kquote:Op donderdag 21 april 2016 21:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt grappig als Klantenservice zich aan anderen opdringt. Wel als mensen zelf naar die pagina stappen, maar dat is hier niet zo.
quote:Op donderdag 21 april 2016 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds ik hier ben nuanceer ik een keer niet omdat ik constant geneuzel krijg dat het toch niet serieus is wat hier gemeld wordt en dan krijg ik iemand die er serieus op ingaat.
Dat was het punt. Tokkies.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
Stotterende kinder belachelijk maken kan niet, maar dit mag wel gewoon. [ afbeelding ]
Mja, denk dat het contact met je provider allang niet meer gaat om een simkaartje, maar om het LTE/4G netwerk en al die andere fratsen die je moet hebben.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:45 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Natuurlijk blijven ze. Maar op welke manier is de vraag.
Hoe wil je klanten aan je binden als iedereen steeds meer hetzelfde aanbiedt. Er moet een meerwaarde zijn of een perceptie daarvan. Ingebouwde sims waarbij je heel snel kan overstappen lijken me een interessante uitdaging.
Groenland, ook zo'n geval.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Ik dacht vroeger altijd dat het super groot was door de projectie die mijn atlas gebruikte. Dat was een deceptie toen ik op school kwam zeg
Ik geef haar AK en Gs, en er wordt echt gewoon foute info geleerd. Niet bewust onjuist, maar zo versimpeld dat het niet meer klopt.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]![]()
Het blijft inderdaad een beetje schipperen met de inhoud van het onderwijsprogramma op het vmbo, en natuurlijk met name basis en kader. Het leervermogen van die gasten is echt laag, en het aantal vakken is al vrij beperkt. Maar toch wil je ze nog wel enige algemene ontwikkeling bijbrengen. Het verloop van WO II wordt natuurlijk ook ernstig versimpeld.
Ik kan eigenlijk alleen over de inhoud van het vak wiskunde wat zeggen, en je kunt twisten over wat er in het programma zit, maar het is in ieder geval allemaal correct. Er wordt niet gerekend met pi = 3 of dat soort dingen.
Weet je ook eens hoe dat is, prutser.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds ik hier ben nuanceer ik een keer niet omdat ik constant geneuzel krijg dat het toch niet serieus is wat hier gemeld wordt en dan krijg ik iemand die er serieus op ingaat.
Ik snap het nut van pi niet voor vmbo'ertjes als ze al moeite hebben met procenten en staartdelingen.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]![]()
Het blijft inderdaad een beetje schipperen met de inhoud van het onderwijsprogramma op het vmbo, en natuurlijk met name basis en kader. Het leervermogen van die gasten is echt laag, en het aantal vakken is al vrij beperkt. Maar toch wil je ze nog wel enige algemene ontwikkeling bijbrengen. Het verloop van WO II wordt natuurlijk ook ernstig versimpeld.
Ik kan eigenlijk alleen over de inhoud van het vak wiskunde wat zeggen, en je kunt twisten over wat er in het programma zit, maar het is in ieder geval allemaal correct. Er wordt niet gerekend met pi = 3 of dat soort dingen.
Ik probeer al bijna 3 jaar een vermelding in de telefoongids goed te krijgen.... en gezien Vodafone de provider is, moeten zij dat regelen, de telefoongids verwijst mensen stug naar de provider.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat had jij voor gezeik dan?
Vodafone heeft gewoon dikke schijt aan (consumenten)rechten en reageert alleen als je hen een proces aansmeert of als er reputatieschade dreigt te ontstaan.
Ben helemaal klaar met dit bedrijf.
Klantenservice op FB is best vaak grappig man.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt grappig als Klantenservice zich aan anderen opdringt. Wel als mensen zelf naar die pagina stappen, maar dat is hier niet zo.
Ach ja, ik snap het nut van staartdelingen überhaupt niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik snap het nut van pi niet voor vmbo'ertjes als ze al moeite hebben met procenten en staartdelingen.
Lees anders nog eens.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klantenservice op FB is best vaak grappig man.
Dat herinnert er mij aan dat de examens er weer aankomenquote:Op donderdag 21 april 2016 21:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geef sinds kort bijles aan middelbare scholieren en ik schrik echt. Het boek dat ze op het vmbo gebruiken voor aardrijkskunde doet net alsof het hele continent Antarctica niet bestaat, bijvoorbeeld.
Waarom in godsnaam geef je leerlingen dan nog aardrijkskunde? Besteed die tijd nuttig in plaats van kinderen zulke extreem versimpelde info bij te brengen dat het gewoonweg niet meer klopt.
En het nut van procenten?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ach ja, ik snap het nut van staartdelingen überhaupt niet.
Vrij veel van vwo natuurkunde is enkel nog binas overpennen. Was ook al zo toen ik examen deed, trouwens. Daarom ook het examen gehaald zonder iets uit te voeren.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:51 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Dat herinnert er mij aan dat de examens er weer aankomen
Altijd even de elektro vraag maken. Dat onderdeel binnen vwo natuurkunde is zo uitgeknepen dat het alleen nog maar de BINAS sommetjes invullen is.
Vorig jaar stond er een vraag in over één of ander gehandicapt paard met een schrikdraad. Hopeloos die vraag, stuurde naar een antwoord dat theoretisch geen eens klopt, klacht gestuurd en de volgende toevoeging gekregen:
"Mocht de leerling op het andere antwoord uitkomen op een manier dat klopt: goed rekenen"
Ja, zeker. Dat is namelijk een toepassing. Je moet weten welke bewerking je moet doen, en voor het uiteindelijke cijfertjeswerk kun je dan je rekenmachine inschakelen. Als je niet weet wat je moet uitrekenen heb je niks aan dat ding. Dat gaat voor een deling niet op.quote:
Zelfde hier overigens, ook heel matig gescoord met een 5/6jequote:Op donderdag 21 april 2016 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vrij veel van vwo natuurkunde is enkel nog binas overpennen. Was ook al zo toen ik examen deed, trouwens. Daarom ook het examen gehaald zonder iets uit te voeren.
Wiskunde is slechts nog werken met je rekenmachine en de literatuur van de talen stelt geen ene reet meer voor. CKV is er puur om nog wat extra uren op het rooster te krijgen zodat de school genoeg les geeft per jaar, en dankzij LO zit je de rest van de dag wat zweterig in de klas. Levensbeschouwing is kut en nutteloos, net zoals Tekenen, Handvaardigheid en techniek.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vrij veel van vwo natuurkunde is enkel nog binas overpennen. Was ook al zo toen ik examen deed, trouwens.
Voor sommige vakken kon je genoeg info halen uit BINAS (die mee mocht) om het examen te halen. De enige kwaliteit van mij die daar verder bij kwam kijken was leesvaardigheid.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
O nu komen de ik-heb-examens-gehaald-zonder-iets-uit-te-voeren-verhaaltjes weer. Ik word hier te oud voor.
Ik show gewoon altijd met het feit dat mijn cijfers van de CE's gemiddeld 1,5 punt hoger lagen dan die van de SE's.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
O nu komen de ik-heb-examens-gehaald-zonder-iets-uit-te-voeren-verhaaltjes weer. Ik word hier te oud voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |