Operatie om hersentumor weg te halen met alleen plaatselijke verdoving in je hoofdquote:Op zondag 24 april 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kanker boven ALS sowieso.
Kanker boven blind zijn. Ligt er maar net aan in welk stadium de kanker zich bevind
Lijkt me ook raar ja, maar ik zou het altijd verkiezen boven algehele narcose. Als ze zo`n tumor weghalen zou i het niet erg vinden om bij kennis te zijn. Als je er toch niks van voeltquote:Op zondag 24 april 2016 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Operatie om hersentumor weg te halen met alleen plaatselijke verdoving in je hoofd
zo gek
Ik zou niks kiezenquote:Op zondag 24 april 2016 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me ook raar ja, maar ik zou het altijd verkiezen boven algehele narcose. Als ze zo`n tumor weghalen zou i het niet erg vinden om bij kennis te zijn. Als je er toch niks van voelt
quote:Op zondag 24 april 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Goede oostblokkop zit daar op
He holds the highest knockout percentage – 91.2% – in middleweight championship history and is said to have one of the hardest chins in modern boxing, having never been knocked down or knocked out in over 375 fights, neither as a professional nor amateurquote:
Lekker je zatergavond vullen met praten welke ziekte je prefereert. Op een forum met vreemden ook nog eens.quote:Op zondag 24 april 2016 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat klopt.
Vanwaar deze plotselinge ingeving?
Kende jij hem dan? Ik niet manquote:Op zondag 24 april 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
He holds the highest knockout percentage – 91.2% – in middleweight championship history and is said to have one of the hardest chins in modern boxing, having never been knocked down or knocked out in over 375 fights, neither as a professional nor amateur
Dan ben je een hele grote.
Het is geen avond. Oorspronkelijk was ik van plan om een boek te gaan lezen, dat doe ik nu ook onderwijl.quote:Op zondag 24 april 2016 00:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker je zatergavond vullen met praten welke ziekte je prefereert. Op een forum met vreemden ook nog eens.
Is toch sad man.
Nee hoor, 1 dag.quote:Op zondag 24 april 2016 00:27 schreef Elan het volgende:
Stijn als Feyenoord morgen verliest ga ik een lange ban tegemoet
En wat heb jij gedaan vanavond?quote:Op zondag 24 april 2016 00:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker je zatergavond vullen met praten welke ziekte je prefereert. Op een forum met vreemden ook nog eens.
Is toch sad man.
hoezoquote:Op zondag 24 april 2016 00:27 schreef Elan het volgende:
Je krijgt tegenwoordig altijd 1 dag.quote:Op zondag 24 april 2016 00:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ga dan los HMF stijl
Beker moet gewonnen worden
Niet eens uitgeloot ook pffff
Dat kan gebeuren, Elan. Soms is verliezen goed, lees ik ook net. Zonder te verliezen leer je niet.quote:Op zondag 24 april 2016 00:27 schreef Elan het volgende:
Vandaag opgepast vanaf 7 uurquote:
Ga je naar Coolsingel als ze winnen?quote:Op zondag 24 april 2016 00:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Vandaag opgepast vanaf 7 uur
Toen gegeten bij m'n sisa
Toen bier gedronken in stamcafé
Nu zo slapen. Ben wel kapot nerveus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |