Heerlijk spelletje, ik had toen een site waar je het kon spelen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Kende het niet.
En sjoelen?quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind bridgen ook leuk.
Maar dat wordt alleen door 75+'ers gespeeld
Zou Opper, of tenminste zijn vrouw het kennen?quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heerlijk spelletje, ik had toen een site waar je het kon spelen.
100%quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou Opper, of tenminste zijn vrouw het kennen?
Ik houd niet van bordspellen.quote:
Tijdenlang Risk online gespeeld.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik houd niet van bordspellen.
Al vind ik Risk wel leuk.
Wij deden nog wel eens aan Land, Stad, Rivierquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik houd niet van bordspellen.
Al vind ik Risk wel leuk.
Kaarten met je vriendin loopt ook altijd op ruzie uit zei je netquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Helaas speel ik niet zoveel spelletjes
Elk spel met een competitief element.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kaarten met je vriendin loopt ook altijd op ruzie uit zei je net
Elk spelletje moet je spelen om te winnenquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elk spel met een competitief element.
Wie van jullie twee kan niet tegen zijn verlies?quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elk spel met een competitief element.
Anders kun je het beter niet spelen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elk spelletje moet je spelen om te winnen
Beide niet.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wie van jullie twee kan niet tegen zijn verlies?
Hier ben ik het deels mee oneens.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elk spelletje moet je spelen om te winnen
Ik hou van quizjes, en quizapps, en quizsites.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Spelletjes met algemene kennis vind ik nog het leukst.
quote:
Dat is een soort Party&Co toch?quote:
Wij deden altijd land, stad, rivier. Zoveel mogelijk categorieën verzinnen, dan werd er een letter geprikt en aan de hand van die letter moest je al je algemene kennis showen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hou van quizjes, en quizapps, en quizsites.
Hahahquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij deden altijd land, stad, rivier. Zoveel mogelijk categorieën verzinnen, dan werd er een letter geprikt en aan de hand van die letter moest je al je algemene kennis showen.
Had je van het aantal deelnemers een origineel antwoord, dan kreeg je 10 punten. Voor elke man meer 1 punt minder etc. Dan kwam je op de meest idiote dingen uit.
ja maar dan zonder uitbeelden (quote:
Dit klinkt dan weer niet als een topshow.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij deden altijd land, stad, rivier. Zoveel mogelijk categorieën verzinnen, dan werd er een letter geprikt en aan de hand van die letter moest je al je algemene kennis showen.
Had je van het aantal deelnemers een origineel antwoord, dan kreeg je 10 punten. Voor elke man meer 1 punt minder etc. Dan kwam je op de meest idiote dingen uit.
En Machiavelligodquote:
Je kon het ook weer als een soort competitie zien.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit klinkt dan weer niet als een topshow.
Ik vind alleen voetbalquizzen leukquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kon het ook weer als een soort competitie zien.
Of zoveel mogelijk plaatsnamen opneoeen met een random letter. 5 punten als je ze allebei hebt en 10 punten als jij hem alleen hebtquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kon het ook weer als een soort competitie zien.
Omdat het op zichzelf een heel uitgebreid onderwerp is, je kan er 83858856 uren over doorlullen met mensen, en het is leuk.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind alleen voetbalquizzen leuk
Misschien moeten we dat ook eens doen. Zonder te googelen uiteraard (VALT NIET TE CONTROLEREN).quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of zoveel mogelijk plaatsnamen opneoeen met een random letter. 5 punten als je ze allebei hebt en 10 punten als jij hem alleen hebt
En dan heel de wereld.
Die topics zijn altijd wel fantastisch grote successen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat ook eens doen. Zonder te googelen uiteraard (VALT NIET TE CONTROLEREN).
Ja op een forum wordt dat antigenotquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat ook eens doen. Zonder te googelen uiteraard (VALT NIET TE CONTROLEREN).
Vroeger deed ik dat bij AKQ. Dan werden ze nijdig als nooit tevoren.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die topics zijn altijd wel fantastisch grote successen.
daagquote:
Ik stelde je een vraag verdommequote:Op zaterdag 23 april 2016 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu had ik plannen om een boek te lezen maar nu is het heel erg gezellig in dit topic.
Oh, nooit gekekenquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:04 schreef Fok-it het volgende:
Ken je Sporcle Stijn?
Is wel leuke site voor jou
Topshow als je je verveeltquote:
Eens.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
De meeste spellen zijn ook alleen leuk in goed gezelschap
Mijn Britse familie is netjes allemaal conservative.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Praten over politiek is bij ons nooit zo boeiend. Want we zijn het praktisch altijd erover eens dat de overheid corrupt en kut is.
Nou ja, er zitten ook wat stevig linkse mensen erbij, maar ook die moet je erbij hebben zullen we maar zeggen. Al houden we die onderwerpen zoveel mogelijk onder de pet. Lekker praten over corruptie, over hoe kut Rutte is. Een soort drang, overgave, wekelijks plezier.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn Britse familie is netjes allemaal conservative.
Lekker makkelijk.
voor watquote:
Niksquote:
omg waarom zou je zenuwachtig zin voor een voetbal wedstrijd die je zelf niet eens hoeft te spelenquote:
Vrouwen hebben geen gevoel van competitie.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
omg waarom zou je zenuwachtig zin voor een voetbal wedstrijd die je zelf niet eens hoeft te spelen
dan ben je wel heel laag gezakt sorry
Hoezoquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:23 schreef Fok-it het volgende:
Hokjesmannen over professoren gezien. Man man. Wat een walgelijk volk van Minerva
wel als ik zelf speelquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen gevoel van competitie.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
omg waarom zou je zenuwachtig zin voor een voetbal wedstrijd die je zelf niet eens hoeft te spelen
dan ben je wel heel laag gezakt sorry
Wat moet ik in Turkijequote:Op zaterdag 23 april 2016 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen gaat Inso een bezoekje brengen aan Turkije dus daar zit de spanning hem in.
Allemaal zo pretentieus en staan zo ver van het normale leven af.quote:
Pretentieus?quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Allemaal zo pretentieus en staan zo ver van het normale leven af.
Dat weet ik ook wel zeker jaquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Jij zou echt gek worden van die upper class hier als je Minerva al erg vind
Ik vind Jort Kelder een prima mens.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had toevallig gisternacht op tabletje gekeken naar Jort Kelder.
Dat was pas genot.
Ach, de meeste hebben ook veel meer bereikt dan "de gewone man", dus wat dat betreft.quote:
Jort Kelder is een topshow.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Jort Kelder een prima mens.
Ja, door de connecties van pappie.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, de meeste hebben ook veel meer bereikt dan "de gewone man", dus wat dat betreft.
De NPO heeft weinig boeiende televisie meer. Alles heeft een links karakter gekregen, ongeveer.quote:
Ja, dat bereik je meestal sowieso wel als je op een universiteit studeert. Maar dan hoef je je ook niet meteen verheven te voelen zoals al die korpsballen daar. Zijn trouwens genoeg normale universitaire studenten die die flauwekul naast zich laten liggen en veel bereiken dus wat betreft.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind dat altijd maar een matig excuus.
De meeste hebben ook wel iets meer bereikt qua studie/werk dan de gemiddelde persoon door wat ze hebben gedaan.
In vrijwel alles.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:30 schreef Fok-it het volgende:
Het zal alleen in een paar branches nuttiger zijn
Studieverenigingen kunnen daar ook aan bijdragen natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Al is het maar omdat je leert hoe je moet netwerken.
Valt in het niets met een studentenvereniging.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Studieverenigingen kunnen daar ook aan bijdragen natuurlijk.
nu lees ik je berichten automatisch nietquote:
ik geef de schuld aan mijn hersenenquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik werd net gevraagd waarom ik hier een briefje met hala madrid had liggen
jeetjequote:Op zaterdag 23 april 2016 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik werd net gevraagd waarom ik hier een briefje met hala madrid had liggen
Nee, mij niet.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moest Stijn iets op een briefje geven.
oh mijn laptop veranderde mijn jeeeeej naar jeetjequote:Op zaterdag 23 april 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mag ik je handschrift zien insoquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan niet lelijker dan mijn handschriftquote:
quote:
Ik schrijf inderdaad heel inconsistent.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]echt zo hoofdletters en kleine letters door elkaar
Hoe doe je dat zo snelquote:
Ik schrijf ook heel zelden. In september moest ik voor het eerst in tijden weer eens een pen oppakken nadat ik mijn examens in mei had gehad. Alsof je aan een tweede leven begon, sjeez.quote:
Oh, en tentamens uiteraard.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schrijf ook heel zelden. In september moest ik voor het eerst in tijden weer eens een pen oppakken nadat ik mijn examens had gehad. Alsof je aan een tweede leven begon, sjeez.
Staph plsquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:46 schreef richolio het volgende:
Dat Geer & Goor is nog echt grappig ook![]()
Goede humor ja.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:46 schreef richolio het volgende:
Dat Geer & Goor is nog echt grappig ook![]()
Hij is wel sympathieker dan Gordon in ieder gevalquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Gerard Joling won donderdagavond wel even het internet maar voor de rest heb ik niet veel met hem.
Gordon is echt een TOPGOZERT.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is wel sympathieker dan Gordon in ieder geval
ik vind gordon echt veeeer leukerquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is wel sympathieker dan Gordon in ieder geval
Echt? Gerard vind ik vaak nog sympathiek idd, maar volgens mij kan Gordon echt zo'n rampzalige nicht zijnquote:
gerard is echt heel nep en gordon heeft gewoon kut humor en is droogquote:
Hmquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
gerard is echt heel nep en gordon heeft gewoon kut humor en is droog
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:50 schreef richolio het volgende:
Volgens mij ben ik de enige in Nederland die Rutte wel een oké gozer vind.
Geen hekel aan Rutte nee.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:50 schreef richolio het volgende:
Volgens mij ben ik de enige in Nederland die Rutte wel een oké gozer vind.
Nou, een wereldleider wil ik hem niet noemen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:52 schreef Fok-it het volgende:
Ook 1 van de weinige representatieve wereldleiders denk ik
Ik wist dat je daar op ging reagerenquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, een wereldleider wil ik hem niet noemen.
Maar wel een repesentatieve leider van Nederland.
Nou ja, hij heeft relatief weinig charisma.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wist dat je daar op ging reageren
Ik bedoel het ook niet zo
Gewoon representatief voor Nederland naar het buitenland toe
Ach, dat zijn er ook maar weinig. Die Hollande bijv. Is charismatisch ook 3x niksquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft relatief weinig charisma.
Maar het is ook geen debiel.
Die Hollande is dan ook echt afschuwelijk slecht.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, dat zijn er ook maar weinig. Die Hollande bijv. Is charismatisch ook 3x niks
Merkel straalt iedere dag uit dat ze tot 05:00 naar groeiend gras heeft gekeken en daardoor maar drie uur heeft geslapen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik vind een Obama, Cameron, Merkel, Putin, Erdogan toch wel allemaal een tikkeltje meer charismatisch.
Al ziet Merkel er slecht uit.
Ging ze maar eens wat meer gras eten ipv andere rotzooiquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Merkel straalt iedere dag uit dat ze tot 05:00 naar groeiend gras heeft gekeken en daardoor maar drie uur heeft geslapen.
Geer en Goorgenotquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Echt? Gerard vind ik vaak nog sympathiek idd, maar volgens mij kan Gordon echt zo'n rampzalige nicht zijn
Al met al geniet ik wel van Putin zn manier van politiek voeren.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb geen favoriete buitenlandse politicus. Vorig jaar heb ik me nog wel vermaakt met de Grieken maar dat was het wel.
Klopt, houdt er nog een beetje vermaak in. Lekker onvoorspelbaar, lekker trololol. De rest is allemaal heel voorspelbaar.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al met al geniet ik wel van Putin zn manier van politiek voeren.
Poetin legt het zwakke westen heel pijnlijk blootquote:Op zondag 24 april 2016 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt, houdt er nog een beetje vermaak in. Lekker onvoorspelbaar, lekker trololol. De rest is allemaal heel voorspelbaar.
En dan gaan we om de paar jaar naar de stembus en in feite verandert er geen flikker. Vicieuze cirkel is het geworden.quote:Op zondag 24 april 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Poetin legt het zwakke westen heel pijnlijk open.
Genoeg gedronken?quote:Op zondag 24 april 2016 00:02 schreef supersof het volgende:
heb echt een rare soort keelpijnverkoudheid is wel minder, denk door het sporten JEEJ
Borreltje nemenquote:Op zondag 24 april 2016 00:02 schreef supersof het volgende:
heb echt een rare soort keelpijnverkoudheid is wel minder, denk door het sporten JEEJ
ja best welquote:
neehhhquote:
Het bleek trouwens dat dat ene wat laatst bij me gebeurde een heel klein herseninfarctje was. Dat zagen ze op de tweede MRIquote:
6 uurquote:
Sickkquote:Op zondag 24 april 2016 00:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Het bleek trouwens dat dat ene wat laatst bij me gebeurde een heel klein herseninfarctje was. Dat zagen ze op de tweede MRI
Gekkenhuis
Lol hoezoquote:
Van je uni?quote:
Ik krijg nu medicatie (bloedverdunners), die moet ik eigenlijk voor altijd slikken dus ik hoop dat het meeste gevaar wel geweken isquote:Op zondag 24 april 2016 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sickk
Dat is wel zorgelijk voor potentieel latere infarcten toch?
wow hoe voelde dat dan?quote:Op zondag 24 april 2016 00:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik krijg nu medicatie (bloedverdunners), die moet ik eigenlijk voor altijd slikken dus ik hoop dat het meeste gevaar wel geweken is
Wel veel meer kans op trombose ook
Wel kut man als je nog zo jong bentquote:Op zondag 24 april 2016 00:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik krijg nu medicatie (bloedverdunners), die moet ik eigenlijk voor altijd slikken dus ik hoop dat het meeste gevaar wel geweken is
Wel veel meer kans op trombose ook
Nee. Schoonfamilie plus wat kenissen/vrienden van hun.quote:
Ik was super verward, begreep niks meer en kon ook niet echt meer pratenquote:
waarom zou school wat op zondag organiseren ;squote:
Kan wel. Maar onwaarschijnlijk. Vaak een fractie ernaast danquote:Op zondag 24 april 2016 00:09 schreef supersof het volgende:
gelukkig kan je een op plek niet twee keer iets breken anders was mijn vinger zeker gebroken geweest vandaag![]()
of kan dat wel
Dat lijkt me best engquote:Op zondag 24 april 2016 00:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik was super verward, begreep niks meer en kon ook niet echt meer praten
Was echt heul vreemd
Zeker een christelijke uniquote:Op zondag 24 april 2016 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom zou school wat op zondag organiseren ;s
Goed puntquote:Op zondag 24 april 2016 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom zou school wat op zondag organiseren ;s
Ja ook echt raar zo jong..quote:
Ja ik was nog wel bij op zich, alles voelde wel een beetje vreemd ofzo. Maar ik kon me nog wel bedenken dat ik niet meer kon zeggen wat ik wildequote:Op zondag 24 april 2016 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat lijkt me best eng
Had je wel echt door dat er wat aan de hand was dan?
Dat lijkt me eng ja.quote:Op zondag 24 april 2016 00:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja ook echt raar zo jong..
Maar ja, gelukkig dat het zo klein was. Al zie je dan hoe zoiets kleins al zoiets raars kan veroorzaken
Ik ging laatst nadenken over wat me echt érg zou lijken. Dat je gaat slapen en wakker wordt en dat je ineens blind bent lijkt me echt zo verschrikkelijk naar
Hm ja heb mijn linker wijsvinger het bovenste kootje gebroken paar jaar geleden, kan best nog een keer gebeuren dan misschien net iets ernaastquote:Op zondag 24 april 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan wel. Maar onwaarschijnlijk. Vaak een fractie ernaast dan
Wat raarquote:Op zondag 24 april 2016 00:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja ik was nog wel bij op zich, alles voelde wel een beetje vreemd ofzo. Maar ik kon me nog wel bedenken dat ik niet meer kon zeggen wat ik wilde
Wakker worden met een dwarsleasie en geen stem meer hebben.quote:Op zondag 24 april 2016 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me eng ja.
Sowieso blind zijn
als ik zou moeten kiezen tussen blind en doof zou ik toch voor doof gaan. Beide kut natuurlijk
Ja, da's kut.quote:Op zondag 24 april 2016 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wakker worden met een dwarsleasie en geen stem meer hebben.
Als ik zou moeten kiezen tussen aids of ineens blind worden dan koos ik voor aids.quote:Op zondag 24 april 2016 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me eng ja.
Sowieso blind zijn
als ik zou moeten kiezen tussen blind en doof zou ik toch voor doof gaan. Beide kut natuurlijk
Zou je dan liever dood willen?quote:Op zondag 24 april 2016 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wakker worden met een dwarsleasie en geen stem meer hebben.
Aidsmeds zijn best effectief tegenwoordigquote:Op zondag 24 april 2016 00:16 schreef richolio het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen tussen aids of ineens blind worden dan koos ik voor aids.
En doof ja, dat ook
Thuis gewoon, op de bank. Mijn moeder vroeg of ik een ijsje wilde en toen kon ik niet meer antwoorden, kon ook mijn telefoon niet oppakken. Was vooral eng voor mijn ouders denk ikquote:Op zondag 24 april 2016 00:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat raar
Waar was je dan toen het gebeurde?
ik zou helemaal gek wordenquote:Op zondag 24 april 2016 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel lekker rustig als je niet kan praten
Ik wilde eerst kanker zeggen, maar dat durfde ik toch maar niet te postenquote:Op zondag 24 april 2016 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aidsmeds zijn best effectief tegenwoordig
Kanker boven ALS sowieso.quote:Op zondag 24 april 2016 00:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik wilde eerst kanker zeggen, maar dat durfde ik toch maar niet te posten
Sowieso denk ik dat je meer beperkt bent als je blind bent dan doof. Alleen op sociaal aspect nietquote:Op zondag 24 april 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Maarja, ik zou ook voor doof kiezen.
Want dan verlies ik feitelijk gezien nog maar 1 oor tegenover 2 ogen.
En dat is denk ik toch het belangrijkste aspect.quote:Op zondag 24 april 2016 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso denk ik dat je meer beperkt bent als je blind bent dan doof. Alleen op sociaal aspect niet
Operatie om hersentumor weg te halen met alleen plaatselijke verdoving in je hoofdquote:Op zondag 24 april 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kanker boven ALS sowieso.
Kanker boven blind zijn. Ligt er maar net aan in welk stadium de kanker zich bevind
Lijkt me ook raar ja, maar ik zou het altijd verkiezen boven algehele narcose. Als ze zo`n tumor weghalen zou i het niet erg vinden om bij kennis te zijn. Als je er toch niks van voeltquote:Op zondag 24 april 2016 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Operatie om hersentumor weg te halen met alleen plaatselijke verdoving in je hoofd
zo gek
Ik zou niks kiezenquote:Op zondag 24 april 2016 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me ook raar ja, maar ik zou het altijd verkiezen boven algehele narcose. Als ze zo`n tumor weghalen zou i het niet erg vinden om bij kennis te zijn. Als je er toch niks van voelt
quote:Op zondag 24 april 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Goede oostblokkop zit daar op
He holds the highest knockout percentage – 91.2% – in middleweight championship history and is said to have one of the hardest chins in modern boxing, having never been knocked down or knocked out in over 375 fights, neither as a professional nor amateurquote:
Lekker je zatergavond vullen met praten welke ziekte je prefereert. Op een forum met vreemden ook nog eens.quote:Op zondag 24 april 2016 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat klopt.
Vanwaar deze plotselinge ingeving?
Kende jij hem dan? Ik niet manquote:Op zondag 24 april 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
He holds the highest knockout percentage – 91.2% – in middleweight championship history and is said to have one of the hardest chins in modern boxing, having never been knocked down or knocked out in over 375 fights, neither as a professional nor amateur
Dan ben je een hele grote.
Het is geen avond. Oorspronkelijk was ik van plan om een boek te gaan lezen, dat doe ik nu ook onderwijl.quote:Op zondag 24 april 2016 00:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker je zatergavond vullen met praten welke ziekte je prefereert. Op een forum met vreemden ook nog eens.
Is toch sad man.
Nee hoor, 1 dag.quote:Op zondag 24 april 2016 00:27 schreef Elan het volgende:
Stijn als Feyenoord morgen verliest ga ik een lange ban tegemoet
En wat heb jij gedaan vanavond?quote:Op zondag 24 april 2016 00:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker je zatergavond vullen met praten welke ziekte je prefereert. Op een forum met vreemden ook nog eens.
Is toch sad man.
hoezoquote:Op zondag 24 april 2016 00:27 schreef Elan het volgende:
Je krijgt tegenwoordig altijd 1 dag.quote:Op zondag 24 april 2016 00:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ga dan los HMF stijl
Beker moet gewonnen worden
Niet eens uitgeloot ook pffff
Dat kan gebeuren, Elan. Soms is verliezen goed, lees ik ook net. Zonder te verliezen leer je niet.quote:Op zondag 24 april 2016 00:27 schreef Elan het volgende:
Vandaag opgepast vanaf 7 uurquote:
Ga je naar Coolsingel als ze winnen?quote:Op zondag 24 april 2016 00:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Vandaag opgepast vanaf 7 uur
Toen gegeten bij m'n sisa
Toen bier gedronken in stamcafé
Nu zo slapen. Ben wel kapot nerveus
Ook als je admin zijn moeder hoer noemt?quote:Op zondag 24 april 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je krijgt tegenwoordig altijd 1 dag.
Nou, ik heb mensen 1 dag voor gekkere dingen zien krijgenquote:Op zondag 24 april 2016 00:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook als je admin zijn moeder hoer noemt?
Gaan ze de stad droogleggen?quote:Op zondag 24 april 2016 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Huldiging is sws kut op maandag wat je zegt, nog regen ook pfff
Misschien blijkt het morgenavond rond de klok van acht of negen dat al deze gedachten onnodig waren.quote:Op zondag 24 april 2016 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Huldiging is sws kut op maandag wat je zegt, nog regen ook pfff
Heb ook weinig vertrouwen.quote:Op zondag 24 april 2016 00:33 schreef Elan het volgende:
Maar denk ze verliezen kansloos 1-3 en dan rellen
Dan krijg jij het bijzonder druk op VBLquote:Op zondag 24 april 2016 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien blijkt het morgenavond rond de klok van acht of negen dat al deze gedachten onnodig waren.
Gaat je broertje wel?quote:Op zondag 24 april 2016 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Zou dat wel jammer vinden.
Dan heb ik een robbertje matten gemist.
Dat denk ik niet. De meeste mensen hebben Feyenoord inmiddels wel leren kennen, althans de fans zelf. De rest weet het ook wel wat Feyenoord is en inhoudt de afgelopen jaren, maar dan komen ze het topic opjutten. Dat moeten zij weten, ik doe er niet aan mee.quote:
quote:Op zondag 24 april 2016 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. De meeste mensen hebben Feyenoord inmiddels wel leren kennen, althans de fans zelf. De rest weet het ook wel wat Feyenoord is en inhoudt de afgelopen jaren, maar dan komen ze het topic opjutten. Dat moeten zij weten, ik doe er niet aan mee.
Ik probeer Feyenoord op waarde te schatten. Help je een beetje mee of heb je daar geen zin in? Slapen mag ook voordat je morgen tekeer gaat.quote:
Ik zal je moeder eens op waarde schatten, uilskuiken.quote:Op zondag 24 april 2016 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik probeer Feyenoord op waarde te schatten. Help je een beetje mee of heb je daar geen zin in? Slapen mag ook voordat je morgen tekeer gaat.
je negeert mijn dm'squote:
slaap lekker insoquote:
Rustig aan zeg. Ik vind het slechts jammer wat er allemaal is gebeurd sinds 12 april 2015 14:15.quote:Op zondag 24 april 2016 00:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zal je moeder eens op waarde schatten, uilskuiken.
gnquote:
wat is er toen gebeurd?quote:Op zondag 24 april 2016 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rustig aan zeg. Ik vind het slechts jammer wat er allemaal is gebeurd sinds 12 april 2015 14:15.
Ik ben benieuwd wat er intern gebeurt als de beker gewonnen wordt.quote:Op zondag 24 april 2016 00:53 schreef Fok-it het volgende:
Maar ja, verlies zou wel echt dra-ma-tisch zijn ja
Van mij mogen ze beide weg.quote:Op zondag 24 april 2016 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er intern gebeurt als de beker gewonnen wordt.
Bij Van Geel ging het mis toen hij het geld kreeg. Gudde weet ik niet heel veel over.quote:Op zondag 24 april 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van mij mogen ze beide weg.
Geel heeft het goed gedaan toen ze financieel in problemen zaten, kudos, maar ik heb niet het idee dat hij en Gudde de volgende stap gaan/kunnen nemen
Alles staat of valt natuurlijk wel met nieuw stadionquote:Op zondag 24 april 2016 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Van Geel ging het mis toen hij het geld kreeg. Gudde weet ik niet heel veel over.
Eens.quote:Op zondag 24 april 2016 00:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor Feyenoord heeft het denk ik geen zin dat ze de beker winnen. Dan denken bepaalde mensen intern dat ze dat als bewijsstuk op kunnen voeren voor hun zogenaamd goede werk terwijl Feyenoord van de plezierclub tussen zomer 2011 en 12 april 2015 verworden is tot een hoopje ellende waar Michiel Kramer opeens heilig is en Dirk Kuyt als dorpspastoor de boel overeind moet houden.
Hierboven las u best een lange zin.
Ik denk dat je ook wel weet dat dat vreselijke valse hoop is. Dat zie je ook bij Ajax, maar die reality check komt er voorlopig niet.quote:Op zondag 24 april 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens.
Maar ik ga daardoor niet hopen dat ze hem mislopen.
Eerder dat ze slim genoeg zijn om dat los van elkaar te zien
Vooral Tapia vind ik echt onbegrijpelijk.quote:Op zondag 24 april 2016 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook wel weet dat dat vreselijke valse hoop is. Dat zie je ook bij Ajax, maar die reality check komt er voorlopig niet.
Haha. Dat denk ik niet.quote:Op zondag 24 april 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
Eerder dat ze slim genoeg zijn om dat los van elkaar te zien
Nee zal wel niet mja.quote:
Het is onvoorstelbaar hoeveel middelmaat ze hebben gekocht in de zomer.quote:Op zondag 24 april 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral Tapia vind ik echt onbegrijpelijk.
1 wedstrijd tegen Ajax en daarna is het afgelopen.
Nou ja, ze zullen die kritiek die ze nu al geuit hebben op Geel en Gudde ook gedaan hebben met de gedachte dat ze alsnog wel de beker zullen winnen dus dat valt dan nog mee qua opportunismequote:Op zondag 24 april 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
In het Feijenoord topic waren ze namelijk ook helden toen ze met veel geluk bovenaan meededen tot de winterstop.
En als je het spel kut vond was je een pessimistische troll.
Bij voetbal is het vooral zaak om een goed kamp op te bouwen binnen de club zelf. Dan weet je dat je jaren kunt blijven zitten en de schuld vooral op de spelers zelf wordt afgeschoven. Kijk naar Ajax. Inmiddels is elke vorm van kritiek naar de uitgang verwezen en kunnen ze naar hartenlust "het nieuwe realisme" promoten. Het journaille hobbelt er achter aan terwijl ze, zoals de Volkskrant laatst deed, zich beter kunnen afvragen hoe lang de houdbaarheidsdatum van Frank de Boer is.quote:Op zondag 24 april 2016 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Voetbal is namelijk een walgelijk opportuun wereldje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |