Niet alles heeft een hele uitleg nodig. Soms is logisch redeneren toereikend, maar dan moet je dat wel kunnen.quote:
Vandaar dat ze altijd afleiding zoekt na het werk.quote:Op zondag 24 april 2016 23:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mijn moeder begeleidt zogeheten LVG-jongeren.
Beter liet ik het aan iemand anders over. Wat een kut TT.quote:Op zondag 24 april 2016 23:50 schreef Pokkelmans het volgende:
Heb je redelijk vlot gedaan, met je worstenpoten.
Donder op.quote:Op zondag 24 april 2016 23:52 schreef Pokkelmans het volgende:
PolitiekGeaard, op elke campusshop koop je voor een tientje een samenvatting van M&O en economiestof van de middelbare school. Voor alle mongolen die onverhoopt tijdens hun studie worden geconfronteerd met vakken die ze op de middelbare nooit hebben gehad. Ben nu bezig met een vak jaarrekeningen, en daar jassen ze de hele middelbare schoolstof er in een hoofdstuk of drie wel door.
Je kan het dus niet, ook goed.quote:Op zondag 24 april 2016 23:50 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Niet alles heeft een hele uitleg nodig. Soms is logisch redeneren toereikend, maar dan moet je dat wel kunnen.
Zoals Das Kapital!quote:Op zondag 24 april 2016 23:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Donder op.
Word je alleen maar dommer van.
Gewoon beetje ouwehoeren met ecognomen in het café en/of echte economieboeken lezen.
Het is alleen een beetje jammer dat de meeste economen vrij matige schrijvers zijn.quote:Op zondag 24 april 2016 23:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Donder op.
Gewoon beetje ouwehoeren met ecognomen in het café en/of echte economieboeken lezen.
Dat is een drogreden.quote:
Jij ramt er met die instelling ook gewoon droog een vuist in, of niet dan?quote:Op zondag 24 april 2016 23:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Donder op.
Nee, ik trek gewoon mijn conclusies. Niets drogerends aan verder.quote:
Conclusies gebaseerd op drogredenen zijn foutief.quote:Op zondag 24 april 2016 23:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, ik trek gewoon mijn conclusies. Niets drogerends aan verder.
Wie drogeer je?quote:Op zondag 24 april 2016 23:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, ik trek gewoon mijn conclusies. Niets drogerends aan verder.
Huh wat?quote:Op zondag 24 april 2016 23:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jij ramt er met die instelling ook gewoon droog een vuist in, of niet dan?
Daar je je eigen conclusie begon met een drogreden denk ik dat een discussie met jou over drogredenen op geen enkele manieren vruchtbaar kan wezen. Waarom schep je er toch zoveel genoegen in je eigen onvermogen kenbaar te maken?quote:Op zondag 24 april 2016 23:55 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Conclusies gebaseerd op drogredenen zijn foutief.
Zonder enige kennis van M&O of economie lijkt het me vrij moeilijk om een "echt" economisch boek door te komen. Dat moet je eerst een beetje oprekken voor je het echte werk naar binnen ramt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |