Heeft geen nut. Schreeuwen zonder verantwoordelijkheid te nemen.quote:
Zoveel geld heb je helemaal niet dat je daar op kan stemmen.quote:Op maandag 25 april 2016 09:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft geen nut. Schreeuwen zonder verantwoordelijkheid te nemen.
Ik neig naar Groen Links.
Jij hebt inzage in de financiën van Tong?quote:Op maandag 25 april 2016 09:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zoveel geld heb je helemaal niet dat je daar op kan stemmen.
Die zijn voor het referendum. Het minst democratische hulpmiddel.quote:Op maandag 25 april 2016 09:08 schreef Lothiriel het volgende:
Je kan ook nog D'66 stemmen, die zouden links-liberaal heten
Leg eens uit. Is dit een sneerquote:Op maandag 25 april 2016 09:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zoveel geld heb je helemaal niet dat je daar op kan stemmen.
Vanwaar en hoezoquote:Op maandag 25 april 2016 09:12 schreef Jigzoz het volgende:
Als GroenLinks samen met de VVD een coalitie vormt, dan krijg je exact hetzelfde beleid hoor.
Je noemt een lijst resultaten van VVD-beleid. De VVD wil dat nu eenmaal. Dus in een VVD-coalitie wordt dergelijk beleid gemaakt. De PvdA heeft daar verder niet zo heel erg veel mee te maken.quote:
Dus laat de bejaarden maar stikken ?quote:Op maandag 25 april 2016 09:17 schreef VEM2012 het volgende:
Alsof de SP op magische wijze hier verandering in kan aanbrengen.
Er zijn gewoon teveel mensen die een beroep willen doen op ondersteuning en te weinig mensen die dat moeten betalen.
Eenzaamheid heeft ook wel wat besef ik ineens.quote:Op maandag 25 april 2016 09:24 schreef richolio het volgende:
[..]
Gelukkig zijn Geer & Goor er voor de eenzame bejaarden
Belastingregels aanpassen zodat rijke mensen ook belasting gaan betalen.quote:
De bezuinigingen op zorg en het pushen van mantelzorg is natuurlijk wel een keuze, geen noodzaak. Het niet betaalbaar zijn van het zorgstelsel is omdat we besloten hebben dat het niet teveel mag kosten. Je kunt echter ook aan andere dingen minder geld uitgeven.quote:Op maandag 25 april 2016 09:21 schreef Homey het volgende:
Of je nou links of rechts bent of whatever, in Nederland betalen steeds minder mensen voor steeds meer mensen. Vandaar de bezuinigingen. Ik voorspel dat nog meer bezuinigd gaat worden, op de kaasschaaf methode. De vele migranten, die bijna allemaal de bijstand in gaan, geven hier simpelweg een extra slinger gaan.
Ik denk niet dat een verdere groei van de staat een oplossing is, ik denk eerder dat het een wezenlijk onderdeel is van de problemen die steeds groter worden. Bedenk dat met een partij als GL of de SP de overheid verder groeit, en dus de problemen groter worden. Ja er is een overheid nodig, maar van deze omvang?
Die zijn zelf al bijna bejaard.quote:Op maandag 25 april 2016 09:24 schreef richolio het volgende:
[..]
Gelukkig zijn Geer & Goor er voor de eenzame bejaarden
Vertel.quote:Op maandag 25 april 2016 09:37 schreef Hallojo het volgende:
Belastingregels aanpassen zodat rijke mensen ook belasting gaan betalen.
Waar ga jij het geld vandaan halen?quote:Op maandag 25 april 2016 09:45 schreef Mystikvm het volgende:
De bezuinigingen op zorg en het pushen van mantelzorg is natuurlijk wel een keuze, geen noodzaak. Het niet betaalbaar zijn van het zorgstelsel is omdat we besloten hebben dat het niet teveel mag kosten. Je kunt echter ook aan andere dingen minder geld uitgeven.
Mantelzorg is overigens niet inherent slecht, maar als een miljoen mensen buiten de boot gaan vallen, dan heb je als overheid wel iets op te lossen in plaats van alles maar af te schuiven op die zo verheerlijkte "eigen verantwoordelijkheid".
Panama papers gemist?quote:
Nee. Verschil is dat het voor mij geen nieuws was. Ik ken de structuren. Ik ken de problematiek.quote:
Die betalen al 90% van alle belastingen.quote:Op maandag 25 april 2016 09:37 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Belastingregels aanpassen zodat rijke mensen ook belasting gaan betalen.
GroenLinks is vooral bezig met milieu en economie. Het beleid zou met GL in plaats van de PvdA veel rechtser worden.quote:
Belasting betalen in het land waar het verdiend wordt.quote:Op maandag 25 april 2016 09:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee. Verschil is dat het voor mij geen nieuws was. Ik ken de structuren. Ik ken de problematiek.
De vluchtelingencrisis los je ook niet op met de stelling 'ze moeten maar lekker daar blijven'.
Dus vertel eens wat jij vindt dat overheden hier aan moeten doen (ze horen het graag, want zitten al decennia hierop te broeden).
Dat ligt eraan wie je allemaal tot de rijken rekent.quote:Op maandag 25 april 2016 09:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die betalen al 90% van alle belastingen.
Gewoon andere zaken wel belasten die nu niet belast worden, meer belastingen heffen, noem maar op.quote:
En in Afrika hebben ze pas honger. Hier lekkere trek. Ik zit 100 % in de WAO krijg per week 3 en half uur hulp. Bij mijn moeder wordt een kwartier afgehaald van de anderhalf uur in de week.quote:Op maandag 25 april 2016 10:04 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee, en dat gebeurt ook helemaal niet. De zorg in Nederland hoort bij de beste van de wereld.
Het zegt ook iets.quote:
Zolang er zo ontzettend veel mensen zijn die met wat voor problemen dan ook in een uitkering gaan hangen, moeten er keuzes gemaakt worden. Uitkeringen naar beneden, minder mensen een uitkering en we kunnen weer voor de zieken zorgen.quote:
Wie in Nederland wil regeren, zal moeten polderen. En wie met de VVD wil regeren, zal akkoord moeten gaan met een meer rechtse koers. En daar de VVD al jaren de grootste is, kun je moeilijk om de partij heen als je wil regeren.quote:
quote:Op maandag 25 april 2016 10:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
En in Afrika hebben ze pas honger. Hier lekkere trek. Ik zit 100 % in de WAO krijg per week 3 en half uur hulp. Bij mijn moeder wordt een kwartier afgehaald van de anderhalf uur in de week.
Nogmaals. Wil je korten op mijn uitkering van 950 euro ? Ik heb 35 jaar gewerkt. Door omstandigheden en privé nu in de WAO. Wil je me nog meer korten ?quote:Op maandag 25 april 2016 10:27 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Zolang er zo ontzettend veel mensen zijn die met wat voor problemen dan ook in een uitkering gaan hangen, moeten er keuzes gemaakt worden. Uitkeringen naar beneden, minder mensen een uitkering en we kunnen weer voor de zieken zorgen.
Je lult en heb geen benul.quote:Op maandag 25 april 2016 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie in Nederland wil regeren, zal moeten polderen. En wie met de VVD wil regeren, zal akkoord moeten gaan met een meer rechtse koers. En daar de VVD al jaren de grootste is, kun je moeilijk om de partij heen als je wil regeren.
Een smilie. Weer iemand die niks te vertellen heeft.quote:
Heb wel wat te vertellen, maar besloot het weer weg te halen. Er is al genoeg ruzie op internetquote:Op maandag 25 april 2016 10:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een smilie. Weer iemand die niks te vertellen heeft.
De VVD zit inmiddels al weer een goede zes jaar stevig in het regeringszadel.quote:Op maandag 25 april 2016 10:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je lult en heb geen benul.
Wanneer heeft de VVD voor dit kabinet geregeerd ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |