Een simpele uitleg is het zeker.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een simpele uitleg:
http://climatekids.nasa.gov/polar-temperatures/
Ja ik denk ik pas me even aan hequote:Op dinsdag 26 april 2016 16:26 schreef francorex het volgende:
[..]
Een simpele uitleg is het zeker.
NASA for kids !
"Get them while they are young"
Jep, en daar heb ik je ook een specifiek voorbeeld van gegeven. Daar heb je toen niet meer op gereageerd.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:19 schreef francorex het volgende:
[..]
Omdat ik je vroeg te bewijzen dat een Noord-Zuid circumnavigatie mogelijk was.
Een lijst met expedities kan iedereen plaatsen.
Zoals bij ieder record. Zijn er officiele documenten nodig die een geslaagde poging homologeren.
Wie?
Wat?
Waar en wanneer ... en hoe?
Zoals je ook toen is gevraagd: wat zou voor jou nu eigenlijk gelden als bewijs daarvoor?quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:19 schreef francorex het volgende:
[..]
Omdat ik je vroeg te bewijzen dat een Noord-Zuid circumnavigatie mogelijk was.
Een lijst met expedities kan iedereen plaatsen.
Toon officiele documenten dat aantoont dat een individu of een groep als eerste Antarctica heeft overgestoken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jep, en daar heb ik je ook een specifiek voorbeeld van gegeven. Daar heb je toen niet meer op gereageerd.
Ik heb je een hele lijst gegeven. Graag hoor ik wat daar allemaal mis mee is.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:57 schreef francorex het volgende:
[..]
Toon officiele documenten dat aantoont dat een individu of een groep als eerste Antarctica heeft overgestoken.
Te voet, met een voertuig, ballon... zelfs met een vliegtuig.
Noord-Zuid circumnavigatie is nooit bewezen.
Oost-West circumnavigatie keuze zat.
De reden die opgegeven wordt waarom het zelfs niet lukt met een vliegtuig is de koude.
Flauw excuus als je gelooft dat mensen in de ruimte vertoeven met veel extremere temperatuurverschillen.
De echte reden is een Noord-Zuid circumnavigatie is onmogelijk op een platte Aarde.
Voorbij de ijsmuur is sneeuw, ijs en donkerte zover de menselijke perceptie rijkt.
Aan NASA indoctrinatie bedoel je.quote:
Die niet klopt natuurlijk. Weer een excuus om de ware aard van onze planeet te verdoezelen.quote:Een simpele uitleg:
Welke aanwijzingen heb je hiervoor? Of is het de zoveelste hersenspinsel die je uit je aars trekt en op dit forum neerplempt?quote:De echte reden waarom Antarctica zo koud is voorbij de ijsmuur is een oneindig uitgestrekte vlakte ligt van ijs, sneeuw en eeuwige duisternis.
Jij bent de globehead toch?quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:30 schreef starla het volgende:
[..]
Welke aanwijzingen heb je hiervoor? Of is het de zoveelste hersenspinsel die je neerplempt?
Ik stel voor dat je dat linkje daadwerkelijk leest, voor je weer dergelijke domme dingen gaat beweren.quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:22 schreef francorex het volgende:
[..]
Aan NASA indoctrinatie bedoel je.
[..]
Die niet klopt natuurlijk. Weer een excuus om de ware aard van onze planeet te verdoezelen.
NASA claimt dat de koude oceanen rondom Antartica verantwoordelijk zijn voor het barre klimaat.
Nochtans oceanen zijn relatief warm !
De ''koude" wateren gaan nooit lager dan een paar graden onder nul. In verhouding met het continent Antarctica is dat hééééél warm.
Laagste temperatuur ooit gemeten is -89.2° https://en.wikipedia.org/(...)re_recorded_on_Earth
De oceanen rondom Antarctica zouden een opwarmend effect moeten hebben!
Bewijs daarvoor.
De koudste plekken op Aarde bevinden zich in een continentaal klimaat. Door de afwezigheid van oceaanwater kunnen juist daar de temperaturen drastisch zakken.
Daarom dat de koudste temperaturen in het Noordelijk 'half'rond gemeten zijn in Rusland en Canada niet op de Noordpool.
https://en.wikipedia.org/wiki/Pole_of_Cold#Northern_hemisphere
De echte reden waarom Antarctica zo koud is
Voorbij de ijsmuur is een oneindig uitgestrekte vlakte van ijs, sneeuw en eeuwige duisternis.
Je weet toch het verschil tussen de noord- en zuidpool?quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:43 schreef francorex het volgende:
Waarom het daar zo koud is ondanks de aanwezigheid van dempende invloed van oceaan water.
Jij zegt hetquote:Op dinsdag 26 april 2016 18:22 schreef francorex het volgende:
De koudste plekken op Aarde bevinden zich in een continentaal klimaat. Door de afwezigheid van oceaanwater kunnen juist daar de temperaturen drastisch zakken.
precies, maar dat wordt stelselmatig genegeerd door francorexquote:
Dus dat is je bewijs, het ontbreken van bewijs van het tegendeel.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:57 schreef francorex het volgende:
Toon officiele documenten dat aantoont dat een individu of een groep als eerste Antarctica heeft overgestoken.
Er zijn dan ook vele foto's vanuit de ruimte genomen, maar die accepteer je vervolgens niet.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:57 schreef francorex het volgende:
De reden die opgegeven wordt waarom het zelfs niet lukt met een vliegtuig is de koude.
Flauw excuus als je gelooft dat mensen in de ruimte vertoeven met veel extremere temperatuurverschillen.
Dus de Noord- en zuidpool bestaan niet, want dat ruilen jullie in voor meer ruimte op het platte vlakquote:
Ga eens in op de verklaring van NASA dat de oceaan verantwoordelijk is voor het barre klimaat op Antarctica.quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je dat linkje daadwerkelijk leest, voor je weer dergelijke domme dingen gaat beweren.
Ik herhaal, lees die link alsjeblieft voor je nog meer domme dingen over dit onderwerp zegt. Tip: dat is niet wat NASA beweerd.quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:28 schreef francorex het volgende:
[..]
Ga eens in op de verklaring van NASA dat de oceaan verantwoordelijk is voor het barre klimaat op Antarctica.
Hebben oceanen geen opwarmend effect?
Dat jij nog mensen durft te vragen ergens op in te gaan, terwijl jij zo'n beetje alle lastige vragen negeert.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zoals je ook toen is gevraagd: wat zou voor jou nu eigenlijk gelden als bewijs daarvoor?
Yeah yeah excuses. Het record ligt voor grijpen!quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er zijn dan ook vele foto's vanuit de ruimte genomen, maar die accepteer je vervolgens niet.
Verder begrijp je hopelijk wel het verschil tussen een vliegtuig die door een koude atmosfeer moet vliegen en een satelliet in een baan om de aarde.
Waarom zou een miljardair dat doen dan?quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:33 schreef francorex het volgende:
[..]
Waarom doet geen enkele 'billionair ' dat niet?
Hebben oceanen een opwarmend effect of een afkoelend effect op Antarctica?quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik herhaal, lees die link alsjeblieft voor je nog meer domme dingen over dit onderwerp zegt. Tip: dat is niet wat NASA beweerd.
antartica drijft niet op water, weet je nog?quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:37 schreef francorex het volgende:
[..]
Hebben oceanen een opwarmend effect of een afkoelend effect op Antarctica?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |