Ja, die hypes waren er vanaf het begin al, meermalen geprobeerd weer een afl. te kijken maar er gebeurd bijna niksquote:Op maandag 25 april 2016 13:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet veel. Het is wel leuk hoor, maar het is gewoon overdreven veel gehyped.
Die is in 2018 wel oud genoeg hoor.quote:Op maandag 25 april 2016 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
NWS / Europees verbod op social media voor jongeren
Hahaha arme fylax
Oh alleen de kop gelezenquote:Op maandag 25 april 2016 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die is in 2018 wel oud genoeg hoor.
Is voor FOK! ook zo hoor. Maar hij heeft toestemming gekregen. Of ze weten dat hij midden in de nacht zit te FOK!ken betwijfel ik echter.quote:Op maandag 25 april 2016 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
NWS / Europees verbod op social media voor jongeren
Hahaha arme fylax
Ik moest vet lachen om die pic van hem door die luciferstokbeentjesquote:Op maandag 25 april 2016 14:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is voor FOK! ook zo hoor. Maar hij heeft toestemming gekregen. Of ze weten dat hij midden in de nacht zit te FOK!ken betwijfel ik echter.
ik was niet de enige dusquote:Op maandag 25 april 2016 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik moest vet lachen om die pic van hem door die luciferstokbeentjes![]()
Kan nooit, iddquote:
Is het allemaal sarcasme of vinden mensen dit echt leuk? ik gok helaas op het laatstequote:Op maandag 25 april 2016 14:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Mauri vlogs BOEEEM jullie gaan zien. HORSEFIGHTERRR
Zouden mijn ouders niet oké vinden als ik 16 ben.quote:Op maandag 25 april 2016 14:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is voor FOK! ook zo hoor. Maar hij heeft toestemming gekregen. Of ze weten dat hij midden in de nacht zit te FOK!ken betwijfel ik echter.
Wat denk je zelf.quote:Op maandag 25 april 2016 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan nooit, idd
[..]
Is het allemaal sarcasme of vinden mensen dit echt leuk? ik gok helaas op het laatste![]()
de mensheid is kapot
Welke normale ouder welquote:Op maandag 25 april 2016 14:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zouden mijn ouders niet oké vinden als ik 16 ben.
RTL is in gesprek met hem, dus ik denk helaas dat men hem echt leuk vindquote:
Ik hoef t niet te vragen maar weet wel dat ik vlak voor t eten geen chips mag pakken en zulks.quote:Op maandag 25 april 2016 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed ik mocht ook niet zomaar eten uit de kast of koelkast pakken. Ik ken er heel veel bij wie dat wel normaal was. Bij ons thuis niet hoor. Alleen drinken mocht ik gewoon pakken. Chips, droge worst enz moest ik gewoon netjes vragen.
Zomaar een tosti bakken ofzo vonden ze ook niet normaal. Ik kon er allemaal wel prima mee levenquote:Op maandag 25 april 2016 14:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoef t niet te vragen maar weet wel dat ik vlak voor t eten geen chips mag pakken en zulks.
ik ookquote:Op maandag 25 april 2016 14:27 schreef xcachet het volgende:
Ik speelde vroeger stiekem Habbo toen ik al most slapen.
Dom entertainment is al sinds het begin van de beschaving populair bij de massa. Niets nieuws onder de zo'n 2Nutz.quote:Op maandag 25 april 2016 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
Is het allemaal sarcasme of vinden mensen dit echt leuk? ik gok helaas op het laatste![]()
de mensheid is kapot
je mocht niet gewoon een broodje smeren of een bak cornflakes fixen?..quote:Op maandag 25 april 2016 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed ik mocht ook niet zomaar eten uit de kast of koelkast pakken. Ik ken er heel veel bij wie dat wel normaal was. Bij ons thuis niet hoor. Alleen drinken mocht ik gewoon pakken. Chips, droge worst enz moest ik gewoon netjes vragen.
nu we het daar toch over hebben. Wanneer komt er weer een klb radio?quote:Op maandag 25 april 2016 14:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dom entertainment is al sinds het begin van de beschaving populair bij de massa. Niets nieuws onder de zo'n 2Nutz.
heb je die ooit gehoord dan? Had jij toch nog ban?quote:Op maandag 25 april 2016 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nu we het daar toch over hebben. Wanneer komt er weer een klb radio?
het begon allemaal toen ik 16 jaar werd..quote:Op maandag 25 april 2016 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zomaar een tosti bakken ofzo vonden ze ook niet normaal. Ik kon er allemaal wel prima mee levenNa mijn 16de kocht ik mijn eigen vreterij wel voor op mijn kamer haha. Mijn ouders kochten dat sowieso best wel weinig.
Joh... Maar dit slaat toch echt alles?quote:Op maandag 25 april 2016 14:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dom entertainment is al sinds het begin van de beschaving populair bij de massa. Niets nieuws onder de zo'n 2Nutz.
Nee. Moest ik maar genoeg eten bij het avondeten.quote:Op maandag 25 april 2016 14:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je mocht niet gewoon een broodje smeren of een bak cornflakes fixen?..
quote:Op maandag 25 april 2016 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als jullie het lief vragen.quote:Op maandag 25 april 2016 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, en kijk wat er van je is gekomenquote:Op maandag 25 april 2016 14:27 schreef xcachet het volgende:
Ik speelde vroeger stiekem Habbo toen ik al most slapen.
Jouw mening (die ik deel). Kan me echter wel voorstellen dat mensen lachen om de debiliteit. Makkelijke slapstick.quote:Op maandag 25 april 2016 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
Joh... Maar dit slaat toch echt alles?Achterlijk en totaal niet
Ik zag 1 filmpje waarin die heel overdreven struikelt en kijkt hoeveel mensen hem helpen.
Wat denk je dan dat je als een dikke lelijke turk met een boeventronie en dito kapsel je wordt geholpen door een oud dametje? wat een debiel
Oh, en het is 'zon'.
kan je net zo goed jouw posts lezen ja tochquote:Op maandag 25 april 2016 14:54 schreef Catkiller het volgende:
De rest kijkt omdat ze graag plaatsvervangende schaamte willennvoelen.
ja, en dus?quote:Op maandag 25 april 2016 14:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je die ooit gehoord dan? Had jij toch nog ban?
Haha goeie grap hoor Harry!quote:Op maandag 25 april 2016 15:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kan je net zo goed jouw posts lezen ja toch
Klopt helemaal. Ik wordt gewoon oud en snap al die humor van die kutkinderen gewoon niet.quote:Op maandag 25 april 2016 14:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jouw mening (die ik deel). Kan me echter wel voorstellen dat mensen lachen om de debiliteit. Makkelijke slapstick.
Niveautjequote:
quote:Op maandag 25 april 2016 15:03 schreef NoelGallagher het volgende:
nog ff dik shirtje kopen ja toch. geef tips
Ben je daar nu ook al bang voor?quote:Op maandag 25 april 2016 15:07 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen er kruipt hier een spinop de schuindakwandmuur van de zolder !
Wees blij dat er nog iemand reageert jongequote:Op maandag 25 april 2016 15:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahaha zo die vind ik erg grappig hoor haha
Gevoelige snaar zie ikquote:Op maandag 25 april 2016 15:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kheb een navy v neck besteld netquote:Op maandag 25 april 2016 15:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 april 2016 15:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kheb een navy v neck besteld net
de rest heeft allemaal geen modegevoel natuurlijkquote:Op maandag 25 april 2016 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wees blij dat er nog iemand reageert jonge
ik zie het al helemaal voor me. Vind hem prachtig.quote:Op maandag 25 april 2016 15:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dima welquote:Op maandag 25 april 2016 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
de rest heeft allemaal geen modegevoel natuurlijk
quote:Op maandag 25 april 2016 15:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ga koningsmacht gewoon slapen en Koningsdag op de vrijmarkt staan, tenzij het giet van de regen.quote:Op maandag 25 april 2016 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat ga jij doen met koningsnacht/dag dan?
En die kans is best aanwezigquote:Op maandag 25 april 2016 15:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga koningsmacht gewoon slapen en Koningsdag op de vrijmarkt staan, tenzij het giet van de regen.
is gewoon basic manquote:Op maandag 25 april 2016 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik zie het al helemaal voor me. Vind hem prachtig.
Ja, normaal houd ik niet van T-shirts met printje enzo mja
echtquote:Op maandag 25 april 2016 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik weet.
wanneer gaan we shoppen dima
Koningsnacht naar feest in westerunie en overdag als het weer meezit amsterdam is. Anders met koningsdag gewoon uitbrakken thuisquote:
Ik weet het wel zekerquote:Op maandag 25 april 2016 15:35 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd of Braddie met koningsdag ook binnen blijft.
Niet eens stuk gortdroge cake?quote:Op maandag 25 april 2016 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
Ik denk gewoon kopje thee met een koekje op koningsdag.
Oja oranjekoek er bij natuurlijkquote:Op maandag 25 april 2016 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet eens stuk gortdroge cake?
Dacht even dat jij dit wasquote:Op maandag 25 april 2016 15:50 schreef Kurovski het volgende:
Pruimentijd hier zo te zien. Ik ga nog ff koffie zetten.
lol, nee.quote:Op maandag 25 april 2016 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht even dat jij dit was
KLB / Buurvrouw
Maar jij betaalt niet voor seks, toch?
Het ligt altijd aan anderen tochquote:Op maandag 25 april 2016 15:59 schreef xcachet het volgende:
Mijn broertje is de les uitgestuurd en nu zegt ook mijn moeder dat het aan de docente ligt want die heeft de pik op 'm.![]()
Vroeger lag t nooit aan de docent. Pak rammel kon je krijgen.
wat weet jij nou van vroeger?quote:Op maandag 25 april 2016 15:59 schreef xcachet het volgende:
Mijn broertje is de les uitgestuurd en nu zegt ook mijn moeder dat het aan de docente ligt want die heeft de pik op 'm.![]()
Je moet het verhaal natuurlijk zo brengen dat je ouders dat geloven uiteraardquote:Op maandag 25 april 2016 15:59 schreef xcachet het volgende:
Ze praat mama nu even naquote:
het wordt toch kut weer?quote:Op maandag 25 april 2016 15:35 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd of Braddie met koningsdag ook binnen blijft.
Mijn moeder neemt het nu op voor mijn broertje, die de irritante puber uithangt.quote:Op maandag 25 april 2016 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
Vraag me af waardoor ze de pik op hem heeft? ook zomaar waarschijnlijk? geen reden vooraf of wangedrag van je broertje wellicht? die mensen die zonder reden anderen schofferen
[..]
Ze praat mama nu even na
Jammer, maar misschien wel logisch, dat ouders altijd zo'n blinddoek om hebben wat betreft gedrag van hun kinderenquote:Op maandag 25 april 2016 16:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn moeder neemt het nu op voor mijn broertje, die de irritante puber uithangt.
Maar ik zei ook al "hij heeft het er zelf naar gemaakt. Kan niet anders."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |