Als PSV onverhoopt nog punten laat liggen wel ja.quote:
Man man manquote:Op zondag 24 april 2016 22:38 schreef Pedroso het volgende:
Het zal dit jaar moeten gebeuren aangezien Feyenoord de komende jaren de hoofdprijzen gaat pakken (volgens Dirk).
Om aan het eind van het seizoen te zeggen dat de Zilveren Bal óók een hoofdprijs isquote:Op zondag 24 april 2016 22:38 schreef Pedroso het volgende:
Het zal dit jaar moeten gebeuren aangezien Feyenoord de komende jaren de hoofdprijzen gaat pakken (volgens Dirk).
Spannend.Ik heb trouwens nog nooit supporters zo overdreven blij zien doen bij de beker. Lijkt wel of ze de CL hebben gewonnen, man man... Het is gewoon een beetje zielig. Wat jaren zonder prijzen met je doet.quote:Op zondag 24 april 2016 22:38 schreef Pedroso het volgende:
pec en groningen waren ook zo blijquote:Op zondag 24 april 2016 23:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Spannend.Ik heb trouwens nog nooit supporters zo overdreven blij zien doen bij de beker. Lijkt wel of ze de CL hebben gewonnen, man man... Het is gewoon een beetje zielig. Wat jaren zonder prijzen met je doet.
Een karikatuur van zichzelf, die mafklapper. Met z'n stopwatchquote:Op zondag 24 april 2016 22:38 schreef Pedroso het volgende:
Gaat hij naar de vierde man met zijn stopwatch hahahahhaquote:Op maandag 25 april 2016 09:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Een karikatuur van zichzelf, die mafklapper. Met z'n stopwatch
Ik gunde het Feyenoord van harte om de beker te winnen.quote:Op maandag 25 april 2016 09:26 schreef DenXD het volgende:
[..]
Gaat hij naar de vierde man met zijn stopwatch hahahahha
quote:Bekerfinale Feyenoord - FC Utrecht. Toch beetje alsof je debiele neefje en je asociale buurman gaan vechten om wie er in augustus tegen jou mag... #AJAX
Kom op, die is in Amsterdam ook al meermaals als hoofdprijs gevierd.quote:Op zondag 24 april 2016 23:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Spannend.Ik heb trouwens nog nooit supporters zo overdreven blij zien doen bij de beker. Lijkt wel of ze de CL hebben gewonnen, man man... Het is gewoon een beetje zielig. Wat jaren zonder prijzen met je doet.
Ik doe er niet zielig over, dat maak jij er van. Ik heb als Ajax fan nog nooit staan springen om een bekerwinst zoals ik Feyenoord-supporters heb zien doen. Ik zeg ook helemaal niet dat de beker geen hoofdprijs is (alhoewel daar wel over te discussiëren valt aan de hand van de afgelopen paar jaar).quote:Op maandag 25 april 2016 09:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Kom op, die is in Amsterdam ook al meermaals als hoofdprijs gevierd.
Je hoeft er als niet-winnaar ook niet zo zielig over te doen uiteraard. Je hebt de beker gewonnen, gewoon één van de paar mogelijke prijzen die je in een jaar kan pakken. Vier dat dan ook.
Ach, na 8 jaar eindelijk weer eens wat winnen is het waarschijnlijk logisch dat ze zo reageren, persoonlijk vind ik het ook wat overdreven allemaal maar dat zijn Feyenoord supporters sowieso.quote:Op maandag 25 april 2016 10:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik doe er niet zielig over, dat maak jij er van. Ik heb als Ajax fan nog nooit staan springen om een bekerwinst zoals ik Feyenoord-supporters heb zien doen. Ik zeg ook helemaal niet dat de beker geen hoofdprijs is (alhoewel daar wel over te discussiëren valt aan de hand van de afgelopen paar jaar).
Het gaat niet om het vieren, natuurlijk moet je blij zijn als je de beker wint. Het gaat alleen om de manier waarop, er wordt gevierd of ze de beste van Europa zijn. Zoals Adames zegt, PEC en Groningen vierde het ook zo uitbundig, toch wel pijnlijk dat je die vergelijking kan maken.
Lol. Kijk de huldiging van Ajax in 2010 nog eens terug voor de gein.quote:Op maandag 25 april 2016 10:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik doe er niet zielig over, dat maak jij er van. Ik heb als Ajax fan nog nooit staan springen om een bekerwinst zoals ik Feyenoord-supporters heb zien doen. Ik zeg ook helemaal niet dat de beker geen hoofdprijs is (alhoewel daar wel over te discussiëren valt aan de hand van de afgelopen paar jaar).
Het gaat niet om het vieren, natuurlijk moet je blij zijn als je de beker wint. Het gaat alleen om de manier waarop, er wordt gevierd of ze de beste van Europa zijn. Zoals Adames zegt, PEC en Groningen vierde het ook zo uitbundig, toch wel pijnlijk dat je die vergelijking kan maken.
WEEEEE AAAARE THE CHAMPIOOOOOOOOONSSSSSquote:Op maandag 25 april 2016 10:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik zie liever de selectie van Ajax verzuipen, maar ieder zo zijn voorkeuren.quote:Op maandag 25 april 2016 10:52 schreef MCH het volgende:
Ik zie liever Feyenoord een prijs pakken dan die club uit Eindhoven.
mee eens maar ik kan me nog de tijd herinneren dat alleen Europees succes werd gevierd op zo'n manier, kampioenschappen werden ter kennisgeving aangenomenquote:Op maandag 25 april 2016 10:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lol. Kijk de huldiging van Ajax in 2010 nog eens terug voor de gein.
Het is ook maar net welke debielen de cameraman in beeld krijgt. Personlijk vind ik het vieren van een bekerwinst uberhaupt overdreven.
Lullig.quote:Op maandag 25 april 2016 10:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zie liever de selectie van Ajax verzuipen, maar ieder zo zijn voorkeuren.
volgens mij is dat een doodswensing, jammer.quote:Op maandag 25 april 2016 10:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zie liever de selectie van Ajax verzuipen, maar ieder zo zijn voorkeuren.
Risico kan ook zijn dat De Graafschap frank en vrij zonder druk speelt (zoals Dordrecht vorig seizoen) en dat je dan alsnog de bietenbrug opgaat.quote:Op zondag 24 april 2016 18:50 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
De kans is, gezien de gaten van vier punten naar boven en beneden, inderdaad vrij groot dat De Graafschap na a.s. speelronde klaar is met de reguliere competitie.
Ik zeg niet dat ze er tegen Ajax dan bewust met de pet naar gaan gooien, maar De Graafschap - Ajax is op 8 mei. Play-offs voor De Graafschap zijn dan alweer op 13, 16, 19 en 22 mei. Dat zal altijd meespelen.
dat was een incidentquote:Op maandag 25 april 2016 11:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Risico kan ook zijn dat De Graafschap frank en vrij zonder druk speelt (zoals Dordrecht vorig seizoen) en dat je dan alsnog de bietenbrug opgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |