Dat valt gezien hun beperkte openingstijden wel heel erg mee hoor:quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:24 schreef Ivo1985 het volgende:
En dan is het cirkeltje rond, en de ouders hebben na schooltijd geen tijd om hem te helpen dat te doorbreken omdat ze dan aan het werk zijn.
Broer depressief geloof ik en door de verhuizing een extra dip...quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:07 schreef golfer het volgende:
Ze doen het prima ook met hun kinderen en die Tygo is een heel lief sociaal jochie. Kick past zichzelf ook echt wel aan op die leeftijd. edit: Tygo en Kick doen het super goed. Ze hebben veel vriendjes op school en spreken allebei vloeiend Frans.
Zijn ouders zijn ook oké, alleen de hare zijn egoïstische krengen die alleen maar aan zichzelf denken en niet eens willen langskomen, omdat ZIJ (die ouders van haar) het dan weer zo moeilijk ermee gaan krijgen. Haar broer is helemaal een hork dat ie niets van zich laat horen.
Ik hoop dat ze het verder gewoon redden gaan. De cijfers op Tripadvisor van hun restaurant zijn prima.
Netjes dat je met die openingstijden rond kunt komenquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat valt gezien hun beperkte openingstijden wel heel erg mee hoor:
Heures d'ouverture:
Lundi 12h00-14h00
Mardi 12h00-14h00
Mercredi ferme
Jeudi 12h00-14h00 Soir á partir de 19h30
Vendredi 12h00-14h00 Soir á partir de 19h30
Samedi 12h00-15h00 Soir á partir de 19h30
Dimanche 12h00-15h00
Niet speciaal, het was onderhoudend, maar nogal braafjes. Ook geen echte tegenslagen, naast hun belabberde talenkennis en de probleempjes van hun kroost om op school te aarden.quote:
Zo'n reactie plaatsen en dan een ander een hork noemen... Man, man, man, wat een lompe lul blijf je toch ook.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:07 schreef golfer het volgende:
Ze doen het prima ook met hun kinderen en die Tygo is een heel lief sociaal jochie. Kick past zichzelf ook echt wel aan op die leeftijd. edit: Tygo en Kick doen het super goed. Ze hebben veel vriendjes op school en spreken allebei vloeiend Frans.
Zijn ouders zijn ook oké, alleen de hare zijn egoïstische krengen die alleen maar aan zichzelf denken en niet eens willen langskomen, omdat ZIJ (die ouders van haar) het dan weer zo moeilijk ermee gaan krijgen. Haar broer is helemaal een hork dat ie niets van zich laat horen.
Ik hoop dat ze het verder gewoon redden gaan. De cijfers op Tripadvisor van hun restaurant zijn prima.
Jij doet je ondertitel ook wel weer eer aan: pedante eikel.quote:Op zaterdag 23 april 2016 09:16 schreef k_man het volgende:
Zo'n reactie plaatsen en dan een ander een hork noemen... Man, man, man, wat een lompe lul blijf je toch ook.
Vast niet, maar waarom niet?quote:Op zaterdag 23 april 2016 06:00 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn ze nu snel voor vertrek getrouwd zodat het op papier in Frankrijk makkelijker was?
Voor 100 euro ben je in 6-7 uur heen en 6-7 uur weer.quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:24 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ze best wel ver in het zuiden van Frankrijk zitten kan mij best voorstellen dat opa en oma niet zo vaak langs komen
quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:56 schreef tralalala het volgende:
Beter gooien ze het weer op de zaterdagavond.
misschien met de bus vanuit maastricht, maar anders lukt het echt niet voor of 100 euro of binnen 6 uur daar zijnquote:Op zaterdag 23 april 2016 17:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Voor 100 euro ben je in 6-7 uur heen en 6-7 uur weer.
maar dan nog, het is maar frankrijk, niet het einde van de wereld. echt afgrijselijk de reactie van de ouders.quote:Op zaterdag 23 april 2016 18:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
misschien met de bus vanuit maastricht, maar anders lukt het echt niet voor of 100 euro of binnen 6 uur daar zijn
Met de KLM kan je voor iets meer dan 100 euro op en neer vliegen naar Toulouse, kost 2 uur om er terug te komen(volgens de uitzending), 1 uur van te voren aanwezig, 1.40 vliegen, half uur uitchecken. Als ze ruim op meer dan 2 uur rijden van Schiphol wonen heb je gelijk, anders kan je het gewoon voor een beetje meer dan 100 euro in 7 uur doen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 18:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
misschien met de bus vanuit maastricht, maar anders lukt het echt niet voor of 100 euro of binnen 6 uur daar zijn
En dat dan maandelijks? Ik word al moe bij de gedachte.quote:Op zondag 24 april 2016 13:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met de KLM kan je voor iets meer dan 100 euro op en neer vliegen naar Toulouse, kost 2 uur om er terug te komen(volgens de uitzending), 1 uur van te voren aanwezig, 1.40 vliegen, half uur uitchecken. Als ze ruim op meer dan 2 uur rijden van Schiphol wonen heb je gelijk, anders kan je het gewoon voor een beetje meer dan 100 euro in 7 uur doen.
En de meeste normale mensen hebben wel iemand die je op schiphol kan afzetten en ophalen, anders kost het 30 euro pp per persoon extra of zo om er te komen.
Dat is zelfs voor de meeste echtparen met alleen een AOW niet het eind van de wereld
Ik zie wat kleine foutjes, maar het is toch geen volledige wartaal?quote:Op zondag 24 april 2016 20:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Dit hadden ze overigens wel even mogen laten checken
[ afbeelding ]
Ik wil weer eens mensen totaal op hun bek zien gaan. Mensen die:quote:Op vrijdag 22 april 2016 22:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik wil weer eens mensen naar engeland zien gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |