Er zijn geen "bizarre ontdekkingen": enkel op niets gebaseerde sensatiezoekende geruchten. Mensen geloven tegenwoordig liever het meest onwaarschijnlijke omdat de werkelijkheid waarschijnlijk een veel lagere amusementswaarde heeft. En omdat ze het zich graag door de media laten voorkauwen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:03 schreef TheCinnamonPeelersWife het volgende:
Blijkbaar was het aids. Verkregen door drugs, veel drugs. En was de man een Jehova's Getuige, dus dat compliceerde de zaak.
Vond zijn muziek verder vreselijk saai, dus ik blijf vooral meelezen voor alle bizarre ontdekkingen.
Speciaal voor jouquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:13 schreef TheCinnamonPeelersWife het volgende:
Dat impliceert het niet. Ik vond hem gewoon niet interessant. Bowie wel, en toe die dood ging heb ik ook even wat van zijn muziek geluisterd.
Ik denk niet dat Prince erg bekend was met Ondaatje, maar zijn muziek is niet mijn ding. Vind zijn stem niet prettig en heb het sowieso nooit heel erg op eighties muziek.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Speciaal voor jou![]()
http://www.roxwel.com/pla(...)detect_bitrate=_2000
Te gemakkelijk. Zulke complottheorieën ontstaan niet zomaar, die kunnen groeien en bloeien doordat overheden te weinig transparant zijn. Complottheorieën zijn vrij moeilijk te ontrafelen. Kijk maar eens even bij Eenvandaag of Nieuwsuur, een van deze twee programma's had eerder in de week een reportage hierover.quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ook ik nooit een grote fan ben geweest van Prince (Purple Rain vind ik wel geweldig) maar dat is niet zo belangrijk, waar het om gaat is dat hij de muziek verrijkte en dat heel erg veel mensen zijn muziek wel geweldig vinden. Ik ben zelf meer een Queen-fan en ik vind U2 ook interessanter, ieder zijn smaak.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:22 schreef TheCinnamonPeelersWife het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Prince erg bekend was met Ondaatje, maar zijn muziek is niet mijn ding. Vind zijn stem niet prettig en heb het sowieso nooit heel erg op eighties muziek.
Prince staat juist bekend als iemand die geen drugs gebruikte en er tegen propageerde.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:03 schreef TheCinnamonPeelersWife het volgende:
Blijkbaar was het aids. Verkregen door drugs, veel drugs.
Tja, net zoals er mensen zijn die een onvermogen hebben om goede muziek te maken heb je mensen die het onvermogen hebben om goede muziek te herkennen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:03 schreef TheCinnamonPeelersWife het volgende:
Vond zijn muziek verder vreselijk saai,
Cinnamon Girl is uitgebracht in 2004 en geschreven naar aanleiding van hoe in de VS werd aangekeken tegen moslims na de aanslagen van 911.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:22 schreef TheCinnamonPeelersWife het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Prince erg bekend was met Ondaatje, maar zijn muziek is niet mijn ding. Vind zijn stem niet prettig en heb het sowieso nooit heel erg op eighties muziek.
ik betwijfel hetquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:29 schreef TheCinnamonPeelersWife het volgende:
Ik kan een goede compositie wel herkennen,
Het heeft anders wel echt een eighties sound.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Cinnamon Girl is uitgebracht in 2004 en geschreven naar aanleiding van hoe in de VS werd aangekeken tegen moslims na de aanslagen van 911.
Knap was hij wel ja.quote:
Maar wel met een glazen bol:quote:
in de jaren '80 had hij die inderdaad.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:34 schreef TheCinnamonPeelersWife het volgende:
[..]
Het heeft anders wel echt een eighties sound.
Klopt, eenieder heeft zijn eigen smaak.quote:Maar over smaak valt niet te twisten, je vindt zijn muziek wat of je vindt het niks.
Maar dat hij in 2001 de vs zelf zou aanvallen, dat wist niemand in 1998quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:42 schreef TheCinnamonPeelersWife het volgende:
Nou, dat Osama geen fijne vent was wist iedereen al langer he?
ook legendarisch:quote:
Zelfde als je met Ilja Gort een Grand Crus Classés du Médoc drinkt en dan roept dat het maar een saai wijntje is. Dat zegt dan meer over je kennis van wijn en je smaakontwikkeling dan over deze wijn zelf.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:38 schreef TheCinnamonPeelersWife het volgende:
Wantie, als jij fan bent en ik niet, wat maakt het voor jou nou uit?
Inderdaad, en het zijn vaak dezelfde mensen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, net zoals er mensen zijn die een onvermogen hebben om goede muziek te maken heb je mensen die het onvermogen hebben om goede muziek te herkennen.
Yep.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zelfde als je met Ilja Gort een Grand Crus Classés du Médoc drinkt en dan roept dat het maar een saai wijntje is. Dat zegt dan meer over je kennis van wijn en je smaakontwikkeling dan over deze wijn zelf.
Het was dan ook niet zo moeilijk te voorspellen dat zo'n oorlog op gang zou komen (millitair-industrieel-politieke complex), die 2001 is wel een beetje freaky.quote:
Het is niets meer dan een raar toeval.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het was dan ook niet zo moeilijk te voorspellen dat zo'n oorlog op gang zou komen (millitair-industrieel-politieke complex), die 2001 is wel een beetje freaky.
Inderdaad een catchy liedje, ik ben er nu naar aan het luisteren.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:58 schreef Wantie het volgende:
https://www.mixcloud.com/Loveagent7/prince-sticky-like-glue-live/
Een van zijn mooiste recente nummers...
Sticky Like Glue
Dat zou het kunnen verklaren.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:01 schreef Wantie het volgende:
2001 is niet het jaar waarin bin laden zou aanvallen, maar een cue voor de band om het nummer Also Sprach Zarathustra in te zetten, wat de titelsong is van '2001 a Space Odyssey'.
1998 is ook het jaar dat bin laden de oorlog verklaarde aan de vs, en dat heeft kennelijk indruk gemaakt bij prince, want tijdens een aftershow scandeerde hij de hele tijd 'osama bin laden is getting ready to bomb' .
Ruud de Wild is destijds hierdoor bij 3FM ontslagen omdat hij Hans Dulfer hiermee lastig viel na de aanslagen op de twin towers.quote:
Deden ze (Ruud de Wild en 3FM) er toen niet mysterieus over waarom ze uit elkaar gingen?quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ruud de Wild is destijds hierdoor bij 3FM ontslagen omdat hij Hans Dulfer hiermee lastig viel na de aanslagen op de twin towers.
Aardig feitje over Lisa: ze vormt met Wendy het duo "Wendy&Lisa".quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:07 schreef Wantie het volgende:
Jill is de blonde meid die vastgeplakt aan Lisa op de toetsen speelt in de clip van 1999
Nee, dat was in de heat of the moment wel duidelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Deden ze (Ruud de Wild en 3FM) er toen niet mysterieus over waarom ze uit elkaar gingen?
Demo blijkt gewoon op youtube te staanquote:Op vrijdag 22 april 2016 21:07 schreef Wantie het volgende:
G-spot, een outtake van Purple Rain bedoeld voor Appolonia 6 die later door zijn ex Jill Jones is uitgebracht.
Jill is de blonde meid die vastgeplakt aan Lisa op de toetsen speelt in de clip van 1999 en de blonde serveerster in de film Purple Rain.
In deze song is ze op zoek naar haar g-plek....
Er is ook een demoversie van Prince in omloop met prince op de lead vocals en Appolonia 6 op de achtergrnd.
Het komt wat kleinzerig over van Hans Dulfer. Ik vind het sowieso raar als mensen bij een ander gaan klagen. Je gaat daar vrijwillig zitten, je kan elk moment stoppen met het gesprek.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat was in de heat of the moment wel duidelijk.
Hans diende een klacht in bij 3FM en meteen daarna werd Ruud geschorst.
Nou, hij zat daar niet maar werd gebeld door Ruud.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het komt wat kleinzerig over van Hans Dulfer. Ik vind het sowieso raar als mensen bij een ander gaan klagen. Je gaat daar vrijwillig zitten, je kan elk moment stoppen met het gesprek.
Deze al gelezen?quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:03 schreef TheCinnamonPeelersWife het volgende:
Blijkbaar was het aids. Verkregen door drugs, veel drugs. En was de man een Jehova's Getuige, dus dat compliceerde de zaak.
Vond zijn muziek verder vreselijk saai, dus ik blijf vooral meelezen voor alle bizarre ontdekkingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |