Tis toch wonderbaarlijk dat de dame niet gewond is.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Want jij zou daar heel stoïcijns mee omgaan?
Jij denkt dat ze de eerste is die explosies van dichtbij heeft meegemaakt en het heeft kunnen navertellen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tis toch wonderbaarlijk dat de dame niet gewond is.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat voor onzin?
http://www.nbcnews.com/st(...)ussels-blast-n549076
“I believe in karma and I believe it set off a chain of events that saved my life”
Z'n verhaal klopt gewoon niet.
Shrapnel goes THROUGH peoplle, doesn't it?
Want? Jij was erbij en weet dat zeker?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Als er zo over gedacht wordt gooi het topic op slot joh. Geen sprake van een hoax of een false flag, dat het überhaupt besproken wordt op een forum als BNW. En nee Tingo zit er niet naast, hij ziet het goed.
Onder-fucking-bouw het eens. Niet met een plaatje, of een youtube. Gewoon onderbouwen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Als er zo over gedacht wordt gooi het topic op slot joh. Geen sprake van een hoax of een false flag, dat het überhaupt besproken wordt op een forum als BNW. En nee Tingo zit er niet naast, hij ziet het goed.
Dit soort dingen kunnen gewoon niet waar zijn in de hoofden van bepaalde mensen. Heeft te maken met processen in het brein; het is te pijnlijk om te snappen dat sommige mensen helaas rare dingen doen vanuit een zieke ideologie. Pogingen om conspiracy-gekken te overtuigen van hun ongelijk veroorzaakt cognitieve dissonantie en zijn derhalve nutteloos. Alhoewel het vermakelijk kan zijn om ze te wijzen op de meest basale denkfouten natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Want? Jij was erbij en weet dat zeker?
Interessant filmpje. Thanks!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Van bepaalde mensen.. welke? Rare dingen doen vanuit een ziekelijke ideologie? Zieke therorietjes? Je houdt ervan om met het woord ziek te gooien. Wat ben je? Onze psycholoog?
Onderstaande video neemt Brussel goed onder de loep en laat zien waar het mis gaat. Ook de held Seb komt goed in beeld. Neem eens de moeite aanschouw wat er niet deugt maar ik vrees dat teveel gevraagd is. Het is makkelijker om mensen als raar en ziek weg te zetten![]()
De VN is zojuist ingelicht, de zaak is vanavond opgelost.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:36 schreef Wantie het volgende:
Deel 9 is bijna vol.
En, zijn we al verder opgeschoten of is het nog steeds blijven steken bij filmpjes die verdacht zijn, slachtoffers die acteren, et?
Joh kwestie van tijd dan komt de volgende hoax eraan. Dan vervaagt Brussel weer naar de achtergrond.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:36 schreef Wantie het volgende:
Deel 9 is bijna vol.
En, zijn we al verder opgeschoten of is het nog steeds blijven steken bij filmpjes die verdacht zijn, slachtoffers die acteren, et?
Duidelijk de video niet bekeken. En dan nog, fier achter de msm blijven staan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:00 schreef ems. het volgende:
Vanzelfsprekend. De hoax industrie war on terror moet wel in leven gehouden worden dus het is een kwestie van tijd voordat de hoax-overlords goedgelovigen weer een nieuwe zondebok aanwijzen ja en amen roepen.
Ik weet dat het heel lastig is om te verwerken voor iemand die geïndoctrineerd is, maar sommige mensen vertrouwen zowel de MSM als de clowns op youtube niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En dan nog, fier achter de msm blijven staan.
Just another excuse om maar niet in te gaan op de zaken die niet kloppen, wat in die vid duidelijk wordt aangetoond. Zo voorspelbaar dat het sneu is. Happy joyquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:09 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik weet dat het heel lastig is om te verwerken voor iemand die geïndoctrineerd is, maar sommige mensen vertrouwen zowel de MSM als de clowns op youtube niet.
Maar negeer dit vooral want anders kan je niet meer je "Ja maar MSM" comeback gebruiken
Haha. Nee.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
wat in die vid duidelijk wordt aangetoond.
Zodra jij in gaat op verschillende dingen, of gewoon 1 keer toegeven dat je fout zit met iets, dan ontleed ik deze video seconde voor seconde om nog eens aan te tonen dat je fout zit.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Van bepaalde mensen.. welke? Rare dingen doen vanuit een ziekelijke ideologie? Zieke therorietjes? Je houdt ervan om met het woord ziek te gooien. Wat ben je? Onze psycholoog?
Onderstaande video neemt Brussel goed onder de loep en laat zien waar het mis gaat. Ook de held Seb komt goed in beeld. Neem eens de moeite aanschouw wat er niet deugt maar ik vrees dat teveel gevraagd is. Het is makkelijker om mensen als raar en ziek weg te zetten![]()
Dude wake up and smell the coffee, ik zit niet te wachten op je mening want dat is bekend.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zodra jij in gaat op verschillende dingen, of gewoon 1 keer toegeven dat je fout zit met iets, dan ontleed ik deze video seconde voor seconde om nog eens aan te tonen dat je fout zit.
Je zegt nu precies tegen de verkeerde dat hij zit te trollen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dude wake up and smell the coffee, ik zit niet te wachten op je mening want dat is bekend.
Feeding the troll but you don't have a clue,
Don't underestimate the memes that I will use,
You say it's pointless, and I say it's a art,
Forever alone on the computer in the dark,
Fijne zomeravond sunshine
Fijne avond liefje. Niet teveel satésaus eten he!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dude wake up and smell the coffee, ik zit niet te wachten op je mening want dat is bekend.
Feeding the troll but you don't have a clue,
Don't underestimate the memes that I will use,
You say it's pointless, and I say it's a art,
Forever alone on the computer in the dark,
Fijne zomeravond sunshine
Niet doen aub maar toch blijven doen natuurlijk. Trolling in the deep. Stukken betere versie dan het origineel that's for sure,quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Fijne avond liefje. Niet teveel satésaus eten he!
Ik heb jou ook wel 100 keer gezegd dat je mij geen trol moet noemen. Zoiets werkt twee kanten op he, schatje.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Niet doen aub maar toch blijven doen natuurlijk. Trolling in the deep. Stukken betere versie dan het origineel that's for sure,
Ik kan me wel voorstellen dat je graag zou willen zien dat ik je liefje of je schatje was maar helaas, de vlieger gaat niet op, keep on dreaming. Noem me aub dus niet meer zo, heb ik je al zo vaak gevraagd maar ja, je kan het niet laten daar herken je een echte trollemans aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb jou ook wel 100 keer gezegd dat je mij geen trol moet noemen. Zoiets werkt twee kanten op he, schatje.
Je kan echt niet lezen hequote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je graag zou willen zien dat ik je liefje of je schatje was maar helaas, de vlieger gaat niet op, keep on dreaming. Noem me aub dus niet meer zo, heb ik je al zo vaak gevraagd maar ja, je kan het niet laten daar herken je een echte trollemans aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |