2quote:Op vrijdag 22 april 2016 09:37 schreef Nouri het volgende:
Als we toch vragen gaan stellen.
Hoeveel punten pakken we volgend jaar in de groepsfase van de CL?
Als Ajax met het minimale verschil van Twente wint en PSV inderdaad 6-0 haalt tegen Cambuur dan is het doelsaldo +57 vs +56. Dan moeten we dus bij de Graafschap minstens het resultaat van PSV bij PEC matchen. Geen onmogelijke opgave.quote:Op zaterdag 23 april 2016 11:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ben ik de enige die toch wel een beetje bang is voor de wedstrijd tegen Twente en dat PSV met 5/6-0 over Cambuur raast?
Ben al blij als Ajax überhaupt wint.quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax moet wel met 2/3-0 kunnen winnen van Twente hoor
Kunnen we dan niet 8-6 ofzo afspreken?quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Minimaalquote:Op zaterdag 23 april 2016 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cambuur moet twee keer winnen om De Graafschap voorbij te kunnen. Verlies in Eindhoven is officiële degradatie, gelijkspel is officieuze degradatie. Zolang het 0-0 blijft mikken ze het beste, zoals jij zegt, op een counter. Maar zodra de eerste van PSV erin vliegt moeten ze naar voren. Dat is het gevaarlijke scenario.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:09 schreef GewoneBurger het volgende:
Ik mag hopen dat Cambuur zo slim is om, willen ze nog enige kans voor behoud hebben, met 11 man achter de bal te spelen en te hopen op een momentje.
Ach, en mocht Cambuur onverhoopt winnen in Eindhoven, dan heb ik ook geen probleem met een salonremise in Doetinchemquote:Op zondag 24 april 2016 00:50 schreef Shreyas het volgende:
Het voordeel is wel dat als Cambuur degradeert, De Graafschap niet meer hoeft tegen Ajax. Die zitten dan al met hun hoofd bij de nacompetitie en zullen misschien zelfs spelers gaan sparen.
Zagreb - Lyon was ook pas 1-1 bij rust dacht ik.quote:Op zondag 24 april 2016 11:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik heb Spanje-Malta meegemaakt dus ik weet wat er allemaal nog mis kan gaan.
PSV zal starten gemotiveerd als tegen ManU en met de doelstelling om Cambuur helemaal over de kling te jagen.
En let wel, bij Spanje-Malta was het een tijdje 1-1 en bij de rust pas 2-1.
En mocht de situatie zo zijn, is De Graafschap ook gegarandeerd al uitgespeeld, althans kunnen ze niet meer rechtstreeks degraderenquote:Op zondag 24 april 2016 17:52 schreef FritzWepper het volgende:
Het is gelukkig niet de laatste speelronde, zoals in 2007. Dus wat PSV ook doet tegen Cambuur, je krijgt nog 90 min. tegen De Graafschap om eventueel orde op zaken te stellen.
De kans is, gezien de gaten van vier punten naar boven en beneden, inderdaad vrij groot dat De Graafschap na a.s. speelronde klaar is met de reguliere competitie.quote:Op zondag 24 april 2016 18:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En mocht de situatie zo zijn, is De Graafschap ook gegarandeerd al uitgespeeld, althans kunnen ze niet meer rechtstreeks degraderen
Als PSV uithaalt tegen (of überhaupt wint van) Cambuur is het dus al klaar. En het zal ongetwijfeld meespelen inderdaadquote:Op zondag 24 april 2016 18:50 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
De kans is, gezien de gaten van vier punten naar boven en beneden, inderdaad vrij groot dat De Graafschap na a.s. speelronde klaar is met de reguliere competitie.
Ik zeg niet dat ze er tegen Ajax dan bewust met de pet naar gaan gooien, maar De Graafschap - Ajax is op 8 mei. Play-offs voor De Graafschap zijn dan alweer op 13, 16, 19 en 22 mei. Dat zal altijd meespelen.
Cambuur heeft twee overwinningen nodig om directe degradatie voorkomen. Ze staan vier punten achter De Graafschap, maar hebben ook een doelsaldo van -40 tegen de -24 van De Graafschap.quote:Op zondag 24 april 2016 18:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als PSV uithaalt tegen (of überhaupt wint van) Cambuur is het dus al klaar. En het zal ongetwijfeld meespelen inderdaad
Ik zou een B-elftal opstellen als ik de trainer van de Graafschap was.quote:Op zondag 24 april 2016 00:50 schreef Shreyas het volgende:
Het voordeel is wel dat als Cambuur degradeert, De Graafschap niet meer hoeft tegen Ajax. Die zitten dan al met hun hoofd bij de nacompetitie en zullen misschien zelfs spelers gaan sparen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |