens dingen die echt zo kut zijn voor de hoofdpersoon aaaargh. Kan er niet tegen
Ik heb een topic in TRV gelezen over Iran als reisland. Ik krijg dat nu niet meer uit mijn kop.quote:
En dus haat je dan jezelf?quote:Op maandag 25 april 2016 23:53 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ik heb een topic in TRV gelezen over Iran als reisland. Ik krijg dat nu niet meer uit mijn kop.
Ja, die karaktertrek dat ik geen mensen of dingen los kan laten vind ik best irritant ja.quote:
jane the virginquote:
Willem haat Ajax ook gewoon natuurlijkquote:Op maandag 25 april 2016 23:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Terwijl supporters elkaar dood haten waren zij gewoon matties
Nee johquote:Op maandag 25 april 2016 23:58 schreef Nouri het volgende:
[..]
Willem haat Ajax ook gewoon natuurlijk
Jaaaa heel erg leukquote:
Jawel want die hebben zijn ouders vermoord.quote:
Ahhh ja ga even kijken zoquote:
Nee ik ga zo Game of Thrones kijken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahhh ja ga even kijken zo
het is even inkomen maar echt heel erg leuk![]()
ja daarna danquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik ga zo Game of Thrones kijken.
Ben bij vrienden in Schuytgraaf misschien de stad nog even in.quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:14 schreef supersof het volgende:
elan kom je echt naar arnhem met koningsdag of was dat een grapje
quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben bij vrienden in Schuytgraaf misschien de stad nog even in.
Ga jij ook stad in nog?
Zo zoquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben bij vrienden in Schuytgraaf misschien de stad nog even in.
Ga jij ook stad in nog?
Nee kan niet, kijk ik teveel door elkaar. Maar ik ga hem wel kijken als ik even niks meer heb. Moet eerst Orphan Black nog verder kijken.quote:
Baasquote:
Onder spoiler?quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Zo zo
Nee ben bij mijn ouders
heb geen zin in die drukte![]()
+ iets wat te veel over mijn huis zegt dat ik hier dus niet kan posten
hoezoquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Baas
Maar ze gaan deleten en je strike geven
hoezo engquote:
Hoe bedoel jequote:Op dinsdag 26 april 2016 00:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Zo zo
Nee ben bij mijn ouders
heb geen zin in die drukte![]()
+ iets wat te veel over mijn huis zegt dat ik hier dus niet kan posten
nee want dan kunnen fokkers het ook nog lezenquote:
als iemand je zo aankijkt dan zou ik de pepperspray pakkenquote:
Oooh zoquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:19 schreef supersof het volgende:
[..]
nee want dan kunnen fokkers het ook nog lezen
Nee maar als ik het vertel dan weet iedereen waar ik woonquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je
Ga je heus niet stalken hoor
quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als iemand je zo aankijkt dan zou ik de pepperspray pakken
quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als iemand je zo aankijkt dan zou ik de pepperspray pakken
Zoveel lijk ik nou ook niet op hemquote:
Nou wel als iemand met 2 gezichten.quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou zo fout ziet hij er ook weer niet uit hoor
nou ja danquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou wel als iemand met 2 gezichten.
Zit zo te zien ook iets Arabisch in dus Blijf van Mijn Lijf huis is nooit ver weg.
joods/italiaansquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou wel als iemand met 2 gezichten.
Zit zo te zien ook iets Arabisch in dus Blijf van Mijn Lijf huis is nooit ver weg.
Zij is wel cutequote:Op dinsdag 26 april 2016 00:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind hem juist echt heel lief als hij lacht
[ afbeelding ]
Hij is wel jonger dan jij jaquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Eigenlijk duld ik gewoon geen concurrentie
Ik vond het gewoon van 'wat is dit'quote:Op maandag 25 april 2016 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had wel meer schokkend einde verwacht gezien veel reacties
Gaf wel reden voor hoop leuke theorieën
ja kloptquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:25 schreef Elan het volgende:
Paul Walker vond ik altijd wel knap voor hij dood was.
Oh ik dacht dat je zelfs zijn lijk knap vond.quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:25 schreef Elan het volgende:
Paul Walker vond ik altijd wel knap voor hij dood was.
Ja dat sowieso heheh.quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon van 'wat is dit'
maar we hadden het kunnen weten dus jaaaa
Boeiendquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:26 schreef Amarantha het volgende:
Hou eens op jullie. Moet zo nog kijken/
32 is hijquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie je leeftijd is wel issue
Hoe oud is hij dan.
wat bedoel je?quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat sowieso heheh.
Maar wat denk je dat het is dan?
Voor je het weet sta je hier weer te boek als necrofielquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je zelfs zijn lijk knap vond.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor je het weet sta je hier weer te boek als necrofiel
hahahahquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor je het weet sta je hier weer te boek als necrofiel
ik ookquote:
Niet spieken Amaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Oke goed teken wel.quote:
Nou nee die vind ik niet echt leuk ofzoquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Oke goed teken wel.
Beter dan dat je met die kindjes van One Direction aankomt waar je idolaat van bent
Wel tof jaquote:
Neem je een GRTD spandoek meequote:Op dinsdag 26 april 2016 00:29 schreef supersof het volgende:
ik wel man, is mooi, velperbuitensingel helemaal vol
Ja volgens mij welquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel tof jaFinish is bij Ah Velperplein toch?
quote:
lol watquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:30 schreef Elan het volgende:
Meisje die ik ken (geen ex) had een bacterie in haar genotsgrot wat levend weefsel dood maakte. Komt alleen voor op overleden mensen.
Haar vriend was lijkschouwer, geen grap.
Wtf.quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:30 schreef Elan het volgende:
Meisje die ik ken (geen ex) had een bacterie in haar genotsgrot wat levend weefsel dood maakte. Komt alleen voor op overleden mensen.
Haar vriend was lijkschouwer, geen grap.
had je je grtd vlag uit?quote:
GRTD groet alle dopingzondaars!!quote:
oh jammerquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, was kerk en daarna naar schoonouders
Jaquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
lol wat![]()
![]()
super goor
hier moest ik ook hardop om lachen
dat mag je hopen jaquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Eerste wat je denkt he
Maar kan ook gekomen zijn door slecht handen wassen ofc
Echt saaiquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:32 schreef supersof het volgende:
Hardcore henry lijkt me echt een rot film
quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet spieken AmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Iets teveel actie en te weinig verhaal jaquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:32 schreef supersof het volgende:
Hardcore henry lijkt me echt een rot film
quote:
Maar is toch ook heel de tijd vanuit zijn perspectief gefilmd? lijkt me gek kijkenquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iets teveel actie en te weinig verhaal ja
quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ja klopt. SOwieso van die drukke shots zijn vervelend.quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Maar is toch ook heel de tijd vanuit zijn perspectief gefilmd? lijkt me gek kijken
jaquote:
Enige leuke aan die film was het russischquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt. SOwieso van die drukke shots zijn vervelend.
Vind ik ook helemaal geen film voor jou om in de bioscoop te gaan kijkenquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Enige leuke aan die film was het russisch
Oh die heb ik gezien, heel erg leuk die filmquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Meen je die
We kunnen Flipped kijken dan.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Oh.quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh die heb ik gezien, heel erg leuk die film
hoe kom je erbij om die te kijken?
Oh ik kan films wel nog een keer kijken hoorquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh.
Mijn zus zei dat het leuk was en romantisch.
Sweet Novembernummer vind ik anders wel leuk, heb je die gezien.
kan nietquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
ja walgelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |