Je verwacht het niet he.quote:
waarschijnlijk met een checkbox waar je een vinkje kunt zetten dat je toestemming van je ouders hebt gekregen. Toen ik 11 was deed ik dit ook bij sites waar om "toestemming" van je ouders gevraagd wordt. Alsof iemand dat maar ook gaat controlerenquote:Op maandag 25 april 2016 13:50 schreef BrandX het volgende:
Hoe willen ze dat gaan regelen dan? Moet een ouder schriftelijk toestemming geven aan (bijv) facebookHoe dat dan te doen?
Dit is een enorme wassen neus natuurlijk. Zo eenvoudig door de kids te omzeilen.
dabedoelik iddquote:Op woensdag 27 april 2016 11:24 schreef Drinky het volgende:
[..]
waarschijnlijk met een checkbox waar je een vinkje kunt zetten dat je toestemming van je ouders hebt gekregen. Toen ik 11 was deed ik dit ook bij sites waar om "toestemming" van je ouders gevraagd wordt. Alsof iemand dat maar ook gaat controleren. En anders zetten ze hun leeftijd op 16.
Dit gaat net zo goed uitpakken als die godsgruwelijk irritante cookiewet.
Dat is het probleem dus. Ouders van tegenwoordig doen niks dus moet het maar zo.quote:Op maandag 25 april 2016 13:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zoiets moet je gewoon regelen zonder wetgeving. Laat ouders en kinderen het onderling bepalen en bemoei je er als EU niet mee.
Hoogstens kan je voorlichting subsidiëren over de gevaren van social media.
Als je iets kwijt wilde aan een meisje schreef je gewoon een mooie briefquote:Op vrijdag 29 april 2016 02:02 schreef rayscholten het volgende:
Los van of het echt gaat werken, vind ik het idee er achter goed. Ikzelf ben in ieder geval blij nog opgegroeid te zijn zonder telefoon in m'n handen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |