Tja, hipster-dingetjequote:Op maandag 25 april 2016 11:53 schreef kapiteintje het volgende:
Die trend om overal maar je kinderen bij te slepen.
Hij heeft zich wel mooi terug geknokt anders...quote:Op maandag 25 april 2016 11:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Ja zou zonde zijn als Tonny vertrekt. Maar als hij zich uit het veld laat slaan door zo'n mindere periode waarin hij wat minder speelt is het denk ik ook niet echt materiaal voor Feyenoord. Ben benieuwd waar hij méér aan spelen toe denkt te komen.
Ja zeker, maar hij wou toch niet bijtekenen omdat hij een paar weken/maanden op het tweede plan was beland? Als hij een transfer maakt naar het buitenland gaat hem dat ook geheid overkomen.quote:Op maandag 25 april 2016 11:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij heeft zich wel mooi terug geknokt anders...
Onzin. Als je onbetwist basisspeler bent, dan anderhalf seizoen amper minuten krijgt, en vervolgens een aantal keer een contractvoorstel krijgt waarin je alsnog een van de minderen bent, en gewoon minder krijgt dan diverse nietszeggende kansarmen a la Nelom, dan toont de club niet het vertrouwen wat ze hadden moeten tonen.quote:Op maandag 25 april 2016 11:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Ja zou zonde zijn als Tonny vertrekt. Maar als hij zich uit het veld laat slaan door zo'n mindere periode waarin hij wat minder speelt is het denk ik ook niet echt materiaal voor Feyenoord. Ben benieuwd waar hij méér aan spelen toe denkt te komen.
quote:Op maandag 25 april 2016 11:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Laten we vooral niet kijken dat het je beste voetballer in potentie.quote:Op maandag 25 april 2016 11:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Probeer het anders nog een derde keer.quote:Op maandag 25 april 2016 11:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat een opkomst! En wat zijn (de meeste) Rotterdammers toch lelijk... man man man
Dus het is voor hem vooral een geldkwestie? Dat vertrouwen heeft hij wel terugverdiend, lijkt me.quote:Op maandag 25 april 2016 11:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Onzin. Als je onbetwist basisspeler bent, dan anderhalf seizoen amper minuten krijgt, en vervolgens een aantal keer een contractvoorstel krijgt waarin je alsnog een van de minderen bent, en gewoon minder krijgt dan diverse nietszeggende kansarmen a la Nelom, dan toont de club niet het vertrouwen wat ze hadden moeten tonen.
Bovendien is hij in hele moeilijke omstandigheden altijd keihard blijven knokken en heeft zich altijd opgesteld als een prof. En dat op zijn leeftijd.
Je zou je er op een maandagochtend maar mee moeten vermakenquote:Op maandag 25 april 2016 11:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Probeer het anders nog een derde keer.
Hij is nogal masochistisch aangelegd blijkbaar... Met zoveel faal in 1 persoon kan het niet andersquote:Op maandag 25 april 2016 11:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Probeer het anders nog een derde keer.
Er is hier niemand om te happen, iedereen staat op de Coolsingel.quote:Op maandag 25 april 2016 11:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat een opkomst! En wat zijn (de meeste) Rotterdammers toch lelijk... man man man
Nou... Trollen, of polonaise... Moeilijke keuze wat triester is...quote:Op maandag 25 april 2016 11:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je zou je er op een maandagochtend maar mee moeten vermaken
Dan heb je nog minder te doen dan om maandagochtend op de coolsingel te staan
Subtop verwacht ik nog niet, denk eerder een middenmoter in de PL. Als je ziet dat een Leroy Fer toen Feyenoord in zijn laatste seizoen begon te dragen, dat heeft Tonny totaal nog niet. En qua voetbal is het nu ook weer niet zo'n genie of van de orde van der Vaart, Sneijder. Vind zelfs Wijnaldum een stuk beter speler.quote:Op maandag 25 april 2016 11:59 schreef Typisch het volgende:
Tonny komt netjes bij een subtoppert terecht en gaat het daar ook goed doen.
Was Pogba niet de eerste?quote:Op maandag 25 april 2016 12:00 schreef Bolasie het volgende:
Wat heeft iedereen trouwens opeens Alaba/Coman-achtig haar zeg
Vind hem wel wat hebben van Wijnaldum op zijn leeftijd. Niet qua spel maar je ziet dat er veel potentie in zit.quote:Op maandag 25 april 2016 12:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Subtop verwacht ik nog niet, denk eerder een middenmoter in de PL. Als je ziet dat een Leroy Fer toen Feyenoord in zijn laatste seizoen begon te dragen, dat heeft Tonny totaal nog niet. En qua voetbal is het nu ook weer niet zo'n genie of van de orde van der Vaart, Sneijder. Vind zelfs Wijnaldum een stuk beter speler.
Vind het een energiebommetje, geen bijzondere techniek, niet bijzonder snel, redelijk schot, kan wel scoren. Leuke speler voor de middenmoot, maar zie hem echt nooit hele bijzondere dingen doen. Maargoed, je weet het natuurlijk nooit. Hoop voor hem dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 25 april 2016 12:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind hem wel wat hebben van Wijnaldum op zijn leeftijd. Niet qua spel maar je ziet dat er veel potentie in zit.
Amsterdam en Eindhoven bedoel je? En nee, want veel mensen hebben gewoon een baan, zo te zien in Rotterdam niet...quote:Op maandag 25 april 2016 12:07 schreef RvLaak het volgende:
Ben trouwens benieuwd of ze in 020 of 040 zo veel mensen op de been kunnen krijgen voor een prijs, met zulk enorm kutweer
Inderdaad, want daar gaat het immers om.quote:Op maandag 25 april 2016 12:07 schreef RvLaak het volgende:
Ben trouwens benieuwd of ze in 020 of 040 zo veel mensen op de been kunnen krijgen voor een prijs, met zulk enorm kutweer
Die provinciedorpen iddquote:Op maandag 25 april 2016 12:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Amsterdam en Eindhoven bedoel je?
Toch lief dat je de zichzelf opvretende lampjes en neuzen iets geeft om op te happen, anders zitten ze daar ook maar voor hun computertje.quote:Op maandag 25 april 2016 12:07 schreef RvLaak het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2016 12:13 schreef Boma het volgende:
[..]
Toch lief dat je de zichzelf opvretende lampjes en neuzen iets geeft om op te happen, anders zitten ze daar ook maar voor hun computertje.
Daar heeft mr Yellow het laatste woord niet in.quote:Op maandag 25 april 2016 12:21 schreef Scrummie het volgende:
Geel zegt dat ie blijft.
Wat een kutdag.
7 a 8 miljoene erbij door uefa kup... dus ik zeg vlaar gratis ophaluh, guidetti halen en immers en kramer verkopen voor 5 miljoen. ken je ook ziyech halen en van persie. kampioene1!!quote:Op maandag 25 april 2016 12:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hopelijk pakken we volgend seizoen de triple.
Een rechtsback, eventueel een extra cv (die op de bank wil zitten voornamelijk) als we van der Heijden weer kunnen lozen en een nieuwe spits.quote:Op maandag 25 april 2016 12:26 schreef satecl het volgende:
[..]
7 a 8 miljoene erbij door uefa kup... dus ik zeg vlaar gratis ophaluh, guidetti halen en immers en kramer verkopen voor 5 miljoen. ken je ook ziyech halen en van persie. kampioene1!!
En dan vergeet je voor het gemak nog even die Woudenberg.quote:Op maandag 25 april 2016 12:26 schreef satecl het volgende:
[..]
7 a 8 miljoene erbij door uefa kup... dus ik zeg vlaar gratis ophaluh, guidetti halen en immers en kramer verkopen voor 5 miljoen. ken je ook ziyech halen en van persie. kampioene1!!
hij zal het vast niet voor niets zeggen.quote:Op maandag 25 april 2016 12:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar heeft mr Yellow het laatste woord niet in.
Oh ja.quote:Op maandag 25 april 2016 12:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
En dan vergeet je voor het gemak nog even die Woudenberg.
Ik zou die Kane van NEC wel zien zitten, maar er is meer interesse volgens mij.quote:Op maandag 25 april 2016 12:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh ja.
Dan is die nieuwe cv niet nodig.
Karsdorp, extra back, Botteghod, Van Beek, Kongolo, Nelom, Woudenberg is genoeg.
Die 7 a 8 miljoen is bruto hoorde ik Koevermans zeggen op RTV Rijnmond.quote:Op maandag 25 april 2016 12:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Die heeft alles afgescheurd geloof ik.quote:Op maandag 25 april 2016 12:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou die Kane van NEC wel zien zitten, maar er is meer interesse volgens mij.
Lex en misschien Jensie verkopen. Met dat wisselgeld maar weer een gokje wagen denk ik.quote:Op maandag 25 april 2016 12:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die 7 a 8 miljoen is bruto hoorde ik Koevermans zeggen op RTV Rijnmond.
Vorige seizoen, nadat Feyenoord zover kwam in de EL, hielden ze uiteindelijk zo'n 6 miljoen netto over.
Dus reken op hooguit 4 miljoen extra.
Ik reken op niet al te veel aankopen deze zomer helaas.
Wel wordt in ieder geval Woudenberg teruggehaald komend seizoen.
Wat versterkingen achterin en (afhankelijk van wat er weg gaat) wat in het middenveld. Maar het belangrijkste is imo een spits die vaker wel dan niet scoortquote:Op maandag 25 april 2016 12:34 schreef Scrummie het volgende:
Er is nog gewoon geld aanwezig. Dirk wou perspectief zien, dat zie je niet als er geen geld is om te investeren. Komt echt wel wat bij deze zomer.
Vooral 1 die wat meer voetballend kan. Scoren doet Kramer ook wel/quote:Op maandag 25 april 2016 12:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat versterkingen achterin en (afhankelijk van wat er weg gaat) wat in het middenveld. Maar het belangrijkste is imo een spits die vaker wel dan niet scoort
Hij kan wel scoren, maar doet het (naar mijn idee) vaker niet dan wel. Zijn er statistieken daar over? Pogingen vs doelpuntenquote:Op maandag 25 april 2016 12:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vooral 1 die wat meer voetballend kan. Scoren doet Kramer ook wel/
goeie troll!quote:Op maandag 25 april 2016 12:36 schreef tompsv18 het volgende:
Nu Feyenoord weer weet wat het winnen van een prijs is, moeten ze volgend seizoen na 17 jaar toch weer eens kampioen kunnen worden lijkt me
Van Persie zal nooit naar Feyenoord komen, heeft al meerdere malen aangegeven eigenlijk niet zoveel met Feyenoord te hebben en meer met Excelsior. Vlaar zal zolang van Geel en Gudde er zitten wel twee keer nadenken, Guidetti presteert volgens HMF inmiddels bovengemiddeld bij zijn huidige club.quote:Op maandag 25 april 2016 12:26 schreef satecl het volgende:
[..]
wat scorend vermogen op het middenveld mag ook welquote:Op maandag 25 april 2016 12:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een rechtsback, eventueel een extra cv (die op de bank wil zitten voornamelijk) als we van der Heijden weer kunnen lozen en een nieuwe spits.
Ik vind Kongolo nog steeds geen lb. Wordt een beetje misbruikt doordat seizoen na seizoen Nelom de enige andere optie is.quote:Op maandag 25 april 2016 12:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een rechtsback, eventueel een extra cv (die op de bank wil zitten voornamelijk) als we van der Heijden weer kunnen lozen en een nieuwe spits.
Na de vorige beker kwam inderdaad de beste periode uit de geschiedenis van de club.quote:Op maandag 25 april 2016 12:36 schreef tompsv18 het volgende:
Nu Feyenoord weer weet wat het winnen van een prijs is, moeten ze volgend seizoen na 17 jaar toch weer eens kampioen kunnen worden lijkt me
Wat dat betreft ben ik wel blij dat Toornstra wat meer minuten maakt.quote:Op maandag 25 april 2016 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat scorend vermogen op het middenveld mag ook wel
quote:Op maandag 25 april 2016 12:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Na de vorige beker kwam inderdaad de beste periode uit de geschiedenis van de club.
Daarom Vejinovic halen! Garanties voor goals!!quote:Op maandag 25 april 2016 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ach, iedere club verliest weleens met 10-0quote:Op maandag 25 april 2016 12:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Na de vorige beker kwam inderdaad de beste periode uit de geschiedenis van de club.
Gustafson en Toornstra/Kuyt hebben dat wel genoeg.quote:Op maandag 25 april 2016 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 april 2016 11:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dus het is voor hem vooral een geldkwestie? Dat vertrouwen heeft hij wel terugverdiend, lijkt me.
oud geworden zegquote:Op maandag 25 april 2016 12:16 schreef RvLaak het volgende:
Ome Gerard ziet er niet al te helder meer uit
Probleem is vooral de manier waarop we proberen te scoren. Ik denk dat Kramer bog best aardig effectief met z'n kansen om springt, maar het spelletje om vanaf de zijkant je spits in stelling te brengen is gewoon te lastig. Het lukt vaak ook (echt) maar 1 of 2 keer per wedstrijd..quote:Op maandag 25 april 2016 12:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij kan wel scoren, maar doet het (naar mijn idee) vaker niet dan wel. Zijn er statistieken daar over? Pogingen vs doelpunten
Dat hij niet al te veel ballen krijgt, weet ik. Zou ik niet erg vinden, als hij wat vaker scoorde. Hij hoeft van mij ook zeker niet weg, maar een scorende spits er naast zou wel leuk zijn.quote:Op maandag 25 april 2016 13:20 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Probleem is vooral de manier waarop we proberen te scoren. Ik denk dat Kramer bog best aardig effectief met z'n kansen om springt, maar het spelletje om vanaf de zijkant je spits in stelling te brengen is gewoon te lastig. Het lukt vaak ook (echt) maar 1 of 2 keer per wedstrijd..
Zijn je varkens weggelopen, of ben je gewoon mad dat de prijzen dit jaar in Amsterdam en Rotterdam blijven?quote:Op maandag 25 april 2016 12:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ach, iedere club verliest weleens met 10-0
Hij is ook behoorlijk ziek geweest he.quote:
Doorlopend.quote:Op maandag 25 april 2016 12:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar heeft mr Yellow het laatste woord niet in.
Dan nog kan hij weggestuurd worden natuurlijk.quote:
Ik probeer te begrijpen wat jij zegt. Ik heb namelijk vernomen dat de aanbiedingen aan Tonny "bijna tegen het salarisplafond" zaten.quote:Op maandag 25 april 2016 13:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
Wil je het nu niet begrijpen of wat....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |