Je slaat de tweede partij over en doet alsof zij het enige alternatief zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:41 schreef robin007bond het volgende:
Eerlijk gezegd snap ik gewoon echt niet waarom HDP niet populairder is in Turkije. Volgens mij wordt het volk daar echt helemaal voor de gek gehouden met nationalistische spoken en dergelijke.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Je slaat de tweede partij over en doet alsof zij het enige alternatief zijn.
Beetje als klagen waarom GroenLinks niet de grootste is zeg maar. HDP zal nooit zo groot kunnen worden.quote:
Jup. CHP maakt betere kansen inderdaad.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:45 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Beetje als klagen waarom GroenLinks niet de grootste is zeg maar. HDP zal nooit zo groot kunnen worden.
Zal wel weer een dingetje worden, inderdaad.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
Mja, ik heb hier een slecht gevoel bij. En vond Umar nou ook niet supergezellig, maar dit gun je haar niet.
Klavergod is straks premier!!quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:45 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Beetje als klagen waarom GroenLinks niet de grootste is zeg maar. HDP zal nooit zo groot kunnen worden.
Wat is er met Umar?quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
Mja, ik heb hier een slecht gevoel bij. En vond Umar nou ook niet supergezellig, maar dit gun je haar niet.
twitter:TPOnl twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 23:52:40UPDATE - Ebru Umar vanuit Turks politiebureau: Het gaat om mijn tweets over Erdogan en laat #Pauw stoppen met bellen https://t.co/CFsFhqvooe reageer retweet
Bel die vriend van je op de ambassade ff dan dat 'ie haar ophaalt en terugbrengt naar Nederland.quote:Op zondag 24 april 2016 00:13 schreef Kosmoproleet het volgende:
twitter:TPOnl twitterde op zaterdag 23-04-2016 om 23:52:40UPDATE - Ebru Umar vanuit Turks politiebureau: Het gaat om mijn tweets over Erdogan en laat #Pauw stoppen met bellen https://t.co/CFsFhqvooe reageer retweet
Ja een stagair zal nu veel invloed hebben.quote:Op zondag 24 april 2016 00:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bel die vriend van je op de ambassade ff dan dat 'ie haar ophaalt en terugbrengt naar Nederland.
Ja maar, ja maar...quote:Op zondag 24 april 2016 00:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja een stagair zal nu veel invloed hebben.
Het komt wel erg dichtbij nu.quote:Op zondag 24 april 2016 00:13 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ze zit in Kusadasi.... ze weet dat ze daar die vrijheid niet heeft, en toch het risico nemenquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:33 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Kan op dezelfde stapel als http://www.nu.nl/buitenla(...)aar-dwangarbeid.html
Je moet dan ook niet gebruik maken van je vrijheid van meningsuiting als die vrijheid er niet is.
Nee maar zonder dollen, wel heftig en betreurenswaardig.
Een stagiair met een machinegeweer, daarentegen...quote:Op zondag 24 april 2016 00:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja een stagair zal nu veel invloed hebben.
Naar idee inderdaad.quote:Op zondag 24 april 2016 00:23 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind het maar een toestandje dat er weer journalisten opgepakt worden. Nu nog de onze ook.
.
Of wat er gebeurt met de mensen die nu heel heldhaftig zo'n tweetje het internet opsturen, en dan over een paar weken menen ongestoord op de stranden te kunnen bakken.quote:Op zondag 24 april 2016 00:39 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Ben wel benieuwd wat er gebeurd als je straks in je hotel aan de 'Hollandse' stranden van Antalya een #FUCKERDOGAN tweetje het Internet op knalt.
Het zet de politieke banden dan wel weer lekker op scherp.quote:Op zondag 24 april 2016 00:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Of wat er gebeurt met de mensen die nu heel heldhaftig zo'n tweetje het internet opsturen, en dan over een paar weken menen ongestoord op de stranden te kunnen bakken.
Zo te zien komen ze je dan even halen, wat natuurlijk een stuk makkelijker is als je Turkse roots hebt.quote:Op zondag 24 april 2016 00:39 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Ben wel benieuwd wat er gebeurd als je straks in je hotel aan de 'Hollandse' stranden van Antalya een #FUCKERDOGAN tweetje het Internet op knalt.
Nouja, je moet natuurlijk wel weten dat je in een ander land bent, en daar andere regels gelden dan hier. Het lijkt mij wel grappig om te zien hoe de schreeuwerds zich houden als ze eens worden geconfronteerd met gevolgen van hun daden in zo'n ander systeem.quote:Op zondag 24 april 2016 00:46 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Het zet de politieke banden dan wel weer lekker op scherp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |