Dat zeiden we eerder ook over ons spel dit seizoenquote:
Het is maar waar je je mee bezig kunt houden op een maandagmorgen.quote:Op maandag 25 april 2016 10:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik doe er niet zielig over, dat maak jij er van. Ik heb als Ajax fan nog nooit staan springen om een bekerwinst zoals ik Feyenoord-supporters heb zien doen. Ik zeg ook helemaal niet dat de beker geen hoofdprijs is (alhoewel daar wel over te discussiëren valt aan de hand van de afgelopen paar jaar).
Het gaat niet om het vieren, natuurlijk moet je blij zijn als je de beker wint. Het gaat alleen om de manier waarop, er wordt gevierd of ze de beste van Europa zijn. Zoals Adames zegt, PEC en Groningen vierde het ook zo uitbundig, toch wel pijnlijk dat je die vergelijking kan maken.
Het is dit seizoen wel beter dan vorig seizoen.quote:Op maandag 25 april 2016 11:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zeiden we eerder ook over ons spel dit seizoen
Toffe actie wel hé.quote:Op maandag 25 april 2016 11:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Komende weken is er een cruijff tram te zien in Amsterdam. Gvb heeft het bestickerd. Start uiteraard op lijn 14
Op koningsdagquote:Op maandag 25 april 2016 12:53 schreef Nouri het volgende:
80 kaarten nog beschikbaar voor de Graafschap uit. Dat gaat een leuke loterij worden woensdag.
Dan kan je inderdaad beter de beker vieren dan over de bekerviering kankeren.quote:Op maandag 25 april 2016 11:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is maar waar je je mee bezig kunt houden op een maandagmorgen.
of kankeren over mensen die kankeren over de bekervieringquote:Op maandag 25 april 2016 13:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan kan je inderdaad beter de beker vieren dan over de bekerviering kankeren.
Ach vergroot de kans alleen maar voor een kaartje.quote:Op maandag 25 april 2016 13:51 schreef Brammess het volgende:
[..]
Op koningsdagIdiote beslissing van Ajax, had het dan donderdag gedaan.
Ajax-supporters deden anders net zo blij, de vorige keren dat zij wonnenquote:Op zondag 24 april 2016 23:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Spannend.Ik heb trouwens nog nooit supporters zo overdreven blij zien doen bij de beker. Lijkt wel of ze de CL hebben gewonnen, man man... Het is gewoon een beetje zielig. Wat jaren zonder prijzen met je doet.
Dordrecht was wel al lang en breed gedegradeerd en klaar. De Graafschap moet een paar dagen later weer aan de bak in de play-offs.quote:Op maandag 25 april 2016 11:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Risico kan ook zijn dat De Graafschap frank en vrij zonder druk speelt (zoals Dordrecht vorig seizoen) en dat je dan alsnog de bietenbrug opgaat.
Landstitel is véél belangrijker dan beker.quote:Op maandag 25 april 2016 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zou het ook prima vinden als Ajax die beker weer eens pakt. In combinatie met een landstitel is dat toch wel mooi.
Ja goh. Maar de beker is ook gewoon leuk om te winnen. Zoveel meer valt er ook niet te winnen voor Ajax dan de binnenlandse prijzen.quote:Op maandag 25 april 2016 16:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Landstitel is véél belangrijker dan beker.
Er rijdt een hele Johan Cruijfftram de komende vijf weken door de stadquote:Op maandag 25 april 2016 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Achterkant van tram
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 april 2016 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er rijdt een hele Johan Cruijfftram de komende vijf weken door de stadNiet alleen de achterkant.
Bedankt Hansquote:Op maandag 25 april 2016 11:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Komende weken is er een cruijff tram te zien in Amsterdam. Gvb heeft het bestickerd. Start uiteraard op lijn 14
Vanwaar deze tirade, Stijn?quote:Op maandag 25 april 2016 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou nou, wat zwaar allemaal. Bekerwedstrijden tegen ploegen waarvan je dit seizoen bijna niet verliest. Gaan ze allemaal dood van.
De beker is wel minder interessant dan de competitie en Europese wedstrijden vind ik.quote:Op maandag 25 april 2016 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het zonde hoe er tegenwoordig tegen een beker aangekeken wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |