Het stuk was juist vrij kritisch richting Blokland.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:05 schreef Scrummie het volgende:
U heeft een kanskaart opgepakt:
"Marcel van der Kraan weet weer een perfect stukje te tikken in de Telegraaf, u ontvangt 5000,- van Dhr. Blokland".
quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:05 schreef Scrummie het volgende:
"Marcel van der Kraan weet weer een perfect stukje te tikken in de Telegraaf, u ontvangt 5000,- van Dhr. Blokland".
Weet ik, maar voor de rest heeft er niemand geld, dus was Blokland de eerste die me te binnen schoot.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Het stuk was juist vrij kritisch richting Blokland.
"U komt voorbij Start (van het seizoen), uw klanten betalen u 10 miljoen euro" -> "U landt op 'transfermarkt', betaal 2 miljoen aan elk van uw medespelers voor een speler naar hun keuze"quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:05 schreef Scrummie het volgende:
KNJB. Willen ons naaien door Kramer niet te schorsen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar slaat dat van die tuchtcommissie trouwens op met betrekking tot Kramer? De KNVB brengt via de Twitters naar buiten dat Reijnen ziek was en daardoor de zitting uitgesteld is terwijl hij in de ochtend vrolijk meedeed met de training.
Hm. Voetbal Monopoly.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"U komt voorbij Start (van het seizoen), uw klanten betalen u 10 miljoen euro" -> "U landt op 'transfermarkt', betaal 2 miljoen aan elk van uw medespelers voor een speler naar hun keuze"
Nee. Hoe verwerk je die lijpen uit Zeist in het spel?quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm. Voetbal Monopoly.
Hebben we goud in handen?
U heeft de 2e plaats van het seizoen bereikt. Uw klanten juichen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"U komt voorbij Start (van het seizoen), uw klanten betalen u 10 miljoen euro" -> "U landt op 'transfermarkt', betaal 2 miljoen aan elk van uw medespelers voor een speler naar hun keuze"
Patrick Kluivert zit helemaal niet bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:22 schreef Scrummie het volgende:
Andere kanskaart:
"U heeft iemand doodgereden, maar u hoeft niet de gevangenis in. Betaal de spelers links van u 3000,-".
U verkoopt de grond onder uw hotel aan de gemeente. Ontvang 40 miljoen...quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:22 schreef Scrummie het volgende:
Andere kanskaart:
"U heeft iemand doodgereden, maar u hoeft niet de gevangenis in. Betaal de spelers links van u 3000,-".
Het is dan ook voetbal monopoly, geen Feyenoord monopoly.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Patrick Kluivert zit helemaal niet bij Feyenoord.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
U verkoopt de grond onder uw hotel aan de gemeente. Ontvang 40 miljoen...
FC Twente scoort de winnende goal in de 93e minuut, het dak gaat eraf van blijdschap, doe drie stappen terug.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is dan ook voetbal monopoly, geen Feyenoord monopoly.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Twente scoort de winnende goal in de 93e minuut, het dak gaat eraf van blijdschap, doe drie stappen terug.
Kanskaart:quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee. Hoe verwerk je die lijpen uit Zeist in het spel?
Kanskaart:quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kanskaart:
"U wordt teruggefloten door de KNVB, u hebt meer geld uitgegeven dan u in kas hebt: betaal een boete van ¤45,000"
quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kanskaart:
''U krijgt een penalty van Makkelie, doe drie stappen vooruit''
"U hebt zich opgeofferd om samen te werken met Louis van Gaal, u wordt benoemd tot nieuwe Bondscoach"quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kanskaart:
''U krijgt een penalty van Makkelie, doe drie stappen vooruit''
Vejinovic, El Ahmadi, Tapia, Toornstra, Gustafson: kies er 3.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe gaat het middenveld van Feyenoord er eigenlijk uitzien volgend seizoen?
`
Tapia, Vejinovic, Toornstra, Gustafsson, El Ahmadi, Schuurman, (Hamer?)quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
`
Wat een treurboel zeg. Ik zou alleen El Ahmadi opstellen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vejinovic, El Ahmadi, Tapia, Toornstra, Gustafson: kies er 3.
Kortom: ik heb geen idee
Je kan moeilijk weer 3 nieuwe middenvelders halen. Die 5 zijn allemaal de afgelopen twee seizoenen gekocht.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een treurboel zeg. Ik zou alleen El Ahmadi opstellen.
Ik zou Schuurmans niet uitvlakken. En ik ben benieuwd hoe Hamer het doet. Heeft vorig jaar een nieuw contract getekend en was volgens mij altijd aanvoerder in zijn jeugdteams. Stond iig bekend als een talentje.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan moeilijk weer 3 nieuwe middenvelders halen. Die 5 zijn allemaal de afgelopen twee seizoenen gekocht.
Overigens wil ik Tapia en Gustafson zeker nog niet afschrijven, daar zit echt wel potentie in. Toornstra is een nuttige speler, maar niet waar je naar moet streven als club uit de top 3 en Vejinovic is prut.
Zeker, maar Gio kennende gaat ie die niet vanaf het begin van het seizoen de kans geven. Dan heb ik liever dat ze verhuurd worden.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou Schuurmans niet uitvlakken. En ik ben benieuwd hoe Hamer het doet. Heeft vorig jaar een nieuw contract getekend en was volgens mij altijd aanvoerder in zijn jeugdteams. Stond iig bekend als een talentje.
quote:Lucas Woudenberg is inmiddels serieus in beeld bij FC Groningen, zo meldt Dagblad van het Noorden. De nieuwe club van Ernest Faber neemt afscheid van linksback Lorenzo Burnet die geen nieuw contract krijgt aangeboden. Woudenberg komt dit seizoen op huurbasis uit voor NEC waar hij ook al met Faber samenwerkt. Woudenberg heeft nog een doorlopend contract bij Feyenoord.
Dat is leuk voor ze.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Groningen heeft in ieder geval volop interesse in Woudenberg.
[..]
Waarschijnlijk met 3.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
`
Mooi dat ze het zelf zo serieus nemen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Groningen heeft in ieder geval volop interesse in Woudenberg.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |