Yuck, heb een hekel aan tijdreis series. Altijd weer die konijnen uit de hoge hoed. Maar wel die chick uit Rectifyquote:
Ik hou enorm van tijdreis series. En die chick uit Rectify vond ik nou net het minste acteren van die serie. Als Daniel Holden weer in een andere serie zou spelen zou ik die gelijk kijken. Vind zijn rol vergelijkbaar met Al Swearengen van Deadwood.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:41 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Yuck, heb een hekel aan tijdreis series. Altijd weer die konijnen uit de hoge hoed. Maar wel die chick uit Rectify
Tijdreis series zijn meestal of wel aardig of echt gewoon volkomen ruk. Benieuwd in welke categorie deze serie valt.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:41 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Yuck, heb een hekel aan tijdreis series. Altijd weer die konijnen uit de hoge hoed. Maar wel die chick uit Rectify
Ook nog series van Taken, The Exorcist en Frequencyquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:21 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ziet er allemaal een beetje uit van, we hebben geen idee meer wat we moeten doen, dus laten we van films maar series gaan maken. Lethal Weapon, Shooter .. kom op zeg
zo gaat het helaas al jarenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:21 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ziet er allemaal een beetje uit van, we hebben geen idee meer wat we moeten doen, dus laten we van films maar series gaan maken. Lethal Weapon, Shooter .. kom op zeg
En Training Day op CBS, samen met een MacGyver-reboot en een serie gebaseerd op de jonge jaren van Dr Phil.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:26 schreef criminal_mind het volgende:
Ook nog series van Taken, The Exorcist en Frequency
Zolang ze het goed doen maakt het niet zoveel uit. Limitless vond ik een prima serie, introduceert nieuwe karakters en bouwt voort op het het verhaal uit de film. Shooter ziet er gewoon uit als een remake van de film, zelfde geldt voor Lethal Weapon.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:21 schreef Asschen_sukar het volgende:
Als ze inderdaad een hele nieuwe serie bouwen op het idee uit een film heb ik er ook weinig moeite mee. Limitless is daar een goed voorbeeld van inderdaad.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:08 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zolang ze het goed doen maakt het niet zoveel uit. Limitless vond ik een prima serie, introduceert nieuwe karakters en bouwt voort op het het verhaal uit de film. Shooter ziet er gewoon uit als een remake van de film, zelfde geldt voor Lethal Weapon.
Is Limitless doorlopend verhaal of case of the week?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:08 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zolang ze het goed doen maakt het niet zoveel uit. Limitless vond ik een prima serie, introduceert nieuwe karakters en bouwt voort op het het verhaal uit de film. Shooter ziet er gewoon uit als een remake van de film, zelfde geldt voor Lethal Weapon.
Combinatie van beide, iedere aflevering een case of the week en het overkoepelende verhaal wordt ook steeds verder uitgewerkt. Tegen het einde aan is het alleen maar doorlopend verhaal.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:34 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Is Limitless doorlopend verhaal of case of the week?
de stijl was in het begin wel even wennen (vergeleken de film), maar uiteindelijk vond ik het wel goed uit de verf komen eigenlijk. in de serie komen overigens ook subtiele referenties voorbij richting de effecten van nootropicsquote:
ABCquote:Op woensdag 18 mei 2016 01:44 schreef Tweek het volgende:
Lijkt me een interessante serie.
Na 3 afleveringen gecanceld.
From a producer of greys anatomy. Ook weg na 3 afleveringen.
Wordt gecanceld hier zit de rest van de Graceland cast in.
H.G.Wells jaagt op jack the ripper.
Romeo en Julliete maar met meerdere rassen en van de mensen van Shonda Rhimes
Je kan het ook niet uitzenden.
Wordt gecanceld, maar één van de leukere comedies volgend jaar.
Een imignary friend, een pratende hond en een gehandicapte die iemand nodig heeft om voor zich te praten.
ABC kan net zo goed opnieuw beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat is dat wijf van Fargo.. daar vond ik haar wel kut maar om nu dit te moeten doen
[ Bericht 9% gewijzigd door Anoonumos op 18-05-2016 02:32:58 ]
Omdat herhalingen van goeie series soms meer opbrengen qua reclame inkomsten dan een serie die niemand wil kijken.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:25 schreef Angelof9 het volgende:
Ik begrijp niet waarom je eens erie maakt, produceert, opneemt etc. om hem dan vervolgens na 3 afleveringen weer te cancellen. Dan geef je het toch geen kans?
Heej Jack Bauer is president geworden, lijkt mij ook wel wat. En ik zag Karen uit californication, die Indiaanse vent kwam me ook bekend voor.quote:
Kal Penn is dat van onder andere Harold and Kumar go to White Castle en de serie House. Waar hij mee stopte om in het witte huis te gaan werken onder Obama.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej Jack Bauer is president geworden, lijkt mij ook wel wat. En ik zag Karen uit californication, die Indiaanse vent kwam me ook bekend voor.
Indiaan zat ook in himym en nikita zit er ook inquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej Jack Bauer is president geworden, lijkt mij ook wel wat. En ik zag Karen uit californication, die Indiaanse vent kwam me ook bekend voor.
Ah ja ik ken hem van House idd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:54 schreef Tweek het volgende:
[..]
Kal Penn is dat van onder andere Harold and Kumar go to White Castle en de serie House. Waar hij mee stopte om in het witte huis te gaan werken onder Obama.
Mjah dat was een typo ik bedoelde Indiaasequote:Op woensdag 18 mei 2016 14:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Indiaan zat ook in himym en nikita zit er ook in
Ah daar zat hij ook in jaquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah dat was een typo ik bedoelde IndiaaseHIMYM heb ik maar een paar keer gezien, daarvan kan ik me niet herinneren en Nikita herken ik niet zo 1 2 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |