heb vannacfht live meegekeken kan niet wachten tot t weet zondag op maandag nacht isquote:Op maandag 25 april 2016 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
iedereen gaat ooit dood
[..]
oh, is leukie, als het je aanspreekt want nogal fantasy en geweld en alles
[..]
het einde![]()
![]()
![]()
het begin
Die N-wegen zijn echt levensgevaarlijk met motor.quote:Op maandag 25 april 2016 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als ik vroeger achterop mocht bij mijn pa voor een dagje altijd een lang stuk langs de dijk en dan achterlijk hardmaar is wel gevaarlijk idd je hoeft maar 1 foute bocht te maken en je ligt van de dijk af
In de winter lijkt het me sowieso al niksquote:Op maandag 25 april 2016 17:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Die N-wegen zijn echt levensgevaarlijk met motor.
- Mensen doen debiele inhaalmanoeuvres
- Lichtval
- vaak bomen aan de zijkant
- Slecht onderhouden vaak
- Gevaarlijke bochten (zie punt 1)
- In de winter niet altijd voldoende gestrooid
Etc
okeequote:Op maandag 25 april 2016 17:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Die N-wegen zijn echt levensgevaarlijk met motor.
- Mensen doen debiele inhaalmanoeuvres
- Lichtval
- vaak bomen aan de zijkant
- Slecht onderhouden vaak
- Gevaarlijke bochten (zie punt 1)
- In de winter niet altijd voldoende gestrooid
Etc
quote:Op maandag 25 april 2016 17:20 schreef supersof het volgende:
en iedereen vindt het al leuk en dan hoef ik het niet meer te zien
quote:
En dit is het enige wat je te zeggen hebt? Okequote:Op maandag 25 april 2016 17:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb vannacfht live meegekeken kan niet wachten tot t weet zondag op maandag nacht is
stuurverwarmingquote:Op maandag 25 april 2016 17:24 schreef supersof het volgende:
[..]
In de winter lijkt het me sowieso al niks
veel te koud toch?
Wat wil je dat ik zeg danquote:Op maandag 25 april 2016 17:25 schreef Crack_ het volgende:
En dit is het enige wat je te zeggen hebt? Oke
nou, liever zadelverwarming dan hahahaquote:
leukquote:Op maandag 25 april 2016 17:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maak maar een essay wat je vond van de aflevering en waarom je dat vond
ja ik vraag wie heeft het gezien, jij zegt al ja. Dan zeg ik 'ja dat beginquote:
ja maar ik was dus zo hyped dat ik meteen keekquote:Op maandag 25 april 2016 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ik vraag wie heeft het gezien, jij zegt al ja. Dan zeg ik 'ja dat beginen einde
'
En dan zeg jij wanneer je het hebt gezien, ja boeit me toch niet!? Het is uit sinds vannacht 3 uur, of je dat nou om 3 uur keek of 'n uur geledenmaakt niet uit meer uittttt
oh lekker ik hou van sperzieboontjesquote:
ja leuk man, ik keek t ook om 3 uur, NOU ENquote:Op maandag 25 april 2016 17:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar ik was dus zo hyped dat ik meteen keeken t was worth it
kom je eten? heb genoeg voor 2quote:Op maandag 25 april 2016 17:27 schreef supersof het volgende:
[..]
oh lekker ik hou van sperzieboontjes
oke danquote:Op maandag 25 april 2016 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja leuk man, ik keek t ook om 3 uur, NOU EN
nee sorry ik ga bij een vriendin etenquote:
hier zelfs met gezelschap, was gewoon afgesproken dat we GoT zouden kijken. Dat is wel leuk, en handigquote:
ik kan goed koken hoorquote:Op maandag 25 april 2016 17:28 schreef supersof het volgende:
[..]
nee sorry ik ga bij een vriendin eten
ik zal ze wel even mailen jaquote:Op maandag 25 april 2016 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kan goed koken hoorvraag maar aan de gasten die bij me eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |