SotT?quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:45 schreef MadMaster het volgende:
Hierna nog een heel toepasselijke ter afsluiting...
Die overleeft mij waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij Mad Professor een maand nonstop.
Weet je zijn leeftijd, Piet?quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die overleeft mij waarschijnlijk.
Hij is nu nog springlevend.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dan denk ik dat jij een pak aan zal moeten trekken.
Van die kutjes die hysterisch gaan doen ja.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:53 schreef MadMaster het volgende:
Jammer van die gilkippen, maar het is alsof ik weer in de zaal sta...
Alleen eindigt de show net en wegens technisch onderhoud hebben we even geen opvang die verder muziek draait.quote:
Jij ook, terwijl je net een paard onder je vandaan voelde glippen.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dan zoeken jullie het maar uit...
quote:Op ;Dvrijdag 22 april 2016 00:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kan nog.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gup zou toch om één uur weer van het infuus komen?
Middernachtquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gup zou toch om één uur weer van het infuus komen?
quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Hopelijk komt het morgenochtend dan weer terug, anders hebben we weer een reservegup nodig.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Muis heeft vandaag haar uiterste best gedaan om ons te vermaken. Beetje te ver gegaan.
Naja, niet te ver, maar ze zou beter even kunnen stoppen met het denken aan anderen en zichzelf de voorrang geven.quote:
Ah oke.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Naja, niet te ver, maar ze zou beter even kunnen stoppen met het denken aan anderen en zichzelf de voorrang geven.
Jep.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah oke.Ja ach ze haalt er sowieso ook wel positieve energie uit natuurlijk, maar ze heeft wel haar rust nodig.
Ik ook.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Laatste paar nachten wat verrot geslapen; ik duik er toch nu al weer in, ook al zou ik wel langer naar je tunes willen luisteren.Trusten folks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |