Laatste vijf jaarquote:
Het is zondag zo ver: de bekerfinale tussen Feyenoord en FC Utrecht wordt vanaf 18:00 gespeeld. Ook dit seizoen stond de KNVB Beker weer bol van sensatie en beleving. Een vroege Klassieker, PSV dat in eigen huis wordt weggespeeld door FC Utrecht, de stunt van VVSB.. Laten we hopen dat de finale een kroon op dit mooie bekerseizoen is.
Laten we beginnen met Feyenoord. Ze worden vrijwel zeker derde maar de competitie was een gitzwart verhaal. Giovanni van Bronckhorst volgde Fred Rutten op als hoofdcoach en kreeg meteen een boeiende taak mee: kampioen worden!. De eerste seizoenshelft verliep grotendeels prima voor Feyenoord. Echter werden de laatste twee wedstrijden afgesloten met puntverlies: FC Groningen uit: 1-1, NEC uit: 3-1.
Dit bleek echter een voorbode voor een werkelijk dramatische reeks van Feyenoord. Er werd pas voor het eerst weer gewonnen op 28 februari bij, jawel: FC Utrecht waartegen ze dit seizoen ook startten. God heeft het denk ik zo gewild. Tsja, en nu hangen ze ver achter de top twee en op een redelijke afstand van de ploegen onder hen.
In de beker viel veel meer plezier voor Feyenoord te beleven. De bekertocht startte in de tweede ronde met een zorgeloze 3-0 zege op PEC Zwolle. Vervolgens lootten ze Ajax in de derde ronde. Diep in de blessuretijd maakte Joël Veltman een eigen goal. Daarna werd Willem II geloot: pas na verlenging moesten de Tilburgers met 2-1 buigen. In de kwartfinale, midden in de dramatische reeks, werd Kerkrade aangedaan. Ook daar moesten de Koempels na een goal van Eric Botteghin in de verlenging buigen. Tot slot werd het goed draaiende AZ met 3-1 naar Alkmaar teruggestuurd waardoor Feyenoord in eigen huis het treurige seizoen goed mag maken.
Dan FC Utrecht. De laatste jaren is er altijd heibel geweest, maar sinds Erik Ten Hag is aangetreden gaat het stukken beter met FC Utrecht. De touwtjes zijn inmiddels veel strakker aangetrokken: lange trainingsdagen worden gemaakt. Op het begin liep het nog niet helemaal lekker, maar in de tweede seizoenshelft gaat het veel voortvaarender.
Al switchend tussen een 4-3-3, 5-3-2 en 4-4-2 systeem rollen ze het seizoen door. Mede aan de hand van de doelpunten van Sebastien Haller, Ruud Boymans en Nacer Barazite is de ploeg inmiddels de nummer vijf op de ranglijst. De verdediging is echter hun grootste manco. Positioneel staan ze wel goed, maar als de tegenstander deze doorbreekt, is het ook meteen raak.
In de bekercompetitie werd een iets minder lastig pad bewandeld dan Feyenoord dat heeft moeten doen. De eerste wedstrijd werd gespeeld bij ONS Sneek, niet de ergste uitdaging: 0-2. In een knotsgek duel in ronde drie werd Groningen, titelhouder, met 5-3 aan de kant gezet. In de achtste finales moest Achilles '29 met 0-5 zich gewonnen geven. In de kwartfinale werd misschien wel de beste wedstrijd van het seizoen gespeeld: PSV werd in eigen huis met 1-3 verslagen. Tot slot werd na lang zwoegen de bekersensatie VVSB met 2-0 aan de kant gezet. Erik Ten Hag mag dus dromen van een mooie kroon op zijn eerste seizoen.
Alcohol hoort ook eigenlijk niet bij sport en haar sportieve supportersquote:Op zondag 24 april 2016 18:44 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
iets smerigs, aangelengd met water.
Het heet nu de PTT-Telecup.quote:Op zondag 24 april 2016 18:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heet dit nog steeds de Amstel-cup?...heb het al een jaar of 10 niet meer gevolgd
Jaquote:Op zondag 24 april 2016 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben ik nou gek of heeft Feyenoord bar weinig kansen gecreëerd?
Je bedoelt Utrechtquote:Op zondag 24 april 2016 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Allebei.quote:Op zondag 24 april 2016 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Utrecht is dan ook gewoon walgelijk slecht vandaag. Creeeren ook geen zak en verdedigen vervolgens ook nog eens ronduit dramatischquote:Op zondag 24 april 2016 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Noemde je hem nou gek?quote:
Omdat Utrecht met 11 man voor de goal hangt.quote:Op zondag 24 april 2016 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 24 april 2016 18:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Utrecht is dan ook gewoon walgelijk slecht vandaag. Creeeren ook geen zak en verdedigen vervolgens ook nog eens ronduit dramatisch
ze hebben hun wedstrijd van het jaar al gehad hequote:Op zondag 24 april 2016 18:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Utrecht is dan ook gewoon walgelijk slecht vandaag. Creeeren ook geen zak en verdedigen vervolgens ook nog eens ronduit dramatisch
Als ik dat zeg word ik uitgelachen. Misschien moet ik maar een Ajax UI nemen.quote:Op zondag 24 april 2016 18:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Er is wat dreiging en een goal veroorzaakt door opportunisme. Verder niks klaargespeeld iddquote:Op zondag 24 april 2016 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
dat je botthegin niet scheel kan tikken is wel heel kwalijkquote:Op zondag 24 april 2016 18:47 schreef OmniRocket het volgende:
Botthegin en El Ahmadi beste van de wedstrijd tot nu toe
Dan heeft Ronald de Boer een compleet andere wedstrijd gezien want hij doet lekker algemeen ''Feyenoord creëert kansen''.quote:Op zondag 24 april 2016 18:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omdat Utrecht met 11 man voor de goal hangt.
Je hebt het over Feyenoord.quote:Op zondag 24 april 2016 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Botteghin.quote:Op zondag 24 april 2016 18:48 schreef Adames het volgende:
[..]
dat je botthegin niet scheel kan tikken is wel heel kwalijk
Want?quote:
Hoog tempo?mis ik wat????quote:Op zondag 24 april 2016 18:48 schreef timmmmm het volgende:
Zo saai is het allemaal niet hoor. Bij vlagen hoog tempo.
Waar kijk jij naar?quote:Op zondag 24 april 2016 18:48 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2016 18:48 schreef timmmmm het volgende:
Echt belachelijl jaquote:Op zondag 24 april 2016 18:49 schreef timmmmm het volgende:
Het is echt belachelijl hoe vrij ze de Kars telkens laten
Die kan er dan ook heel weinig van.quote:Op zondag 24 april 2016 18:49 schreef timmmmm het volgende:
In de rust zal dat wel gezegd gaan worden.quote:Op zondag 24 april 2016 18:49 schreef timmmmm het volgende:
Gaat makkelijk als Utrecht de bus parkeert.quote:Op zondag 24 april 2016 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vroeg dit naar aanleiding van uitspraken bij FOX.quote:Op zondag 24 april 2016 18:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gaat makkelijk als Utrecht de bus parkeert.
Dit is lachwekkend. Tegen Feyenoord de bus parkerenquote:Op zondag 24 april 2016 18:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gaat makkelijk als Utrecht de bus parkeert.
Jij kijkt nooit buitenlands voetbal dusquote:Op zondag 24 april 2016 18:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben blij met jou als userquote:Op zondag 24 april 2016 18:51 schreef Vasion het volgende:
Ajacied422 vroeg dit naar aanleiding van uitspraken bij FOX.
Utrecht is dan ook gewoon een middenmoter. Snap die hele hype nietquote:Op zondag 24 april 2016 18:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit is lachwekkend. Tegen Feyenoord de bus parkeren!!!!
Voor de vierde klasse B misschien.quote:
wel goed geplaatstquote:Op zondag 24 april 2016 18:52 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat een slappe kopbal zeg. Totaal geen kracht
Geeft em steeds mooi door langs de zijkant aan Toornstra.quote:Op zondag 24 april 2016 18:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die kan er dan ook heel weinig van.
De kracht ligt in ieder geval niet achterin.quote:Op zondag 24 april 2016 18:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Utrecht is dan ook gewoon een middenmoter. Snap die hele hype niet
Seizoen geslaagd dit datquote:Op zondag 24 april 2016 18:47 schreef Adames het volgende:
[..]
ze hebben hun wedstrijd van het jaar al gehad he
LOL,quote:Op zondag 24 april 2016 18:48 schreef timmmmm het volgende:
Hij valt er toevallig in idd.quote:
Van dit soort uitspraken krijg ik zin om met spullen te gaan gooien.quote:Op zondag 24 april 2016 18:47 schreef Adames het volgende:
[..]
ze hebben hun wedstrijd van het jaar al gehad he
quote:Op zondag 24 april 2016 18:53 schreef Dingflofbips het volgende:
Het is officieel Elia maar voor mij is het Eli-nee
Dat is ook het niveau dat je moet verwachten in NLquote:Op zondag 24 april 2016 18:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Voor de vierde klasse B misschien.
quote:Op zondag 24 april 2016 18:48 schreef timmmmm het volgende:
GGMM en ik moesten keihard lachen.quote:Op zondag 24 april 2016 18:53 schreef Dingflofbips het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2016 18:53 schreef Dingflofbips het volgende:
quote:
is de schuld van diegene die ik quotequote:Op zondag 24 april 2016 18:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Voortaan niet meer verkeerd spellen ok.
Het mag allemaal zo slecht zijn als wat maar het tempo is gewoon zo hemeltergend laag. Het is echt een lijdensweg aan het worden.quote:Op zondag 24 april 2016 18:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eredivisie is een dramatisch niveau .
#opendeur
Wat heeft dit met de eredivisie te maken?quote:Op zondag 24 april 2016 18:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eredivisie is een dramatisch niveau .
#opendeur
quote:Op zondag 24 april 2016 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van dit soort uitspraken krijg ik zin om met spullen te gaan gooien.
quote:Op zondag 24 april 2016 18:56 schreef Doublepain het volgende:
Blijft leuk dat Been daar staat te vertellen hoe Feyenoord moet spelen, de man die met Feyenoord 10-0 verloor
die 10-0 is heel feyenoord al lang vergeten hoor, breng dat niet de hele tijd opquote:Op zondag 24 april 2016 18:56 schreef Doublepain het volgende:
Blijft leuk dat Been daar staat te vertellen hoe Feyenoord moet spelen, de man die met Feyenoord 10-0 verloor
quote:Op zondag 24 april 2016 18:57 schreef Adames het volgende:
[..]
die 10-0 is heel feyenoord al lang vergeten hoor, breng dat niet de hele tijd op
Van welke ploeg was dat ?quote:Op zondag 24 april 2016 18:56 schreef Doublepain het volgende:
Jij kijkt veel wedstrijden van Ajax, dus jij weet alles van weinig kansen creëren,quote:Op zondag 24 april 2016 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is waar ja, ze hadden ons al teruggepakt met een 3-1, pijnlijk. #NEVERFORGETquote:Op zondag 24 april 2016 18:57 schreef Adames het volgende:
[..]
die 10-0 is heel feyenoord al lang vergeten hoor, breng dat niet de hele tijd op
Wat heeft 040 hier mee te maken?quote:Op zondag 24 april 2016 18:59 schreef Brammess het volgende:
040 en 010 hebben het er niet over dat Kramer niet op het veld mocht staan
en Crystal Palace is doorquote:Op zondag 24 april 2016 19:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tuurlijk ze hebben net op FOX gemeld dat Leicester met 4-0 voor staat.
Huh?!? Maar Leicester kan toch alleen met 1-0 winnen?!?!?quote:Op zondag 24 april 2016 19:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tuurlijk ze hebben net op FOX gemeld dat Leicester met 4-0 voor staat.
en dan is het deze troostprijs. Koekoekquote:Op zondag 24 april 2016 19:01 schreef Merode32 het volgende:
De eerste prijs in 8 jaar dan ben je ook genaaid.
Spoilerquote:Op zondag 24 april 2016 19:01 schreef inslagenreuring het volgende:
Anderlecht staat 3-0 achter regen Oostende
Eerste prijs dus bij United voor vGaalquote:Op zondag 24 april 2016 19:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
21 mei dus de finale tegen United
Welquote:Op zondag 24 april 2016 19:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat mag niet, dat hebben ze niet op FS1 gezegd.
Zijn ze in Manchester dan ook zo snel tevreden als in Rotterdam?quote:Op zondag 24 april 2016 19:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eerste prijs dus bij United voor vGaal
Het uiteindelijke doel is de Johan Cruijff Schaal van Ajax winnen.quote:Op zondag 24 april 2016 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en dan is het deze troostprijs. Koekoek
Geen idee het kan ook sneeuwenquote:
over twee wedstrijdenquote:Op zondag 24 april 2016 19:03 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het uiteindelijke doel is de Johan Cruijff Schaal van Ajax winnen.
Vast niet, die staan niet 17 jaar droogquote:Op zondag 24 april 2016 19:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn ze in Manchester dan ook zo snel tevreden als in Rotterdam?
Wist niet dat hier fucks gegeven werden om de Jpl?quote:Op zondag 24 april 2016 19:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet, die hebben de Jupiler Pro League niet.
verwachtingen moet je soms bijstellen, is nu ook langzaam duidelijk in rotterdamquote:Op zondag 24 april 2016 19:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn ze in Manchester dan ook zo snel tevreden als in Rotterdam?
Jawel, is een grote schare Zulte Waregem supporters hier.quote:Op zondag 24 april 2016 19:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wist niet dat hier fucks gegeven werden om de Jpl?
Sinds 2008 ziverdroog. Volgens mij AC Milan langer. Dacht ik...quote:Op zondag 24 april 2016 19:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vast niet, die staan niet 17 jaar droog
Soooowwwwwquote:Op zondag 24 april 2016 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hij zit in een instelling voor zwakzinnigen.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 24 april 2016 19:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Sinds 2008 ziverdroog. Volgens mij AC Milan langer. Dacht ik...
Called it.quote:Op zondag 24 april 2016 19:04 schreef Slobeend het volgende:
Gaat Feyenoord nu achteruit lopen? Dat gaat fout.
JAAaAAAaAaAAaaaaaaquote:Op zondag 24 april 2016 19:06 schreef GGMM het volgende:
OP NAAR HET FEYENOORDTOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LET'S GO!!!quote:Op zondag 24 april 2016 19:06 schreef GGMM het volgende:
OP NAAR HET FEYENOORDTOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Scherp. Even vergetenquote:Op zondag 24 april 2016 19:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
In 2011 nog kampioen geworden
KAPPEN MET DIE SHITquote:Op zondag 24 april 2016 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar is van der Sar als je hem nodig hebt?
Utd in 2013 ook nog zie ikquote:
Ik denk niet dat de politie zulk voortschrijdend inzicht heeftquote:
of de gemiddelde feyenoord supporterquote:Op zondag 24 april 2016 19:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de politie zulk voortschrijdend inzicht heeft
Wat lul jij nouquote:Op zondag 24 april 2016 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raar want Utrecht zit aan de andere kant.
Het is maar een fakkel, knalvuurwerk kan je makkelijker onderscheiden.quote:Op zondag 24 april 2016 19:09 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom lopen die stadionmannetjes weer naar het vuurwerk toezijn ze die mevrouw met der gesloopte enkel alweer v ergeten?
?????quote:Op zondag 24 april 2016 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raar want Utrecht zit aan de andere kant.
Dan kan ik echt geen club bedenken die meer faalt iddquote:Op zondag 24 april 2016 19:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Utd in 2013 ook nog zie ik
Feyenoord blijft een grote faal, wat mij betreft mag die wel uit de traditionele top 3, PSV en Ajax is het nu
Cobra's beginnen ook met een fakkel/fonteinquote:Op zondag 24 april 2016 19:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het is maar een fakkel, knalvuurwerk kan je makkelijker onderscheiden.
Liverpool, alleen wonnen die de CL dus dat heeft ze gered denk ik, moesten kampioen worden 2 jaar geledenquote:Op zondag 24 april 2016 19:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan kan ik echt geen club bedenken die meer faalt idd
Dat heeft die steward van Cambuur gewetenquote:Op zondag 24 april 2016 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cobra's beginnen ook met een fakkel/fontein
Feitelijk onjuistquote:Op zondag 24 april 2016 19:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die jongen is nog nooit in een stadion geweest, vergeef het hem
Zijn er toch zo'n 12 die harder falenquote:Op zondag 24 april 2016 19:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan kan ik echt geen club bedenken die meer faalt idd
Neequote:Op zondag 24 april 2016 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik eindig altijd met een fontein.quote:Op zondag 24 april 2016 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat was dus ook mijn puntquote:Op zondag 24 april 2016 19:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat heeft die steward van Cambuur geweten
bedankt het werd niet overal gewaardeerdquote:Op zondag 24 april 2016 18:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM en ik moesten keihard lachen.
Feyenoord is echt heel erg pover zeg. Mijn ogen openenquote:Op zondag 24 april 2016 19:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Liverpool, alleen wonnen die de CL dus dat heeft ze gered denk ik, moesten kampioen worden 2 jaar geleden
Dus je bent voor Feyenoord?quote:Op zondag 24 april 2016 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
Haha en al die FC Utrecht rukkers op twitter maar roepen dat ze het wel even gingen winnen.
Ik ben voor geen van beide ploegen, maar #HupGio
Uh, okequote:Op zondag 24 april 2016 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
Haha en al die FC Utrecht rukkers op twitter maar roepen dat ze het wel even gingen winnen.
Met vergelijkbare statuur in eigen land?quote:Op zondag 24 april 2016 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn er toch zo'n 12 die harder falen
Waarvan akte.quote:Op zondag 24 april 2016 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
Beetje pussy welquote:
In Spanje doen ze dat oprecht beter.quote:Op zondag 24 april 2016 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
Hoop sowieso dat Feyenoord verliest, smerig thuisvoordeel
Dezelfde mensen die nog een VHS hebben.quote:Op zondag 24 april 2016 19:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er daadwerkelijk mensen zijn die achter de buis staan te springen
ga ik niet doen met een volle maagquote:Op zondag 24 april 2016 19:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er daadwerkelijk mensen zijn die achter de buis staan te springen
Hoe dan?quote:Op zondag 24 april 2016 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Spanje doen ze dat oprecht beter.
Genoeg tokkies uit 010, 040 en 070 die dat doenquote:Op zondag 24 april 2016 19:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kopsterk is dat wel.quote:
Ik hoop dat Utrecht er onterecht 1 inpist.quote:
Ik heb 30 cm, maar dat is nu even niet relevant.quote:
Ze kunnen gewoon winnen, Makkelie is er niet.quote:Op zondag 24 april 2016 19:20 schreef inslagenreuring het volgende:
Utrecht beseft niet dat ze hier kunnen winnen?
Beetje een trauma van opgelopenquote:Op zondag 24 april 2016 19:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon winnen, Makkelie is er niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |