wat is er toen gebeurd?quote:Op zondag 24 april 2016 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rustig aan zeg. Ik vind het slechts jammer wat er allemaal is gebeurd sinds 12 april 2015 14:15.
Ik ben benieuwd wat er intern gebeurt als de beker gewonnen wordt.quote:Op zondag 24 april 2016 00:53 schreef Fok-it het volgende:
Maar ja, verlies zou wel echt dra-ma-tisch zijn ja
Van mij mogen ze beide weg.quote:Op zondag 24 april 2016 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er intern gebeurt als de beker gewonnen wordt.
Bij Van Geel ging het mis toen hij het geld kreeg. Gudde weet ik niet heel veel over.quote:Op zondag 24 april 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van mij mogen ze beide weg.
Geel heeft het goed gedaan toen ze financieel in problemen zaten, kudos, maar ik heb niet het idee dat hij en Gudde de volgende stap gaan/kunnen nemen
Alles staat of valt natuurlijk wel met nieuw stadionquote:Op zondag 24 april 2016 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Van Geel ging het mis toen hij het geld kreeg. Gudde weet ik niet heel veel over.
Eens.quote:Op zondag 24 april 2016 00:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor Feyenoord heeft het denk ik geen zin dat ze de beker winnen. Dan denken bepaalde mensen intern dat ze dat als bewijsstuk op kunnen voeren voor hun zogenaamd goede werk terwijl Feyenoord van de plezierclub tussen zomer 2011 en 12 april 2015 verworden is tot een hoopje ellende waar Michiel Kramer opeens heilig is en Dirk Kuyt als dorpspastoor de boel overeind moet houden.
Hierboven las u best een lange zin.
Ik denk dat je ook wel weet dat dat vreselijke valse hoop is. Dat zie je ook bij Ajax, maar die reality check komt er voorlopig niet.quote:Op zondag 24 april 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens.
Maar ik ga daardoor niet hopen dat ze hem mislopen.
Eerder dat ze slim genoeg zijn om dat los van elkaar te zien
Vooral Tapia vind ik echt onbegrijpelijk.quote:Op zondag 24 april 2016 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook wel weet dat dat vreselijke valse hoop is. Dat zie je ook bij Ajax, maar die reality check komt er voorlopig niet.
Haha. Dat denk ik niet.quote:Op zondag 24 april 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
Eerder dat ze slim genoeg zijn om dat los van elkaar te zien
Nee zal wel niet mja.quote:
Het is onvoorstelbaar hoeveel middelmaat ze hebben gekocht in de zomer.quote:Op zondag 24 april 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral Tapia vind ik echt onbegrijpelijk.
1 wedstrijd tegen Ajax en daarna is het afgelopen.
Nou ja, ze zullen die kritiek die ze nu al geuit hebben op Geel en Gudde ook gedaan hebben met de gedachte dat ze alsnog wel de beker zullen winnen dus dat valt dan nog mee qua opportunismequote:Op zondag 24 april 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
In het Feijenoord topic waren ze namelijk ook helden toen ze met veel geluk bovenaan meededen tot de winterstop.
En als je het spel kut vond was je een pessimistische troll.
Bij voetbal is het vooral zaak om een goed kamp op te bouwen binnen de club zelf. Dan weet je dat je jaren kunt blijven zitten en de schuld vooral op de spelers zelf wordt afgeschoven. Kijk naar Ajax. Inmiddels is elke vorm van kritiek naar de uitgang verwezen en kunnen ze naar hartenlust "het nieuwe realisme" promoten. Het journaille hobbelt er achter aan terwijl ze, zoals de Volkskrant laatst deed, zich beter kunnen afvragen hoe lang de houdbaarheidsdatum van Frank de Boer is.quote:Op zondag 24 april 2016 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Voetbal is namelijk een walgelijk opportuun wereldje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |