Ik ben ook best bang om achterop te zitten en dan door bochten te gaan, ik weet niet hoe ver je dan mee moet bewegenquote:Op maandag 25 april 2016 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben x goed geflikkerd sindsdien durf ik niet meer.
In principe gewoon doen wat de bestuurder doet qua meeleunen.quote:Op maandag 25 april 2016 17:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben ook best bang om achterop te zitten en dan door bochten te gaan, ik weet niet hoe ver je dan mee moet bewegen![]()
Maar lijkt me wel vet om zelf te kunnen. Vroeger gingen mijn ouders naar Italie op de motor op vakantie
over de dijken rijden in nederland is nog wel leuk met de motorquote:Op maandag 25 april 2016 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
In principe gewoon doen wat de bestuurder doet qua meeleunen.
Touren lijkt me ook wel leuk, maar niet in Nederland.
jaa dijken zijn wel tof zoals wp zegt.quote:Op maandag 25 april 2016 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
In principe gewoon doen wat de bestuurder doet qua meeleunen.
Touren lijkt me ook wel leuk, maar niet in Nederland.
Die dijkwegen zijn vaak levensgevaarlijk.quote:Op maandag 25 april 2016 17:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
over de dijken rijden in nederland is nog wel leuk met de motor
maar je kan beter naar duitsland of de ardennen gaan daar kun je mooi rijden
als ik vroeger achterop mocht bij mijn pa voor een dagje altijd een lang stuk langs de dijk en dan achterlijk hardquote:Op maandag 25 april 2016 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Die dijkwegen zijn vaak levensgevaarlijk.
Zwarte woud is heel tof, gaat ook niet zo hard met al die haarspeldbochten
Denk dat je wel fijn les auto hebt, niet te klein en niet zo grootquote:Op maandag 25 april 2016 17:14 schreef supersof het volgende:
ohhh ja zwarte woud. Heb daar een keer gekampeerd en het was echt zoooo mooi
Ja ik vind het ook wel fijn en kleinquote:Op maandag 25 april 2016 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat je wel fijn les auto hebt, niet te klein en niet zo grooten volkwagen is fijn
nee nog nooit gekekenquote:Op maandag 25 april 2016 17:18 schreef Crack_ het volgende:
HEBBEN JULLIE GOT AL GEZIEEEEEEEEEEN??!?!???!
ja khaleesi gaat doodquote:Op maandag 25 april 2016 17:18 schreef Crack_ het volgende:
jaquote:Op maandag 25 april 2016 17:18 schreef Crack_ het volgende:
iedereen gaat ooit doodquote:
oh, is leukie, als het je aanspreekt want nogal fantasy en geweld en allesquote:
het eindequote:
nee lijkt me niet zo leukquote:Op maandag 25 april 2016 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
iedereen gaat ooit dood
[..]
oh, is leukie, als het je aanspreekt want nogal fantasy en geweld en alles
[..]
het einde![]()
![]()
![]()
het begin
heb het nooit echt gekekenquote:Op maandag 25 april 2016 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
iedereen gaat ooit dood
[..]
oh, is leukie, als het je aanspreekt want nogal fantasy en geweld en alles
[..]
het einde![]()
![]()
![]()
het begin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |